Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Морам рећи да је ово за мене глупост коју је, изгледа, због нечега исфорсирала Калановићка која је већ пре месец дана најавила да ће се градити "лева варијанта". Зашто глупост? Због тога што би се откупиле стотине хектара здраве плодне сремске земље и то паралелно са Ђиласовим путем Сурчин-Обреновац који треба да изађе на фамозни Обреновачки мост. Зашто још глупост? Зато што би се између тог и Остружничког моста правио један непотребан мост.

Као што видимо, "десна, три километра краћа и већ делимично изграђена варијанта" је само 5 милиона евра скупља, али би према великој студији коју је већ урадио Геодетски завод (http://www.urbel.com/documents/planovi/4618(sl gl rs 37-06).pdf) потпуно санирала велико клизиште Дубоко и подигла ниво квалитета хиљада парцела на десној обали Саве. Дакле, постоји могућност да се једним ударцем, за исте паре, убију две муве. Али би градња тих почетних километара ишла наизглед спорије, што онима који на уму имају само предизборно сликање не одговара. Овако, спичиш кроз равницу јефтине километре, сечеш врпце на пшеничним и кукурузним пољима, а после неко други нек годинама прави мостове. А клизишта која су могла да се санирају и људе који живе на њима ко ј..е.
 
Tačno tako,

Ovo će biti samo još jedan u nizu puteva koji nigde ne vode. Umesto da se sredi postojeći saobraćajni koridor, i forsiraju logistički centri na njemu, pravi se slepo crevo. Užas.

O mostu da i ne govorim. Kakvo bi to spucavanje para bilo. Bolje da ih založe u visoku peć, nego taj most. :bash: :bash: :bash:
 
Da li ste sigurni da bi moglo da se sanira to kliziste...Primer begaljicko brdo...

Bolja je varijanta po sremu..ali ne sa novim mostom nego preko mosta koji vec postoji...
 
sizif":1du7j0r6 je napisao(la):
Морам рећи да је ово за мене глупост коју је, изгледа, због нечега исфорсирала Калановићка која је већ пре месец дана најавила да ће се градити "лева варијанта". Зашто глупост? Због тога што би се откупиле стотине хектара здраве плодне сремске земље и то паралелно са Ђиласовим путем Сурчин-Обреновац који треба да изађе на фамозни Обреновачки мост. Зашто још глупост? Зато што би се између тог и Остружничког моста правио један непотребан мост.

Као што видимо, "десна, три километра краћа и већ делимично изграђена варијанта" је само 5 милиона евра скупља, али би према великој студији коју је већ урадио Геодетски завод (http://www.urbel.com/documents/planovi/4618(sl gl rs 37-06).pdf) потпуно санирала велико клизиште Дубоко и подигла ниво квалитета хиљада парцела на десној обали Саве. Дакле, постоји могућност да се једним ударцем, за исте паре, убију две муве. Али би градња тих почетних километара ишла наизглед спорије, што онима који на уму имају само предизборно сликање не одговара. Овако, спичиш кроз равницу јефтине километре, сечеш врпце на пшеничним и кукурузним пољима, а после неко други нек годинама прави мостове. А клизишта која су могла да се санирају и људе који живе на њима ко ј..е.
Slazem se.
 
miki00":10wpevwc je napisao(la):
Bolja je varijanta po sremu..ali ne sa novim mostom nego preko mosta koji vec postoji...
Nije valjda da misliš na toplovodni most, pa njega će jedva uspeti da prerade da bude za manji obim saobraćaja a ne da auto-put prelazi preko njega.
 
@shumar U pravu si..zaleteo sam se.

