Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Vec dugo dugo nije otvaran ni jedan deo puta. Malo prilika za slikanje. Smesni su. Bar da je pun profil autoputa,

:lool:
 
Goldstein":11ae0lb9 je napisao(la):
...
Приликом ранијих посета овом градилишту Милутин Мркоњић, министар за инфраструктуру, најпре је најављивао да ће пут од Остружничког моста до Орловаче бити отворен већ првог октобра, односно 15 дана пре рока. Касније се испоставило да је због кашњења које је, како је рекао градоначелник Драган Ђилас, проузроковало предузеће „Планум”, отварање овог дела обилазнице одложено за скоро месец дана.
...
Н. М.
[објављено: 06/11/2008]
izvor: Politika
Link: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Vozachi-vec-na-obilaznici.sr.html
Не схватам зашто новинари стално истичу Планум, кад је и Орловача дебело каснила (које предузеће гради петљу?)...
 
Petlju gradi Ratko Mitrivić i Unogradnja, ali oni su podizvođači Planumu.

Ugovorne strane su : Investitor: Direkcija za puteve aka JP Putevi Srbije, Izvođač- Jugoslavija put (konzorcijum ili JV Planum +Mostogradnja).

Investitora baš briga što tamo neki podizvođač kasni, jer njemu odgovara glavni Izvođač.

Ta priča o kašnjenju je novinarska patka, svi rokovi za izgranju su odavno probijeni još pre 10 tak godina, tako da su ovo sad samo usmena obećanja koja pravno nikog ne obavezuju. Laza obećo Mrki, Mrka celoj Javnosti....to Vam je to.

Po Fidicu presek stanja se radi na kraju svakog meseca i tada se već zna koliko se kasni u odnosu na planirano za taj mesec.
Ako oćete da izvođač ne kasni, onda i investitor mora da ispoštuje svoj deo tj da redovno i bez kašnjenja plača mesečne situacije....bla bla več sam pisao o tome....:dil:
 
Evo i zvanično je potvrđeno da se deo obilaznice otvara u ponedeljak 10.11.

Hej meni se čini da obilaznica oko BG-a, kad bude završena, će komotno moći da uđe u Ginisovu knjigu rekorda kao deo auto-puta sa najvećim brojem otvaranja po km

BEOGRAD, 07.11.2008

Tanjug
Završetak sektora 4 obilaznice oko Beograda u ponedeljak

Zvanično puštanje u saobraćaj sektora 4 obilaznice oko Beograda, od Ostružničkog mosta do Orlovače, predviđeno je za ponedeljak, 10. novembar, najavljeno je danas iz "Puteva Srbije"

Puštanju obilaznice u saobraćaj prisustvovaće ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić i, kako se očekuje, i drugi visoki državni zvaničnici, naveli su u tom preduzeću.
Deo obilaznice oko Beograda od Ostružničkog mosta do Orlovače, koji se proteže od mosta na Savi do Ibarske magistrale dugačak je 7,7 kilometara, a prema ranijim najavama republičkih i gradskih zvaničnika trebalo je da bude završen do 15. oktobra.
Radovi su započeli u novembru 1990. godine, a nastavljeni u avgustu 2006. Na tom delu obilaznice nalazi se pet mostova i dva tunela.
Izvođači radova su preduzeća "Planum" i "Mostogradnja".
Cela obilaznica oko Beograda trebalo bi da bude duga 47 kilometara i da je čini obilazni put od Batajnice, preko Dobanovaca, Ostružnice, Železnika i Belog Potoka, sa koridorom preko Vinče i novim mostom na Dunavu za vezu sa međunarodnim putem E70.
Na taj način obilaznica će povezati dva važna koridora. Jedan od njih treba da poveže zapadnu Evropu sa Grčkom i Tuirskom (E75), a drugi Evropu sa Rumunijom (E70).
 
