Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Nisam znao za Kineze, ali pre neki dan Kalanovićka je rekla da je jedna turska kompanija zainteresovana za tu deonicu uključujući i drumsko-železnički most kod Vinče, dobra stvar je da ima više zainteresovanih kompanija koje bi finansirale 85% radova. Mada je sve to daleki futur II.
 
shumar":3f7qma5p je napisao(la):
Nisam znao za Kineze, ali pre neki dan Kalanovićka je rekla da je jedna turska kompanija zainteresovana za tu deonicu uključujući i drumsko-železnički most kod Vinče, dobra stvar je da ima više zainteresovanih kompanija koje bi finansirale 85% radova. Mada je sve to daleki futur II.
Футур 2 је ближа будућност него футур. :p
 
Ekspropriacija za Koridor 10

4. avgust 2010. | 09:44 | Izvor: Tanjug

Beška -- Ekspropriacija zemljišta za Koridor 10 trebalo bi da bude završena do kraja godine, najvljuje direktor Puteva Srbije Zoran Drobnjak.

Drobnjak je rekao da je eksproprijacija skoro završena na delu buduće obilaznice od Batajnice do Dobanovaca i da će ovih dana biti izabran izvodjač radova za tu deonicu.

On je dodao da je za to javno preduzeće izdvojilo tri milijarde dinara i da će ostati vrlo malo da se uradi sledeće godine, i da će u dogovoru sa Vladom Srbije uzeti kredit za eksproprijaciju u istom iznosu.

Generalni direktor "Puteva Srbije" je kazao da će 10. avgusta biti raspisan tender za izgradnju petlje "Batajnica", a 17. avgusta tender za mostove na Sektoru 5, obilaznice od Orlovače do Belog potoka.

On je najavio da će radovi na izgradnji obilaznice od Batajnice do Dobanovaca krenuti početkom septembra, a na petlji "Batajnica" krajem istog meseca.
Drobnjak je kazao da bi početkom oktobra trebalo da počnu i radovi na izgradnji tri mosta na Sektoru 5, obilaznice oko Beograda i naveo da bi radovi na tim deonicama trebalo da budu završeni za dve godine.

On je rekao da je eksproprijacija ozbiljan posao u koji je, pored "Puteva Srbije", uključena i Uprava za prihode i katastre Srbije.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=08&dd=04&nav_category=9&nav_id=449737
 
Wile E. Coyote":77aawh9d je napisao(la):
shumar":77aawh9d je napisao(la):
Nisam znao za Kineze, ali pre neki dan Kalanovićka je rekla da je jedna turska kompanija zainteresovana za tu deonicu uključujući i drumsko-železnički most kod Vinče, dobra stvar je da ima više zainteresovanih kompanija koje bi finansirale 85% radova. Mada je sve to daleki futur II.
Футур 2 је ближа будућност него футур. :p
Da, ali futur II je pogodbeni način, što znači ako se budu dogovorili biće napravljeno. :cool:
 
shumar":31quee7v je napisao(la):
Wile E. Coyote":31quee7v je napisao(la):
shumar":31quee7v je napisao(la):
Nisam znao za Kineze, ali pre neki dan Kalanovićka je rekla da je jedna turska kompanija zainteresovana za tu deonicu uključujući i drumsko-železnički most kod Vinče, dobra stvar je da ima više zainteresovanih kompanija koje bi finansirale 85% radova. Mada je sve to daleki futur II.
Футур 2 је ближа будућност него футур. :p
Da, ali futur II je pogodbeni način, što znači ako se budu dogovorili biće napravljeno. :cool:
Не, кондиционал је погодбени начин. Футур 2 је радња која се дешава у будућности, али пре футура 1. ;)
 
Wile E. Coyote":qnjnjs2r je napisao(la):
shumar":qnjnjs2r je napisao(la):
Wile E. Coyote":qnjnjs2r je napisao(la):
Футур 2 је ближа будућност него футур. :p
Da, ali futur II je pogodbeni način, što znači ako se budu dogovorili biće napravljeno. :cool:
Не, кондиционал је погодбени начин. Футур 2 је радња која се дешава у будућности, али пре футура 1. ;)
Kondicional ne postoji u našem jeziku (verovatno ti bolje idu strani jezici :) postoji samo potencial kao mogući način.

