Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Јој, кад заврше мост Видин-Калафат пре обилазнице па кад нас сав транзит мимоиђе... Биће после куку и леле. :grand:
 
Pa ocigledno da ce Kruzni put da se koristi kao obilaznica (umesto sektora 5 i 6), cak i jednom kad zavrse rekonstrukciju Gazele, ne verujem da ce teretnjake vracati na Gazelu, nego ce ici Kruznim putem, a za prevoznike..mislim da je i jedno i drugo katastrofa, tako da svejedno.

Kruzni put je nedavno radjen (celu proslu godinu se STRABAG razvlacio tamo i nisu ga uradili nista bolje nego sto je vec bilo), ceo potez izgleda ko posednja zabit, jedino je tunel Strazevica upristojen, ali nije skroz zavrsen, ima jos sitnica... i vec je uzasno prljav i prasnjav unutra. Tamo bi trebalo svakih 10 dana neko da pere saobracajne znake u i oko tunela, jer je na njima vecito sloj blata.
Uglavnom, ne znam sto sad dobijamo novac od EIB-a za revitalizaciju Kruznog puta, kad je put vec navodno 'revitalizovan' (prosle god). Valjda su sredstva za to bila obezbedjena, a STRABAG isplacen, ne verujem da bi mrljavio besplatno.

Inace, mogu da ga rekonstruisu 200 puta i uloze ne znam koje pare, to nece resiti problem nedostatka obilaznice. Najtragicnije sto izgleda da je drzava skroz odustala od dela Orlovaca - B.Potok, eto...kao, Kruzni put je super, nema veze sto ide kroz naseljeno mesto, sto ima semafor, sto je uzi od Takovske, sto je pun krivina, sto voze i vozila GSP-a, nista to nema veze. :rolleyes:
 
Wile E. Coyote":2q1qb34o je napisao(la):
Јој, кад заврше мост Видин-Калафат пре обилазнице па кад нас сав транзит мимоиђе... Биће после куку и леле. :grand:
Kazu da ce biti gotov krajem 2011te,mozemo da se slikamo drugari
 
vucko":1xwlv6io je napisao(la):
Wile E. Coyote":1xwlv6io je napisao(la):
Јој, кад заврше мост Видин-Калафат пре обилазнице па кад нас сав транзит мимоиђе... Биће после куку и леле. :grand:
Kazu da ce biti gotov krajem 2011te,mozemo da se slikamo drugari
И онда замисли ситуацију кад мудраци кажу да је обим транзита опао и да не треба обилазница...
 
vucko":1n60dkkx je napisao(la):
Wile E. Coyote":1n60dkkx je napisao(la):
Јој, кад заврше мост Видин-Калафат пре обилазнице па кад нас сав транзит мимоиђе... Биће после куку и леле. :grand:
Kazu da ce biti gotov krajem 2011te,mozemo da se slikamo drugari
pa koja je funkcija tog mosta kad jos nema i nece biti skoro autoputa tim pravcem?
 
Nema ništa od obilaznice. Samo pre ili kasnije moraće da je prave jer je sastavni deo koridora 10 za razliku od Y kraka Subotice koja je prioritet drugu Mrki a ne EU. Prosto je neverovatno da će lokalni put (kružni put) imati ulogu auto-puta. Zamisli kad stane bus GSP i zaustavi celi evropski koridor 10 :) ili traktor na "auto-putu" :) pa onda svi zajedno stanu na semaforu :)
 
shumar":1271c0i7 je napisao(la):
Nema ništa od obilaznice. Samo pre ili kasnije moraće da je prave jer je sastavni deo koridora 10 za razliku od Y kraka Subotice koja je prioritet drugu Mrki a ne EU. Prosto je neverovatno da će lokalni put (kružni put) imati ulogu auto-puta. Zamisli kad stane bus GSP i zaustavi celi evropski koridor 10 :) ili traktor na "auto-putu" :) pa onda svi zajedno stanu na semaforu :)
dobro, tu bi mogli još lepu lovu da uzmemo na ime turističke atrakcije, zamislite situaciju kako turski šleper pretiče cigansku zapregu punu kartona...

...samo šteta što je i u Turskoj to uobičajena pojava pa mi računica pada u vodu.
 
perhan":2tb43dse je napisao(la):
vucko":2tb43dse je napisao(la):
Wile E. Coyote":2tb43dse je napisao(la):
Јој, кад заврше мост Видин-Калафат пре обилазнице па кад нас сав транзит мимоиђе... Биће после куку и леле. :grand:
Kazu da ce biti gotov krajem 2011te,mozemo da se slikamo drugari
pa koja je funkcija tog mosta kad jos nema i nece biti skoro autoputa tim pravcem?
Има ли аутопута целим правцем кроз Србију? Јесте да га има више, али због Београда ће кренути да нас обилазе. Нисам ишао тим правцем, али ако је квалитет и ширина пута као од Калотине до Софије, онда уопште нема везе што није аутопут.
 
