Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Dobro, sta je rezime?
Ove godine ce se (tako ispada) graditi samo sektor A (Batajnica-Dobanovci 10 km), a od sektora 5 i 6 nista, osim tunela Strazevica?
Ako sektor A pocne od Juna/Jula, nema sanse da ga zavrse ove godine, al ajde...

@Shumar
Jesi siguran da je tunel Strazevica probijen? Zadnji put kad sam video da se tamo nesto radilo, bilo je jako davno (pre 2-3 godine mozda) i onda se samo stalo. Ako je taj tunel skroz probijen, onda je to super, posto je najduzi na sektoru 5 i 6. Ako milijardu dinara nije dovoljno da ga zavrse, nije lose i da urade koliko mogu s tim parama. Nece da se baci :D
 
Rezime ti je dobar, sektor A ima pare za gradnju ali nije završena eksproprijacija, sektor 5 i 6 u većem delu završena eksproprijacija ali nema para za gradnju. Da nije tužno bilo bi smešno. Što se tiče Straževice ona je probijena (nezvanična informacija od poznanika) ali je ostalo još dosta posla a radovi stoje preko godinu dana jer izvodjaču nisu isplaćeni ni dosad izvedeni radovi. Drugi tunel u sektoru 6 neće biti klasičan već će biti radjen u širokom otkopu kao Lipak i Železnik. Praktično jedino za Straževicu treba dosta vremena i dobro je što se krenulo od njega.
 
shumar":1bpyopap je napisao(la):
Rezime ti je dobar, sektor A ima pare za gradnju ali nije završena eksproprijacija, sektor 5 i 6 u većem delu završena eksproprijacija ali nema para za gradnju. Da nije tužno bilo bi smešno. Što se tiče Straževice ona je probijena (nezvanična informacija od poznanika) ali je ostalo još dosta posla a radovi stoje preko godinu dana jer izvodjaču nisu isplaćeni ni dosad izvedeni radovi. Drugi tunel u sektoru 6 neće biti klasičan već će biti radjen u širokom otkopu kao Lipak i Železnik. Praktično jedino za Straževicu treba dosta vremena i dobro je što se krenulo od njega.
Koliko ja znam, tunel jeste probijen, ali samo za jednu traku autoputa, odnosno poluautoput? Sto znaci da treba probiti jos jedan takav?
 
Probijena je samo jedna tunelska cev, sa drugom je samo započeto iz pravca Orlovače i koliko sam čuo tako ostaje do daljeg. Očigledno je da obilaznica tj. sektori 5 i 6 neće biti uskoro gradjeni. Postojala je šansa da deo Ruskog kredita ode na te sektore medjutim Rusi baš i ne bi u puteve a mi nismo odlučni da je to jedan od prioriteta. Jedina mala šansa da dodjemo do tog kredita za te sektore je većim delom završena eksproprijacija i projekat pa radovi mogu da počnu već sutra, jer Rusi hoće da kad odobre kredit da počne i gradnja a ne da se još koju godinu vrše pripreme.
 
Koliko sam ja čuo mosta kod Ostružnice na obilaznici je trebao da bude sa 4 trake po 2 u oba smera pa taman kad su jednu stranu završili i trebali da počnu drugu stranu pogodi ga NATO i poruši tako da su pare za onaj drugi deo otišle na saniranje ovog mosta. To možete da vidite po potpornim stubovima ko se vozi putem prema Obrenovcu jer su postavljeni i napravljeni stubovi za 4 trake a samo je ova odrađena. Kad budem sledeći put tuda prolazio a idem često u tazbinu u Barič slikaću te stubove da i sami to vidite.
 
Ostružnički most treba da ima po 2 trake u svakom pravcu, druga polovina mosta biće izgradjena na istim temeljima.
 
