Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ipak, tih 100.000 ljudi moraju prvenstveno sami najviše da brinu o svom interesu, a ne da čekaju da ih se neko seti. Bilo je puno vremena da se pokrene akcija oko toga. Mnogi su isterali i velike gluposti, a kamoli ovako nešto što ima smisla.
 
Recimo nadvoznjak koji je vec sada u izgradnji kod Termodoma, u blizini kruznog toka , oko 2km zapadno od avalske petlje bi mogao da se transformise u punu petlju. Ima vise nego dovoljno prostora, malo samo otezava pruga, ali vec sada je premostena i ima prostora da se spuste prikljucci sa nadvoznjaka na obe strane AP.

2022-02-23_223242.png
 
Ne bi to moralo da bude nista fancy, megalomanski. Bazican prikljucak, mozda samo sa jednom izdvojenom paralelnom trakom. Recimo kao sto su sada napravili kod Bubanj potoka na AP iz pravca Beograda novo skretanje desno ka Vinci. Ili recimo kao ovo:

Pogledajte prilog 128546
 
Ubrzavaju se radovi na nasipanju dela saobraćajnice oko nadvožjaka ispred tunela Straževica
Koliko mi se čini, biće pušten deo od Orlovače do ispred nadvožnjaka (sa bajpasa pravo u tunel)
Ulaz u tunel Strazevica.jpg
 
Poslednja izmena:
^^ Nije u pitanjiu vreme puštanja, priča je bila gde će se ulaziti u tunel - pre ili posle nadvožnjaka.
 
Добио сам информацију, да ће се пребацити сав саобраћај на нову деоницу - Стражевица - Орловача, баш како је приказано на слици, а да ће потпом уследити, обнова постојеће трасе, као и спајање надвожњака. Ако нека има прецизнију инфо, било би добро да подели (ова инфо је од познаника који ради на траси).
 
Ne bi to moralo da bude nista fancy, megalomanski. Bazican prikljucak, mozda samo sa jednom izdvojenom paralelnom trakom. Recimo kao sto su sada napravili kod Bubanj potoka na AP iz pravca Beograda novo skretanje desno ka Vinci. Ili recimo kao ovo:

Pogledajte prilog 128546
koliko sam informisan o ovom projektu ovo se radi po staroj dokumentaciji od pre 40 godina nista menjano (gradjevinski inzenjer koji radi na petlji bubanj potok ali raskinuo sa sestrom nemam novih informacija :ROFLMAO: )
verovatno tada resnik nije ni imao toliko ljudi i da nije bitan prikljucak. Opet kada se rastereti kruzni put neces ni osetiti tih par kilometara duze veruj mi.
a sto se tice tunela beli potok koliko mi se cini rade se dve trake po svakoj cevi sto je opet bzv jer znamo da ce kad tad trebati ta treca ali OK stara je dokumentacija i nista nece da menjaju.
 
Добио сам информацију, да ће се пребацити сав саобраћај на нову деоницу - Стражевица - Орловача, баш како је приказано на слици, а да ће потпом уследити, обнова постојеће трасе, као и спајање надвожњака. Ако нека има прецизнију инфо, било би добро да подели (ова инфо је од познаника који ради на траси).
Straževica-Ostružnica?
 
Nije mi jasno kako ce predju novi kruzni tok. Ok, tunel ispod Avalskog druma ce brzo biti iskopan ovim tempom, ali kopanje je stiglo do kruznog puta, a on ne sme da se zatvara, ionako je vec prevelika guzva. Dal ce tunel ispod kruznog toka bez kopanja ili neki bajpas kad prvi deo zavrse, nije jasno.
 
Стражевица - Орловача, деоница Орловача - Остружница је отворена
 
Стражевица - Орловача, деоница Орловача - Остружница је отворена
Da, ali od mosta ka Orlovaci staroj traci je potrebna kompletna obnova, zato pitam, da li su informacije da ce obnavljati samo do Orlovace do Strazevice ili od mosta do Strazevice.
 
Ako je tačna, na forumu ranije izneta, informacija, da će u aprilu puštati deo Orlovača-Straževica, ima neke logike da se zatvori "stara" deonica radi obnavljanja, jer sa strane Resnika, ispred tunela nema dovoljno prostora da se puste oba smera i saobraćaj bezbedno svede sa 4+2 na 1+1 i skrene na trasu kružnog puta, a da se ne ometaju radovi kojih još ima ispred tunela u značajnom obimu.
Ovo je samo moje razmišljanje, nemam nikakve informacije sa terena sem što relativno često pročazim tuda, danas je, recimo, bila velika "gužva" ispred nove cevi tunela (mašine i ljudi) oko 16:00.
Što se tiče obnove "stare" deonice Ostružnica - Orlovača, nemam neku ideju, možda i to odrade sada, možda "vežu" sa završetkom rekonstrukcije mosta, možda... ne znam kakva im je planirana dinamika radova od tunela ka petlji Avala, pretpostavljam da neko planira angažovanje mehanizacije i ljudstva u skladu sa odvijanjem radova, ako ista firma izvodi radove na izgradnji novog dela i rekonstrukciji starog.
Ponavljam, ovo su samo moja razmišljanja na temu, pisao sam ranije da petlja Orlovča neće moći bezbedno da se pusti bez mosta Br. 13 pa su me ljudi demantovali :) U svakom slučaju videćemo, nadam se, uskoro.
 
