zivim u Sremcici tako da sam relativno blizu gradilista nekih 5 km, a usao sam na foru i mogu opet da ne kazem stalnoSteva":2xawldwx je napisao(la):Eto, zahvaljujem se puno Kzorzu i Vračaru (Za BG-ZRNJ)
Kzorz, kako si uopšte ušao u taj teren?
pa mi smo BIA, Belgrade Intelligence Agencyandrejp":2by5w48n je napisao(la):Cestitke za excellent intelligence work! Odlicno!
Sve si shvatila I da, završetkom ljubičastog dela ono upada u ibarskujelenabg":30un3fqo je napisao(la):Da li se završetkom ljubičastog dela zaobilaznica uključuje na Ibarsku magistralu?
Ovo zeleno-narandžasto - pretpostavljam da je završena jedna traka. Tu ne bi trebalo da bude previše poteškoća - sve je ravno.
Pa da.. prvo će da se završe 3 trake, kada bude bilo više novca će i druge tri trake da budu gotove, vidi se da je ostavljen prostor i za vijadukte za ostale trake. Tunele su barem sve osim Straževičkog uradili za 6 traka. Druga cev tunela na straževici se tek sada probija (barem tako mislim).dziggy":2v36meiq je napisao(la):Ovi stubovi za nadvoznjak mi deluju kao da su napravljeni zaz samo tri trake, jel tako? :/
Da, tako je prema GUP.u, i neće ići zaista preko ibarske nego će slediti sličnu liniju, ali ne do ibarske magistrale nego nekoliko desetina kilometara dalje.dziggy":gum1vxyp je napisao(la):Cekaj Stevo, na ovoj tvojoj mapi si stavio da Horgos Pozega ide preko save, tj sa strane NBG. Hoce li tuda ici, ili ce ici pored Ibarske?
Greska. Prema GUP-u jeste predvidjeno da autoput Beograd - Juzni Jadran ulazi u Beograd levom obalom Save. U medjuvremenu, doslo je do izmena, tako da prema uradjenim idejnim projektima ulazak u Beograd ide preko petlje Ostruznica. Znaci ni leva obala, ni Ibarska, nego po sredini .Steva":5htfh3hx je napisao(la):Da, tako je prema GUP.u, i neće ići zaista preko ibarske nego će slediti sličnu liniju, ali ne do ibarske magistrale nego nekoliko desetina kilometara dalje.dziggy":5htfh3hx je napisao(la):Cekaj Stevo, na ovoj tvojoj mapi si stavio da Horgos Pozega ide preko save, tj sa strane NBG. Hoce li tuda ici, ili ce ici pored Ibarske?
Pa logicno, zasto nepotrebno bacati pare i praviti jos jedan most preko Save.sheky":3apr0o2z je napisao(la):Prema GUP-u jeste predvidjeno da autoput Beograd - Juzni Jadran ulazi u Beograd levom obalom Save. U medjuvremenu, doslo je do izmena, tako da prema uradjenim idejnim projektima ulazak u Beograd ide preko petlje Ostruznica. Znaci ni leva obala, ni Ibarska, nego po sredini
Na samoj obilaznici nece biti naplatnih ceonih rampi kao sto je to Bubanj potok na primer. Sve naplatne rampe ce prakticno biti bocne, iako ce neke po svom obliku liciti na ceone, funkcionalno ce ipak biti bocne.elliot":266qnebe je napisao(la):Pitanje:
Gde ce na novoj obilaznici biti postavljene naplatne rampe?
Autoput Beograd - Pozega od Ostruznice prema jugu koristi na pocetku postojeci put prema Obrenovcu kao jednu traku autoputa.elliot":1l7u9bz7 je napisao(la):Pa logicno, zasto nepotrebno bacati pare i praviti jos jedan most preko Save.sheky":1l7u9bz7 je napisao(la):Prema GUP-u jeste predvidjeno da autoput Beograd - Juzni Jadran ulazi u Beograd levom obalom Save. U medjuvremenu, doslo je do izmena, tako da prema uradjenim idejnim projektima ulazak u Beograd ide preko petlje Ostruznica. Znaci ni leva obala, ni Ibarska, nego po sredini
Hoce li pozeski autoput od ostruznicke petlje pocinjati u pravcu obrenovackog druma?
da li to znaci da ce jednog lepog dana moci, bez stajanja, od horgosa stici do preseva odnosno dimitrovgrada?sheky":1hje9c80 je napisao(la):Na samoj obilaznici nece biti naplatnih ceonih rampi kao sto je to Bubanj potok na primer. Sve naplatne rampe ce prakticno biti bocne, iako ce neke po svom obliku liciti na ceone, funkcionalno ce ipak biti bocne.elliot":1hje9c80 je napisao(la):Pitanje:
Gde ce na novoj obilaznici biti postavljene naplatne rampe?
To se pre svega odnosi na naplatne rampe na cvorovima "Batajnica", "Dobanovci" i "Bubanj potok". Situacija cvora "Batajnica" je postavljena ranije. Kod Dobanovaca naplatna rampa je planirana izmedju cvora "Dobanovci" i aerodromske petlje. Kod cvora "Bubanj potok" najlogicniji polozaj naplatne rampe je izmedju sadasnje petlje "Bubanj potok" i sadasnjeg prolaza kruznog puta ispod autoputa.
Da. Nema nikakvih prepreka da ceo koridor 10 (a verovatno ni cela autoputska mreza) bude u jedinstvenom sistemu naplate.elliot":2c7fdrhb je napisao(la):da li to znaci da ce jednog lepog dana moci, bez stajanja, od horgosa stici do preseva odnosno dimitrovgrada?