Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Igor":1l4nh39w je napisao(la):
@Nenad
PIGLET":1l4nh39w je napisao(la):
Obilaznica se u prvoj fazi radi kao poluautoput. Biće isto kao na deonoci koja je puštena u saobraćaj (Dovanovci-Ostružnica). Tuneli i mostovi se rade za pun proful autoputa, kao i zemljani radovi, tako da je nadogradnja do punog profila (kad bude bilo potrebe i para) jednostavna i relativno kratkotrajna, i najbitnije nije previše skupa....ali otom potom.
Cini mi se da nisi dobro razumeo, srecom pa se tezi i skuplji deo radi unapred da se ne desi situacija da nemamo spreman teren i za kompletan autoput. Sem ako nisi mislio na dilemu bas sa slika a ne na komentar PIGLETA koji ih je napravio ;)
PIGLET rece gore da se tuneli i MOSTOVI rade za PUN profil autoputa. Na slikama su mostovi do sada radjeni za POLU profil.

To me je malo zbunilo...
 
Nenad":1p8p9c9m je napisao(la):
Igor":1p8p9c9m je napisao(la):
@Nenad
PIGLET":1p8p9c9m je napisao(la):
Obilaznica se u prvoj fazi radi kao poluautoput. Biće isto kao na deonoci koja je puštena u saobraćaj (Dovanovci-Ostružnica). Tuneli i mostovi se rade za pun proful autoputa, kao i zemljani radovi, tako da je nadogradnja do punog profila (kad bude bilo potrebe i para) jednostavna i relativno kratkotrajna, i najbitnije nije previše skupa....ali otom potom.
Cini mi se da nisi dobro razumeo, srecom pa se tezi i skuplji deo radi unapred da se ne desi situacija da nemamo spreman teren i za kompletan autoput. Sem ako nisi mislio na dilemu bas sa slika a ne na komentar PIGLETA koji ih je napravio ;)
PIGLET rece gore da se tuneli i MOSTOVI rade za PUN profil autoputa. Na slikama su mostovi do sada radjeni za POLU profil.

To me je malo zbunilo...
Moguće je da ti se čini pošto su već dosta stubova bili postavljeni ranije (koji se sada dalje rade), a da sada pripremaju teren za "nove" stubove?
 
Steva":3dguclys je napisao(la):
Tihi_SRB":3dguclys je napisao(la):
Pozdrav drustvo !!! Evo ja sam novi pa da vam se malo pridruzim sa diskusijama. Imam par slika koje zeljno cekate sa petlje Dobanovci . Slikao sam pre mesec ipo dana kad sam sletao na Nikolu Teslu i tad su bageri uveliko pripremali zemljane radove tojest detelinu .

Ovo su neke petlje pre obileaznice , neznam tacno koje .

http://img215.imageshack.us/my.php?image=img0092yj7.jpg
http://img215.imageshack.us/my.php?image=img0093qe5.jpg

Petlja
http://img215.imageshack.us/my.php?image=img0094jw4.jpg
http://img215.imageshack.us/my.php?image=img0095lh3.jpg

Pozdrav
Dobrodošao, bukvalno si došao u sekund kada smo tražili da fotka neko petlje :D

prva fotka što si stavio je petlja Šimanovci, druga ne znam šta je a zadnje dve fotke je upravo ona veliki čvor Dobanovci o kojem sam pričao par postova ranije, hvala!
Ta druga slika je Izlaz "Dobanovci" - neposredno pre ukrstanja sa obilaznicom (gledano iz pravca Zagreba)
 
Ma pratim vas vec mesecima pa reko ajde da se i ja upisem . Nego uskoro cu opet za Srbiju pa se nadam da ce biti veca reportaza a do tad evo jos par zanimljivih slicica u vezi autoputa kroz Srpsku Prestonicu ........... E da slike petlje su slikane pre "dva ipo meseca " tu sam napravio mali gresku ,nadam se da oprastate mada mislim da su radovi sad dosta odmakli !!!
Ulaz u BG
http://img462.imageshack.us/my.php?image=img0096nm2.jpg
http://img462.imageshack.us/my.php?image=img0098on3.jpg
Genex
http://img462.imageshack.us/my.php?image=img0099so1.jpg
http://img462.imageshack.us/my.php?image=img0100ds5.jpg
http://img462.imageshack.us/my.php?image=img0101pq7.jpg
Kolektor
http://img462.imageshack.us/my.php?image=img0102wh5.jpg
http://img462.imageshack.us/my.php?image=img0103bm3.jpg
Usce
http://img462.imageshack.us/my.php?image=img0107sn7.jpg

Jedno pitanje : Kad je rok da se spoji obilaznica od Dobanovaca do Bubanj potoka ali kao poluautoput znaci samo jedna strana ? Ja sam cuo do kraja 2008 a posle ce kompletirati i drugu stranu .
SRB-RS-CG
 
^^ Ove fotke su pre za sekciju Rekonstrukcija autoputa kroz BG.

