Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

A kome bi taj most izmedju Batajnice i Banata sluzio nesto??? I dalje bi Zemun ostao nepovezan sa banatskom stranom, tako da bi to bila cista glupost. Da li je polukvadrat, polukrug ili polukupa je apsolutno nebitno jer ono sto se gradi mora da bude prakticno i da poveze ljude i industrijske zone, kao i da omoguci tranzitu da obidje grad.

@jovanovm
Da bi se takav projekat finansirao, mora da se krene u potpunu realizaciju. Za razliku od nas, svetske finansijske institucije ne razumeju pojam poluautoputa, polupetlje itd. Znaci, ili si zavrsio projekat ili nisi

Sredstva za Sektor 0 su obezbedjena, tako da je jesen kao rok za pocetak gradnje apsolutno realan.
 
Nenad":yebx8jpd je napisao(la):
A kome bi taj most izmedju Batajnice i Banata sluzio nesto??? I dalje bi Zemun ostao nepovezan sa banatskom stranom, tako da bi to bila cista glupost.
Не би кад би се градила два моста: један транзитни код Батајнице и други градски ближе центру Земуна. Овако су спојили два моста у један. Мени се од почетка та идеја не свиђа, јер ће део транзита ићи кроз Земун и што је још горе, после на Газелу према Нишу, али боље ишта него ништа.
 
Wille imam slicno razmisljanje,ovako nekako

03plansaobracaj.jpg


Crnom bojom mostom kod Batajnice u okviru obilaznice,zelenom bojom gradski most za Zemun,mozda bi mogao i blize,ne znam kakav je teren u Zemunu a i sto se tice ekoloske strane zbog ostrva Caplja.
 
Hmm, ja mislim da je taj most kod Batajnice manje potreban u nekom srednjem roku, to bi moglo komotno da sačeka još jedno 20 godina ako bi se izgradio most kod Zemuna i to propratilo adekvatnim proširenjem Batajničkog druma. Mislim da je u ovom trenutku neuporedivo potrebniji most kod Vinče kojim bi se preusmerila sva vozila koja idu sa auto-puta ka Pančevu i dalje, izmestila iz centra i deeebelo rasteretila Pančevac!! Još bolje kad bi taj most bio kombinovani drumsko-železnički kako opasne materije više ne bi išle vozovima ispod centra grada.
 
markobg":6umdfrzy je napisao(la):
Hmm, ja mislim da je taj most kod Batajnice manje potreban u nekom srednjem roku, to bi moglo komotno da sačeka još jedno 20 godina ako bi se izgradio most kod Zemuna i to propratilo adekvatnim proširenjem Batajničkog druma. Mislim da je u ovom trenutku neuporedivo potrebniji most kod Vinče kojim bi se preusmerila sva vozila koja idu sa auto-puta ka Pančevu i dalje, izmestila iz centra i deeebelo rasteretila Pančevac!! Još bolje kad bi taj most bio kombinovani drumsko-železnički kako opasne materije više ne bi išle vozovima ispod centra grada.
Slazem se,verujem da ce i taj most do Vince praviti posle ovih sto se trenutno grade i eventualno metro mosta,a na kraju ce biti gradjen onaj kod Ada Huje.

Most kod Vince i jeste kominovan drumsko zeleznizcki.
 
@ Wile E. Coyote
Ja sam za to da se napravi most kod Vince jer je deo obilaznice i logicni sled trentnog stanja i buduceg razvoja infrastrukture Beograda. Taj most koji bi povezivao Batajnicu sa Banatom bi povezivao sta? Izgradnja bi inicirala i izgradnju vise desetina kilometara autoputa bez ikakve potrebe jer juzna obilaznica vec "postoji". Kako god da obrnes i okrenes, taj most bi bio cist luksuz (kao recimo i tunel ispod Ade prema Ibarskoj) i ne verujem da bi ikada realizacija dosla u obzir.
 
Realizacija mosta kod Batajnice svakako ima smisla u nekom dugom vremenskom periodu ukoliko grad nastavi da se razvija na levoj obali Dunava, dakle ukoliko dobijemo, kako neki to zovu, "Treći Beograd". Međutim, dok se to ne realizuje, a ja sumnjam da će biti u sledećih 20 godina, ima neuporedivo važnijih mesta. ;) Kao što rekoh, mislim da bi Zemunski most za sada bio više nego dovoljan, ukoliko se lepo realizuju svi prilazi istom, tu posebno mislim na širenje Batajničkog druma i pravljenej denivelisanih raskrsnica, a ne kao što su sada glupo projektovalI! Most kod Vinče je po meni apsolutni prioritet i ja bih ga čak gradio paralelno sa Zemunskim jer je broj vozila koji idu iz pravca Niša ka Pančevu ogroman, a o potrebi da se teretni vozovi izmeste sa Pančevca izlišno je i govoriti! Most na Adi Huji može još da sačeka.
 
