Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Bilo mi je nekako neobično kada sam ovo jutros čitao, već sam se odvikao od ovakvih članaka.
 
Одличан текст. Аутора је на почетку мало понела прича о комплетирању полупрстена, али се на крају лепо исправио и поставио ствари на своје место.

Кад би било више оваквих текстова... :kk:
 
politika retko ima ovakve tekstove za razliku od recimo blica i ostalih ali zato kada napisu tekst stvarno to urade strucno a ne kao ostali onako kako politicari kazu.

Bravo Marko Lukovicu! :kk:
 
covece, pa u planu je je*eni poluprofil... pa to niko u evropi ne radi, kakav crni poluprofil, ili napravi autoput, ili vrati kaldrmu... uzasno...

Kaze Mrka da ce do marta 2012. moci da se punim profilom najsavremenije izvedbe autoputa vozi od Gazele do Horgosa... A od Gazele do Zmaja autoput koji nigde nije ogradjen (!) sa ogranicenjem 80km/h, od Zmaja do Batajnice je bulevarski put sa 1001 semaforom i krivinom ala serpentine, ogranicenje 60 km/h, i on to zove najsavremenijim autoputem... da ne govorim da nigde nema zvucnih zidova, elektronske signalizacije, postojeca vertikalna signalizacija je da sednes i places...

muka mi je stvarno, izvinjavam se na mracenju atmosfere, ali ocajan sam, stvarno sam ocajan...
 
Деоница од Батаје до Добановаца ће се градити одмах у пуном профилу, тако да ће неко ићи из Новог Сада обилазницом до Добановаца, укључити се на аутопут, па кроз Београд. Отуд таква изјава.

И да подсетим још једном да друг Мрка обилазницу не сматра делом Коридора 10.
 
pardon, moja greska, Mrka je rekao do marta 2011. da ce se voziti pun profil Gazela-Horgos (kao bilo bi i do nove godine, ali ce Beska kasniti 2-3 meseca), a to je nemoguce. Nemoguce da BAT-DOB zavrse za to vreme.
 
Е то је још сулудије, јер онда он и деоницу од Батаје до Змаја сматра аутопутем.

Требало би му моментално одузети возачку и натерати да полаже поново, јер очигледно не зна шта су елементи аутопута. :rant:
 
Pa Mrka je mislio do Beograda tj. do Batajnice a ovo dalje je kroz Beograd.... :rolleyes:
 
Па Картограф рече од Газеле до Хоргоша? Значи да је друг Мрка мислио и на новосадски пут. :bash:
 
Da je drug Mrka bilo šta mislio - ćutao bi zauvek... :bash:
 
Wile E. Coyote":3221mfpl je napisao(la):
Па Картограф рече од Газеле до Хоргоша? Значи да је друг Мрка мислио и на новосадски пут. :bash:
Ne, drug Mrka je mislio da ćeš moći punim profilom jer će deo obilaznice od Batajnice do sadašnjeg autoputa BG-Šid biti odmah izgrađen u punom profilu.
To svakako može da se uradi tokom 2011, te stoga nećeš više morati da se voziš novosadskim putem
 
Знам за деоницу Батаја-Добановци да се гради одмах у пуном профилу, али тешко да петља код Батајнице може да се уради током 2011. Дај Боже да грешим.
 
Ја поново кажем да петља код Батајнице нема шанси да се заврши до краја 2011, чак и уз резерву од пробијања рока за "пар месеци". :grand:


Е да, кад већ причам о другу Мрки и "1000 километара аутопута за два дана", сетих се приче о путу Београд-Панчево (ако сам већ писао о томе, прескочите остатак поста :p ).

После бомбардовања, кад је, јел'те, била у јеку "обнова земље", између осталог, крену у склопу тога да раде и остатак пута од Каловите до Крњаче (део од Каловите до Панчева је био изграђен давно пре тога). Задају они неки датум када ће бити завршена цела деоница са све петљом у Крњачи (сећате ли се оног хорора који је тамо био пре петље?). Датум се приближава, а од пута ни трага, ни гласа.

