Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Нема то везе са та два колосека. Све и да ту нема железничке пруге, ту би била та идиотска раскрсница која је тотално обесмислила целу идеју УМП-а.

Slažem se, "petlja" Hipodrom je morala biti u potpunosti denivelisana kao i petlja Radnička, znači bez semafora i glavnog pravca koji na Hipodromu prestaje i skreće u levo.
 
Osim sto ja sve vise mislim da mi UMP necemo ni videti. Tj. izgradice se tunel od mosta ka autokomandi i to ce biti to.
 
hazard":21fpy4xs je napisao(la):
Osim sto ja sve vise mislim da mi UMP necemo ni videti. Tj. izgradice se tunel od mosta ka autokomandi i to ce biti to.
С тим што ће, ако УМП не буде завршен, то вероватно бити највеће бацање пара у историји Београда (веће и од Прокопа). Мада, обзиром како су усрали УМП са Хиподромом, можда је боље да се тунел и не гради, јер је већ цела идеја обесмишљена.
 
Posle ovoliko uloženih para nadam se da nema odustajanja. UMP je blago rečeno osakaćen kod Hipodroma, ali tunel se mora raditi da bi i drugi delovi grada imali lakši pristup mostu koji ima veliki kapacitet prolaznosti vozila a lošu povezanost sa njim.
 
Obilaznica oko Beograda od juna

Mnogo je odlaganja i problema bilo i sa radovima na obilaznici oko Beograda. Početak radova obeležili su problemi sa eksproprijacijom zemljišta, kao i problemi u vezi sa iseljavanjem Roma ispod mosta „Gazela“. U preduzeću „Koridor 10“ ističu da se početak radova očekuje u junu ili julu.
- U sledećih nekoliko meseci biće završena kompletna eksproprijacija na sektoru A (Dobanovci-Batajnica). Radovi se ugovaraju po sistemu „projektuj-izgradi“ i očekuje se raspisivanje tendera krajem marta meseca. Time će početak radova na obilaznici biti omogućen u junu-julu ove godine - kažu u preduzeću „Koridor 10“.
Kako kaže ministar Mrkonjić Evropska investiciona banka zasedaće uskoro i očekuje se da će oni prihvatiti plan za raseljavanje Roma, nakon čega će biti raspisan tender.
"Blic"
 
Kinta za Gazelu, obilaznicu i rekonstrukciju autoputa od Bubanj potoka do Dobanovaca ide u paketu, tj. u jednom kreditu EBRD-a i EIB-a. EBRD je vec odobrio kintu (za autoput bez Gazele i sektor A obilaznice), a EIB ce to najverovatnije uciniti 11. marta.
 
Само се надам да ће сву ту зајебанцију око експропријације коначно завршити и кренути са деоницом од Батаје до Добановаца (ето колико је за веровати другу Мрки, причао је да је експропријација завршена већ неколико пута, али на његова баронисања смо навикли још пре 10 и више година, тако да ништа што он каже не треба узети за озбиљно :rolleyes: ).
 
Sektor A biće završen sa većim ili manjim zakašnjenjem jer postoji dobijen kredit za njega, problem je sektor 5 i 6 mi nemamo para (ove godine izdvojena samo 1 mlrd din) a kredit nam ne da EIB i EBRD jer su radovi već započeti.
 
MINISTAR MRKONJIĆ O PLANOVIMA ZA KORIDOR 10
Do kraja marta radovi na novim deonicama

Bojana Stamenković | 10. 03. 2010. - 00:02h | Foto: Beta | Komentara: 15
Ako je verovati ministru infrastrukture Milutinu Mrkonjiću planirani radovi na Koridoru 10 za ovu godinu trebalo bi da budu završeni u predviđenom roku. A utisak je kao da sve stoji, jer godina nije počela nimalo obećavajuće.


Plan za ovu godinu je izgradnja oko 150 kilometara autoputa

Obustavljen je tender za 110 kilometara puta na severu zemlje, dok su radovi na dva tunela kod Dimitrovgrada privremeno suspendovani. Ministar Mrkonjić kaže, međutim, da kašnjenja nema i najavljuje otvaranje radova na severu za 27. mart. Ko će biti izvođač biće poznato u ponedeljak. Što se tiče dva dela puta obilaznice oko Dimitrovgrada i ovde bi radovi trebalo da počnu 27. marta, a odlučeno je da posao dobije austrijska „Alpina“ dobije posao.