Čuo sam od vozača da je Beograd super u odnosu na Prag, Budimpeštu.. Beograd (Srbija) od pre par meseci nema nikakve vremenske zabrane za teretni saobraćaj i po tome smo jedinstveni u Evropi. To je ogrooman plus za nas. Sa korekcijom cena putarine i dizela, prvi smo izbor i pored mosta u Rumuniji
 
Molim?!?!?!?!?!?! Oni su ukinuli vremenska ograničenja za teretni saobraćaj u Beogradu?! Pa da li su oni normalni?! Mogu lepo da ukinu i zabrane ulica kojima se kreće teretni saobraćaj, pa lepo da imamo kamione i na Terazijama, i u Kneza Miloša. Mislim, u čemu je problem? Samo nek suj nama naše kamiondžije, koje donose neke male pare i zagađaju okolinu srećni.

edit: I mislimk ako ova država ne može da se izbori za taj toliko voljeni kamionski saobraćaj (A železnica plaća penale, i plaća penale zbog kašenjenja. Da li ste čuli možda za rečni saobraćaj?), ne treba ni da ga zaslužuje. Ovde slušamo predloge kako bi se još trebalo podrediti kamionskom saobraćaju, kako im treba dati dodatne beneficije. Možda im treba ukinuti ograničenja brzine? Što da ne? Mislim, zašto da plaćaju akcize na gorivo? Pa toje bespotrebno, treba im deliti i besplatne lanč pakete, na granici, možda sa sirogojno džemperima. Pa dokle? Dokle da nas zlostavlja taj automobilski lobi? Da! Super je u Hrvatskoj, imaju autoceste svuda, ali i suvda na njima imaju gužve, i još nisu gotove. Ali im zato vozovi iskaču sa pruge, padaju mostovi preko Save (i opet njihova železnica ima više putnika?!). Jel u to treba da se pretvori ova zemlja, jedan ogroman autoput, da ne možeš nigde da pogledaš, a da ne vidiš znak za autoput?
 
@ ambassador

Može i tako da se posmatra. Železnica i rečni prevoz bi bili najbolji. Ali Turci, Bugari(Nemci) i Grci forsiraju prevoz kamionima i to je to.
 
Ambassador":2hu65hf5 je napisao(la):
Jel u to treba da se pretvori ova zemlja, jedan ogroman autoput, da ne možeš nigde da pogledaš, a da ne vidiš znak za autoput?
Немам ништа против. Само, зна се и куда аутопут треба да пролази (а посред града, сигурно, не).
 
Ambassador":2akev5jh je napisao(la):
Molim?!?!?!?!?!?! Oni su ukinuli vremenska ograničenja za teretni saobraćaj u Beogradu?! Pa da li su oni normalni?!
Negde se zagubio smisao. Ili je nikola32 nešto netačno preneo, ili je neprecizno napisao. Nisu ukinuta nikakva vremenska ograničenja u Beogradu. Niti će biti!!!
 
Nisam se zbunio, ograničenja više nema. Sva aktuelna ograničenja su isključivo zbog radova na saobraćajnicama. Tako je već 3 meseca.


edit: izvinjavam se, ograničenje je ukinuto za tranz.koridor Panč.most - Bul.Vojvode Bojovića-Savska i Auto put kroz Bgd. Ostala je zabrana za Dimtrija T. - Batutova - Konjarnik i za Bul. Voj. Mišića

link: http://www.bgsaobracaj.rs/images/Se...im saobracaja/rezimkretanjateretnihvozila.pdf
 
Ovo je relativno dobro za privredu Srbije a loše po Beograd tj. njegovu privredu, ekologiju i građane. Most Zemun - Borča i obilaznica su potrebni još juče.
 
nikola32":32h6oou9 je napisao(la):
Nisam se zbunio, ograničenja više nema. Sva aktuelna ograničenja su isključivo zbog radova na saobraćajnicama. Tako je već 3 meseca.


edit: izvinjavam se, ograničenje je ukinuto za tranz.koridor Panč.most - Bul.Vojvode Bojovića-Savska i Auto put kroz Bgd. Ostala je zabrana za Dimtrija T. - Batutova - Konjarnik i za Bul. Voj. Mišića

link: http://www.bgsaobracaj.rs/images/Se...im saobracaja/rezimkretanjateretnihvozila.pdf
Pardon, onda sam se ja zbunio, jer sam mislio na vremenska ograničenja kretanja i utovara/istovara po BG, jer je to i dalje na snazi.
 
На Бубањ потоку ка Београду и даље стоји полицијски Пежо, ко не види забрану за возила преко 3,5 тона, да га усмери на кружни пут. Баш сам видео у Недељу око 21ч, један са шлепером хтео да настави право, додао гас (гледам да ли спавају у колима :D ), али у последњем тренутку истрча полицајац из кола на ауто пут и поче да маше за скретање...
 
a ne, putokazi su kod nas svetogrđe...

Staviš putokaz tamo gde treba, a još ako je standardizovan (po boji, fontu, dimenzijama, pismu) - odmah te kazni Bog.
 