A kad?
e i ja mnogo pitam i tražim, pa ni baba Vanga nemože da prognozira kad će se ta druga traka napraviti :grand:
 
Most je najtezi i najskuplji deo. Po pravilu se radi na kjraju kada je sve gotovo. Primer ti je most u beski. Tek sada posle 30 god se radi drugi deo.

Znaci orijenataciono...kada naprave sve ostalo onda ce da urade drugi deo mosta...2050 :)

Stubove su izveli sa pripemom za drugi deo zato sto je tako bilo lakse da se napravi.

Ta prica da je novac za drugi deo mosta potrosne na obnovu prvog nisu bas tacne. Tako je mozda u nekim zemljama koje imaju normalnu ekonomiju ali kod nas se stalno preliva iz supljeg u prazno...
 
dragan44":2s6f0pr1 je napisao(la):
A kad?
e i ja mnogo pitam i tražim, pa ni baba Vanga nemože da prognozira kad će se ta druga traka napraviti :grand:
Plan je da prvo završe polu-profil zaobilaznice, a tu stalno pomeraju rokove i to za delove koji su pokriveni kreditom, zatim treba završiti delove polu-profila za koje nema para ni u najavi, pa onda dolazi red i na to. Ko može da pogodi pogodi godinu otprilike slobodno neka uplati Loto :)
 
"Poluautoput" ima prednost, jer bi za 15 godina koliko im treba do Dobanovaca mogli reci kako je obilaznica toboze gotova. A drugu traku ko ebe.
 
Nek bude i poluautoput. Šleperima putarina od 50 evra za prolaz kroz BGD preko Gazele. A razna stovarišta i carinarnice oko obilaznice.. A tek kad bi izgradili most Zemun-Borča. Beograd bi prodisao u svakom pogledu :pob:
 
@nikola32

Ne smemo i ne treba da naplaćujemo prolaz kroz BG sve dok ne završimo zaobilaznicu. Već su počeli da nas strani šleperi zaobilaze zbog Kružnog puta (Orlovača - Bubanj potok). Ne zaboravi da već imamo lepe prihode od putarina na auto-putu, a kamiondžije pizde zbog BG tako da ih treba nažalost vratiti na Gazelu što pre sve do završetka zaobilaznice. Ovo mi govori mozak a ne srce.
 
@ shumar

Znam, to sam i napisao. Završeni poluprofil i most Zem.-Bor. je dovoljan da se uvede skupa naplata za prolaz kroz grad. Naravno na obilaznici bi bilo za džabe ili za neku siću. Imaš par strana ranije analizu da je na obilaznici (kada se završi Bat.-Dob.) samo 5 km duži put. Što se tiče kamiondžija pizde oni zbog svega. Ali ne pitaju se oni već njihovi transport logističari. Oni mnogo ne mare za vozače. Ali ih interesuje kad šleper kasni ili kad je putarina visoka, loša infrastruktura na putevima(nedostatak toll naplate, parkinga za odmor, skup a loš dizel) itd. A posebna noćna mora - carinski terminali. Ovo sa Gazelom im je samo kap u punoj čaši loših stvari na prolazu kroz Srbiju.

Što se tiče obilaznice, poluprofil je za sadašnji tranzit roba i više nego dovoljan. Uz izmeštanje car.terminala, car. skladišta i običnih skladišta oko obilaznice prestala bi potreba za ulazak u grad i šlepera koji ovde kupe ili dovoze robu. Ali u tom trenutku, za 5-6 god. bi morali da krenu da rade i drugu traku i kompletiraju obilaznicu jer bi poluprofil postao preopterećen.

A Gazela bi prodisala bar dok Beograđani ne kupe još 200.000 automobila.
 
Slažem se da je polu-profil dovoljan za taj obim saobraćaja, samo sam pesimista u vezi njegovog završetka jer ne postoje pare za njega.
 
shumar":1vqo4yzs je napisao(la):
Slažem se da je polu-profil dovoljan za taj obim saobraćaja, samo sam pesimista u vezi njegovog završetka jer ne postoje pare za njega.
Baš tako će biti, nažalost!
 