Међутим, тог датума свечано отворе помоћну саобраћајницу (неких двадесетак метара) која је служила да тадашњи пут заобиђе градилиште надвожњака за петљу! Тај датум је, наравно, био брзо заборављен, а у оптицају се појавио нови датум за отварање деонице и петље. То је заиста и било готово тог датума (нешто мало пред 5. октобар 2000), сад не могу тачно да се сетим колико касније од првобитног датума.

Шта је, међутим, урађено, и каквог квалитета је било, прича је за себе. Кроз пар месеци нова деоница је била у неупоредиво лошијем стању од старе! Тај хорор се и дан-данас може видети на делу од завршетка моста до првог семафора у Крњачи (никад ми није било јасно зашто су прескочили тај део када су пре неколико година реконструисали деоницу до надвожњака где се одвајају стари и нови пут). Да не говорим да додатни радови нису ни изведени (заштитне ограде, помоћне саобраћајнице, итд. итд.), а железнички надвожњаци су урађени много касније (на почетку је остао стари надвожњак). Нисам баш 100% сигуран, али чини ми се да је помињан завршетак деонице "аутопута од Београда до Панчева". Апсурд је што је на многим ауто-картама та деоница и обележена као аутопут. :bash:

Био је то још један прилог за биографију друга Мрке "1000 километара аутопута за два дана".
 
Eh Njile, auto karte su posebna priča. Najgore je što deo tih baljezgarija često završi i u svetskim atlasima, pa i na Google Mapsu, je regularno ucrtan autoput do Preševa.
 
И пут од Београда до Суботице (или бар део до Новог Сада) је некада редовно био уцртаван као аутопут, а и сад је деоница од Батаје до Змаја редовно тако обележена, као и Савска магистрала, и то целом дужином до Барича! Тако смо и учили на часовима географије, и никако нисам успео да убедим професорку да нови пут од Београда до Новог Сада није аутопут, него (како се до недавно звало) пут резервисан за саобраћај моторних возила (па која је ту разлика? рече она), а да у Македонији постоји аутопут од (Титовог - у то време) Велеса до Куманова...

Додуше, ни Грци нису били имуни на "полуаутопут-манију". На свим аутокартама је пут од Границе са (тада) Југославијом до Атине био уцртан као аутопут, мада је већим делом био полуаутопут. Чисто да се зна да (чак) ни полуаутопут није наш производ... :D
 
Wile E. Coyote":2teb8tx9 je napisao(la):
Ја поново кажем да петља код Батајнице нема шанси да се заврши до краја 2011, чак и уз резерву од пробијања рока за "пар месеци". :grand:


Е да, кад већ причам о другу Мрки и "1000 километара аутопута за два дана", сетих се приче о путу Београд-Панчево (ако сам већ писао о томе, прескочите остатак поста :p ).

...

Био је то још један прилог за биографију друга Мрке "1000 километара аутопута за два дана".
Odosmo u off, ali moram...

Taj 'put' BGD - PA je jedan od najboljih primera kako funkcionise ova drzava. Od moguceg autoputa napravljena ulica, sa 11 semafora i ogranicenjem od 60 kmh. Tako dolazimo u situaciju da se pre 20 god. sa starim putem (1+1) brze dolazilo iz Panceva za BG nego sada ( sa 2+2 ili cak 3+3). Bruka & sramota...
 
mekbejn":1eb2ttlb je napisao(la):
Taj 'put' BGD - PA je jedan od najboljih primera kako funkcionise ova drzava. Od moguceg autoputa napravljena ulica, sa 11 semafora i ogranicenjem od 60 kmh. Tako dolazimo u situaciju da se pre 20 god. sa starim putem (1+1) brze dolazilo iz Panceva za BG nego sada ( sa 2+2 ili cak 3+3). Bruka & sramota...
Јер је тада ограничење било 80, а стајао је и редак знак "брзина која се препоручује" на 70 км/ч...