(Kad bi imali para. napravili bi svašta), a u pravu si da se futur II dešava pre futura I ,ali on je njegov uslov da se desi (Kad budu imali para, napraviće svašta)

Sad još samo pare da nabavimo i gotova obilaznica. :)
 
shumar":2rkrm1tw je napisao(la):
Wile E. Coyote":2rkrm1tw je napisao(la):
shumar":2rkrm1tw je napisao(la):
Da, ali futur II je pogodbeni način, što znači ako se budu dogovorili biće napravljeno. :cool:
Не, кондиционал је погодбени начин. Футур 2 је радња која се дешава у будућности, али пре футура 1. ;)
Kondicional ne postoji u našem jeziku (verovatno ti bolje idu strani jezici :) postoji samo potencial kao mogući način.
Јао, да, у праву си, потенцијал (Пример: ја бих изградио обилазницу за годину дана да сам министар за инфраструктуру)

Не могу да ти дам +1, дао сам ти у другој теми!

ЕДИТ: Сад јесам. :)
 
Pre neki dan Kalanovićka, juče Mrka i Drobnjak, danas Tadić i Djilas najavljuju početak radova u septembru i oktobru na celom sektoru A i mostovima u sektoru 5. Ako je po onoj gde ima dima ima i vatre jesen će da bude vrela. Po tome zasad neće se raditi manji deo sektora 5 i celi sektor 6. Ali neću više da kukam jer izgleda da ipak počinje nešto da se radi.
 
Jooooj, uigrani ikrokaz malopre na Studiju B. Kao Djilas i Tadic obilaze radove na Strazevici i sad im neka seka objasnjava dinamiku radova na obilaznici.

Seka: Sektor 0 Batajnica-Dobanovci u toku je izbor izvodjaca radova. Za cvor Batajnica izabrano je idejno resenje...

Tadic (upada u rec): Koje je jednostavnije nego sto je planirano...

Seka: Da....

Tadic (opet upada u rec): I jeftinije....

Seka: Da.... Sektor 0 bi trebalo da bude gotov u maju 2012.

Tadic (kao iznervirano): Ma, nema sanse...

Seka (zbunjeno ga gleda): Ali....

Tadic: Cekajte, ako je sada gotov tek idejni projekat, a jos nije izabran izvodjac radova, kako mislite da bude gotovo do maja 2012.

Neimar u slemu (mesa se iz pozadine): Ali gospodine predsednice, izvodjac ce odmah po izboru krenuti sa radovima, paralelno ce se raditi i izvodjacki projekat.....

Tadic (sad vec kao ljut): Ma, nemojte... Sad ce ovi ljudi to da snime i prenesu gradjanima, a onda put ne bude gotov i ispada ja dajem lazna obecanja......

Djilas (pomiritelj): U maju nece sigurno biti gotovo, al aj' da kazemo u oktobru


Srdjane Sapere, ti si majstor.

Inace, jeste li izvalili da Djilas ima personalizovani gradjevinski slem na kom pise "Gradonacelnik - Mayor"

Obilaznica je najveca sapunica.
 
na obilaznici ce petlja batajnica biti jeftinije i losije resenje,raspisivanje tendera 17tog avgusta...
 
Ja isto znam samo za jedno idejno rešenje petlje Batajnica, pre se samo spominjalo da će se menjati rešenje petlje Bubanj potok zbog para. Pretpostavljam kao i Vučko da će nova rešenja biti sigurno lošija, samo da ne budu katastrofa loša.
 
Homer Jay":1imfqn0t je napisao(la):
Jooooj, uigrani ikrokaz malopre na Studiju B. Kao Djilas i Tadic obilaze radove na Strazevici i sad im neka seka objasnjava dinamiku radova na obilaznici.

