Ipak, tih 100.000 ljudi moraju prvenstveno sami najviše da brinu o svom interesu, a ne da čekaju da ih se neko seti. Bilo je puno vremena da se pokrene akcija oko toga. Mnogi su isterali i velike gluposti, a kamoli ovako nešto što ima smisla.
Dodajmo i tuneleUz obilaznicu, kruzni put, prugu i dalekovode gde biste vi tačno uglavili tu petlju za Resnik?
Rečeno je da puštaju u aprilu...Ubrzavaju se radovi na nasipanju dela saobraćajnice oko nadvožjaka ispred tunela Straževica
Koliko mi se čini, biće pušten deo od Orlovače do ispred nadvožnjaka (sa bajpasa pravo u tunel)Pogledajte prilog 128612
koliko sam informisan o ovom projektu ovo se radi po staroj dokumentaciji od pre 40 godina nista menjano (gradjevinski inzenjer koji radi na petlji bubanj potok ali raskinuo sa sestrom nemam novih informacija )Ne bi to moralo da bude nista fancy, megalomanski. Bazican prikljucak, mozda samo sa jednom izdvojenom paralelnom trakom. Recimo kao sto su sada napravili kod Bubanj potoka na AP iz pravca Beograda novo skretanje desno ka Vinci. Ili recimo kao ovo:
Pogledajte prilog 128546
Straževica-Ostružnica?Добио сам информацију, да ће се пребацити сав саобраћај на нову деоницу - Стражевица - Орловача, баш како је приказано на слици, а да ће потпом уследити, обнова постојеће трасе, као и спајање надвожњака. Ако нека има прецизнију инфо, било би добро да подели (ова инфо је од познаника који ради на траси).
Da, ali od mosta ka Orlovaci staroj traci je potrebna kompletna obnova, zato pitam, da li su informacije da ce obnavljati samo do Orlovace do Strazevice ili od mosta do Strazevice.Стражевица - Орловача, деоница Орловача - Остружница је отворена
Evo Earth Jo's u Julu Sam pokusao objasniti kako ce se devijacijama I privremenim prebacivanjem saobracaja sa jedne strane na drugu stranu tunela omoguciti izgradnja kompletnog posla na tom mestu. bez I najmanjeg zaustavljanja saobracaja.Evo samo neke paralele, obzirom da se prave istom metodom za tunele Trbusani i Beli potok /Avala/
Tunel Beli potok je dug 330m a Trbusani 282m
Za Trbusane je bilo potrebno 950 pirova /svi zavrseni/, a za BP 1100 / zavrseno oko 250/ plus dodatni za devijaciju koja ce privremeno prelaziti preko samog tunela.
I preko jednog i preko drugog prelaze putni pravci s tim sto ce se avalski put vratiti u prvobitno stanje, a lokalni put u Trbusanima ce dobiti novi natputnjak i prelaziti AP na drugoj strani tunela.
I pored jednog i drugog je nalagerovana zemlja koja ce se vratiti na zatrpavanje po zavrsetku betoniranja tunela.
Ne racunajuci period projektovanja period za izvodjenje fizickig radova u Trbusanima je od 20 Februara do 10 Oktobra, plus uredjivanje elektromehanicarski i izgradnja donjeg trupa tunela do 12 Decembra.
Beli potok je znatno ranije pocet, pa prekinut, ali planirani zavrsetak je kraj slede godine.
I dok je u Trbusanima potrebno zavrsiti natputnjak /za ciju izgradnju su vec uradjeni sredisnji noseci stub i stub sa jedne a ne i sa druge strane, kod Belog potoka situacija je mnogo komplikovanija. Potrebno je po zavrsetku ulaznog portala u tunel prevesti tu devijacijom staru obilaznicu na drugu stranu, pa spustiti ka kruznom toku i spoiti drugu vec izgradjenu devijaciju sa drugom stranom stare obilaznice.
Zatim produziti sa iskopom i fundiranje i betonskim radovima do improvizovanog spoja tj kruznog toka. Potom zatrpati pa vratiti Avalski put na staru trasu i potom nastaviti sa iskopom devijacije koja se rusi posle pustanja avalskog. I na samom kraju zavrsetak izlaza tunela i potom vracanje stare trase obilaznice preko novog tunela.
Nije bas mali posao preostao, ali ako se sve u Trbusanima odradi za 10 meseci mislim da apsolutno nije problem i ovo sve zavrsiti za preostalih godinu ipo dana!
Srdjane "plusetina"
trenutni privremeni kruzni ce se ukinuti, odnosno uspostavice se novi na ukrstanju avalskog puta I novonastale devijacije od stare obilaznice, koja ce tu prolaziti kad predje preko novoizgradjenog dela tunela.A gde ce se iz pravca Bubanj Potoka skrenuti i popeti na Avalski put kada je kruzni tok za privremeno skretanje upravo na putanji za kopanje tunela?