Evo samo neke paralele, obzirom da se prave istom metodom za tunele Trbusani i Beli potok /Avala/
Tunel Beli potok je dug 330m a Trbusani 282m
Za Trbusane je bilo potrebno 950 pirova /svi zavrseni/, a za BP 1100 / zavrseno oko 250/ plus dodatni za devijaciju koja ce privremeno prelaziti preko samog tunela.
I preko jednog i preko drugog prelaze putni pravci s tim sto ce se avalski put vratiti u prvobitno stanje, a lokalni put u Trbusanima ce dobiti novi natputnjak i prelaziti AP na drugoj strani tunela.
I pored jednog i drugog je nalagerovana zemlja koja ce se vratiti na zatrpavanje po zavrsetku betoniranja tunela.
Ne racunajuci period projektovanja period za izvodjenje fizickig radova u Trbusanima je od 20 Februara do 10 Oktobra, plus uredjivanje elektromehanicarski i izgradnja donjeg trupa tunela do 12 Decembra.
Beli potok je znatno ranije pocet, pa prekinut, ali planirani zavrsetak je kraj slede godine.
I dok je u Trbusanima potrebno zavrsiti natputnjak /za ciju izgradnju su vec uradjeni sredisnji noseci stub i stub sa jedne a ne i sa druge strane, kod Belog potoka situacija je mnogo komplikovanija. Potrebno je po zavrsetku ulaznog portala u tunel prevesti tu devijacijom staru obilaznicu na drugu stranu, pa spustiti ka kruznom toku i spoiti drugu vec izgradjenu devijaciju sa drugom stranom stare obilaznice.
Zatim produziti sa iskopom i fundiranje i betonskim radovima do improvizovanog spoja tj kruznog toka. Potom zatrpati pa vratiti Avalski put na staru trasu i potom nastaviti sa iskopom devijacije koja se rusi posle pustanja avalskog. I na samom kraju zavrsetak izlaza tunela i potom vracanje stare trase obilaznice preko novog tunela.
Nije bas mali posao preostao, ali ako se sve u Trbusanima odradi za 10 meseci mislim da apsolutno nije problem i ovo sve zavrsiti za preostalih godinu ipo dana!
Srdjane "plusetina" :sesir:
Evo Earth Jo's u Julu Sam pokusao objasniti kako ce se devijacijama I privremenim prebacivanjem saobracaja sa jedne strane na drugu stranu tunela omoguciti izgradnja kompletnog posla na tom mestu. bez I najmanjeg zaustavljanja saobracaja.
Samo da pojasnim da ovo oko sipova se odnosi na same kasete tunela, a ne I na paralelne nizove sipova koji dodatno ojacavaju stabilise terena.
Dakle zavrsice se oko 60% duzine kasete tunela, on da zatrpati, pa preko prevesti saobracaj stare obilaznice na drugu stranu, onda ce se vratiti I avalski put na staru trasu, potom preci na zavrsetak poslednje tracine ili cetvrtine tunela, a onda pred sam kraj vratiti sav saobracaj u prvobitno stanje ispod koga ce ostati ukopan novi tunel.
Znam da je ovo izazivalo konfuziju kod mnogih, nadam se da je sad bar malo jasnije.
 
Poslednja izmena:
I samo mala dopuna, privremeno ce se kad se vrati avalski put na staru trasu, trenutni privremeni kruzni ce se ukinuti, odnosno uspostavice se novi na ukrstanju avalskog puta I novonastale devijacije od stare obilaznice, koja ce tu prolaziti kad predje preko novoizgradjenog dela tunela. za period dok se ne izgradi u potpunosti tunel, a onda ce se vratiti na staru trasu.
 
A gde ce se iz pravca Bubanj Potoka skrenuti i popeti na Avalski put kada je kruzni tok za privremeno skretanje upravo na putanji za kopanje tunela?
 
A gde ce se iz pravca Bubanj Potoka skrenuti i popeti na Avalski put kada je kruzni tok za privremeno skretanje upravo na putanji za kopanje tunela?
trenutni privremeni kruzni ce se ukinuti, odnosno uspostavice se novi na ukrstanju avalskog puta I novonastale devijacije od stare obilaznice, koja ce tu prolaziti kad predje preko novoizgradjenog dela tunela.
mislim da je KrCan ovdje to rekao
 
Pozdrav svima, da li neko zna možda da li je planirano da obilaznica bude pun krug oko Beograda (direktno povezivanje Srema i Banata), ili će se graditi samo južni polukrug/potkovica Batajnica-Pančevo? Severni polukrug bi imalo smisla odraditi, pogotovu kada bude građen autoput ka Zrenjaninu, lakši je teren nego na jugu, problem bi možda bio samo most na Dunavu.
 
Верујем да ће северни полукруг да једним делом да глуми СМТ од Змаја преко Пупиновог моста до петље Збег, а да ће од лакат кривине пре Овче да иде аутопут са обилазницом око Панчева па преко Дунава и Винче до петље Бубањ поток.
 
Vrh