Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Nenad":3j8d7dnd je napisao(la):
A sta ce petlja za Avalu? Lepo se odvojis sa autoputa i za par km si novim kruznim putem tamo. Ovo je tranzitna obilaznica oko grada.

Umesto ukrstanja sa Avalskim putem je planiran tunel.
Kako sta ce ?!?!?
Pa sva ruralna vozdovacka naselja, kao i cela Banjica, bi se na autoput ukljucivala na toj petlji! Da ne zaboravim i cinjenicu da bi lako i brzo do Avale dolazili ljudi sa periferije (Zemunska, Surcinska, Grocanska, Mladenovacka naselja), koji nemaju para za Tunis i ostale egzoticne destinacije, pa im Avala dodje kao odmor.......Ali, izvini, ja sam potpuno zaboravio, da je moto svih dosadasnjih, i buducih gradskih vlasti: ``Preseli se u centar, ili crkni``, a nazalost, isti odnos ima i poveca kolicina ``Beogradjana``.
Zalosno sa tvoje strane....:/
 
Nemoj molim te tim srceparajucim tonom, rasplakacu se! :)

Postoji obnovljeni kruzni put. Stanovnici svih naselja koje si nabrojao mogu da se prikljuce na kruzni put i potom na autoput u roku od 5 do 7 minuta.
E sada, da li stvarno mislis da je potrebno graditi petlju od nekoliko miliona evra u nemastini u kojoj se nalazimo samo da bi neko imao luksuz da se par minuta ranije ukljuci na autoput??? Ja stvarno u tome ne vidim nikakvu preteranu korist.

A oni koji dolaze kao turisti na Avalu mogu da se iskljuce na BP i vrate par kolometara - ne vidim u tome nikakav problem.

I jos nesto: ne znam sta si mislio pod "Beogradjani".
 
Hahahah, u ovoj nemastini! U toj nemastini koju spominjes, Beograd radi infrastrukturne projekte kao lud (sto bi rekao 2012). Naravno, svi ti projekti se realizuju u uzem i sirem centru grada.

Evo, uzmimo primer Bulevara. Investicija od par miliona, koja ima za cilj:
1. da skrati putovanje tramvajem za 5 minuta.
2. da skrati potragu za parking mestom 4 minuta.

KAd se vec tolike pare (u nemastini) daju da bi se ljudima u centru ubrzao zivot za par minuta, zasto isti tretman nebi dobijali i ljudi sa periferije?

Prvu polovinu zivota sam proziveo u centru, a danas sam na periferiji, sto znaci da poznajem obe strane medalje. Pod ``Beogradjanima`` sam mislio na one ljude koji poznaju samo jednu stranu ovog grada i slepo i sebicno samo nju i zastupaju. Nisam mislio na tebe, ali,ako si jedan od njih, neka ti je na cast.
 
Obično se protivim "centrizaciji" Beograda, ali ovaj put je Nenad sasvim u pravu - živim na Miljakovcu, i stvarno mislim da autoput uopšte nije daleko kružnim putem (ako idem na jug) - a tim putem putujem jednom nedeljno.
 
Превасходно је потребно саградити обилазницу да би транзитни саобраћај ОБИЛАЗИО. Онај ко се упути пут Авале неће марити за пар км. горе-доле и 10 мин. више. А за булевар си избанализовао ствари. По тој логици ниједна улица не би требало да се реновира због три милијарде возила у Београду.
 
Obilaznica je primarna stvar posle novog mosta i gazele,verujem da je mnogo hitniji nego most zemun borca
 
Za Bulevar sam karikirao.

Poenta je sto je ta petlja potrebna, jer Avalski put nije kozja staza, vec visokofrekventna saobracajnica. Petlja ne bi bila skupa, jer bi to bila detelina, koja bi bila na zemljanim nasipima, a ne na stubovima. Ceo podavalski kraj bi se na toj petlji ukljucivao na koridor 10.

Poenta je sto vecina na obilaznicu gleda kao na obilaznicu, tj. tranzit, koji treba proterati iz centra. Obilaznica je koridor 10, kome je poenta da bude funkcionalan, a to nece biti ukoliko zamaruje saobracajnice tipa Avalskog puta.

To sto pricate da nije problem voziti par kilometarqa gore dole je glupost, kad ti autoput prolazi ispod prozora. Prateci tu logiku, koja je poenta sektora 0 obilaznice? sa novosadskog autoputa lepo mogu do petlje Zmaj, pa onda par kilometera do petlje Dobanovci, i eto ih na obilaznici. Zar nije idiotski? Isto tako je idiotski ne izgraditi petlju na Avalskom putu. Vise je stete, nego ustede.
 
stf":os9e3hi7 je napisao(la):
Prateci tu logiku, koja je poenta sektora 0 obilaznice? sa novosadskog autoputa lepo mogu do petlje Zmaj, pa onda par kilometera do petlje Dobanovci, i eto ih na obilaznici. Zar nije idiotski? Isto tako je idiotski ne izgraditi petlju na Avalskom putu. Vise je stete, nego ustede.
То је друга прича, јер од Батајнице до Змаја није аутопут. А да би Авалски пут требало да има излаз на обилазницу, то се слажем.

