Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Boscha":wxv5qd08 je napisao(la):
Meni se cini iz cele ove diskusije i zahvaljujuci izvestavanju nasih insajdera sa lica mesta Pigleta i ranije Gedze, kao i fotografijama koje je pravio Kzorz, da sve nekako i ide po planu i radi se, trasa, mostovi, petlja Orlovaca.....al kolko se meni cini najveci problem je sto tunel Zeleznik je jos podaleko od zavrsetka, odnosno koliko sam shvatio tu nije uradjeno ni 20-30% posla. Lipak je onako mislim ipak ceo probijen, i kako kapiram, tu se ipak rade neki zavrsni radovi, al Zekeznik nije jos kompletno ni probijen....tako da moje pitanje ljudima koji se bave detaljnije obilaznicom je da li ce zbog sporosti radova na tunelu Zeleznik i cela deonica Ostruznica-Orlovaca prilicno kasniti sa otvaranjem?
U pravu si...

ja tom trasom prolazim svaki dan, i tamo se radi bas kilavo! :mad:

Most izmedju dva tunela se jako slabo radi, zemljani radovi nikako da mrdnu sa mrtve tacke, a ja sam tamo bio u februaru i od tada se nista nije promenilo. Imam osecaj kao da su konzervirani radovi :D

Buduca trasa Lipak-Zeleznik nije ni obelezena, itd itd...
 
Stvarno ne znam sta ih sada sprecava da rade. Jel opet nema para ili sta se to tamo desava? Ko je odgovoran za to i preko koga idu te pare za radove. Da li se opet saplicemo na birokratiji ili je u pitanju neciji nerad i neodgovornost.
 
Evo nekih novosti po pitanju Obilaznice.

Poceli su da se rade zemljani radovi na potezu Ostruznica-Zeleznik sto znaci da Obilaznica dobija formu! Na pojedinim delovima se skida zemlja a na drugim nasipa. :)
 
Koliko mogu da vidim na slikama, zemljani radovi se vrse za pun profil autoputa, ili!?
 
Nenad":2yfo6cml je napisao(la):
Koliko mogu da vidim na slikama, zemljani radovi se vrse za pun profil autoputa, ili!?
I meni se tako čini, ali mislim da je tu i kraj, tja da će jedino zemljane radove da odrade za full profil koji će se izgraditi dok bude bilo novca. A dotada bi stajale tri trake. Verovatno PIGLET zna više detalja (a i njemu da se zahvalimo za fotke :) )
 
Nenad":f8pv5re9 je napisao(la):
Koliko mogu da vidim na slikama, zemljani radovi se vrse za pun profil autoputa, ili!?
Nisam bas siguran kako ce to sve da se izvede jer tu ima mnogo nelogicnosti.
Prvo, tunel Lipak je pun profil sto znaci da idu dve trake ali posle toga ide dugacki most(mislim da ce sad poceti da stavljaju betonsku plocu jer su stubovi gotovi) koji je polu profil sto znaci u jednom smeru pa opet ide kao neki mali stub koji za pun profil pa onda tunel Zeleznik(koji je opet pun profil, kada bude gotov). ( pricam o pravcu ostruznica-zeleznik)

Mislim da ce to ipak biti neka prica da ce put biti pun profil, a na mostovima polu-autoput za ovaj pravac Zeleznik-Ostruznica.

A za trasu Zeleznik-Orlovaca to ce nam najbolje reci Piglet! :)
 
Eh i da dodam sa se obavljaju intezivni radovi na inače ogromnoj petlji "detelinari" kod Beogradskog Aerodroma, video sam iz aviona kada sam poletao, ali uz svo ushićenje nisam stigao da uhvatim kameru i fotkam tu petlju. Rade kompletnu petlju, ali ne i put prema Batajnici.
 
^^To je ona detelinara sa tri lista kod Dobanovaca?

Lepo, lepo! Samo nek se radi!
 
aha, evo obeležio sam delove koji se otprilike "kopaju"

6cs0mz5.jpg
 
nema ništa konkretno za slikanje, čini mi se da ravnaju teren, još nisam video nešto što liči na asfalt ili nove mostiće.
 