Петља Орловача, 08Нов
Поглед ка Железнику
(Мостови "12", четири паралелна)
Orlovaca081108_1.jpg

(Мостови "12", четири паралелна)
Orlovaca081108_2.jpg
 
Петља Орловача, 08Нов
Панорама са друге стране, поглед из центра петље ка Авали
Orlovaca081108_4.jpg
 
Петља Орловача, 08Нов
Orlovaca081108_6.jpg

(виде се западни листови детелине који су неасфалтирани, западне праве траке за искључење/укључење на ибарску су завршене)
 
Панораме трасе од Орловаче до Железника, 08Нов
(Мостови "12", четири паралелна)
Orlovaca081108_8.jpg

(Мост "11", и мост "10" Железничка река
Orlovaca081108_5.jpg
 
Први мост после тунела Железник према тунелу Липак, са панорамом од њега
(Мост "9", Света Петка)
Zeleznik081108_1.jpg

Zeleznik081108_2.jpg
 
Tihi_SRB":3cg10pag je napisao(la):
Hoce li petlju zavrsiti u punom profilu ili samo neophodne ulazno izlazne rampe za jedan smjer? Posto obilaznica ne produzuje prema Bubanj potoku jos uvjek . Znaci djetelina sa obe servisne strane i prikljucke !

Srb-Rs-Cg-Rsk
По ономе што сам данас видео, петљу ће пустити у саобраћај само са тракама за укључење/искључење.
Да појасним, испод Ибарске би требало да пролази обилазница са по 3 траке за сваки смер и по 2 траке за искључење/укључење (тј. по једна трака и једна мала зауставна за сваки смер).
Ибарска на месту петље треба такође да има 3+2 за сваки смер (10 трака укупно), изграђени су мостови за све траке, али централне (3+3) на обилазници и помоћне 2+2 на Ибарској, као и западни листови детелине још нису асфалтирани.
Како је пуштање саобраћаја предвиђено за два дана то асфалтирање ће изгледа сачекати пролеће или дуже...


На централном мосту петље са сваке стране Ибарске остао је неасфалтиран овакав мост (тј. мост за 1 траку и малу зауставну).
(поглед из правца Краљева, ка истоку (Авали), источни листови детелине су асфалтирани)
Orlovaca081108_9.jpg

(поглед из правца Београда, ка западу (Железник))
Orlovaca081108_10.jpg



Мислим да се ово што сам написао уклапа у ситиациони план који су давно поставили Деџа и Драган...
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=1258#p1258
 
[video]http://www.youtube.com/watch?v=4D57ORJ8k44[/video]
 
Vlada dolazi na otvaranje jedne trake jednog sektora obilaznice koja se gradi decenijama. Koliko ne moze da ih bude blam :lol:

A pre nedelju dana sam slusao na Studiju B nekadasnjeg gradnonacelnika Zivorada Kovacevica kada je ispricao kako je Sava Centar prakticno iz nicega zavrsen za 15 meseci....bez pravljenja ikakve fame.
 
Zato mi se sviđao Bogdanović, nije se mnogo obazirao na pompezna otvaranja bilo čega.
Inače, meni je neverovatno da je RTS za ovo platio helikopter, bilo bi mi logičnije da su to uradili kad bude bilo otvaranje..
 
ajme majko...

znaci kad budu zavrsili autoput ka horgosu 2036. (optimisticki scenario) npr. bice pozvani svi svetski lideri da vide to srpsko cudo nevidjeno - kako napraviti tezak put pun mostova i tunela kroz ravnicu ravnu kao tepsija...
 
Ljudi, vi izgleda zaboravljate kroz sta je sve nasa Drzava (tj. nekoliko drzava) prosla u prethodnih 20 godina.
S' obzirom na to stanje, na mizerni GDP Srbije, na sve politicke probleme, na pateticno sputavanje svega pozitivnog poslednjih 8 godina od strane Velja, Voja i slicnih, na korupciju, reketase, a kao slag na tortu i finansijsku krizu u svetu, treba da budemo srecni da je ovaj deo obilaznice zavrsen, pa ako nista drugo, bar u nekom psiholoskom smislu.

Sredstva su obezbedjena za nastavak radova i to je ono sto je bitno. Inace, ja bih sacekao i dao sansu ovoj vlasti da se pokaze pa cemo im suditi za 4 godine.
 