Meni je malo komplikovano da saznam koji delovi obilaznice su gotovi, koji nisu... pa bih zamolio nekog da mi odgovori na sledece pitanje.

Ako budem putovao iz pravca Novog Sada (E-75 prema Beogradu) i idem prema Cacku, da li mogu kod batajnice na obilaznicu i onda preko nje do orlovace odakle bih se prebacio na ibarsku prema Cacku. Ili tu neki deo nije zavrsen ili tako nesto? I da li bih ustedeo vremena (zivaca i goriva) ili ne...

Hvala puno i pozdrav
 
Vladica-86":16dqjqsf je napisao(la):
Meni je malo komplikovano da saznam koji delovi obilaznice su gotovi, koji nisu... pa bih zamolio nekog da mi odgovori na sledece pitanje.

Ako budem putovao iz pravca Novog Sada (E-75 prema Beogradu) i idem prema Cacku, da li mogu kod batajnice na obilaznicu i onda preko nje do orlovace odakle bih se prebacio na ibarsku prema Cacku. Ili tu neki deo nije zavrsen ili tako nesto? I da li bih ustedeo vremena (zivaca i goriva) ili ne...

Hvala puno i pozdrav
Не можеш. Тај део није завршен. Мораш да се враћаш назад аутопутем (кад прођеш Батајницу и уђеш у Земун) или да евентуално скренеш код Старе Пазове па преко Војке избијеш на аутопут. Или да уђеш у Батајницу, па преко Угриноваца.
 
times12":1nkc3i55 je napisao(la):
Vladica-86":1nkc3i55 je napisao(la):
Meni je malo komplikovano da saznam koji delovi obilaznice su gotovi, koji nisu... pa bih zamolio nekog da mi odgovori na sledece pitanje.

Ako budem putovao iz pravca Novog Sada (E-75 prema Beogradu) i idem prema Cacku, da li mogu kod batajnice na obilaznicu i onda preko nje do orlovace odakle bih se prebacio na ibarsku prema Cacku. Ili tu neki deo nije zavrsen ili tako nesto? I da li bih ustedeo vremena (zivaca i goriva) ili ne...

Hvala puno i pozdrav
Не можеш. Тај део није завршен. Мораш да се враћаш назад аутопутем (кад прођеш Батајницу и уђеш у Земун) или да евентуално скренеш код Старе Пазове па преко Војке избијеш на аутопут. Или да уђеш у Батајницу, па преко Угриноваца.
Hvala druze! Mislim da cu u tom slucaju onda ipak kroz Beograd...
 
Јеси ли размишљао о варијанти Рума-Шабац-Ваљево-Пожега? Тако би избегао Београд, чекање на наплатној рампи, гужву на аутопуту. Сада је Турцима сезона годишњих одмора. Само назови Ауто-Мото Савез Србије (987) да ти кажу какво је стање на путу и која је њихова препорука.
 
times12":1puqd8vk je napisao(la):
Јеси ли размишљао о варијанти Рума-Шабац-Ваљево-Пожега? Тако би избегао Београд, чекање на наплатној рампи, гужву на аутопуту. Сада је Турцима сезона годишњих одмора. Само назови Ауто-Мото Савез Србије (987) да ти кажу какво је стање на путу и која је њихова препорука.
Nisam razmisljao o tome, nekako sam uvek samo o autoputu razmisljao, ali pogledacu sada i tu varijantu pa taman da nazovem i AMCC. Hvala ti!
Pozdrav
 
Nenad":m9cdbkai je napisao(la):
Taj most koji bi povezivao Batajnicu sa Banatom bi povezivao sta? Izgradnja bi inicirala i izgradnju vise desetina kilometara autoputa bez ikakve potrebe jer juzna obilaznica vec "postoji".
Настављао би обилазницу у круг око Београда и Панчева, тако да онај ко иде из Панчева или Зрењанина за Нови Сад не би морао да иде јужном обилазницом.
 
Ако се једног дана буде изградила обилазница барем до Панчева, то ће бити бескрајан успех. Али са друге стране, ни Будимпешта није још завршила целокупан М0 од Будакаласа до Будаерша и они га граде такорећи без паузе од 2. половине осамдесетих :) Но ипак обилазница око Будимпеште јесте огроман пројекат са већ изграђених 3 моста преко Дунава... Да се спустим поново у реалност, ех, када би сад била тренутно изграђена од Батаје до Бубањ Потока :violina:
 
RockerSVK":16ygtohs je napisao(la):
... Да се спустим поново у реалност, ех, када би сад била тренутно изграђена од Батаје до Бубањ Потока :violina:
Ма до Добановаца, па да певамо. Само да се не иде кроз Земун.
Да не морам да одговарам странцима на питања типа "ово се сматра аутопутем !?"
 
