Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Lik je apsolutna legenda. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Podseća me na sportskog komentatora koji veštački diže tenziju na utakmici na kojoj se ništa ne dešava.
Ja bih rekao da je lik neka vrsta bota. Cim ga tako olako pustaju da vrslja i snima po prokopu a sve ostale jure i proganjaju mislim da je on politicki projekat. Plus kada je rekao na prokopu svedoci smo dramaticnog menjanja Beograda, cuo sam reci jednih zvalavih usta i sve mi je bilo jasno.
 
Ja bih rekao da je lik neka vrsta bota. Cim ga tako olako pustaju da vrslja i snima po prokopu a sve ostale jure i proganjaju mislim da je on politicki projekat. Plus kada je rekao na prokopu svedoci smo dramaticnog menjanja Beograda, cuo sam reci jednih zvalavih usta i sve mi je bilo jasno.
Ma kakav bot. Nije sigurno.
Da je politički projekat on bi sad imao preko 50K sub. Eno muči se već mesecima da prebaci 8.
Jednostavno on je takav lik,loži ga to da je on uvek prvi i na prvom mestu,da gledaocima prezentuje ekskluzivne informacije. Iako svi znamo da pola od toga nije istina već puko nagađanje i poluinformacije koje je čuo od random likova na gradilištima.
 
Ma kakav bot. Nije sigurno.
Da je politički projekat on bi sad imao preko 50K sub. Eno muči se već mesecima da prebaci 8.
Jednostavno on je takav lik,loži ga to da je on uvek prvi i na prvom mestu,da gledaocima prezentuje ekskluzivne informacije. Iako svi znamo da pola od toga nije istina već puko nagađanje i poluinformacije koje je čuo od random likova na gradilištima.
Druze ti njih precenjujes, kojih ,50k sub. pa oni nemaju toliko pismenih u stranci, a ne digitalno pismenih. Da stoji ispred poste i skuplja subscrajbere na papiru imao bi, ovako jedva imaju 2000 botova sto pisu komentare po drustvenim mrezama i digitalnim medijima
 
Стварно бих волео да буде готово до краја године, али тренутна динамика то не може постићи, надам се да ће се убрзати!
Ne vidim razloga za baš toliki tvoj pesimizam... (kao ni za preterani optimizam i opčinjenost radovima ovog lika)
Jasno je da imaju 3 ključne tačke (Resnik, 1000 ruža, Bubanj Potok), ali je najčupavije kod avalskog puta, pre svega tunel, pa i petlja.
Na Bubanj potoku očekujem da brzo prebace saobraćaj (npr. početkom marta) na autoputu ispod novog parčeta nadvožnjaka i da do maja premoste i drugu stranu AP BG-NI, pa i skroz do druge "obale". Paralelno sa tim, očekujem da će se u istom periodu, za mesec-dva osposobi novi pravac BG-Niš preko nadvožnjaka, samim tim i da se otvori gradilište za spoj od obilaznice ka Nišu. Kasnije račvanje iz Niša ka BG i obilaznice. Ostaju gornje veze i vezice, ali i one su poodmakle, a nije da su neke i preterano bitne jer vode ka Pančevu. Sve u svemu, ništa što se za postojeći nivo završenosti (bez sektora C) ne može privesti nameni čak i do leta, uz naravno neizbežno psovanje zbog gužvi dok se bude prespajalo.
Resnik - nadvožnjak koliko vidim rade ploču na poslednjem preostalom polju, ali tu je veći problem spojiti ga sa kružnim zbog klizišta. Ali, tu su otfikarili pa otfikarili taj pravac ka Kijevu na (ne)određeno vreme. pa i ne utiče nešto na izgradnju same obilaznice. Završili su novu trasu obilaznice (što neki pogrešno nazivaju bajpas) i trebalo bi do kraja meseca da odvrnu saobraćaj tamo i ujedno završe preostalih 4 ili 5 polja (brojao sam al zaboravih) na nadvožnjaku preko pruge. Za par preostalih stubova, ploču do izolacije i asfalta treba im par meseci, dakle i to bi do leta moglo da bude pod asfaltom.
I konačno, najzahebanije - Beli Potok. Niče fensi petlja s kružnim i to mogu za 5-6 meseci da završe do kraja. Mnogo veća muka je sa tunelom, ali ako je nešto za radovati se, a i Vlogzila je u pravu da su tu radnici, radnici, radnici i što sam i ranije video na Sovinom snimku - armature, armature, armature za šipove, šipove, šipove! I Što govori da ćemo za mesec-dva imati bar onoliko metara tunela koliko je do sad odrađeno. A na osnovu Trbušana, koji je takođe cut&cover (mada je ovaj cover&cut kao galerija kod Bancareva), može se zaključiti koliko vremena treba ako je mobilizacija na max! Štaviše, ako do kraja maja ili sredine juna vidim da je avalski put vraćen tamo gde je nekad bio, što bi značilo da je taj središnji deo tunela izgrađen i zatrpan, smeo bih da se kladim da će celu obilaznicu pustiti do kraja godine! Iako će im ostati i poslednja trećina tunela uz novo preturanje saobraćaja.
Treba očekivati i malo veću aktivnost već u drugoj polovini februara, kad se brat-Sijevi vrate sa proslave njihovog novaka (sama NG im je došla 1.februara, ali svakodnevne žurkice im traju do 15.2.). Tako da mi završetak sektora B do kraja godine ne deluje sasvim izvesno, ali ni nerealno, naprotiv!
 
