Nenade ovo nije Nemacka. Ovde drzava skoro sve vazne projekte tretira sa mnogo vise nemara nego obilaznicu.Nenad":1itp321l je napisao(la):@PIGLET
A jel ste malo zapretili Drzavi da ce te obustaviti radove? Nesto mi deluje neverovatno da se tako vazan projekat tretira sa toliko nemara...
Što je najgore, tim BG Vlast sama sebi srozava ugled pošto dopušta da se republika igra (ne)aktivnošću na projektima. Da se BG energično zalaže za završetak radova, pritiskom na republiku i slično mislim da bi i sâma dobila na popularnosti i poverenju. A ovako trt mrt smrt...Milance":39haab6y je napisao(la):^^Svakako da ne! To sam ja vec komentarisao a ONOG domacina ne zelim vise da komentarisem. Sve mora da se obavlja na mufte. Uzas!!! Slazem se za grad - da mora malo vise da ucestvuje u tome i da se vise zanima za taj projekat, isto kao i za Prokop! Neverovatno vazni projekti za Beograd a oni gledaju skrstenih ruku sta se desava. Pa trebalo bi da se sedne na kicmu drzavi i resornom ministarstvu da te pare redovno stizu i da se to gradi.
Moj post (#322) na strani 13 ove teme.dragan":2m0tvpjs je napisao(la):Gde može da se vidi taj 'intervju direktora firme'?PIGLET":2m0tvpjs je napisao(la):Skup je to projekat govorimo o pola milijarde dinara, kad nema uplata sedam meseci
praktično nema mogućnosti za rad....pričao direktor firme o tome u intervjuu.
Posle Avansa koji ste dobili za početak radova,sada vas verovatno plaćajuPIGLET":1oa6mdn6 je napisao(la):Skup je to projekat govorimo o pola milijarde dinara, kad nema uplata sedam meseci
praktično nema mogućnosti za rad....pričao direktor firme o tome u intervjuu.
U pravu si, ima i toga.dragan":ojbdh653 je napisao(la):Posle Avansa koji ste dobili za početak radova,sada vas verovatno plaćajuPIGLET":ojbdh653 je napisao(la):Skup je to projekat govorimo o pola milijarde dinara, kad nema uplata sedam meseci
praktično nema mogućnosti za rad....pričao direktor firme o tome u intervjuu.
po 'pozicijama' koje ste završili uz odobrenje Nadzornog organa.
Pitanje je kako je potrošen Avans, da li samo na 'otvaranje posla',tj za materijal i mašine,
ili i za izmirenje ranijih dugova, nap. plata i neplaćenih doprinosa za njih.
Drugo pitanje je da li je Nadzorni organ 'priznao posao', bez čijeg potpisa investitor i
ne razmišlja da plati neku poziciju.To je uvek pitanje rokova i kvaliteta.
Treća svtar je da li vas 'prati' neka banka koja bi finansirala firmu do konačne
naplate celog posla ili sad morate da uzimate skupe kredite od njih.
Vaš menagment zna kako je ovde teško naplatiti posao od Države, pa je trebao
da predvidi takvu situaciju i obezbedi bar plate radnicima.
Lako je reći nije država platila,ali to su znali i kada su konkurisali za posao.
O vlastima koje se ovako odnose prema Obilaznici nesmem ni da napišem šta mislim
da ne bih bio 'banovan'.Oni i ne koriste Obilaznicu jer sede u centru Beograda.....
...i razmišljaju o sledećim izborima i podeli funkcija koje se dobro plaćaju.
Izvor: B92Pirot -- Ilić: Nisam zadovoljan što plaćanja za izvedene radove iz Nacionalnog investicionog plana "nisu išla kako valja".
"Stalno se nešto administrativno proverava i kontroliše i to je jedina moja primedba, jer izvođači ne mogu da trpe", kaže ministar za infrastrukturu Velimir Ilić i dodaje da je zadovoljan obimom posla koji je Vlada Srbije uradila u prvih sto dana funkcionisanja.
Ilić je dodao da ne razume ljude "koji stalno nešto proveravaju mesecima" i ocenio da te provere prilikom plaćanja treba da budu kraće.