U ovoj vesti se spominje i obilaznica ( sektor 5 i 6)


I DALJE TRAJU NESUGLASICE OKO OBNOVE GAZELE
Izveštaj u kakvom je stanju most u ponedeljak

G. Svilar - L. Gedošević | 20. 03. 2010. - 00:02h | Foto: V. Stančević | Komentara: 0
Jedina novina kad je u pitanju most “Gazela” je to što će gradske vlasti u pondeljak dobiti izveštaj o njegovom stanju. Da li će i kad rekonstrukcija konačno početi niko ne može ni da pretpostavi, a nisu poznati niti usaglašeni bilo kakvi detalji u vezi sa ovim poslom.


Još se ne zna kad će početi obnova Gazele
- Što se nas tiče, dostavićemo u ponedeljak čelnicima grada informaciju o tome u kakvom se stanju nalazi Gazela. Nadam se da ćemo ih ubediti da radovi moraju da počnu što pre, jer ono što je bilo hitno da se uradi pre tri ili četiri godine, hitno je i sada. Izveštaj o stanju mosta rade „Mostprojekt“ i „Mostogradnja“ - kaže za “Blic” Slavoljub Tubić, zamenik direktora “Puteva Srbije”.
Ovaj izveštaj bi trebalo da pokaže koje su najkritičnije tačke na mostu, koje se najhitnije moraju sanirati, pa se ne isključuje da će rekonstrukcija, kad do nje dođe, upravo krenuti odatle.

Iako se za trenutak učinilo da su posle zajedničkog sastanka gradskih vlasti, Ministarstva za infrastrukturu i JP “Putevi Srbije” bar koliko-toliko otklonjene pojedine nejasnoće u vezi sa rekonstrukcijom, to se ipak nije dogodilo. Ispostavilo se da se JP “Putevi Srbije” ne slaže u potpunosti sa navodima u saopštenju koje je Grad Beograd pre dva dana izdao kao “zajedničko saopštenje”.
- Posle sastanka saopštenje je poslato svima nama koji smo bili na njemu da ga pročitamo i da se usaglasimo - kaže Tubić istakavši da je tokom jučerašnjeg dana poslao Gradu pimedbe na saopštenje.
Na zajedničkom sastanku između ostalog je konstatovano je da je “Grad Beograd, iako nije ugovorna strana, izvršio sve svoje obaveze prema Evropskoj investicionoj banci, kao i da će eventualne nove na sebe preuzeti JP „Putevi Srbije”, kao investitor rekonstrukcije mosta Gazela. To međutim, kako kažu u “Putevima”, ne znači da će raseljeni dobiti stanove, i da se ovaj zaključak odnosi na uslove u kojima trenutno žive ove porodice.
- Dogovoreno je da, ukoliko Grad ne može ili ne želi da popravi kontejnere u kojima trenutno žive raseljeni, to učini JP “Putevi Srbije“. Ako je to razlog koji “koči” ispunjenje celog plana oko Gazele, mi ćemo taj posao obaviti. EIB traži da se kaže koliko će se stanova izgraditi u naredne dve-tri godine, a Grad Beograd treba da obezbedi da se i te porodice pojave na konkursu za socijalne stanove - objašnjava Tubić.

