Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=oxuOEsWDGP8[/video]
 
Lepo je sto smo vec dobili prvu reportazu sa terena. Pretpostavljam da ce vecina nas, koji smo u Beogradu, uskoro "overiti" deonicu. Siguran sam da ce ovih dana neko postaviti i nekoliko fotkica, pe nego sto se prasina slegne i isprljaju ograde (sjajne) :)))
 
Kaskav genijalan prilog RTS-a.

Prvo vlada. Kakva ekipa. Boris kao omladinac partije koji je dosao na ORA-u da bodri udarnicku brigadu. Mirko Cvetkovic sa kapicom, kako je meden, k'o pravi Deda Mraz :D Krkobabic jadan stoji jedva na onoj vetrometini, a Mrka u koznjaku kao gangster iz Njujorka. :D Tajfun standardno nervozan. Znaci ekipa je bila carska!

Onda aerial shots su fantasticni. Most u Zelzniku, wow da ne verujes da si u Srbiji. A tek tuneli, sve cekam iza koje krivine ce da iskoci Joker u kamionu :p

Sada ce biti malo posla i za Zelenilo, da sredi ono blatiste oko obilaznice i bice solidno.

I moram da ispravim Mrku, nece cela obilaznica biti gotova do Dana rada 2010. jer ostaje sektor od BP do Panceva, kao i jos jedna mala sitnica, a to su tri trake puta celom duzinom obilaznice.

Ovaj sektor je radjen od avgusta 2006 do novembra 2008. Moze mnogo bolje, narocito imajuci u vidu da su neke stvari vec bile zapocete i tokom 90-ih.
 
1. maj 2010. za 10km puta kroz ravnicu i još manje nego toliko do Bubanj potoka... o Gospode.... aj dobro, imaju i dve petlje da urade...

btw, zna li neko, da li je konačno omogućeno da se na dobanovačkoj petlji direkt sa autoputa BG-Šid skrene ka Ostružnici ili se još uvek mora ići par km napred na ono mini-isklučenje za Batajnicu/Dobanovce,pa opet nazad ka petlji?
 
^^^ hvala, samo pre nekih mesec dana kad sam išao tamo, stajale su one crveno-bele bankine i nije se moglo out sa autoputa.

btw, danas sam išao oko 13h od Banovog brda do NBG i od Sajma do Sava Centra (2km, ni toliko) mi je trebalo 20 minuta... psovao sam Obilaznicu i još kojekoga dosta puta, sve je vrvilo od šlepera na samom mostu...
 
Obilaznica trenutno ne preuzima saobracaj na relaciji Nis-Sid i Nis-NS zbog toga sto Kruzni put nije povezan sa Orlovacom. Prve efekte obilaznice cemo imati tek kada se Orlovaca poveze sa tunelom Strazevica, a isti poveze sa Kruznim (Avalskim) putem, a kod B. potoka onda s' pravom postavi znak "Tranzit se preusmerava na Kruzni put" "Prolaz kroz Beograd zabranjen".


Jeste da nije neki kvalitet, ali evo jedne slicice iz tunela (izvor: 24sata):
glavna_T.jpg


Vidim da je ugradjena savremena signalizacija, sto me jako raduje.
 
jeste da je savremeno,nego su mozda trebali da osvetle taj tunel. Ovako mi je nekako mnogo mrcano. Znam npr da kad sam prolazio kroz vise tunela u evropi,svi su skroz osvetljeni.
 
Dusan G":8qhmf3rp je napisao(la):
jeste da je savremeno,nego su mozda trebali da osvetle taj tunel. Ovako mi je nekako mnogo mrcano. Znam npr da kad sam prolazio kroz vise tunela u evropi,svi su skroz osvetljeni.
Čini ti se da je mračno pošto fotografija vara, u pitanju je podešavanje ekspozicije na samom aparatu, tek ćeš uživo moći da vidiš kolko je osvetljeno.
 
Steva":3sqq5ktb je napisao(la):
Dusan G":3sqq5ktb je napisao(la):
jeste da je savremeno,nego su mozda trebali da osvetle taj tunel. Ovako mi je nekako mnogo mrcano. Znam npr da kad sam prolazio kroz vise tunela u evropi,svi su skroz osvetljeni.
Čini ti se da je mračno pošto fotografija vara, u pitanju je podešavanje ekspozicije na samom aparatu, tek ćeš uživo moći da vidiš kolko je osvetljeno.
E pa ako je tako onda na leto moram bar jednom na oblizanicu!
 
osvetljeno je, i to vrlo dobro! Upravo sam igrom slucaja odvozio i suprotan smer, dakle Dobanovci - Orlovaca i nosim malo bolje utiske nego juce, hehe mozda zato jer sam isao po mraku :)

bez problema sam se ukljucio sa ap BG-Sid na dobanovackoj petlji ka Ostruznici i za desetak minuta stigao do Orlovace. Malo je bolji utisak i ukljucenja na ibarsku u pravcu Beograda, signalizacija je ok - narocito taj zavijutak pri samom ukljucenju na ibarsku, imate utisak kao da igrate neku auto-moto simulaciju na kompjuteru.