"Oni ne znaju da putar ili građevinar mora da podigne kredit sa kamatama od 21 do 23 posto i da prebrodi taj period provera. Ako vi nešto proveravate 60 dana, znate li koliki je to period za firmu koja ima hiljadu radnika", rekao je Ilić.
Ministar je rekao da će tražiti da se ti problemi sa isplatama iz NIP-a otklone i ocenio da je potrebno da se radi brže i efikasnije, sa manje uplitanja administracije.
Ministar Ilić je izneo i primedbe na račun medija.
"Ako je Skupština Srbije donela određenu odluku ogromnom većinom glasova poslanika ne mogu 'veliki mediji' da se bave šta je rekao (vojvođanski funkcioner) Bojan Kostreš ili neko drugi i to nas sve usporava", kaže Ilić.
Neodgovornost nadležnih preti da parališe saobraćaj u Beogradu
Nema para za obilaznicu?!
"Mostogradnja" i "Planum", koji grade obilaznicu oko Ostružnice već pet meseci nisu dobili ni dinara. Ukoliko bi se odmah obezbedila sredstva, obilaznica bi bila završena do juna sledeće godine, tvrde u "Mostogradnji". Za završetak radova nedostaje još tri milijarde dinara
Kako je u razgovoru za Glas nedavno upozorio Mihajlo Maletin, profesor Građevinskog fakulteta u penziji, popravkom Gazele počeće horor za vozače. Najveći problem, koji preti da izazove potpunu paralizu saobraćaja i evropskog Koridora E10 jeste činjenica da obnova Gazele počinje, a da prethodno nije završena obilaznica oko Ostružnice, koja se radi godinama unazad!
O uzroku kašnjenja radova na obilaznici i ranije se spekulisalo. Kako Glas saznaje na Internet sajtu Beobilda (njnjnj.beobuild.net), jedan od mogućih razloga što Sektor 4 između Ostružničkog mosta i Ibarske magistrale još nije izgrađen je neodgovornost Republike u finansiranju celokupnog projekta. Naime, konzorcijum, koji čine preduzeće "Planum" zadužen za izgradnju otvorene deonice i "Mostogradnja" - koja treba da napravi mostove i vijadukte, poslednjih pet meseci radi bukvalno besplatno na izgradnji objekta, pošto nema redovnog priliva sredstava.
Iako je reč o izuzetno bitnoj saobraćajnici, koja bi trebalo da se finansira direktno iz budžeta države, ona je ipak svrstana u projekte Nacionalnog investicionog plana. Ova činjenica predstavlja prepreku i samo još jednu instancu koja treba da, kako su nam rekli, aminuje isplatu.
U "Mostogradnji" su potvrdili da imaju problem sa isplatom.
- Ne možemo ući u neku veću aktivnost sa ovakvim finansiranjem. Da bismo mogli da govorimo o eventualnom prevremenom završetku radova, potrebna je jedna finansijska injekcija koja bi nas povratila. U tom slučaju, mogu odgovorno da tvrdim, ceo projekat bio bi završen najkasnije do juna naredne godine - rekao nam je Siniša Brusin, tehnički direktor "Mostogradnje".
Takođe, u preduzeću "Planum" dodaju da sa ovakvim isplatama ne postoji šansa da se ispoštuje predviđeni rok - novembar 2008. godine.
- Najpre smo čekali da se formira vlada, a onda se to oteglo i sada iz nedelje u nedelju dobijamo samo obećanja. Do februara smo dobijali novac, ali to je ona suma koja je odobrena za prošlu godinu. A ovo što sada radimo će nam verovatno biti isplaćeno tek sledeće godine. Pitamo se samo dokle će tako - navode iz "Planuma" i dodaju da je veliki problem i to što u NIP-u nema planova za dalje.
- Da bi se završila obilaznica, prema našim procenama, potrebne su još tri milijarde dinara, a to za sada nije u planu NIP-a. Sve što je planirano zadovoljava samo radove iz prošle godine - ogorčeni su u "Planumu", iako njihovo preduzeće još radi na projektu. Do sada su, u teškim uslovima, kako su nam rekli, završili oko 50 odsto planiranih radova.