Seka: Sektor 0 Batajnica-Dobanovci u toku je izbor izvodjaca radova. Za cvor Batajnica izabrano je idejno resenje...

Tadic (upada u rec): Koje je jednostavnije nego sto je planirano...

Seka: Da....

Tadic (opet upada u rec): I jeftinije....

Seka: Da.... Sektor 0 bi trebalo da bude gotov u maju 2012.

Tadic (kao iznervirano): Ma, nema sanse...

Seka (zbunjeno ga gleda): Ali....

Tadic: Cekajte, ako je sada gotov tek idejni projekat, a jos nije izabran izvodjac radova, kako mislite da bude gotovo do maja 2012.

Neimar u slemu (mesa se iz pozadine): Ali gospodine predsednice, izvodjac ce odmah po izboru krenuti sa radovima, paralelno ce se raditi i izvodjacki projekat.....

Tadic (sad vec kao ljut): Ma, nemojte... Sad ce ovi ljudi to da snime i prenesu gradjanima, a onda put ne bude gotov i ispada ja dajem lazna obecanja......

Djilas (pomiritelj): U maju nece sigurno biti gotovo, al aj' da kazemo u oktobru


Srdjane Sapere, ti si majstor.

Inace, jeste li izvalili da Djilas ima personalizovani gradjevinski slem na kom pise "Gradonacelnik - Mayor"

Obilaznica je najveca sapunica.
Jel to ono sa glinenim lutkicama što je išlo na pinku : )
 
Ne, pravi prilog sa original predsednikom i gradonacelnikom. Danasnji hit. Tadic kod Beske obilazi radove i prica kako su juce kada je, je li, zavrsio obilazak radova sa zemlje, on i Djile seli u helikopter i iz vazduha jos jednom obavaili inspekciju radova. I? Pa, na Strazevici navodno vise nije nikog bilo, pa je sad Tadic ljut sto su radnici bili tu samo dok su se oni slikali, a zatim zapalili odmah posle njega i Djilasa. Tako da sada predsednik predlaze da su inspekcije na gradilistima cesce, jer se jedino tako mogu ispostovati rokovi.

Dakle, ceo fazon sa ovim posetama gradilistima je bio da ispadne kako se, eto, predsednik brine za narod - da se ispostuju rokovi i da se ne zaduzimo preko crvene linije.

Mada mislim da je politicki pritisak da se ubrza obilaznica dobrodosao u ovom momentu....
 
Homer Jay":3n2l0gbz je napisao(la):
Mada mislim da je politicki pritisak da se ubrza obilaznica dobrodosao u ovom momentu....
Па, надајмо се да је то заиста притисак да се убрза обилазница, а не скупљање политичких поена.

+1
 
Ma može on da vrši politički pritisak i da zagorčava život direktorima firmi koliko hoće, ali ne može da promeni činjenicu da niko neće da radi a da mu se ne plaća.
 
Za sektore za koji su tenderi u toku obezbedjena su sredstva i kredita. Ako ima para, a nema placanja, gde su te pare? A postoji drzavna institucija, prepoznatljiva po sluzbenicima u plavim uniformama, koja treba to da se pita kada god se javi takva sumnja.

Meni se samo cinilo da je u jednom trenutku delovalo kao da nadleznima i obilaznica nije toliko bitna, kao tipa, ma mozete od Dobanovaca na poluprofil, pa da se tim tzv. poluauotoputem iscimate do Orlovace, pa onim kruznim putem nabodete nekako Bubanj Potok, pa nastavite ka Nisu... Funkcionise, a?

Sad samo registrujem da mi je drago sto se i obilaznica vraca u fokus. A jasno je da nema ni govora o zavrsetku funkconalnog Koridora 10 dok se obilaznica ne zavrsi u punom profilu bar od Batajnice do Bubanj Potoka. Mi, koji smo na daljoj trasi, posteno cemo se nacekati - mada sada hajpuju sa nekim Kinezima, ali ja dok ne vidim masine "s prozora" ne verujem u to.
 