Исто и ја мислим Цариброде, али свакако морају убрзати....изводљиво јесте!
 
Caribrod, i ja bih želeo da uspeju do kraja godine, prolazim jednom nedeljno i uvek se radi, ali ako pogledam par ključnih tačaka poput stubova vijadukta, avalskog tunela, izlaza iz tunela Straževica... napredak recimo prethodnih pola godine, onda bi napredak narednih 10 meseci morao da bude mnogo konkretniji. Mene recimo čudi zašto toliko dugo nisu moglu naprave bajpas put iznad stuba vijadukta, koji sad deluje spreman za preusmeravanje saobraćaja, pa je zbog tog zastoja nastavak gradnje stubova stajao godinu dana, a ipak se obilaznica tu gradi već više godina, ne od skoro, pa ne znam šta su tolko čekali sa izgradnjom tih 200m bajpasa i izgubili čak godinu dana na progresu vijadukta zbog toga
 
Osnovna poenta kritike tebe i majstora se svodi na to: kad su za toliko godina samo ovo, gde će onda za 10 meseci sve ovo što je preostalo?...
Tom logikom, ako se gleda Preljina - Pakovraće koliko je urađeno 2019-21, to bi trebalo da bude gotovo 2025-6, a eto provezli ste se 02/22.
Da ti odgovorim na konkretno pitanje: zašto bajpas (opet pogrešno, čak i ja sam u svom postu lupio nova trasa obilaznice: to je nova trasa kružnog i tako će biti vovjeki vjekov) tek sada? Zato što je nebitno za puštanje ičega u saobraćaj. Svejedno je da li su taj nadvožnjak preko pruge završili u maju 2021. ili u junu 2022. A do juna-jula-avgusta, potpuno je nevažno kada imaćeš i asfallt na tom nadvožnjaku, koji će taman i da mu zviznu bele lajne čekati tunel Beli potok i njegov završetak. Ergo, potpuno je irelevantan mesec ili čak godina završetka tog nadvožnjaka, sve dok je taj datum pre završetka najključnije od svih ključnih tačaka - tunela! Čak će i taj "bajpas" uticati negativno na udobnost prolaska tamo kako prolaznika, tako i građevinskih mašina za pristup gradilištu. Eto, možda su i zbog toga odlagali to izmeštanje (ili zbog ispitivanja tla - klizišta ili eksproprijacije ne znam, nagađam...). Ali jedno je sigurno - to parče nadvožnjaka biće gotovo pre završetka tunela.
 
Цариброде, мање-више исто мислимо! Тунел ће бити кључна тачка. Оно што ја, а претостављам и Земљани не подносимо је, константно потенцирање рокова и беЗкрајно лагање око истих, да не говоримо о пренадуваним ценама бар три пута. Прилично сам сигуран да ће све што су почели релативно брзо урадити али не у роковима које бомбастично изјављују по медијима уз константно испирање мозга!
 