Obilaznica se u prvoj fazi radi kao poluautoput. Biće isto kao na deonoci koja je puštena u saobraćaj (Dovanovci-Ostružnica). Tuneli i mostovi se rade za pun proful autoputa, kao i zemljani radovi, tako da je nadogradnja do punog profila (kad bude bilo potrebe i para) jednostavna i relativno kratkotrajna, i najbitnije nije previše skupa....ali otom potom.

Drago mi je da se radi petlja Dobanovci, ona će omogućiti veoma bitnu vezu izmedju novosadskog autoputa i obilaznice. Prvi osetni efekti obilaznice se mogu očekivari kad bude gotova deonica A (Batajnica-Dobanovci) i naš sektor 4 (Ostružnica-Orlovača). Time će već biti formiran poluprtsten oko Bgd-a postojaće veza novosadskog sa Ibarskom magistralom.

Ajde neko od vas kada bude sletao na "Teslu" iz pravca severozapada da se seti pa da napravi par aerofoto snimaka, bilo bi lepo.
 
PIGLET":6h0yonac je napisao(la):
Tuneli i mostovi se rade za pun proful autoputa, kao i zemljani radovi, tako da je nadogradnja do punog profila (kad bude bilo potrebe i para) jednostavna i relativno kratkotrajna, i najbitnije nije previše skupa....ali otom potom.
E ovo je zaista odlična vest, pogotovu za tunele i mostove, pošto su to "najteže" deonice bi onda ostatak bilo dosta lakse odraditi.
Drago mi je da se radi petlja Dobanovci, ona će omogućiti veoma bitnu vezu izmedju novosadskog autoputa i obilaznice. Prvi osetni efekti obilaznice se mogu očekivari kad bude gotova deonica A (Batajnica-Dobanovci) i naš sektor 4 (Ostružnica-Orlovača). Time će već biti formiran poluprtsten oko Bgd-a postojaće veza novosadskog sa Ibarskom magistralom.
Da li imaš možda neki info kada će da krenu i radovi od NS Autoputa do petlje Dobanovci? Kada sam bio u vazduhu video sam da se radi jako dosta u reonu petlje, vidi se kako se formiraju deteline (koja se već vidi kako je zemljano uradjeno), ali izmedju NS puta i petlje Dobanovci nema još ničega.

Ajde neko od vas kada bude sletao na "Teslu" iz pravca severozapada da se seti pa da napravi par aerofoto snimaka, bilo bi lepo.
nije tako lako napraviti snimak pošto avion nadleće direktno petlju, ja ću da pokušam idući put.
 
Nemam info za tu deonicu, to ne radi moja firma, ne znam ni ko je dobio taj posao, otićiću jednom bikom za vikend da vidim dokle su stigli. Petlja je tu najveći problem, i dobro je što su nju prvo napali dok zemljani radovi nisu veliki (ravničarski teren). Petlja Batajnica nije ni počela!!!???
 
PIGLET":1aq1yo2w je napisao(la):
Petlja Batajnica nije ni počela!!!???
Tu se trenutno, apsolutno ništa ne radi, čak nema ni bar nekog otrndanog kamiona ili bagera čisto da ukrasi gradilište :(
 
jel se pocelo sa izradom druge cevi tunela Stazevica? Ustvari koliko se vidi sa slika, Strazevica je ustvari da kazem laicki "pravi tunel". Lipak i Zeleznik meni vise lice na "tehnicke tunele". I koliko mi se cini sa fotografija iz decembra kad je Velja Ilic prisustvovao probijanju tunela Strazevica, to ce biti tunel sa po tri trake u jednom smeru, znaci pravi autoputski tunel. Uopste radi li se tamo ista osim tog tunela, mislim na potezu od Orlovace do Bubanj Potoka?
 
Boscha":1j4bkm3r je napisao(la):
jel se pocelo sa izradom druge cevi tunela Stazevica? Ustvari koliko se vidi sa slika, Strazevica je ustvari da kazem laicki "pravi tunel". Lipak i Zeleznik meni vise lice na "tehnicke tunele". I koliko mi se cini sa fotografija iz decembra kad je Velja Ilic prisustvovao probijanju tunela Strazevica, to ce biti tunel sa po tri trake u jednom smeru, znaci pravi autoputski tunel. Uopste radi li se tamo ista osim tog tunela, mislim na potezu od Orlovace do Bubanj Potoka?
Orlovača-Bubanj Potok je sasvim drugi sektor, trenutno su intezivni radovi od petlje kod Makiša pa do Orlovače gde su i sva 3 tunela + vijadukti.
 