Straževica se ne radi iz kredita već budžetskim parama i znam da su izvodjaču dugovali pare tako da su tu radovi stajali sve do sad.
Zanimljivo je da i za mostove u sektoru 5 pare od EIB-a još nisu zvanično odobrene. Dobra stvar je da izgleda vrh hoće da pokrene neke radove na obilaznici, što je velika stvar jer je bila pauza skoro dve godine.
 
Djile ga sije za dve duzine,jedva cekam da ga zbaci sa zutog konja pa ce makar manje da nas potkradaju ako nam je za utehu.verujem da ce poluprofil biti gotiv do bubanj potoka 2014,a ono sa vincom do 2021...
 
vucko":2abq0x93 je napisao(la):
verujem da ce poluprofil biti gotiv do bubanj potoka 2014,a ono sa vincom do 2021...
Nada umire poslednja ....... 2021.
 
Радници до јесени на обилазници

Бушење тунела „Стражевица” настављено пре 20 дана, спремни и тендери за петљу Батајница и мостове на сектору пет, а радови почињу у септембру и октобру

STRAZEVICA.jpg


Ако је према народној „где има дима, има и ватре”, јесен на обилазници око Београда могла би да буде прилично врућа. Изјаве о почетку изградње сектора нула и пет ове транзитне саобраћајнице које су претходних дана „задимиле” медијски простор, стигле су из уста готово свих надлежних у републичкој власти. Прво од Верице Калановић, министарке за НИП, затим од њеног колеге Милутина Мркоњића, задуженог за инфраструктуру, потом од Зорана Дробњака, директора „Путева Србије”, а пре неколико дана и од Бориса Тадића, председника Србије.

Шеф државе обишао је радове на двоцевном тунелу „Стражевица” који ће повезивати сектор четири (од Остружнице до Орловаче) и пет (од Орловаче до Авалског пута), а чија је изградња настављена пре двадесетак дана. Овај, иначе најзахтевнији за извођење и најскупљи објекат на траси обилазнице, почео је да се гради 2004. године. машине су у њему боравиле до 2008. и тада је градилиште опустело. Приликом председникове посете, као рок за завршетак ископавања и адаптирања пролаза кроз брдо Стражевица наведен је мај 2012. године, што би уз још неколико додатних месеци требало да буде и оквирни рок за коначно и готово две деценије ишчекивано комплетирање полупрстена од аутопута Београд – Ниш (Бубањ поток) до аутопута за Нови Сад (Батајница).

– Кроз брдо Стражевица биће пробијена два паралелна тунела дужине 733 и 745 метара кроз које ће пролазити по две коловозне траке са тротоарима и пратећим елементима. У већ ископаној цеви која води од Орловаче ка Бубањ потоку потпуно је завршена примарна тунелска облога и ускоро ће почети постављање изолације, секундарне тунелске облоге и коловоза. Примарна облога у другој цеви која још није ископана до краја завршена је у дужини од сто метара. Даље је планирано постављање 70 метара вантунелске облоге и наставак бушења новом аустријском технологијом – објашњавају у „Путевима Србије”.

Obilaznica-mapa-avgust-2010.jpg


Оживљавање радова на тунелу обрадовало је возаче, али се први мрачни облак над пројектом „Стражевица” надвио свега неколико дана по изласку радника на терен. Буџетом за ову годину предвиђено је да у овај објекат буде уложена милијарда динара, али је, према незваничним наводима, Министарство за НИП „по хитном поступку” пре неколико недеља из тих средстава преусмерило 350 милиона динара Министарству за инфраструктуру које ће их уложити у „Јат ервејз”.

Обилазница је тренутно функционална од аутопута за Шид (чвор Добановци) до аутопута за Ниш (Бубањ поток), а део од Орловаче до Бубањ потока (сектор пет) заправо није изграђен, већ се за саобраћај користи деоница Кружног пута која је колоквијално, првенствено у наступима политичара, „прекрштена” и прозвана „обилазницом”.