Mene zanima ima li ikakve šanse da otvaranje obilaznice barem donekle relaksira zagušenje na AP kroz grad...
Ne govorim o sezoni i gastosima, govorim o lokalnom saobraćaju...
Je li realno nadati se nekoj cifri od 15% manje vozila kroz grad?
 
Mene zanima ima li ikakve šanse da otvaranje obilaznice barem donekle relaksira zagušenje na AP kroz grad...
Ne govorim o sezoni i gastosima, govorim o lokalnom saobraćaju...
Je li realno nadati se nekoj cifri od 15% manje vozila kroz grad?
Ја се то стално питам и право да ти кажем нисам сигуран. Ево мој пример од синоћ. Ишли смо до Сурчина синоћ са Дедиња и гугл мапа ми је понудила преко Мостарске петље па све до обилазнице после аеродрома и онда искључење за Сурчин центар - 29км, 31минут.
Мени се учини да може брже преко обилазнице и кренемо туда. Требало нам је 15минута да стигнемл до укључења на обилазницу код Орловаче, с’обзиром да немамо и нећемо имати нити једно ближе укључење, и онда још 15мин до одредишта. 29.9км и укупно 30мин. У повратку смо ишли првобитном путањом и вратили се за 25мин.

Укратко, стравично зависи колико је добро повезано одредиште са обилазницом и колико си ти, на почетку, удаљен од укључења на исту. Мислим да без овог директног повезивања НБГ-а са обилазницом, иста неће бити алтернатива још неко време за многе.
 
Kažu Straževica se pušta do izbora....

Meni uopšte nije jasno kako će pustiti drugu cev kada na samom izlazu iz iste su radovi i ništa nije gotovo?
Gde konkretno će se trasa spojiti sa kružnim putem?
Ako neko zna kako će to biti izvedeno, bio bih mu zahvalan da to podeli sa nama.
 
Укратко, стравично зависи колико је добро повезано одредиште са обилазницом и колико си ти, на почетку, удаљен од укључења на исту. Мислим да без овог директног повезивања НБГ-а са обилазницом, иста неће бити алтернатива још неко време за многе.
Tacno, to jeste najbitnije. Recimo niko nije smatrao da je potrebno napraviti vezu sa obilaznicom iz Rakovice, valjda 100.000 ljudi koji zive tamo nisu dovoljni. Ali zato se sada na ovoj poslednjoj deonici zida barem tri nadvoznjaka preko AP koji idu bukvalno od nicega do nigde, a nit puta nit naselja sa obe strane.
 
А од тих 100 000 колико чине Видиковац, Лабудово брдо, Петлово брдо и Скојевско који свакако користе петљу Орловача? Ресник ће имати петљу на 2 километра од садашњег кружног тока. Једноставно, превише је уско, близу су пруга, ауто-пут (обилазница) и Кружни пут, тешко је ту направити неку нормалну петљу. Већ је спомињано како би се стварале колоне на изласку са ауто-пута (јер је би Кружни пут био преблизу), нешто слично као на Душановцу.

Какве везе имају ти надвожњаци преко ауто-пута? То су само надвожњаци, нису петље. Наравно, може се дискутовати да ли су потребни сви ти надвожњаци, али то нема никакве везе са петљама, тј. бројем укључења и искључења.

Уосталом, ово је пре свега транзитни пут. Његова улога је да омогући што бржи обилазак транзитног саобраћаја око Београда и не може да има петље на сваких 2-3 километара јер тако успорава саобраћај. Проблем локалног саобраћаја треба да решавају неке друге саобраћајнице које ће бити трасиране спрам потреба локалног саобраћаја. Слично као што је београдски железнички чвор грађен за потребе даљинског саобраћаја, а не локалног, београдског, и као такав не може бити замена за метро.
 
Stanovnici pomenutih naselja mogu koristiti petlju Orlovača ali i kružni put i petlju Avala za pristup obilaznici kada bude gotova cela deonica do Bubanj potoka.
 
Vrh