Ja jesam srećan što je konačno nešto napravljeno od te obilaznice.... makar to sutra bio i polu autoput na jednom sektoru.
Mene uveseljava to što što će se ta polovina sektora slaviti kao "uspeh jedne politike" i što će "svaki koji misli da je neki" sutra da se nacrta tamo za slikanje.
Istina je da mi mnogo skupo plaćamo našu državnu administraciju, da se tu troši bahato i nemilice, da krčme budžet kako stignu, a da je jedini njihov posao u gradnji obliaznice bio - da plaćaju na vreme, ništa više.

Šta mislite, koliko će se sutra potrošiti da se nešto zagrize, nabode i zalije povodom ovog srećnog dogadjaja?
Meni je sve to malo neumesno, trebalo bi samo da se Dilas, Mrkonjić i izvodjači provozaju delom koji je završen i to je dovoljno.
 
RTS će imati helikopter - uživo, i jedno 30 ekipa na zemlji, pokriće svaki pedalj obilaznice. Proćiće obilaznicom u mimohodu (marketinški - da izgleda da je obilaznica duža) , sa sve radnicima koji će stajati uz put i pridruživati se. Pre toga će kolektivno preseći vrpcu, naravno od ibarske, jer su tamo verovatno napravili jedan deo širi od poluautopua da mogu svi da stanu u jedan red i preseku, a onda idu po rangu - prvi red - predsednik, premijer, gradnoačelnik i resorni ministri i Đelić, drugi red o stali ministri i tako dalje i tako dalje.. Za presecanje vrpce će svirati vojni orkestar, biće ispaljeni počasni plotuni, a preko glava će im preleteti miz i orlao - sve svečano. Poseban će problem biti tuneli, gde će RTS uz poslednje reči tehnike obezbediti savršen prenos.
Na ostružnici će biti malo opušteninja atmosfera, prase, šatra, i pevaljke. Na taj deo ceremonije će biti pozvan i Velja Ilić, ali samo da gleda. Posle par minuta, kad se ugase kamere, crem de la crem naše državotvorne scene (dakle onaj prvi red) će otići u neku od lokalnih kafana na starom obrenovačkom.

edit: Međutim, pošto su tuneli strašno duboki, i zakopani, RTS neće baš uspešno sve prenositi, jer je ipak to loša zapadna tehnologija, biće prikazivani filmovi o izgradnji obilaznice i istorijskom uspehu naših građevinara. Obilaznica će stajati rame uz rame sa barskom prugom i Vukovim spomenikom..
 
Dragi forumasi mislim da je red da se u trenutku kada ce deo obilaznice biti zvanicno pusten u rad osvrenmo i na nas doprinos. Naime oni koji su duze na forumu znaju koliki su problemi pratili izgradnju sektora 4 u protekle gotovo 2 godine. Skroman doprinos aktuelizaciji problema dali smo i mi.
u naredna dva linka cu vas podsetiti kako je to izgledalo

http://www.glas-javnosti.rs/clanak/glas-javnosti-21-08-2007/nema-para-za-obilaznicu
http://arhiva.kurir-info.co.yu/Arhiva/2007/Septembar/06/B-02-06092007.shtml

Naravno ovoga ne bi bilo da nije bilo aktivnog ucesca forumasa tako da zaista svi trebamo biti zadovoljni jel smo dali svoj skromni doprinos.
:gobb: :gobb: :gobb:
 
Ambassador":2jnomb0r je napisao(la):
Obilaznica će stajati rame uz rame sa barskom prugom i Vukovim spomenikom..
Не дирај ми Вуков споменик - најдубљу станицу на свету!!! Или, што рече Зоран Анђелковић, "то је железница под земљом, ако мене питате, то је подземна железница". LOL Осим тога, ако хоће да достигну Вуков споменик, потребна је и грађанка са дететом у наручју која притрчава Председнику да га овај помилује или целива. Мислим да ће отварање Вука ипак остати непоражено.

Ја бих био вољан да дам форе новој власти, али ми немамо нову градску власт него исту последњих 8 година. Како било, лепо је што се ово парченце завршило. Ајд наздравље.
 
Vrh