Čini ti se da je mračno pošto fotografija vara, u pitanju je podešavanje ekspozicije na samom aparatu, tek ćeš uživo moći da vidiš kolko je osvetljeno.Dusan G":8qhmf3rp je napisao(la):jeste da je savremeno,nego su mozda trebali da osvetle taj tunel. Ovako mi je nekako mnogo mrcano. Znam npr da kad sam prolazio kroz vise tunela u evropi,svi su skroz osvetljeni.
E pa ako je tako onda na leto moram bar jednom na oblizanicu!Steva":3sqq5ktb je napisao(la):Čini ti se da je mračno pošto fotografija vara, u pitanju je podešavanje ekspozicije na samom aparatu, tek ćeš uživo moći da vidiš kolko je osvetljeno.Dusan G":3sqq5ktb je napisao(la):jeste da je savremeno,nego su mozda trebali da osvetle taj tunel. Ovako mi je nekako mnogo mrcano. Znam npr da kad sam prolazio kroz vise tunela u evropi,svi su skroz osvetljeni.
Razoracaraces se mozda, ali danas je takav haos bio na autoputu, desna traka je bila puna kamiona, od Genexa do Gazele, sve jedan iza drugog, tako da cemo izgleda jos sacekati do nekog pomaka po tom pitanju.Kartograf":zy4lucoo je napisao(la):evo brief report...
Nakon nekih sitnica koje sam obavio na novosadskom putu, vraćao sam se za BG autoputem pored aerodroma, i prijatno se iznenadio da NIJEDAN šleper nisam sreo od Zmaja do Gazele. Neverovatno, ali istinito... da li je u pitanju samo srećna okolnost, ili obilaznica i ovakva nedovršena deluje, ne znam.
Hvala na još jednom reportu Koliko se koristi od strane drugih vozila, onako odokativno?Kartograf":24wnax4h je napisao(la):osvetljeno je, i to vrlo dobro! Upravo sam igrom slucaja odvozio i suprotan smer, dakle Dobanovci - Orlovaca i nosim malo bolje utiske nego juce, hehe mozda zato jer sam isao po mraku
bez problema sam se ukljucio sa ap BG-Sid na dobanovackoj petlji ka Ostruznici i za desetak minuta stigao do Orlovace. Malo je bolji utisak i ukljucenja na ibarsku u pravcu Beograda, signalizacija je ok - narocito taj zavijutak pri samom ukljucenju na ibarsku, imate utisak kao da igrate neku auto-moto simulaciju na kompjuteru.
Inace, jos jednom sam se uverio da je vertikalna signalizacija losa, nista mi se ne svidjaju ni table iznad puta, niti one sa strane i pred tunelima: retke su i ocajnog dizajna, ali ajd' sad...
Ja sam oko 19h danas vozio od Tošinog bunara do Medakovića, i na prste sam mogao da izbrojim kamione...ali zato se već od Arene formirala kolona koja mili, sporo do bola, prva-druga, sve do pred Mostara....Znači - standardno.Goldstein":9prpi7rv je napisao(la):Razoracaraces se mozda, ali danas je takav haos bio na autoputu, desna traka je bila puna kamiona, od Genexa do Gazele, sve jedan iza drugog, tako da cemo izgleda jos sacekati do nekog pomaka po tom pitanju.
Pa, slabo još uvek. Ustvari, nekada naleti čitava kolona, a nekad kao u pustinji.Steva":14bb6x3s je napisao(la):Hvala na još jednom reportu Koliko se koristi od strane drugih vozila, onako odokativno?
Izvor: eKapija12. 11. 2008. | 08:26
Deo obilaznice oko Beograda koji je otvoren pre 10. novembra, rasteretiće gradske saobraćajnice, pre svega Gazelu, ali će pun značaj dobiti završetkom cele trase od Batajnice do Bubanj potoka. Osim saobraćajnog, obilaznica ima i veliki ekonomski značaj, kako za sam grad tako i za žitelje prigradskih naselja koja se prostiru oko obilaznice.
Naime, kako za Danas kaže Miroslav Čučković, član Gradskog veća, uz obilaznicu će nići nova industrijska zona koja će Beograd uvrstiti na poslovnu mapu Evrope.
- Grad nastoji da stvori ambijent kako bi strani investitori uz obilaznicu gradili fabričke pogone i otvarali predstavništva. Na prvoj sledećoj sednici Skupštine grada treba da izmenimo regulacione planove, i da dosadašnje poljane i njive preimenujemo u građevinsko industrijsko zemljište. To najpre treba uraditi u opštinama Čukarica, područje Sremčice i Surčinu. S druge strane, promenom plana i smanjenjem oblasti izvorišta Makiš oslobodilo bi se više stotina hektara zemljišta duž obrenovačkog puta, za koje su zainteresovani brojni inostrani giganti koji tamo žele da grade poslovni prostor. Ta lokacija je poželjna jer se nalazi u neposrednoj blizini obilaznice oko Beograda, i njome će biti povezana sa aerodromom i autoputem prema celoj zemlji i inostranstvu, a biće i na desetak minuta vožnje od centra grada - objašnjava Čučković.
Veliku korist od obilaznice, osim grada i stranih investitora, imaće i meštani prigradskih naselja koji uz nju žive. Oni su odavno počeli da prodaju svoje njive stranim firmama za velike sume novca. Naš sagovornik kaže da će Grad nastojati da u narednom periodu obezbedi što bolje uslove meštanima koji prodaju svoju zemlju. Taj posao treba da se obavlja u opštinama, a ne u kafanama, kao što je dosad bio slučaj.
Čučkovićkaže da meštani svoje zemljište u poslednje vreme sve češće prodaju ne za gotov novac, već traže udeo u budućim firmama koje će na njihovim njivama graditi.
Meštani podavalskog sela Zuce zaradili su za svega nekoliko meseci oko 60 mil EUR od prodaje 250 hektara manje-više zapuštenih livada ispod autoputa Beograd - Niš, u čijoj će neposrednoj blizini proći još neizgrađeni deo obilaznice. Jedan ar zemljišta prodavao se po ceni od 2.500 do 3.000 evra, pa je za kratko vreme cena zemljišta u tom kraju,(koju ranije niko nije hteo ni za džabe), skočila za oko 6.000%.
Situacija je još drastičnija u Dobanovcima (opština Surčin) gde je ar prodavan i za 10.000 EUR. Prema proceni zaposlenih u mesnoj zajednici Dobanovci, u to selo je u poslednjih nekoliko godina, na ovaj način ušlo oko 100 mil EUR.