Inace, jos jednom sam se uverio da je vertikalna signalizacija losa, nista mi se ne svidjaju ni table iznad puta, niti one sa strane i pred tunelima: retke su i ocajnog dizajna, ali ajd' sad... :)
 
Kartograf":zy4lucoo je napisao(la):
evo brief report...

Nakon nekih sitnica koje sam obavio na novosadskom putu, vraćao sam se za BG autoputem pored aerodroma, i prijatno se iznenadio da NIJEDAN šleper nisam sreo od Zmaja do Gazele. Neverovatno, ali istinito... da li je u pitanju samo srećna okolnost, ili obilaznica i ovakva nedovršena deluje, ne znam.
Razoracaraces se mozda, ali danas je takav haos bio na autoputu, desna traka je bila puna kamiona, od Genexa do Gazele, sve jedan iza drugog, tako da cemo izgleda jos sacekati do nekog pomaka po tom pitanju.
 
Kartograf":24wnax4h je napisao(la):
osvetljeno je, i to vrlo dobro! Upravo sam igrom slucaja odvozio i suprotan smer, dakle Dobanovci - Orlovaca i nosim malo bolje utiske nego juce, hehe mozda zato jer sam isao po mraku :)

bez problema sam se ukljucio sa ap BG-Sid na dobanovackoj petlji ka Ostruznici i za desetak minuta stigao do Orlovace. Malo je bolji utisak i ukljucenja na ibarsku u pravcu Beograda, signalizacija je ok - narocito taj zavijutak pri samom ukljucenju na ibarsku, imate utisak kao da igrate neku auto-moto simulaciju na kompjuteru.

Inace, jos jednom sam se uverio da je vertikalna signalizacija losa, nista mi se ne svidjaju ni table iznad puta, niti one sa strane i pred tunelima: retke su i ocajnog dizajna, ali ajd' sad... :)
Hvala na još jednom reportu :) Koliko se koristi od strane drugih vozila, onako odokativno?
 
Goldstein":9prpi7rv je napisao(la):
Razoracaraces se mozda, ali danas je takav haos bio na autoputu, desna traka je bila puna kamiona, od Genexa do Gazele, sve jedan iza drugog, tako da cemo izgleda jos sacekati do nekog pomaka po tom pitanju.
Ja sam oko 19h danas vozio od Tošinog bunara do Medakovića, i na prste sam mogao da izbrojim kamione...ali zato se već od Arene formirala kolona koja mili, sporo do bola, prva-druga, sve do pred Mostara....Znači - standardno.
 
Док они заврше обилазницу, број возлиа ће се повећати више од броја возила колико ће обилазница да понуди...али ће по завршетку највећи ефекат бити у промени структуре саобраћаја (тежак саобраћај ће да заобилази центар)...мислим да најбржи, а највећи напредак може да се добије увођењем компјутерске контроле семафора из једног центра...балавише нешто о томе по новинама, да ће да уведу на потесима кретања возила универзијаде...то је једна од најбитнијих ставки за нормалан ток саобраћаја...тиме би се највише добило да никад нема стајања него да се возила увек крећу па макар неколико километара на сат...
 
Potrebno je neko vreme da se vozači naviknu na postojanje novog puta da bi krenuli da voze tuda.
Najbliže je ono što je rekao retardinjo da će dok bude cela gotova broj vozila porasti i kompenzovati tu ponudu.
Olakšanje će biti samo u strukturi saobraćaja (bez teškog saobraćaja).

Nema nam olakšanja dok se ne pusti metro. Tad ću i ja da parkiram kola i da se vozim.
:vops: :vops:
 
juce sam overio novu deonicu po danu. 10-ak minuta od aerodroma do ibarske nije lose brzo se stigne, mocice i brze ali kad kpmpletiraju pun profil autoputa.
 
Биће мало боље кад заврше реконструкцију Кружног пута, који је данас у очајном стању, надајмо се на пролеће.
Тада ће заиста моћи преусмерити теретни саобраћај Ниш-Шид на Обилазницу-Кружни пут...
 