Кад смо већ отишли у оф, видимо ових дана на још једном примеру исту причу. Од УМП-а као брзе градске магистрале, где је брзина могла да буде ограничена на 80 км/ч, чиме би УМП заиста испунио своју функцију, такође је направљена улица са семафорима. С том разликом да је у питању градска улица, па ће брзина бити још вратоломнија - чак 50 км/ч... :rolleyes:
 
Da stvar bude još gora, dopunama GUP-a 2021 oduzeli su dva izlaza sa obilaznice, jedan kod Surčina a drugi kod Bele Reke. Stvarno mi nije jasno kako niko pravno ne odgovara, zar ne postoji neko telo koje može sudski da proganja štetočinitelje? :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:

EDIT: Pardon, tri izlaza. A dodali su jedan kod Grocke, čisto radi političkih poena jer ne mogu da sagrade obilaznicu od Batajnice do Bubanj Potoka 50 godina, kamoli da je šire dalje do Pančeva. :laugh: E Srbijo, Srbijo...
 
Ono što sada zovu autoput za Pančevo naravno da nije autoput. On ima punu širinu autoputa ali ni jedan drugi uslov ne ispunjava da bi se tako mogao zvati. Ali zašto krivite vlast zbog toga (g. Mekbejn). I kad se gradio niko nije rekao ili obećavao da će to biti autoput pa da bi sad ispao lažov. Mnogo raskrsnica i semafora ima jer je to put prvog reda kroz industrisku zonu i tako se o njemu otpočetka govorilo. Onim starim putam za Pančevo išlo se brže jer je bilo manje automobila a i nikakve industriske ili stambene zone (osim malo u Krnjači) nije bilo. Pravi autoput za Pančevo će se graditi. On je trebao da bude nastavak mosta preko Dunava u produžetku Mirijevskog bulevara koji su nam obećali Japanci. Nažalost, to je sad propalo (do bolje prilike) jer Japan tu pomoć daje samo krajnje siromašnim zemljama a mi smo u međuvremenu nešto ipak napredovali i otpali smo kao kandidat za tu vrstu pomoći.
 
stranac":i6mo9hai je napisao(la):
Da stvar bude još gora, dopunama GUP-a 2021 oduzeli su dva izlaza sa obilaznice, jedan kod Surčina a drugi kod Bele Reke. Stvarno mi nije jasno kako niko pravno ne odgovara, zar ne postoji neko telo koje može sudski da proganja štetočinitelje? :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:

EDIT: Pardon, tri izlaza. A dodali su jedan kod Grocke, čisto radi političkih poena jer ne mogu da sagrade obilaznicu od Batajnice do Bubanj Potoka 50 godina, kamoli da je šire dalje do Pančeva. :laugh: E Srbijo, Srbijo...
Аман! Зар није неко пре пар недеља рекао да је ипак направљен излаз за Сурчин? Има ли га, или не?
 
Na mapi GUP-a nije obeležen a obeleženi su svi izlazi. Osim ako izlaz već postoji na polu-autoputu pa su ga zato izbrisali iz GUP-a. Jedino da nam kaže neko ko tamo živi.
 
dedinje":2paxyqw2 je napisao(la):
Pravi autoput za Pančevo će se graditi. On je trebao da bude nastavak mosta preko Dunava u produžetku Mirijevskog bulevara koji su nam obećali Japanci.
Не. То је део СМТ која званично није аутопут. Аутопут за Панчево ће бити у продужетку обилазнице од Бубањ потока, па преко моста код Винче.
sizif":2paxyqw2 je napisao(la):
Аман! Зар није неко пре пар недеља рекао да је ипак направљен излаз за Сурчин? Има ли га, или не?
Рек'о ја. Има га, само није још увек пуштен, а ка' ће, не зна се.
 
Autoput će biti i ono što sam ja napisao i ono što si ti napisao. Treba da znaš da se iz Beograda za Pančevo ne ide prako Vinče.
 
Vrh