U zajedničkom saopštenju stoji i da je veoma važno da JP „Putevi Srbije” obezbede završetak kružnog puta i dela obilaznice oko Beograda (sektor 5 i 6), potpuno izmeštanje teretnog i kamionskog saobraćaja na alternativne pravce, kao i privremeno izmeštanje carinskih terminala iz centra grada.
U “Putevima” međutim kažu da ovo uopšte nije bio deo dogovora, kao i da obilaznicu treba da završi Vlada, odnosno nadležno Ministarstvo.
Sa druge strane, u Ministarstvu za infrastrukturu objašnjavaju da je kružni put već trebao biti “doveden u red”, kao i da je JP “Putevi Srbije” još pre godinu dana, takođe sa “Štrabagom”, već trebalo da završi ovaj posao.
Iako je bilo najavljivano da će prvi radovi na mostu početi već sledeće nedelje, sasvim je sigurno da ovaj posao neće krenuti u najmanje još mesec dana. Naime, to je rok u kome izvođač radova, austrijska kompanija “Štrabag”, tek treba da predloži dinamiku radova, koju treba da pregledaju stručne komisije Grada i Ministarstva za infrastrukturu, posle čega će se izjasniti o početku radova.

Ignjatović: Bezbedno je
Generalni direktor Saobraćajnog instituta CIP Milutin Ignjatović rekao je da je most Gazela potpuno bezbedan za saobraćaj, da se mora obnoviti, ali da time ne treba plašiti ljude.
- Gazelu treba obnoviti jer je sagrađena pre 40 godina, ali da nema govora o tome da će se sruštiti ukoliko to ne bude učinjeno. Da je zaista u tako lošem stanju i da je bezbednost stvarno ugrožena, most bi odmah morao da se zatvori za saobraćaj - rekao je Ignjatović.



Izmena saobraćaja na Gazeli
Zbog radova na mostu Gazela od sinoć su za saobraćaj zatvorene brze trake u oba smera na autoputu (Niš - Šid i Šid – Niš), ulivni krak na Gazelu iz Savske ulice i Bulevara vojvode Mišića, kao i ulivni krak iz ulice Vladimira Popovića iz smera Ulice Jurija Gagarina. Ovakav režim saobraćaja potrajaće do ponedeljka, 22. marta, do pet sati ujutru.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/181644 … ponedeljak
 
Ovi mozgovi nikad nece svatiti znacaj Obilaznice da je gotova. Cjeli tranzit i svi koji automobilima prolaze kroz BG bi je koristili i saobracaj kroz grad bi bio manji najmanje za 30 %. Pa onda neka rekonstruisu cjeli potez od aerodroma do Bubanj Potoka. Davno su je mogli zavrsiti i to je trebalo da bude prijoritet . :dil: a oni ga sviraju pa sviraj u prazno. :violina: :bash:
 
Super,konačno je narod počeo da pita,šta je Vlada radila do sada,gde su im infrastrukturni objekti,putevi,železnica,milijarde od privatizacije,prodaje strateških preduzeća,zemljišta,kredita,i mi još nemamo obilaznicu oko Beograda već cela Evropa prolazi kroz grad,e to im je fina tema za sve naredne partijske sastanke,Grčka je spiskala 300 milijardi evra ko zna gde,ali su bar uradili infrastrukturu,a šta su ovi naši uradili,jedno veliko,NIŠTA :notok:
 
To je sramota za prestonicu koja ima skoro dva miliona ljudi da jedini most koji povezuje evropski koridor 10 preko save kroz nasu zemlju cekamo da se srusi pa da bi nesto uradili. Pisljivih dvjesta miliona nisu mogli izdvojiti za 12 km autoputa i onih 9 km ravnice od batajnice do dobanovaca vec sve rade polovicno ili zapocnu a ne dovrse. Nisu u stanju da rasvjetu u tunelu na obilaznici osvjetle vec kad sam prolazio jedva sam i primjetio da se nalazim u tunelu. :notok: bruka :notok:
 
Najgore od svega što se 5 i 6 sektor ne spominje za rad uopšte! Namerno kažem sektor 5 i 6 a ne deo obilaznice Orlovača - Bubanj potok zato što naše "pametne" vlasti koriste često taj termin za Kružni put koji je za lokalni saobraćaj a ne tranzit.
 
Zapravo pominje se! Iz istog kredita za obnovu Gazele, deo sredstava ide na revitalizaciju Kruznog puta!
 
Vrh