Steva":14bb6x3s je napisao(la):
Hvala na još jednom reportu :) Koliko se koristi od strane drugih vozila, onako odokativno?
Pa, slabo još uvek. Ustvari, nekada naleti čitava kolona, a nekad kao u pustinji.

P.S. I ja sam se još jednom uverio da je sve na i oko Gazele standardno loše, gužve su i dalje tu.
 
^^da.

Moguce je, ali je jako komplikovano i ima nekoliko ostrih krivina koje su za slepere nesavladive. Prvo bi se nastavilo (iz pravca Obrenovca) starim Kruznim putem, ispod Petlovog brda, a onda postoje dve varijante:

evo pogledaj na GE:

Link: http://maps.google.de/?ie=UTF8&ll=44.722832,20.436963&spn=0.005336,0.013154&t=h&z=17

Ovo bi bila prva varijanta, s' tim sto ovaj mostic ne bi mogao da izdrzi veliki obim saobracaja, a vozila bi se upucivala na stari tunel Strazevica.

Druga varijanta bi bila da se obidje cela Strazevica:

Link: http://maps.google.de/?ie=UTF8&ll=44.735058,20.438476&spn=0.01067,0.026307&t=h&z=16
 
Obilaznica otvara industrijsku zonu - saobraćajni prsten oko Beograda osim transportnog ima i veliki ekonomski značaj
12. 11. 2008. | 08:26
obilaznica_121108.jpg

Deo obilaznice oko Beograda koji je otvoren pre 10. novembra, rasteretiće gradske saobraćajnice, pre svega Gazelu, ali će pun značaj dobiti završetkom cele trase od Batajnice do Bubanj potoka. Osim saobraćajnog, obilaznica ima i veliki ekonomski značaj, kako za sam grad tako i za žitelje prigradskih naselja koja se prostiru oko obilaznice.

Naime, kako za Danas kaže Miroslav Čučković, član Gradskog veća, uz obilaznicu će nići nova industrijska zona koja će Beograd uvrstiti na poslovnu mapu Evrope.

- Grad nastoji da stvori ambijent kako bi strani investitori uz obilaznicu gradili fabričke pogone i otvarali predstavništva. Na prvoj sledećoj sednici Skupštine grada treba da izmenimo regulacione planove, i da dosadašnje poljane i njive preimenujemo u građevinsko industrijsko zemljište. To najpre treba uraditi u opštinama Čukarica, područje Sremčice i Surčinu. S druge strane, promenom plana i smanjenjem oblasti izvorišta Makiš oslobodilo bi se više stotina hektara zemljišta duž obrenovačkog puta, za koje su zainteresovani brojni inostrani giganti koji tamo žele da grade poslovni prostor. Ta lokacija je poželjna jer se nalazi u neposrednoj blizini obilaznice oko Beograda, i njome će biti povezana sa aerodromom i autoputem prema celoj zemlji i inostranstvu, a biće i na desetak minuta vožnje od centra grada - objašnjava Čučković.

Veliku korist od obilaznice, osim grada i stranih investitora, imaće i meštani prigradskih naselja koji uz nju žive. Oni su odavno počeli da prodaju svoje njive stranim firmama za velike sume novca. Naš sagovornik kaže da će Grad nastojati da u narednom periodu obezbedi što bolje uslove meštanima koji prodaju svoju zemlju. Taj posao treba da se obavlja u opštinama, a ne u kafanama, kao što je dosad bio slučaj.

Čučkovićkaže da meštani svoje zemljište u poslednje vreme sve češće prodaju ne za gotov novac, već traže udeo u budućim firmama koje će na njihovim njivama graditi.

Meštani podavalskog sela Zuce zaradili su za svega nekoliko meseci oko 60 mil EUR od prodaje 250 hektara manje-više zapuštenih livada ispod autoputa Beograd - Niš, u čijoj će neposrednoj blizini proći još neizgrađeni deo obilaznice. Jedan ar zemljišta prodavao se po ceni od 2.500 do 3.000 evra, pa je za kratko vreme cena zemljišta u tom kraju,(koju ranije niko nije hteo ni za džabe), skočila za oko 6.000%.

Situacija je još drastičnija u Dobanovcima (opština Surčin) gde je ar prodavan i za 10.000 EUR. Prema proceni zaposlenih u mesnoj zajednici Dobanovci, u to selo je u poslednjih nekoliko godina, na ovaj način ušlo oko 100 mil EUR.
Izvor: eKapija
Link: http://www.ekapija.com/website/sr/page/203656
 
Vrh