Inače, prema najavama nadležnih, plan za ovu godinu je izgradnja oko 150 kilometara auto-puta, a finansijska konstrukcija je zatvorena. Za putni Koridor 10 obezbeđeno je 388 miliona dolara od Svetske banke, 600 miliona evra od Evropske investicione banke, 150 miliona evra od Evropske banke za obnovu i razvoj i 100 miliona evra iz Helenik plana. Ukupno 1,1 milijarda evra.

Na pitanje upućeno nadležnima u preduzeću „Koridor 10“, da li ćemo zbog postojećih problema uspeti da ispoštujemo rokove u gradnji, oni odgovaraju da je potrebno prethodno ugovoriti rokove. Isto pitanje postavili smo i ministru Mrkonjiću na šta on odgovara:
- Za sada ne kasnimo! - i dodaje da će radovi na 110 kilometara puta od Horgoša do Novog Sada i od Kelebije do Subotice početi 27. marta. - U ponedeljak ćemo znati ko će biti izvođač radova. Za ovaj deo puta imamo rok od godinu dana. Ne kasnimo ništa jer ćemo za godinu dana imati 110 kilometara autoputa - objašnjava Mrkonjić.

Za ovu godinu planirana je i izgradnja obilaznice oko Dimitrovgrada, a tender je raspisan prošle godine. Posao je podeljen na tri dela - na poseban putni deo, sedam mostova od po 200 metara i dva tunela od po 800 metara.

Kada su prva dva dela u pitanju, najpovoljniju ponudu, dala je „Alpina“. Izgledalo je malo verovatno da će ovo preduzeće dobiti posao, s obzirom da Vlada sa njim vodi spor pred arbitražnim sudom u Parizu, ali ministar infrastrukture navodi da to nije problem.
- Paralelno sa radovima na severu, otvorićemo i radove na dva lota kod Dimitrovgrada. „Alpina“ je dala najpovoljniju ponudu i dobila je posao iako smo u sporu. Za to je dala saglasnost i Svetska banka koja finansira izgradnju tog dela puta. Za ovaj deo imamo rok od 560 dana. Radovi i ovde počinju 27. marta - ističe Mrkonjić.

Što se tiče trećeg dela puta kod Dimitrovgrada - dva tunela, i tu je bilo problema, pa je Svetska banka zaustavila realizaciju projekta. Bilo je spekulacija da je tender zaustavljen kako bi Ljubiša Buha, pošto mu je dojavio čovek iz vlade, kupio odgovarajuću mašinu za probijanje tunela. Ove navode Buha je demantovao, a zvanično objašnjenje jeste da su potencijalni izvođači imali „brojne nedoumice i upite“. Zato je Svetska banka tražila da se urade dodatna geotehnička ispitivanja. Ministar Mrkonjić navodi da će radovi na ovom delu početi 1. maja.

U preduzeću „Koridor 10“ ističu, međutim, da će tenderska procedura za ovaj deo biti pokrenuta nakon završetka projektne dokumentacije.
- Samo tenderska procedura traje tri do četiri meseca, tako da realno očekujemo da će radovi početi za šest do sedam meseci - ističu u ovom preduzeću.

adovi na mostu kod Beške, čini se nisu više u centru pažnje iako je u ovom poslu bilo najviše kašnjenja. Posao je u julu 2006. dobila „Alpina“, koja je dala ponudu od 40 miliona evra i rok od 24 meseca za dovršetak gradnje, ali je ugovoreni rok probijen za oko tri godine. Kako se ispostavilo, problem je bila projektna dokumentacija.

Plan za ovu godinu
Deonica: Finansije:
Novi Sad-Horgoš i Y krak (Kelebija-petlja “Subotica-jug”) državni budžet i NIP
Obilaznica oko Dimitrovgrada i deonica Pirot-Dimitrovgrad Krediti Svetske i banke i EBRD

Deonica od Levosoja do Donjeg Neradovca Hiperb plan grčke vlade

Obilaznica oko Beograda od juna
Mnogo je odlaganja i problema bilo i sa radovima na obilaznici oko Beograda. Početak radova obeležili su problemi sa eksproprijacijom zemljišta, kao i problemi u vezi sa iseljavanjem Roma ispod mosta „Gazela“. U preduzeću „Koridor 10“ ističu da se početak radova očekuje u junu ili julu.
- U sledećih nekoliko meseci biće završena kompletna eksproprijacija na sektoru A (Dobanovci-Batajnica). Radovi se ugovaraju po sistemu „projektuj-izgradi“ i očekuje se raspisivanje tendera krajem marta meseca. Time će početak radova na obilaznici biti omogućen u junu-julu ove godine - kažu u preduzeću „Koridor 10“.
Kako kaže ministar Mrkonjić Evropska investiciona banka zasedaće uskoro i očekuje se da će oni prihvatiti plan za raseljavanje Roma, nakon čega će biti raspisan tender.

