Ajde da vas update-ujem. Počelo se sa fundiranjem temelja za tunel železnik. Uradiće se prvih 20m desne tunelske kasete sve sa zidovima i grednim nosačima i onda će se stati. Razlog ovome što se ispod puta Železnik-Sremčica nalazi velika vodovodna cev prečnika 1000mm pa se čeka vodovod da je izmesti. Trebalo je odavno da počnu ali.....
Iza tunela Lipik radi se na sanaciji klizišta pobijanjem šipova i betoniranjem zidova. Na tunelu Lipak radis se hidroizolacija. Most 10 radi Mostogradnja i oni kilave kao Planum, uradjeni su svi stubovi i sad rade na obalnim zidovima. Čekaju se podužni nosači. Most 9 se radi, počelo se sa betoniranjem kolovozne ploče, mislim da su tri gotove. Planum nasipa zemlju i radi kegle oko mosta 9. Rade se na formiranju profila (zemljanim radovima) izmedju mosta 10 i tunela Železnik. Ajde čisto da objasnim trasu: Prvo ide Ostružnica (petlja), tunel Lipak, Most 9, Tunel Železnik, Most 10, most 11, most 12, petlja Orlovača. Posle mosta 10 nisam siguran dokle se stiglo....
Uglavno radi se ali ipak mislim da može značajno brže, problem je i u zastarelom projektu (iz 1990), pa se stalno nešto preprojektuje što usporava radove, kad tome dodamo naš mentalitet "lako ćemo" rezultat je slab. Rok za sektor 4 je nov 2008 ali ja predviđam debelo u 2009 god.