CENA
U CIP kažu da će levom obalom Save autoput u dužini od 17 kilometara biti stabilan. Gradio bi se most na Savi, dužine 1.410 metara, a cena gradnje ove deonice autoputa sa mostom, nadvožnjakom preko obilaznice oko Beograda i postojeće pruge Batajnica - Ostružnica sa “petljama” i zaštitom vodoizvorišta, orijentaciono iznosi oko 105 miliona evra.
Cena gradnje autoputa po desnoj obali od Ostružnice do Obrenovca, prema idejnom projektu koštala bi oko 110 miliona evra.
Znaci...most 1410m+17km autoputa+2 nadvoznjaka prilicno velika.....105 Milki....

Pitanje za sve kolege forumase...koliko kosta izgradnja samo mosta preko ade..bez pristupnih saobracajnica???
 
Wile E. Coyote":j7jwd2vv je napisao(la):
Јесте ли сигурни да Н.Е.К.О. нема земљу на левој обали Саве?
Ubo si poentu!
 
@miki00
Cena samo mosta na Adi je 118 mil. eura a koliko će stvarno biti videćemo.

@Wile @ stf
Svaki put kad se menja projekat postoji opravdana sumnja u malverzacije. Protiv sam menjanja putanja sa svakom promenom ministra jer svaki vuče na svoju stranu. Zato

:kk:
 
znaci 118 milki za onaj pilon od 200m,malo sajlica i celicne konstrukcije...a ovako most 1410m+17km autoputa+2 nadvoznjaka prilicno velika.....105 Milki. :) Zanimljivo

Celo jutro trazim tacan podatak ali sam siguran da je oduvek i bilo da se ide preko srema. Prvobitni plan i jeste da se ide preko mosta kod Ostruznice pa preko srema i onda preko novog mosta kod Obrenovca...

Pre ce biti da neko sada vuce preko Umke i Barica...nego sto neko drugi vuce Sremskom stranom.

Kliziste Duboko

Između Umke i Obrenovca je Duboko, dugo vremena poznat problem. Tokom izgradnje pruge uskog koloseka Beograd-Sarajevo, tunel Duboko bio je među prvim „tvrdim zalogajima“. Tunel je dosta odmaknut od reke Save i prolazi kroz stabilan greben. Reka potkopava krajnji severni deo grebena i neprekidno ga spira. Duž reke sada prolazi put za Obrenovac koji se neprestano krpi i popravlja.

Na Dubokom klize velike plase laporovite gline. Homogene su i u njima je sačuvan horizontalan položaj gornje-panonskih i donje-pontijskih slojeva. Klizni fenomeni se mogu posmatrati u jaruzi koja ograničava Duboku u pravcu Umke. Pored jaruge vodi neka vrsta poljskog puta a u dnu jaruge su izgrađene ili samo započete vikendice.

Cela padina u pravcu Umke je odavno poremećena. Tu se kotrljaju i klize naniže manji komadi gline. Slično je i u pravcu Obrenovca gde su klizišta sada progutala citave zgrade, prave palate, dok su stare lagane kuće ostale da, pod podnošljivim nagibom, plivaju na pokrenutoj masi velikog klizišta.

--------------------

Evo ga odlican tekst vezan za sanaciju Dubokog

Sažetak
U radu su prikazani rezultati geotehničkih istraživanja terena i sanacione mere sa analizom efekata duž velikih aktivnih klizišta Umka - Duboko u priobalju reke Save kod Beograda, za potrebe Idejnog projekta autoputa E-763 Beograd - Južni Jadran.

http://scindeks-clanci.nb.rs/data/pdf/0543-0798/2006/0543-07980602046M.pdf

-------------------

Jos bi dodao da je pogresno posmatrati taj autoput kao nastavak Beograd-Ostruznica....Vec ga treba posmatrati kao nastavak Ulice Jurija Gagarina...
 
