Wile E. Coyote
Advanced
Ништа ново да друг Мрка обилазницу не сматра делом коридора...
Standardno nasa posla. Presipanje iz supljeg u prazno...Vecernje novosti":2yu24qy2 je napisao(la):“Jat” zakopao Straževicu
T. Spalević | 23. jul 2010. 21:21 | Komentara: 1
”Novosti” saznaju - Deo novca iz budžeta za put oko Beograda iznenada preusmeren. Umesto za obilaznicu, 350 miliona dinara ide za izbor savetnika
...
Ceo tekst u novostima: http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.69.html:293633-Jat-zakopao-Strazevicu
Kako sta ce ?!?!?Nenad":3j8d7dnd je napisao(la):A sta ce petlja za Avalu? Lepo se odvojis sa autoputa i za par km si novim kruznim putem tamo. Ovo je tranzitna obilaznica oko grada.
Umesto ukrstanja sa Avalskim putem je planiran tunel.
То је друга прича, јер од Батајнице до Змаја није аутопут. А да би Авалски пут требало да има излаз на обилазницу, то се слажем.stf":os9e3hi7 je napisao(la):Prateci tu logiku, koja je poenta sektora 0 obilaznice? sa novosadskog autoputa lepo mogu do petlje Zmaj, pa onda par kilometera do petlje Dobanovci, i eto ih na obilaznici. Zar nije idiotski? Isto tako je idiotski ne izgraditi petlju na Avalskom putu. Vise je stete, nego ustede.
Na sajtu je i informacija da deo eksproprijacije na tom delu nije završen, mada je ažurirano još 06. maja.Nenad":1mgc6ubi je napisao(la):Eksproprijacija na Sektoru "0" je definitivno zavrsena i to je zvanicna informacija.
Link: http://www.putevi-srbije.rs/index.php/Dinamika-eksproprijacije-na-Koridoru-X.html
Sto se tice konkretne izgradnje za sada cute kao zaliveni.
Izvor: Studio-BPut od Beograda do Ljiga grade Turci
03. Avgust. 2010 | 09:23, Izvor : Tanjug
Glavni izvođač na 65 kilometara prvog sektora autoputa Beograd - južni Jadran, od glavnog grada do Ljiga, biće, gotovo izvesno, turska kompanija "Kolin", izjavila ministarka za Nacionalni investicioni plan Verica Kalanović.
Ona je rekla za "Novosti" da će do 15. avgusta biti završeni glavni projekti ove saobraćajnice, što će biti osnov za utvrđivanje precizne vrednosti projekta. Na osnovu toga, srpska strana definisaće s turskom kompanijom ugovor o izgradnji autoputa.
Memorandumom o razumevanju, koji je nedavno potpisan u Beogradu, određeni su okviri - učešće domaće operative i materijala, i to najmanje 45 odsto, 85 odsto radova finansiraće se iz zajma koji će obezbediti "Kolin", a 15 odsto iz NIP. Kamata je tri odsto, period otplate kredita minimum 12 godina, a turska kompanija je već započela pregovore sa bankama kako bi obezbedila finansiranje projekta.
Kalanovićeva je rekla da je generalnim projektom od Beograda do Obrenovca bila predviđena desna obala Save, ali da je, zbog velikih osporavanja stručne javnosti, doneta odluka da se uradi uporedno rešenje, koje uzima u obzir levu obalu.
"Državna reviziona komisija uporedila je oba rešenja i donela odluku da je bolje da trasa počne od Surčina, da se nastavlja levom obalom Save, da na desnu stranu prelazi mostom kod Obrenovca i da se nastavlja dalje prema Ubu", navela je ministarka.
Pored "Kolina", memorandum je potpisan i sa turskim kompanijama "Makiol" i "Juksel" i te firme su, prema rečima Kalanovićeve, zainteresovane za sektor B autoputa Beograd - južni Jadran, odnosno za deonice Ljig - Preljina i Preljina - Požega.
"Reč je o istim uslovima, odnosno zajedničkom finansiranju i izgradnji, kao i u slučaju firme 'Kolin'. Međutim, prema stanju dokumentacije, ove dve deonice nisu tako spremne kao prethodna. Postoji idejni, ali nema glavnog projekta, niti je započeta eksproprijacija. U najpovoljnijim uslovima, 2011. bila bi godina u kojoj bi se potpisali ugovori i, možda, počela izgradnja", navela je ministarka.
Kada je reč o početku izgradnje mosta Zemun -- Borča, ona je istakla da je realizacija počela i idejni projekat već je prošao državnu revizionu komisiju, ali da građevinski radovi sada nisu mogući zato što nije završena eksproprijacija.
"Ozbiljniji građevinski radovi će, i zbog vremenskih prilika i vodostaja Dunava, po planu, početi na proleće", kazala je Kalanovićeva.
Ona je istakla da je kineska delegacija, koja je nedavno boravila u Beogradu, izrazila interesovanje za nastavak saradnje, posebno u oblasti energetike, ali i putne infrastrukture.
"Postavili su pitanje izgradnje autoputa od Požege prema južnom Jadranu, ali su iskazali zainteresovanost i za obilaznicu oko Beograda, od Bubanj potoka prema Pančevu, uključujući i novi most na Dunavu kod Vinče", navela je ministarka Kalanović.