Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Steva je poceo da radi u NASI :D. Imam ja dobre objektive po dobrim cenama :lol:
 
Izbačen dokument o stanju autoputa kroz Beograd, više info na glavnoj stranici :)
 
Zasto se na svim ovim slikama uvek pojavljuju one cudne mrlje ili strafte u valerima sivo-crno? Ne primecujem to kad idem tim putevima .
 
HenkMan":2u9b5j29 je napisao(la):
Zasto se na svim ovim slikama uvek pojavljuju one cudne mrlje ili strafte u valerima sivo-crno? Ne primecujem to kad idem tim putevima .
gde to? daj mi neki primer (tja neku sliku).
 
Na svakoj traci asfalt je u sredini crn, a sa strane se izlizije. Postoji logicno objasnjenje, samo nisam primetio to dok sam se vozio. Nem veze uglavnom, samo mi autoput u vecini delova izgleda bolje u secanju nego na ovim slikama.

Anyway, izlaz ka Novom Sadu bi mogao da se popravi, ali izlaz ka jugu je super... posebno je dobro sto sisaju travnjak pored autoputa, i sumadijska brda, teren :) ... najbolja deonica autoputeva u Srba sto se mene tice
 
Ljudi, nesto smo se ucutali sto se obilaznice tice, Dedza verovatno otputovao, zna li neko ima li sta novo od radova i desavanja?
 
Skoro sam prolazio kod orlovace i video sam da se prilicno rade zemljni radovi sa one nize leve strne gde s uvec gotovi stubovi dok se sa desne strane gledano prema gradu rade stubovi
 
Da li ima nekih vesti sa "one" strane, tj. kako napreduju radovi Energoprojekta od Orlovace prema Bubanj potoku?
 
Nenad":1sciyvn7 je napisao(la):
Da li ima nekih vesti sa "one" strane, tj. kako napreduju radovi Energoprojekta od Orlovace prema Bubanj potoku?
Radi se vec duze vremena na postavljanju stubova za petlju(pored Ibarske magistrale), a na ostalim delovima se ne radi nista osim na tunelu koji je probijen i sada se radi hidroizolacija itd.

Sve u svemu, jako, jako kilavo kao i sve do sada. :mad:
 
a sta je sa zemljanim radovima sa leve strane gledano prema bogradu tj bas ispod orlovace, cini mi se da se tu radi i da se prekoputa kao sto si rekao rade stubovi.
 
Igor":1pv7ux5a je napisao(la):
a sta je sa zemljanim radovima sa leve strane gledano prema bogradu tj bas ispod orlovace, cini mi se da se tu radi i da se prekoputa kao sto si rekao rade stubovi.
po onome sto sam ja video ovih dana, tamo se uveliko radi. Krenuli su da kopaju tunel Zeleznik sa druge strane tj. blize Ostruznici, kod petlje se nasipa zemlja da se poravna sa stubovima petlje, krenuli su sa ravnanjem terena od Zeleznika ka Ostruznici, i mislim da su stubovi mostova ka Orlovaci uveliko pri kraju.

Ako stignem danas mozda i odem da slikam da vidite sta se desava ako ne padne kisa. :)
 
Stubovi koje su neki od vas primetili na padini od Orlovace prema Zelezniku ja sam primetio kada sam isao na jednu sahranu u leto 1994. godine. Ne znam kada su tacno postavljeni, ali mislim da to nije ni bitno. Dinamika radova je takva da ne verujem u dolazak polu-autoput-obilaznice do Orlovace pre 2015. godine. Nasi praunuci ce mozda doziveti i zavrsetak cele obilaznice. :/
 
Strasno, tako malo radnika i tako mlako da se radi... kakvi mentoli... pa gde su radnici, ljudi izgrade autoput za 2-3 godine od 400 km, a kod nas nista
 
Ajde da vas update-ujem. Počelo se sa fundiranjem temelja za tunel železnik. Uradiće se prvih 20m desne tunelske kasete sve sa zidovima i grednim nosačima i onda će se stati. Razlog ovome što se ispod puta Železnik-Sremčica nalazi velika vodovodna cev prečnika 1000mm pa se čeka vodovod da je izmesti. Trebalo je odavno da počnu ali.....
Iza tunela Lipik radi se na sanaciji klizišta pobijanjem šipova i betoniranjem zidova. Na tunelu Lipak radis se hidroizolacija. Most 10 radi Mostogradnja i oni kilave kao Planum, uradjeni su svi stubovi i sad rade na obalnim zidovima. Čekaju se podužni nosači. Most 9 se radi, počelo se sa betoniranjem kolovozne ploče, mislim da su tri gotove. Planum nasipa zemlju i radi kegle oko mosta 9. Rade se na formiranju profila (zemljanim radovima) izmedju mosta 10 i tunela Železnik. Ajde čisto da objasnim trasu: Prvo ide Ostružnica (petlja), tunel Lipak, Most 9, Tunel Železnik, Most 10, most 11, most 12, petlja Orlovača. Posle mosta 10 nisam siguran dokle se stiglo....