@miki00
Treba da računaš i da taj novi most neće imati pešačke i biciklističke staze kao i dva koloseka za šta god već bude. Kažem da bi lakše uporedio cene.
 
eto neka bude onih 13 milki viska za te pesacke i biciklisticke staze :)
 
A i da ce po svemu sudeci imati 2 trake manje. Most na Adi ima po 3 kolovozne trake po pravcu (6 ukupno) plus 2 koloseka za tramvaj (koji su mislim sirine za Belam koji je trebao da ima standardni a ne metarski kolosek, dakle trake su vec od "obicnih" za tramvaj na ulici) plus kao sto kaze shumar za pesake.

A ovaj most za autoput je valjda 2+2 trake kao autoput i to je to?
 
miki00":3h0783io je napisao(la):
Celo jutro trazim tacan podatak ali sam siguran da je oduvek i bilo da se ide preko srema. Prvobitni plan i jeste da se ide preko mosta kod Ostruznice pa preko srema i onda preko novog mosta kod Obrenovca...
Нисам баш сигуран. Чини ми се да је Савска магистрала планирана као почетак пута ка југу.
 
hazard":2o5br89z je napisao(la):
A i da ce po svemu sudeci imati 2 trake manje. Most na Adi ima po 3 kolovozne trake po pravcu (6 ukupno) plus 2 koloseka za tramvaj (koji su mislim sirine za Belam koji je trebao da ima standardni a ne metarski kolosek, dakle trake su vec od "obicnih" za tramvaj na ulici) plus kao sto kaze shumar za pesake.

A ovaj most za autoput je valjda 2+2 trake kao autoput i to je to?
ovaj most ima 1700m (2trake+zaustavna x2)a preko ade 929...i ima 17km autoputa...i dve petlje u toj ceni...

Potpuno je jasno koliko je naduvana cena mosta na adi. On ce sam bez pristupnih puteva kostati vise od svega ovoga. Mada verovatno kada dodje,ako dodje do izvodjenja cena ce da ode bar na 200miliona. (dok se svi ugrade po nekoliko %)

@wile.
Nisam siguran u to,napisao sam da mi se cini i popkusavao da nadjem podatak. Nisam uspeo. :(
 
A Djilas u ovonedeljnom ninu rece da most na adi kosta jedva malo vise od rekonstrukcije gazele,that guy is killing me :laugh:
 
miki00":1sorpok5 je napisao(la):
@wile.
Nisam siguran u to,napisao sam da mi se cini i popkusavao da nadjem podatak. Nisam uspeo. :(
Ма нисам ни ја, рекох да ми се чини, било је нешто као источна и западна варијанта и од Београда, не знам да ли је то то. Ако нађеш нешто, супер, да тачно знамо шта је. :cool:
 
vucko":3e4lbxyt je napisao(la):
A Djilas u ovonedeljnom ninu rece da most na adi kosta jedva malo vise od rekonstrukcije gazele,that guy is killing me :laugh:
Pa s obzirom da "rekonstrukcija" Gazele znaci bukvalno rekonstrukcija (tj. napravice skoro ceo novi most deo po deo) ne bi me cudilo da cene budu priblizne.
 
shumar":2fhn6y4p je napisao(la):
@miki00
Cena samo mosta na Adi je 118 mil. eura a koliko će stvarno biti videćemo.
To je ugovorena, i to bez PDV-a koji plaćaju svi učesnici u poslu.
 
hazard":2yteatkr je napisao(la):
Pa s obzirom da "rekonstrukcija" Gazele znaci bukvalno rekonstrukcija (tj. napravice skoro ceo novi most deo po deo) ne bi me cudilo da cene budu priblizne.
Suma će svakako biti ogromantna.
 
Cena takvog mosta je manje više korektna (ako ostane ta cena). A što se tiče procenata ugradjuju se oni u bilo kakvu cenu, u gradjevini je to često da ne kažem redovno.
 
most 100 milki + 18% ( 18 milki) = 118 milki
e a ko će koliko da stavi u đzep to je već
imate li lakše pitanje,
npr jel postoje vanzemaljci, ili ko je ubio kenedija lakše je odgovoriti nego to ko je koliko stavio u đzep
 
Vrh