Inace, sve je to jako lepo izgledalo pre 30 godina, ali zub vremena i nemar su ucinili svoje...
 
Rok za sektor 4 je nov 2008 ali je veliko pitanje da li će biti ispoštovan?
Mostove radi Mostogradnja ali su oni u buli pa trenutno sve stoji. Ostružnički je odradjen tako da su stubovi za pun profil a čelična konstrukcija iznad za jedan smer. Prioritet je da se završi za jedan smer pa da se pusti saobraćaj pa onda lagano da se završavaju do kraja. Ima nekih razmišljanja da se od Batajnice do Orlovače odmah nastavi sa punim profilom ako država bude imala para, ali još jednom kažem prioritet je da se uradi bar jedan kolovoz i pusti saobraćaj dvosmerno (ograničenje 100km/h).
 
Da li neko mozda zna da li je u planu da se ukine zaustavna traka na autoputu kroz Beograd kad se uradi obilaznica, ili mozda ranije? Ili se ona ostavlja jer njom idu autobusi nesmetano?
 
^^Tesko da ce moci zaustavna traka da se ukine jer bi ta "ulica" trebalo da ostane u rangu autoputa u svakom slucaju, a po standardima, autoput mora da ima zaustavnu traku (sem u nekim vrlo retkim slucajevima).

Ako bi se autoputu, kada se zavrsi kompletna obilazniza u punom profilu, skinuo rang i ako bi se on preformulisao u obican gradski bulevar, onda moze zaustavna traka da se pretvori u zutu traku.

Pominjala se opcija pretvaranja u bulevar, ali jos nista konkretnol

Pominjano
Ali to ce malo potrajati.
 
Ne vidim razlog sto bi se ukidao autoput u tom delu. Ako se napravi bulevar ili nesto slicno mislim da ce onda automatski morati da ogranice brzinu kretanja vozila na 60 km/h. Koje bi bile prednosti ukidanja autoputa?
 
^^ Ne bi bilo u pitanju ukidanje autoputa, vec ranga autoputa. Ulica bi izgledala isto, samo bi se mozda trake drugacije koristile (eventualno uvodjenje zute trake umesto zaustavne ili sta li ja znam). Brzina nema potrebe da se menja jer je saobracajnica potpuno nezavisna (trenutno ogranicenje je 80 km/h).

Naravno sve bi to bilo moguce tek kada se tranzitni saobracaj totalno izmesti iz grada.

Za sada nema potrebe da se bavimo ovom idejom! Do eventualne realizacije imamo jos mnogo da cekamo :)
 
Nenad":2n0yfuf6 je napisao(la):
^^ Ne bi bilo u pitanju ukidanje autoputa, vec ranga autoputa. Ulica bi izgledala isto, samo bi se mozda trake drugacije koristile (eventualno uvodjenje zute trake umesto zaustavne ili sta li ja znam). Brzina nema potrebe da se menja jer je saobracajnica potpuno nezavisna (trenutno ogranicenje je 80 km/h).

Naravno sve bi to bilo moguce tek kada se tranzitni saobracaj totalno izmesti iz grada.

Za sada nema potrebe da se bavimo ovom idejom! Do eventualne realizacije imamo jos mnogo da cekamo :)
Pa naravno nisam mislio da ce da zatvore taj put nego da ce da promene njegovu namenu!! Moje pitanje je i bilo usmereno u tom pravcu - sta je prednost toga? Obzirom da tom trasom ne prolazi veliki broj autobuskih linija GSB-a ne vidim neki preterani razlog da se uvodi zuta linija. Ogranicenje brzine kretanja vozila zavisi iskljucivo od toga koji tip puta je: autoput, magistralni, gradska ulica i tome slicno. U zakonu stoji tacno kolika je maksimalna brzina za svaki od ovih tipova puteva i preko toga ne bi smelo da se ide. Moze samo sporije.
 
Ne znam kako je to kod nas uredjeno, ali u Nemackoj sam vozio po jednom magistralnom putu (Bundesstrasse), koja je imala po jednu traku za svaki smer, a ogranicenje je bilo 130 km/h. Takodje, u gradu je ogranicenje 50 km/h, ali ako je ulica vec malo izvan centra i siroka (znaci, po dve trake za svaki smer) onda moze da se vidi ogranicenje od 60, 70, 80 pa i 90 km/h.
Ogranicenja zakonom u tom slucaju ne postoje, vec se analogno primeni i kvalitetu ulice / puta odredjuje brzina.

Drugo, ako je na magistralama u Srbiji ogranicenje 80km/h, ne vidim zasto bi na eventualnom putu kroz Beograd moralo da bude 60..