Осим тога, чини ми се да ни Смедеревски пут није предвиђен да излази на обилазницу, што је још једна глупост.
 
jeste predviđen. na onaj krajnji krak što će ići od Bubanj Potoka, preko Vinče do Pančeva (za nekih 50 do 100 godina ako nastave ovim tempom)
 
i treba da ide. gradi se drumsko/železnički most kod Vinče (deo C - slika), sa petljom na izlazku iz Vinče ka Grockoj. e sad, postoji ovirno kuda će da ide taj put, s tim što će sa tim početi verovatno kada budu pri kraju deonice do Bubanj Potoka, znači za nekih 35 do 40 godina
 
Ako neceg imamo to je vreme,samo opusteno,sazidace nam taj megaprojekat Mrka III Lakostovoski.
 
prosao sam juce od Ostruznice do Dobanovaca, rade nesto na mini-petlji Surcin... Realno, ono je pitanje dana kada ce biti zavrseno.
 
Obilaznica samo što nije...

Blic - Manje novca za tunel „Straževica“

L. Gedošević - G. Svilar | 27. 07. 2010. - 00:02h
Od kad je deo obilaznice oko Beograda, od Ostružnice do Ibarske magistrale, krajem 2008. godine pušten u rad, na ovoj saobraćajnici gotovo da nije ni bilo ozbiljnijih radova. Nemar države prema ovom poslu potvrđuje i informacija da je ovogodišnji budžet namenjen za tunel „Straževica“ ostao bez 350 miliona dinara.


Za radove u tunelu „Straževica“ prvobitno je predviđeno 350 miliona dinara
Kako je „Blicu“ potvrđeno u Ministarstvu za nacionalni investicioni plan (NIP), Ministarstvo za infrastrukturu je zahtevalo je da se 350 miliona dinara sa ovog projekta (tunel „Straževica“) preusmeri za druge potrebe. Na taj način je za izgradnju ovog objekta na obilaznici oko Beograda, koja je inače deo prioritetnog republičkog projekta Koridor 10, ostalo 650 miliona dinara (planirana milijarda dinara).

- Izgradnja tunela „Straževica“ je projekat koje Ministarstvo za NIP realizuje u saradnji sa Ministarstvom za infrastrukturu. Naša nadležnost je finanijska realizacija, odnosno plaćanje onih radova koji su zaista izvedeni. Ministarstvo za infrastrukturu nadležno je za fizičku realizaciju, odnosno izbor izvođača, ugovaranje i kontrolu izvođenja radova - kažu u Ministarstvu za NIP.


Sa druge strane, u Ministarstvu za infrastrukturu juče nisu želeli da komentarišu bilo šta u vezi sa obilaznicom, uz objašnje da je za sve poslove oko izgradnje ovog puta nadležno JP „Putevi Srbije“. Ostalo je nejasno da li će zbog preusmeravanja sredstava (ne zna se za šta) radovi na „Straževici“ biti usporeni ili odloženi, ili će novac biti nabavljen na drugom mestu.

Činjenica je da je u poslednjih godinu i po dana na obilaznici oko Beograda samo zamenjen asfalt između Orlovače i Bubanj potoka (Kružni put), i u rad pušten rekonstruisani tunel „Stara Straževica“.


Predviđeno je da obilaznica oko Beograda bude duga 47,4 kilometra, ali je do danas urađeno nešto više od polovine. Međutim, čak i pojedine deonice koje su završene, opet nisu pun profil autoputa (po dve, fizički odbojene trake u oba smera) kao što bi treba da budu.

Neozbiljnost nadležnih u Republici dobro se mogla videti pre mesec dana, kada je počinjala rekonstrukcija „Gazele“. Naime, iako se znalo kada će radovi na ovom mostu krenuti, i da će teretna vozila masovno koristiti Kružni put (deo obilaznice od Orlovače do Bubanj potoka), njegova rekonstrukcija poklopila se sa početnim radovima na mostu. Zbog toga su „teretnjaci“ jedno vreme išli Borskom ulicom, preko Banjice, do Avalskog puta i dalje ka Bubanj potoku.

Obilaznica oko Beograda ulazi u 18 godinu izgradnje, i još nema preciznih datuma kada će ona konačno biti završena.