Sektor 5 radi Energoprojekt i oni su sampo probili tunel Straževicu o to je to. Koliko sam čuo (nepouzdano) radovi su stali.

Svi ste gledali onu farsu sa probijanjem tunela i Veljom........predstava za široke narodne mase.
Probijena je jedna (desna cev) i to je sve. Tuneli na sektoru 4 se rade istom tehnologijom , široki otkop, betoniranje temelja i zidova,poklapanje nosačima i zatrpavanje zemljom...na fotkama se vidi betoniranje zidova. Straževica je duboko položen tunel i on se radi klasičnim tunelskim (rudarskim) metodama.
 
PIGLET":2ytyuyk7 je napisao(la):
Obilaznica se u prvoj fazi radi kao poluautoput. Biće isto kao na deonoci koja je puštena u saobraćaj (Dovanovci-Ostružnica). Tuneli i mostovi se rade za pun proful autoputa, kao i zemljani radovi, tako da je nadogradnja do punog profila (kad bude bilo potrebe i para) jednostavna i relativno kratkotrajna, i najbitnije nije previše skupa....ali otom potom.
Koliko sam ja uspeo da razumem, mostovi se rade za poluprofil autoputa i upravo su oni "uska grla", dok se sve ostalo priprema za pun profil - tuneli i zemljani radovi.

Ili sam pogresno video na slikama??
 
@Nenad
PIGLET":2nkuo6tc je napisao(la):
Obilaznica se u prvoj fazi radi kao poluautoput. Biće isto kao na deonoci koja je puštena u saobraćaj (Dovanovci-Ostružnica). Tuneli i mostovi se rade za pun proful autoputa, kao i zemljani radovi, tako da je nadogradnja do punog profila (kad bude bilo potrebe i para) jednostavna i relativno kratkotrajna, i najbitnije nije previše skupa....ali otom potom.
Cini mi se da nisi dobro razumeo, srecom pa se tezi i skuplji deo radi unapred da se ne desi situacija da nemamo spreman teren i za kompletan autoput. Sem ako nisi mislio na dilemu bas sa slika a ne na komentar PIGLETA koji ih je napravio ;)
 
Samo da ne bude sa tim nedovrsenim deonicama kao sa Prokopom. :D
 
Pozdrav drustvo !!! Evo ja sam novi pa da vam se malo pridruzim sa diskusijama. Imam par slika koje zeljno cekate sa petlje Dobanovci . Slikao sam pre mesec ipo dana kad sam sletao na Nikolu Teslu i tad su bageri uveliko pripremali zemljane radove tojest detelinu .

Ovo su neke petlje pre obileaznice , neznam tacno koje .

http://img215.imageshack.us/my.php?image=img0092yj7.jpg
http://img215.imageshack.us/my.php?image=img0093qe5.jpg

Petlja
http://img215.imageshack.us/my.php?image=img0094jw4.jpg
http://img215.imageshack.us/my.php?image=img0095lh3.jpg

Pozdrav
 
Tihi_SRB":1wuizhd2 je napisao(la):
Pozdrav drustvo !!! Evo ja sam novi pa da vam se malo pridruzim sa diskusijama. Imam par slika koje zeljno cekate sa petlje Dobanovci . Slikao sam pre mesec ipo dana kad sam sletao na Nikolu Teslu i tad su bageri uveliko pripremali zemljane radove tojest detelinu .

Ovo su neke petlje pre obileaznice , neznam tacno koje .

http://img215.imageshack.us/my.php?image=img0092yj7.jpg
http://img215.imageshack.us/my.php?image=img0093qe5.jpg

Petlja
http://img215.imageshack.us/my.php?image=img0094jw4.jpg
http://img215.imageshack.us/my.php?image=img0095lh3.jpg

Pozdrav
Dobrodošao, bukvalno si došao u sekund kada smo tražili da fotka neko petlje :D

prva fotka što si stavio je petlja Šimanovci, druga ne znam šta je a zadnje dve fotke je upravo ona veliki čvor Dobanovci o kojem sam pričao par postova ranije, hvala!
 
Vrh