Wile E. Coyote
Advanced
Па онда се не помиње обиланица него Кружни пут. :/
Kazu da ce biti gotov krajem 2011te,mozemo da se slikamo drugariWile E. Coyote":2q1qb34o je napisao(la):Јој, кад заврше мост Видин-Калафат пре обилазнице па кад нас сав транзит мимоиђе... Биће после куку и леле.
И онда замисли ситуацију кад мудраци кажу да је обим транзита опао и да не треба обилазница...vucko":1xwlv6io je napisao(la):Kazu da ce biti gotov krajem 2011te,mozemo da se slikamo drugariWile E. Coyote":1xwlv6io je napisao(la):Јој, кад заврше мост Видин-Калафат пре обилазнице па кад нас сав транзит мимоиђе... Биће после куку и леле.
pa koja je funkcija tog mosta kad jos nema i nece biti skoro autoputa tim pravcem?vucko":1n60dkkx je napisao(la):Kazu da ce biti gotov krajem 2011te,mozemo da se slikamo drugariWile E. Coyote":1n60dkkx je napisao(la):Јој, кад заврше мост Видин-Калафат пре обилазнице па кад нас сав транзит мимоиђе... Биће после куку и леле.
dobro, tu bi mogli još lepu lovu da uzmemo na ime turističke atrakcije, zamislite situaciju kako turski šleper pretiče cigansku zapregu punu kartona...shumar":1271c0i7 je napisao(la):Nema ništa od obilaznice. Samo pre ili kasnije moraće da je prave jer je sastavni deo koridora 10 za razliku od Y kraka Subotice koja je prioritet drugu Mrki a ne EU. Prosto je neverovatno da će lokalni put (kružni put) imati ulogu auto-puta. Zamisli kad stane bus GSP i zaustavi celi evropski koridor 10 ili traktor na "auto-putu" pa onda svi zajedno stanu na semaforu
Има ли аутопута целим правцем кроз Србију? Јесте да га има више, али због Београда ће кренути да нас обилазе. Нисам ишао тим правцем, али ако је квалитет и ширина пута као од Калотине до Софије, онда уопште нема везе што није аутопут.perhan":2tb43dse je napisao(la):pa koja je funkcija tog mosta kad jos nema i nece biti skoro autoputa tim pravcem?vucko":2tb43dse je napisao(la):Kazu da ce biti gotov krajem 2011te,mozemo da se slikamo drugariWile E. Coyote":2tb43dse je napisao(la):Јој, кад заврше мост Видин-Калафат пре обилазнице па кад нас сав транзит мимоиђе... Биће после куку и леле.
Немам ништа против. Само, зна се и куда аутопут треба да пролази (а посред града, сигурно, не).Ambassador":2hu65hf5 je napisao(la):Jel u to treba da se pretvori ova zemlja, jedan ogroman autoput, da ne možeš nigde da pogledaš, a da ne vidiš znak za autoput?
Negde se zagubio smisao. Ili je nikola32 nešto netačno preneo, ili je neprecizno napisao. Nisu ukinuta nikakva vremenska ograničenja u Beogradu. Niti će biti!!!Ambassador":2akev5jh je napisao(la):Molim?!?!?!?!?!?! Oni su ukinuli vremenska ograničenja za teretni saobraćaj u Beogradu?! Pa da li su oni normalni?!
Pardon, onda sam se ja zbunio, jer sam mislio na vremenska ograničenja kretanja i utovara/istovara po BG, jer je to i dalje na snazi.nikola32":32h6oou9 je napisao(la):Nisam se zbunio, ograničenja više nema. Sva aktuelna ograničenja su isključivo zbog radova na saobraćajnicama. Tako je već 3 meseca.
edit: izvinjavam se, ograničenje je ukinuto za tranz.koridor Panč.most - Bul.Vojvode Bojovića-Savska i Auto put kroz Bgd. Ostala je zabrana za Dimtrija T. - Batutova - Konjarnik i za Bul. Voj. Mišića
link: http://www.bgsaobracaj.rs/images/Se...im saobracaja/rezimkretanjateretnihvozila.pdf
Ne radi se tu šta mi volimo ili ne, jednostavno mnogo robe se transportuje kamionima iz tih zemalja i pitanje je samo da li mi da im uzmemo pare ili da damo sve Rumunima. Tvoj predlog da pokupe sve Rumuni je malo čudan jer čime ćemo otplaćivati i praviti nove investicije. Mi samo treba da budemo realni i ništa više.Ambassador":1bhp5sia je napisao(la):edit: I mislimk ako ova država ne može da se izbori za taj toliko voljeni kamionski saobraćaj (A železnica plaća penale, i plaća penale zbog kašenjenja. Da li ste čuli možda za rečni saobraćaj?), ne treba ni da ga zaslužuje. Ovde slušamo predloge kako bi se još trebalo podrediti kamionskom saobraćaju, kako im treba dati dodatne beneficije. Možda im treba ukinuti ograničenja brzine? Što da ne? Mislim, zašto da plaćaju akcize na gorivo? Pa toje bespotrebno, treba im deliti i besplatne lanč pakete, na granici, možda sa sirogojno džemperima. Pa dokle? Dokle da nas zlostavlja taj automobilski lobi? Da! Super je u Hrvatskoj, imaju autoceste svuda, ali i suvda na njima imaju gužve, i još nisu gotove. Ali im zato vozovi iskaču sa pruge, padaju mostovi preko Save (i opet njihova železnica ima više putnika?!). Jel u to treba da se pretvori ova zemlja, jedan ogroman autoput, da ne možeš nigde da pogledaš, a da ne vidiš znak za autoput?