Finansiranje izgradnje
Ministrarstvo za NIP je od 2006. godine u izgradnju obilaznice uložilo više od 5,6 miljardi dinara. Deo ovog projekta trebalo bi da se finansira i iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Ova banka je u februaru ove godine odobrila 160 miliona evra za Projekat „Beogradski autoput (rekonstrukcija prilaznih puteva „Gazeli“) i obilaznica oko Beograda“. Direkcija za gradsko i građevinsko zemljište finansirala je izgradnju tunela „Železnik“ sa oko 2,5 milijarde dinara.
 
29.07.2010. Возикао се бициклом...прилично пун мост теретњака...

dsc0038c.jpg

dsc0042v.jpg

dsc0039bf.jpg
 
jbt, kolike su nam ove reke (S i D), svaki most po 2km minimum...

jos i obale niske, tlo skoro u ravni sa vodom, pa dok napravis uspon... duzi most duplo preko tla nego preko vode... skupooooo

ali zato imamo je*******ene mostove :)
 
Veoma lepa vest je da je raspisan tender za mostove u sektoru B5, mada sredstva za to EIB tek treba zvanično da odobri.

Nadam se da će nakon dugo vremena početi i obilaznica da se radi na bilo kom delu, pa neka bude i 200 metara ali bar neka je rade.
 
pomenuse da se kinezi interesuju za most kod vince u sklopu onih kredita a i za deo od bubanj potoka do panceva,nadam se da ce biti nesto od toga
 
Put od Beograda do Ljiga grade Turci
03. Avgust. 2010 | 09:23, Izvor : Tanjug

Glavni izvođač na 65 kilometara prvog sektora autoputa Beograd - južni Jadran, od glavnog grada do Ljiga, biće, gotovo izvesno, turska kompanija "Kolin", izjavila ministarka za Nacionalni investicioni plan Verica Kalanović.

Ona je rekla za "Novosti" da će do 15. avgusta biti završeni glavni projekti ove saobraćajnice, što će biti osnov za utvrđivanje precizne vrednosti projekta. Na osnovu toga, srpska strana definisaće s turskom kompanijom ugovor o izgradnji autoputa.

Memorandumom o razumevanju, koji je nedavno potpisan u Beogradu, određeni su okviri - učešće domaće operative i materijala, i to najmanje 45 odsto, 85 odsto radova finansiraće se iz zajma koji će obezbediti "Kolin", a 15 odsto iz NIP. Kamata je tri odsto, period otplate kredita minimum 12 godina, a turska kompanija je već započela pregovore sa bankama kako bi obezbedila finansiranje projekta.

Kalanovićeva je rekla da je generalnim projektom od Beograda do Obrenovca bila predviđena desna obala Save, ali da je, zbog velikih osporavanja stručne javnosti, doneta odluka da se uradi uporedno rešenje, koje uzima u obzir levu obalu.

"Državna reviziona komisija uporedila je oba rešenja i donela odluku da je bolje da trasa počne od Surčina, da se nastavlja levom obalom Save, da na desnu stranu prelazi mostom kod Obrenovca i da se nastavlja dalje prema Ubu", navela je ministarka.

Pored "Kolina", memorandum je potpisan i sa turskim kompanijama "Makiol" i "Juksel" i te firme su, prema rečima Kalanovićeve, zainteresovane za sektor B autoputa Beograd - južni Jadran, odnosno za deonice Ljig - Preljina i Preljina - Požega.

"Reč je o istim uslovima, odnosno zajedničkom finansiranju i izgradnji, kao i u slučaju firme 'Kolin'. Međutim, prema stanju dokumentacije, ove dve deonice nisu tako spremne kao prethodna. Postoji idejni, ali nema glavnog projekta, niti je započeta eksproprijacija. U najpovoljnijim uslovima, 2011. bila bi godina u kojoj bi se potpisali ugovori i, možda, počela izgradnja", navela je ministarka.

Kada je reč o početku izgradnje mosta Zemun -- Borča, ona je istakla da je realizacija počela i idejni projekat već je prošao državnu revizionu komisiju, ali da građevinski radovi sada nisu mogući zato što nije završena eksproprijacija.

"Ozbiljniji građevinski radovi će, i zbog vremenskih prilika i vodostaja Dunava, po planu, početi na proleće", kazala je Kalanovićeva.

Ona je istakla da je kineska delegacija, koja je nedavno boravila u Beogradu, izrazila interesovanje za nastavak saradnje, posebno u oblasti energetike, ali i putne infrastrukture.

"Postavili su pitanje izgradnje autoputa od Požege prema južnom Jadranu, ali su iskazali zainteresovanost i za obilaznicu oko Beograda, od Bubanj potoka prema Pančevu, uključujući i novi most na Dunavu kod Vinče", navela je ministarka Kalanović.
Izvor: Studio-B
 
Vrh