Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

dragan44":1jhzheel je napisao(la):
most 100 milki + 18% ( 18 milki) = 118 milki
Ispravka: 118 neto +18%=139 + kamata na kredit, + razlika do krajnje cene + pristupne saobraćajnice + Brodoremont + Jugopetrol + kontejneri + peramikalaza negde usput.
 
relja":1zo6e9o7 je napisao(la):
dragan44":1zo6e9o7 je napisao(la):
most 100 milki + 18% ( 18 milki) = 118 milki
Ispravka: 118 neto +18%=139 + kamata na kredit, + razlika do krajnje cene + pristupne saobraćajnice + Brodoremont + Jugopetrol + kontejneri + peramikalaza negde usput.
Ih Relja, sad ga i ti pretera.

- kamata na kredit ne bi smela da se računa kao uporediva cena koštanja, jer tako se ništa ne može adekvatno porediti. Sve slične investicije su mahom finansirane iz kredita.

- Takođe razlika do krajnje cene može biti i negativna (dozvolite mi da se bar nadam doslednoj primeni FIDIC uslova).

- a valjda su u ovoj ceni već uračunati peramikalaza, a i taj parametar nije uopšte bitan za upoređivanje cena.
 
Brate pa ti šta sve izračuna pa taj most ima da otplaćiju i naši čukun unučići, ili ako budu naplaćivali mostarinu ima jedan prelazak da bude 100 evrica, samo da bi ga otplatili. sad sam se razočarao i kao čovek i kao komunista. :laugh: :lool: :dil:
 
Goje, neko je ranije ovde pričao i da pristupne saobraćajnice ne smeju da se gledaju kao deo projekta mosta - a one su ključne za upotrebnu vrednost mosta, ne njegov izgled.

Kada se gleda cena, gleda se cena cele investicije - koliko nas sve to na kraju košta. A nas košta i kamata, ona je uslov da dobijemo most. Na žalost, kod nas još uvek ne postoji svest o posledicama zaduživanja.

Jedino perimiklilazi ide u prilog takvo razbijeno prikazivanje troškova. Još desetak miliona za most (pa to je malo u odnosu na ukupnu cufru, jelte), par za pristupne saobraćajnice, kreditić da se to pokrije, a niko da sagleda širu sliku.
 
relja":1hllb1m1 je napisao(la):
Jedino perimiklilazi ide u prilog takvo razbijeno prikazivanje troškova. Još desetak miliona za most (pa to je malo u odnosu na ukupnu cufru, jelte), par za pristupne saobraćajnice, kreditić da se to pokrije, a niko da sagleda širu sliku.
Па у томе и јесте, по свој прилици, поента. Није ништа непознато да је нечији џеп битнији од ширег интереса. :notok:
 
GOJE":1urfutor je napisao(la):
- Takođe razlika do krajnje cene može biti i negativna (dozvolite mi da se bar nadam doslednoj primeni FIDIC uslova).
Kada su prevodili FIDIC na srpski preskocili su taj clan. :)

Iz licnog iskustva. NIKADA se nije dogodilo da nesto bude jeftinije od ugovorenog :) Moze samo da bude vise..
 
imam jedno tehničko pitanje (mrzi me da listam 76 strana):
kako su mislili da se spusti obilaznica sa Orlovače u rupu i posle da stigne do Bubanj potoka?
 
Lagano se spušta, ako se ne varam do tunela Ostružnica imaju tri mostovske konstrukcije a posle jednu iznad Kružnog puta i pruge. Nema nigde velikog nagiba. Moram reći da su dobro uradili projekat.
 
Prošao sam u nedelju rano Kružnim putem od B.Potoka do Rakovice. Bankine su proširene i može da se lepo vozi celim putem. Šlepera koliko hoćeš a ispred tunela mala družina opuštenih putara krpi put i naizmenično propušta saobraćaj. :notok:
Semafor kod Resnika bi trebalo srediti. Proširiti raskrsnicu, makar privremeno. Tj. iz pravca B.potoka napraviti još jednu traku u pravcu, a drugu ostaviti za skretanje levo. I produžiti zeleno.

Ipak je ovo trenutno međunarodni tranzitni put.
 
shumar":8weznkai je napisao(la):
Lagano se spušta, ako se ne varam do tunela Ostružnica imaju tri mostovske konstrukcije a posle jednu iznad Kružnog puta i pruge. Nema nigde velikog nagiba. Moram reći da su dobro uradili projekat.
hvala na odgovoru

nikola32":8weznkai je napisao(la):
Šlepera koliko hoćeš a ispred tunela mala družina opuštenih putara krpi put i naizmenično propušta saobraćaj. :notok:
Semafor kod Resnika bi trebalo srediti. Proširiti raskrsnicu, makar privremeno. Tj. iz pravca B.potoka napraviti još jednu traku u pravcu, a drugu ostaviti za skretanje levo. I produžiti zeleno.

Ipak je ovo trenutno međunarodni tranzitni put.
pazi da će naši o tome da vode računa
 
i bolje ti je.. ja sam slušao, a bunch of crap.... sve kreće već za 2,3 dana da se gradi :bash:
 
hahaha,mrko ubi me u pojam,jedino verujem ovo za ruski kredit u aprilu,ostalo moze da okaci dinkicu o rep :laugh:
 
Колико сам схватио Мрку креће изградња од Батајнице до Добановаца за шта је одобрен кредит, али помиње неко померање батајничке петље.

За Орловача-Бубањ поток нема пара, прекасно је да се тражи међународни кредит, па једино остаје да се паре нађу од продаје Телекома. Паре опредељене за тунел Стражевицу су пренамењене за деоницу Левосоје-Нередимци...
 
Drug Mrka je i definitivno prolupao. Osim kula i gradova prebacuje pare planirane za završetak Straževice na deonicu Levosoje - Neredimci pa je epilog sve započeti a ništa završiti. Za tu deonicu Levosoje - Neredimci to je otprilike 10 % potrebnih para (naravno to nije rekao). Sektori 5 i 6 obilaznice su mu u mislima kad se proda Telekom, ali je siguran da će to sve biti završeno do maja 2012.

Sad možemo da se opustimo jer bar od ovih deonica nema ništa! :)
 
Видех код Змаја путоказе за транзит који усмеравају на Добановце, а остали и стари путокази... :bash:
 
Ljudi zamislite čika Mrku da je ministar za puteve u Grčkoj. Pa taj bi sastavio sva Grčka ostrava sa mostovima. Koji bi to ružan san za Grke bio. Sad postoji samo jedna kletva, DA BOG DA TI MRKA PROJEKTUJE I GRADI ULICU U KRAJU. ima sit da se nagaziš blata :lool: :lool: :lool: a ulica će valjda biti završena u 1000godišnjem planu. :grand:
 
Ovom su nakon 300 god. završili radove a obilaznica nema tako dobru perspektivu.
Do Grčkih ostrva i mostova bi se dolazilo Mrkinim koridorima 12. 13. 14. 15 i 16 samo do tada ćemo verovatno leteti.
 
Vrh