Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Hvala :)

Jel zna neko sta se pravi na samom pocetku snimka neka dva objekta, da li su to neki kontrolni centri ili ... ?
 
Odličan snimak tunela. Izuzetno pregledno!

Hvala i drugom kolegi za uporednu analizu. (y)
 
Zna li se iz kojeg razloga je zatvorena obilaznica, otprilike negde kod tunela Straževica?
 

15.03.2022. СЕРВИСНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ 7.55


• Обилазница око Београда, од тунела „Стражевица“ кa Бубањ Потоку - саобраћај се одвија успорено.
Јавност ће бити благовремено обавештена о нормализацији саобраћаја на наведеном путном правцу.
• Обилазница око Београда, од кружног тока Ресник 300 метара према Бубањ Потоку, изводе се радови на постављању носача на Мосту 26 - саобраћај се повремено затвара, а возила се пропуштају у интервалима након постављања сваког од носача. Молимо учеснике у саобраћају да прилагоде брзину кретања условима на путу и поштују саобраћајну сигнализацију у зони радова.
 
Na radiju javljaju da je zatvoreno isključenje za kružni put ???!?
 
Postoji li neki problem ovde
petlja resnik.png
 
Pruga je premošćena, čak i da nema pruge morao bi most ili veliki nasip jer je nagib starog puta koji je sad zatvoren bio velik čini mi se i preko 15% a razlika oko 6-7 metara taman za nadvožnjak preko pruge.
 
Sve i da je tehnički izvodljivo zar je zaista potrebno praviti petlju kada je petlja Avala na 2km?
Upravo. Još će i kružni put da prodiše završetkom obilaznice do BP pa će tih 2 km biti još “kraći” nego sada. Bolje da ne ponavljaju grešku kao na autoputu u gradu gde ima previše petlji sa malom propusnom moći.
 
Hvala :)

Jel zna neko sta se pravi na samom pocetku snimka neka dva objekta, da li su to neki kontrolni centri ili ... ?
Ово лево је Погонска станица са трафостаницом, дизел агрегатом итд..
Оно десно су три резервоара за хидрантски систем.
 
Мало растојање између Кружног пута и ауто-пута. Не постоји довољна дужина при укључењу на кружни ток. Стварале би се колоне на ауто-путу због укључивања у кружни ток.
Са друге стране би био превелик нагиб јер би пруга морала да се пређе надвожњаком.

Лепо је што људи имају разне идеје, али тако се не пројектује, треба сагледати још и подужни профил и попречне пресеке, као и много других ствари. На крају, неко гарантује својим печатом да је решење безбедно.
 
Iz kojeg razloga je sav saobraćaj na obilaznici dvosmeran između ostružnice i orlovače na novoj strani koja je otvorena prošle godine, dok je stara strana zatvorena?
 
Prošao juče obilaznicom BP-O, ispred tunela su bila postavljena dva finišera (sa strane O), na mostu 15 su postavljali metalnu ogradu, odbojnike i ostalu metalnu "konfekciju", 13 i 14 gotovi, a na mostu 13 su se spremali da počnu obeležavanje prema tunelu. Sa druge strane tunela (Resnik) bilo dosta aktivnosti, na samom izlazu iz tunela izgleda kao da su radovi na nasipanju završeni i da je spremno za prvi sloj asfalta, čini mi se do nadvožnjaka, a što se njega tiče, izgleda kao da je cela konstrukcija nadvožnjaka završena (grubi građevinski radovi). Obzirom da sam u vožnji bacao poglede levo i desno ne zamerite ako sam ponešto prevideo ili pogrešno video.
 
Ćujem da je opremanje tunela završeno i da se testira oprema, možda ga stvarno puste do izbora kao Tadić 2012 prvu cev hmm¿
 
Vrh