И то што кажеш. Боље је не поставити путоказ који скреће транзит на Кружни пут и обилазницу, него хватати камионе на Газели и наплаћивати казне. :lol:
 
Ambassador":1bhp5sia je napisao(la):
edit: I mislimk ako ova država ne može da se izbori za taj toliko voljeni kamionski saobraćaj (A železnica plaća penale, i plaća penale zbog kašenjenja. Da li ste čuli možda za rečni saobraćaj?), ne treba ni da ga zaslužuje. Ovde slušamo predloge kako bi se još trebalo podrediti kamionskom saobraćaju, kako im treba dati dodatne beneficije. Možda im treba ukinuti ograničenja brzine? Što da ne? Mislim, zašto da plaćaju akcize na gorivo? Pa toje bespotrebno, treba im deliti i besplatne lanč pakete, na granici, možda sa sirogojno džemperima. Pa dokle? Dokle da nas zlostavlja taj automobilski lobi? Da! Super je u Hrvatskoj, imaju autoceste svuda, ali i suvda na njima imaju gužve, i još nisu gotove. Ali im zato vozovi iskaču sa pruge, padaju mostovi preko Save (i opet njihova železnica ima više putnika?!). Jel u to treba da se pretvori ova zemlja, jedan ogroman autoput, da ne možeš nigde da pogledaš, a da ne vidiš znak za autoput?
Ne radi se tu šta mi volimo ili ne, jednostavno mnogo robe se transportuje kamionima iz tih zemalja i pitanje je samo da li mi da im uzmemo pare ili da damo sve Rumunima. Tvoj predlog da pokupe sve Rumuni je malo čudan jer čime ćemo otplaćivati i praviti nove investicije. Mi samo treba da budemo realni i ništa više.
 
juzni jadran,sad ce biti na levoj strani save?

bbar2.jpg


Projekat na klizavici
T. SPALEVIĆ, 25.03.2010 20:55:43

Quote:
CIP radi novo rešenje deonice autoputa Beograd - Južni Jadran da bi se izbegla izgradnja na velikim klizištima. Još se ne zna trasa. Banke neće da kreditiraju klizište...





TRASA deonice autoputa Beograd - južni Jadran, definisana Prostornim planom infrastrukturnog koridora E-763, koja u zoni glavnog grada ide desnom obalom Save u dužini od 14 kilometara, biće najverovatnije korigovana. Saobraćajni institut CIP dobio je nalog “Puteva Srbije” da uradi generalni i idejni projekat, koji predviđa da budući autoput od Obrenovca, preko novog mosta na Savi, skrene na levu obalu i da se kod Surčina uključi na obilaznicu oko Beograda. Time bi se izbegla izgradnja saobraćajnice na velikim klizištima “Umka” i “Duboko” na desnoj obali.
Kada CIP završi posao, rešenja levom i desnom obalom “odmeriće snage” - investiciona vrednost, raspodela saobraćajnih tokova, vreme putovanja, ekološke posledice, indirektni ekonomski efekti... Nakon toga, biće doneta
konačna odluka sa koje će strane Save autoput ući u glavni grad.
Generalni i idejni projekat za ulazak autoputa u Beograd desnom obalom preko naselja Barič, Umka i Ostružnica uradio je Institut za puteve. Od Umke preko klizišta “Umka i Duboko” projektovana je trasa u koritu Save, sa građevinom od kamena, koja po proračunu svojom težinom treba da zaustavi pomeranje tla i umiri klizanje terena. Za to je potrebno da se ugradi 1,5 miliona kubika kamena i iskopa više od sedam miliona kubika peska za izgradnju autoputa i proširenje korita Save. Kamena građevina protezala bi se dužinom od oko četiri kilometra, što je i dužina jednog od najvećih klizišta u Evropi.
- Nijedna banka neće dati kredit za trasu autoputa preko klizišta - kaže za “Novosti” Milutin Ignjatović, generalni direktor CIP. - Klizište “Duboko” je nerešiv problem i ne postoje dokazi da će autoput na tom delu biti stabilan. Varijanta desnom obalom, naravno, ima i prednosti. Kraća je tri kilometra, ucrtana je u Prostorni plan, već je izgrađena polovina autoputa od Ostružnice do Umke, a po izjavi projektanata ovim rešenjem bi se sanirala klizišta “Umka” i “Duboko”. Ali, pored svih proračuna nikad se sa sigurnošću ne može tvrditi da će sanacija biti uspešna.

CENA
U CIP kažu da će levom obalom Save autoput u dužini od 17 kilometara biti stabilan. Gradio bi se most na Savi, dužine 1.410 metara, a cena gradnje ove deonice autoputa sa mostom, nadvožnjakom preko obilaznice oko Beograda i postojeće pruge Batajnica - Ostružnica sa “petljama” i zaštitom vodoizvorišta, orijentaciono iznosi oko 105 miliona evra.
Cena gradnje autoputa po desnoj obali od Ostružnice do Obrenovca, prema idejnom projektu koštala bi oko 110 miliona evra.
 
Vrh