Naravno ne pominju nista sektore 5 i 6

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/180100/Do-kraja-marta-radovi-na-novim-deonicama
 
Da bih dočarao koliko je malo milijarda dinara u sektoru 5, ona nije dovoljna ni za završetak tunela Straževica koji je već probijen, tako da tim tempom a bez ikakvog kredita i 2035. g. je suviše kratak rok.
 
Ambassador":2nlet9dt je napisao(la):
A kad se setim priče da će sve biti završeno do Olimpijade u Grčkoj.
Pa dobro, to je verovatno tačno, jer pretopstavljam da će u ovom veku biti još jedna olimpijada tamo. Zašto da ne?
 
Izjave o gradnji infrastrukture iz Vlade su postale tragikomične ,a i predsednik Tadić zvuči patetično :kafa:
 
GOJE":38wmpye4 je napisao(la):
Ambassador":38wmpye4 je napisao(la):
A kad se setim priče da će sve biti završeno do Olimpijade u Grčkoj.
Pa dobro, to je verovatno tačno, jer pretopstavljam da će u ovom veku biti još jedna olimpijada tamo. Zašto da ne?
:D Ja se samo plašim da ne bude do Olimpijade u Beogradu. :D
 
Pa da posle bankrotiramo kao Grčka :D Mada nama ne treba Olimpijada da bi bankrotirali :D
 
Pa što ne bi bilo Olimpijade u Beogradu? Dokazali smo se kao odlično organizatori Univerzijade,Evrovizije i Konferencije Bnkara i brojnih događaja,sporskih,kulturnih,koncerata, i da ne govorim o benefitu za grad i zemlju,samo dobar glas i publicitet koji smo dobili u svetu zahvaljujući Evroviziji sto puta je premašeno ulaganje od 20 mil eur.takvu reklamu ne možete dobiti ni da se cele godine reklamirate na CNN,i nije Grčka bankrotirala zbog Olimpijade već zbog lopovluka njihovih tajkuna i političara,bankara i berzanskih mešetara, koji su novac iznosili iz zemlje ulagali u belosvetski sumnjivi biznis,da su samo trećinu uložili u svoju zemlju ne bi Grčka bila u krizi.
 
Pa dobro to je uglavnom rađeno privatnim kapitalom,a sada njih boli glava, ko ih je terao da pumpaju cene,dok su domaćee fabrike građevinskog materijala kao cementare prodavali strancima a znajući da Srbija treba tek da radi infrastrukturne projekte :kafa:
 
Archangel":oolscrf6 je napisao(la):
Neee još jedan Belville i povoljni stanovi nakon olimpijade
Bar cemo dobiti jos nekoliko stotina clanova na forumu koji ce se zaliti na olympville i kleti Miska IV-tog sto od njega kupise falicne stanove u koje ne mogu da se usele :lol:
 
Mrka samo laze i obecava neke rokove, koliko se ja secam on je najavio polu profil obilaznice za maj 2010!!!. Od sektora 5i6 nema nista, mozda sledece godine.Obilaznica je veoma bitna za grad Beograd,ali izgleda da to gospodinu Mrki bas i nije vazno, a tek nas cekaju radovi na gazeli,to ce biti opsti haosss.:bash:
 
vucko":2t2c7aiv je napisao(la):
Archangel":2t2c7aiv je napisao(la):
Neee još jedan Belville i povoljni stanovi nakon olimpijade
Bar cemo dobiti jos nekoliko stotina clanova na forumu koji ce se zaliti na olympville i kleti Miska IV-tog sto od njega kupise falicne stanove u koje ne mogu da se usele :lol:
Beobuild za Olimpijadu! :D
 
@2012 Ma nisam ja protiv Olimpijade u Beogradu, uvek sam za velike manifestacije a Olimpijada je najveća i na žalost najskuplja. Jednostavno i pored želje mislim da nemamo para i da bi je teško dobili. Što se tiče profita (sem izvrsne reklame za zemlju i sportskih objekata koji ostaju) to je investicija koja se ne vraća.
 
Vrh