Uostalom, taj autoput ce verovatno ostati u istom stanju i u buducnosti, tako da ne moramo vise da se brinemo! :)
 
iMA SMISLA promeniti kategoriju sadašnjeg autoputa kada bude gotova cela obilaznica.
Postoji kategorija saobraćajnica koja se zovu GA (gradski autoput)-najviši rang saobraćajnice u gradu.
Ograničenje je od 80-100 km/h, autoput kroz Beograd već ima ograničenje od 80 km/h, sve bi ostalo isto samo bi se promenili elementi poprečnog profila, odnosno postojale bi tri zvanične saobraćajne trake i brzina bi se kontrolisala.
 
Kasno su se setili, sve i da finansiranje ide glatko, nema boga da sektor 4 bude gotov pre kraja sledeće godine, a o narednim sektorima da i ne govorimo.
 
dragan":2n64peti je napisao(la):
IZVEŠTAJ AMSS

"У току су радови на оба обална стуба на мосту преко Саве код Остружнице, на обилазници око Београда, где се саобраћај обавља према постављеној саобраћајној сигнализацији, успореније уз ограничење брзине.
...."

13.01.2007g.
Da, to mi nije uopste jasno! Preko mosta se ide, ali je ogranicenje tipa 40, i kad god sam prosao nigde nisam video nikoga, sta se tu radi?!
 
Pitanje...
Nesto mi nije jasno !!!
Na Petlji kod Aerodroma (Dobanovci ). Kad se odvajas na obilaznicu iz pravca Beograda i hoces da ides ka jugu tj Ostruznici sa E75 , tu ce biti odvojeni kolektor sa jednom linijom ako se ne varam . E sad dali ce iz kolektora izlaziti izlazna traka odvojeno ili ce direktno izlaziti (isto vazi za ulaznu od pravca NS) ? Znaci kolektorska linija plus odvojena traka za izlaz ili direktvno se izlazi ili ulazi kao sto je slicaj na Kolektoru kod BG Arene gde silazom sa petlje (kruznog toka ) direktno upadas u kolektor bez ubrzavajuce trake . Valjda sam dobro opisao ? Ako neko ima sliku tacnog izgleda bilo bi od pomoci . SRB-RS-CG
 
cvor-dobanovci.gif
 
Пошто се свуда гради пун профил аутопута, па и на надвожњацима, верујем да ће зауставна трака користити као одвојена трака за за излаз, ондносно трака за убрзавање на свим прикључцима...
 
evo još jedne preciznije šeme, made by me ;)

prva petlja je ova nova u dobanovcima,
druga petlja je sa aerodromom,
treća ikarbus
četvrta je izlaz na T-6 i dalje za novi sad (danas)
peti izlazi su pumpe "Zmaj"
clipboard01pt3.gif
 
Tihi_SRB":l8rsu65m je napisao(la):
Pitanje...
Nesto mi nije jasno !!!
Na Petlji kod Aerodroma (Dobanovci ). Kad se odvajas na obilaznicu iz pravca Beograda i hoces da ides ka jugu tj Ostruznici sa E75 , tu ce biti odvojeni kolektor sa jednom linijom ako se ne varam . E sad dali ce iz kolektora izlaziti izlazna traka odvojeno ili ce direktno izlaziti (isto vazi za ulaznu od pravca NS) ? Znaci kolektorska linija plus odvojena traka za izlaz ili direktvno se izlazi ili ulazi kao sto je slicaj na Kolektoru kod BG Arene gde silazom sa petlje (kruznog toka ) direktno upadas u kolektor bez ubrzavajuce trake . Valjda sam dobro opisao ? Ako neko ima sliku tacnog izgleda bilo bi od pomoci . SRB-RS-CG
Post #142 cvor "Dobanovci"
 
za PIGLETA :)


Jel ima nekih pomaka u vezi Zaobilaznice tj. kad ce se nastaviti radovi na tunelu Zeleznik? Sta je sa mostovima? Zemljani radovi-trasa?
 
Radi se, ali o ovim rokovima što se motaju po medijima-šarena laža.

U medjuvremenu su zemljani radovi napredovali, tunel Železnik je danas trebalo da se nastavi sa otkopom, podizvođač ratko mitrović montira gredne nosaće-poklopce tunela, montiro ih je oko 100 (treba ukupno oko 1200)-de razjasnim ovo: naime još 91 je iskopano i izbetonorano oko 35% dužine tunela ali nisu zidovi pokriveni sa nosačima e to se radi u poslednjih mesec dana. Za dalje kopanje tunela železnik i dalje je problem vodovodna cev koja treba da se izmesti da bi se nastavilo kopanje sa čela.
Osnovni problem je nedostatak para (plate nam kasne tri meseca) upravo koliko nam država duguje, naime nisu platili izvedene radove za maj......ubija nas administracija.....
ps: sve je politika
 
Vrh