„Прави” сектор пет, који ће уз једно укрштање са Кружним путем пролазити мање-више упоредо са овом саобраћајницом, према речима Зорана Дробњака, требало би да буде завршен за две године, а очекује се да ће већ почетком октобра почети радови на три моста дуж ове трасе. Тендер за мостове „Кијевски поток”, „Топчидерска долина” и прелаз преко Кружног пута, према његовим речима, биће расписан 17. августа. Предвиђени рок за њихов завршетак је 540 дана од потписивања уговора са градитељем, а њихова укупна дужина биће 1.289 метара.

Једнако важан, сектор нула (од Добановаца до Батајнице), који повезује аутопутеве за Шид и Нови Сад, такође би у скоријој будућности могао дочекати почетак радова. Експропријација на овом сектору, у медијима помно пропраћена због чињенице да је земљиште на траси припадало неколицини познатих српских „контроверзних бизнисмена”, готово да је завршена, а Дробњак истиче да ће ових дана бити одређен и извођач радова. Ако све прође како треба, припрема изградње у Сурчину и Земуну могла би почети већ првих септембарских дана.

Најкомплекснијим објектом на овом сектору сматра се петља Батајница (раскрсница обилазнице и аутопута за Нови Сад) која се финансира из посебног кредита у односу на друмску деоницу, а конкурс за њено зидање биће расписан за два дана. Дробњак отуда сматра да ће радови на петљи окаснити за друмском деоницом свега неколико недеља и да би званични почетак извођења могао уследити већ крајем септембра. За овај пут и петљу, подсетимо, Србија је 2007. године добила кредите од ЕИБ-а и ЕБРД-а у износу од 60 и 55 милиона евра.

Obilaznica-graf-2.jpg


Поучена искуством досадашњег осамнаестогодишњег тока градње, већина возача спремна је на још који „интермецо” у иначе одуженој „сапуници” о обилазници. У случају да помпезно најављени рокови ипак буду испоштовани, а обилазница завршена, градитеље саобраћајнице очекује нов и једнако тежак задатак – стварни завршетак обилазнице. Јер оно што надлежни у јавности називају „обилазница” у стварности је само једна њена половина!

Према пројекту прстена око Београда, предвиђено је да се саобраћајница која је иначе део Коридора 10, гради у такозваном профилу аутопута, са по две возне и једном зауставном траком у сваком смеру. Предвиђено је да правци буду раздвојени појасом ширине четири метра, а за сада су у пуном профилу изграђени само тунели „Липак” и „Железник” (ископане обе цеви). Пут кроз њих пролази дуж једне од две цеви, а за двосмерни саобраћај целом трасом користи се изграђени друмски полупрофил на ком се налази по једна трака у сваком смеру уз које се налазе појасеви за заустављање. Тендери који ће бити расписани за сектор нула и три моста на сектору пет такође се односе на изградњу полупрофила, односно половине мостовских конструкција.

„Главна алтернативна” саобраћајница око Београда требало би, а не зна се кад и од којих пара, и да се од аутопута за Ниш продужи ка Панчеву. Предвиђено је да ова деоница буде састављена од два сектора (седам и осам) од којих ће последњи прелазити Дунав преко још неизграђеног, трећег моста на тој реци. Приче о будућем мосту код Винче за чију су изградњу, наводно, били заинтересовани инвеститори из Јапана, утихнуле су пре неколико година једнако брзо као што су се и распламсале, а овај део пројекта, забележено је у признању једног политичара, и даље се налази у фази „о том, потом”.
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Radnici-do-jeseni-uveliko-na-obilaznici.sr.html
 
Lep, pregledan, sistematizovan i pristojno drzak tekst o obilaznici. Da sam neko i nesto u oboj zemlji, ja bih se zabrinuo kada ovo procitam. Pogotovo imajuci u vidu da je u poslednje vreme u Srbiji na delu politikantska mantra "gde ti vidis zgodno mesto, autoput posadi".... Kako to smesno zvuci kada ti neko "in your face" predoci da je ova zemlja nesposobna da izgradi 50-ak kilometara autoputa oko svog glavnog grada.
 
Vrh