Uglavno radi se ali ipak mislim da može značajno brže, problem je i u zastarelom projektu (iz 1990), pa se stalno nešto preprojektuje što usporava radove, kad tome dodamo naš mentalitet "lako ćemo" rezultat je slab. Rok za sektor 4 je nov 2008 ali ja predviđam debelo u 2009 god.
 
Dobrodošao i hvala na updateu. Da li slučano radiš tamo ili si "tu negde"? :)
 
Šta se desilo sa ovim topic-om, zar ste svi odustali od obilaznice.
AJde malo da vas ohrabrim, "Planum" je podigao intezitet radova, više je radnika i mehanizacije. Radi se na 5 lokacija, sa Ibarske se već može videti trasa koja je stigla skoro do kote posteljice. Mostogradnja je u krizi, verovatno će se oni čekati da se završe mostovi. Uskoro ću poslati i neke fotke (stalno zaboravljam aparat).
 
Lepo da Planum napreduje. Sta je sa Mostogradjom, novac ili nesto drugo?

Par slika bi bilo fenomenalno, to je pravi nacin da se osvezi ova tema! :)
 
PIGLET":1d7zw9v7 je napisao(la):
Šta se desilo sa ovim topic-om, zar ste svi odustali od obilaznice.
AJde malo da vas ohrabrim, "Planum" je podigao intezitet radova, više je radnika i mehanizacije. Radi se na 5 lokacija, sa Ibarske se već može videti trasa koja je stigla skoro do kote posteljice. Mostogradnja je u krizi, verovatno će se oni čekati da se završe mostovi. Uskoro ću poslati i neke fotke (stalno zaboravljam aparat).
Imam par pitanja, da se ne zaboravi Obilaznica :)

Sta je sa zemljanim radovima od tunela Lipak ka tunelu Zelenik?

Veliki most koji se nalazi izmedju dva tunela, dokle se tamo stiglo sa radovima?

Kada ce poceti da se rade zemljani radovi od tunela Zeleznik ka Orlovaci?

Kada ce poceti da se radi petlja Zeleznik(ukljucenje Zeleznik-Obilaznica) tj. da li imas neku skicu da postavis na sajt kako to izgleda?

Mislim da je ovo dovoljno... :)

Poz
 
Lipak-Železnik radi se posle mosta BR9 od ulaznog portala "Železnika", još pola metra i na koti posteljice smo, posle kreće kolovozna konstrukcija. Iza LIpka se koš uvek pobijaju šipovi koji su deo sanacije klizišta ali i oni se privode kraju. (za 10-ak dana biće svi pobijeni i izbetonirani) Posle njih ide greda koja ih spaja i zidna platna. Sve ukupno ta konstrukcija bi mogla biti gotova za 1-2 meseca.

Veliki most je most br 9 na njemu radi mostogradnja, ostalo im je još 6-7 polja da izbetonirau kolovozne ploče. Ne znam kad će to da urade.

Posle tunela Železnik ide veliki most 460m -most 10: postoje stubovi i Mostogradnjan se sprema da postavi strelu kojom će monturati podužne nosače. (tu nekako najsporije ide).

Zemljani radovi prema Orovači su intezivni, rade dva begara, utovarivač i 5 kipera i tu smo skoro na koti posteljice (lepo se vidi sa Ibarske kad se stane kod groblja Orlovača).

Put Železnik Sremčica ide preko tunela železnik , tj auto put je ispod puta i nema pristupa!!

Nema petlje Železnik!!
Shvatite da je ovo autoputna obilaznica i da ne može svako naselje da ima izlaz na autoput. Postoji petlja Ostružnica i petlja Orlovača (izmedju nema pristupa auto putu)
 
kada se može očekivati izgradnja petlje Orlovača, odnosno kako će tu biti regulisan saboraćaj sa Ibarskom magistralom, hoće li biti nekog izmeštanja?
 
Ibarska se izmešta 50-ak metara ulevo, ide preko objekta (mosta), na kome se već radi. Obilaznica će proći denivelisano ispod Ibarske. Plan je da se prvo napravi taj most, da se izmesti Ibarska pa da se nastavi sa radovima na denivelisnoj raskrsnici-Orlovača.
 
Evo slike bobijanja šipova za taj most.
maj07021800hv7.jpg
 
@PIGLET
Jel se svi radovi trenutno izvode po principu poluatoputa ili..?
Hoce Ibarska preko mosta isto imati dve trake (po jedna u svakom smeru)?
 
Meni se cini iz cele ove diskusije i zahvaljujuci izvestavanju nasih insajdera sa lica mesta Pigleta i ranije Gedze, kao i fotografijama koje je pravio Kzorz, da sve nekako i ide po planu i radi se, trasa, mostovi, petlja Orlovaca.....al kolko se meni cini najveci problem je sto tunel Zeleznik je jos podaleko od zavrsetka, odnosno koliko sam shvatio tu nije uradjeno ni 20-30% posla. Lipak je onako mislim ipak ceo probijen, i kako kapiram, tu se ipak rade neki zavrsni radovi, al Zekeznik nije jos kompletno ni probijen....tako da moje pitanje ljudima koji se bave detaljnije obilaznicom je da li ce zbog sporosti radova na tunelu Zeleznik i cela deonica Ostruznica-Orlovaca prilicno kasniti sa otvaranjem?
 
Vrh