Wile E. Coyote":1wwtghr5 je napisao(la):
Nenad":1wwtghr5 je napisao(la):
Taj most koji bi povezivao Batajnicu sa Banatom bi povezivao sta? Izgradnja bi inicirala i izgradnju vise desetina kilometara autoputa bez ikakve potrebe jer juzna obilaznica vec "postoji".
Настављао би обилазницу у круг око Београда и Панчева, тако да онај ко иде из Панчева или Зрењанина за Нови Сад не би морао да иде јужном обилазницом.
А што би онај из Зрењанина силазио до обилазнице око БГ-а да би ишао у Нови Сад, кад има директан, много краћи правац? Што би два пута прелазио Дунав, кад не мора ни једном? А и када једном (Лимбурга месеца?) обилазница преко моста у Винчи дође до Панчева, становници Јужног Баната ће тако моћи да се укључе на аутопут, па куд им воља. До тада ће им и Кинески мост вршити посао.
 
sizif":tknc45rt je napisao(la):
А што би онај из Зрењанина силазио до обилазнице око БГ-а да би ишао у Нови Сад, кад има директан, много краћи правац? Што би два пута прелазио Дунав, кад не мора ни једном?
Добро, из Зрењанина за Руму, Инђију, Митровицу, Шид, Шабац, Западну србију... Мислим на правац, а не буквално из града у град.
sizif":tknc45rt je napisao(la):
А и када једном (Лимбурга месеца?) обилазница преко моста у Винчи дође до Панчева, становници Јужног Баната ће тако моћи да се укључе на аутопут, па куд им воља.
Тачно, и прелазиће пар десетина километара више, ако иду у правцу Новог Сада и Суботице.
sizif":tknc45rt je napisao(la):
До тада ће им и Кинески мост вршити посао.
Хоће, а до тада ће Земун провриштати од гомиле камиона. Већ смо се раније сложили да се не слажемо око локације дунавских мостова и нема потребе да се поново враћамо на ствар око које обојица имамо аргументе зашто смо за, а зашто против.
 
Wile,
nemoj da si tvrdoglav bez potrebe :)

Ovde se radi o Obilaznici oko Beograda, a ne regionalnim putevima izmedju Kikindi, Ruma, Sombora, Zajecara itd :)

Most povezuje delove BEOGRADA i zbog toga ce se graditi!
 
Vec vidim plan da se zavrsi obilaznica do bubanj potoka i bataje na gupu 2031 :cool:
 
Provozao sam se juče kružnim putem R251 (u terminu naših gradskih i republičkih vlastodržaca poznatijem kao THE OBILAZNICA). Moram da priznam da su ga konačno lepo i široko napravili. Od Avale do Rakovice je presvučen i širok. Tunel stara Straževica je i dalje neosvetljen ali generalno dobar. Kružni tok pred nadvožnjakom je i dalje usko grlo, ali je mnogo bolje rešenje od dosadašnjeg. Deluje kao da će ova saobraćajnica zaista bar 2 godine služiti kol'ko tol'ko rasterećenju Gazele, jer naravno o pravoj obilaznici više niko i priča.
 
GOJE":g2jrk44c je napisao(la):
Provozao sam se juče kružnim putem R251 (u terminu naših gradskih i republičkih vlastodržaca poznatijem kao THE OBILAZNICA). Moram da priznam da su ga konačno lepo i široko napravili. Od Avale do Rakovice je presvučen i širok. Tunel stara Straževica je i dalje neosvetljen ali generalno dobar. Kružni tok pred nadvožnjakom je i dalje usko grlo, ali je mnogo bolje rešenje od dosadašnjeg. Deluje kao da će ova saobraćajnica zaista bar 2 godine služiti kol'ko tol'ko rasterećenju Gazele, jer naravno o pravoj obilaznici više niko i priča.
Ja sam skoro prosao od Avale do Rakovice i nije bilo sve presvuceno (pre 20-tak dana).

Znam da su nedavno radili nesto oko spajanja sa Ibarskom, i kidali mi zivce danima jer 100 metara puta i kanale sa strane asfaltiraju nedelju dana.

Jesu li sad zavrsili ceo potez od Bubanj potoka do Orlovace, ili ima jos nezavrsenih segmenata?
 
Vrh