Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Mislim da nikada nece biti povezan Surcin sa obilaznicom. Prosto je,na obilaznicu se povezuju samo najbitniji magistralni pravci. Mislim da nece biti iskljucenja od Orlovace do Bubanj potoka. Takve price je servirao samo Velja Ilic,za saku glasova gradjana Surcina. Niko posle a ni pre nije pricao o tome.
 
I ja mislim da je Surčinska petlja ("pa čak i sremska ostružnička") NEOPHODNA. Kad idete sa ibarske na aerodrom, ili iz Surčina ili NBG na ibarsku... To je itekako prometan i važan pravac, i rasteretiće mnoge sada zapušene pravce. Jedini problem su putarine, o kojima se sada malo priča, a koliko se sećam predviđene su na celoj budućoj trasi obilaznice.
 
Пројектовано је пет чворних места, два на крајевима трасе и три дуж трасе.
Izvor: http://www.mi.gov.rs/obilaznica.htm

Ovo je sa sajta ministarstva kome bas nesto posebno i ne verujem. Cak su u ovoj prezentaciji stavili kontradiktorne informacije. Na pocetku sa petljama Surcin i Avala, a na kraju bez.

Link: http://www.mi.gov.rs/koridor x_files/koridor x ser.pdf

U svakom slucaju, Surcin ostaviti bes izlaza je prava ludost, a pitam se kako bi tek Opstina Surcin reagovala.
 
GOJE":2cbchjg6 je napisao(la):
I ja mislim da je Surčinska petlja ("pa čak i sremska ostružnička") NEOPHODNA. Kad idete sa ibarske na aerodrom, ili iz Surčina ili NBG na ibarsku... To je itekako prometan i važan pravac, i rasteretiće mnoge sada zapušene pravce. Jedini problem su putarine, o kojima se sada malo priča, a koliko se sećam predviđene su na celoj budućoj trasi obilaznice.
Orlovaca aerodrom je sada 25km udaljeno,to je izmedju 12 i 13 minuta voznje. Zar moze brze?! (120km/h-2km/min)

Surcinska petlja-Aerodrom preko obilaznice i autoputa zg-bg ima po google earth 7.5km (prosecno se tu vozi oko 100km/h)
Surcinska petlja-Aerodrom preko Surcina ima po google earth 9.5 km (2 semafora,traktori,autobusi...prosecno oko 50km/h)
Tako da ta petlja nista ne pomaze u stizanju do aerodroma,samo bi se usporio saobracaj na tom delu puta. Ponavljam da je samo veseli Velja Ilic o tome pricao. Niko pre a i niko posle.

-------------

Putarine ako uvedu onda...sto su je i pravili. Svi ce gledati da izbegnu i da se guraju po Gazeli :(

----------

Uvek sam zamisljao Jurija Gagarina kako se pruza preko srema do Obrenovca,ali izgleda se nekome vise svidja da se bavi sa klizistem na Umci nego mostom u Obrenovcu. U tom slucaju podrzao bih petlju u tom delu Sremska Ostruznicka-ili Novobeogradska...ne znam kako bi je zvali.
 
Pozdrav za sve,interesuje me da li sad moze nekako da se dodje od Orlovace do Bubanj Potoka ima li neki tranzitni put?
 
Dobro dosao na forum. :)

Ima tranzitni put. Od Orlovace ides prema Petlovom brdu i pre brda skrenes desno prema Strazevici. Pratis taj put i posle nekog vremena skrenes desno i predjes preko mostica, pa onda starim tunelom Strazevica i onda izlezis na Avalski put, tj. Kruzni put. On te vodi do Auto pijace.
 
Zasto onda ne povezu tim tranzitnim putem bar sve kamione sto idu kroz centar ,tim putem bar one sto prelaze 20 tona?
 
Nenad":10io8on1 je napisao(la):
Dobro dosao na forum. :)

Ima tranzitni put. Od Orlovace ides prema Petlovom brdu i pre brda skrenes desno prema Strazevici. Pratis taj put i posle nekog vremena skrenes desno i predjes preko mostica, pa onda starim tunelom Strazevica i onda izlezis na Avalski put, tj. Kruzni put. On te vodi do Auto pijace.
Taj tunel je kao onaj iz Lepa Sela Lepo Gore :lol: Ceo taj put treba da se rekonstruise, a ako se dobro secam, Strabag je dobio taj posao.
 
Tunel se valjda vec rekonstruise. Bar je bilo takvih najava u medijima, ali je cinjenica da taj put, bar deo od Strazevice do P. brda ne moze da prihvati takvu vrstu saobracaja. A taj mostic o kome sam pricao je pre za pesake i bicikle, a kamo li za kamione. Postoji jos jedna alternativa, da se ide do fabrike u Rakovici pa onda vrati oko Strazevice do Avalskog puta, ali je to malo komplikovano, pa bi jadni Turci i Bugari zavrsili na Miljakovcu :)
 
Bolja varijanta - na Bubanj potoku ih čekaju taksiji koji ih vode do Orlovače i obratno, nek to budu divljaci kojima će grad dati takvu liniju. Rešimo se divljaka i šlepera! :D
 
Zar je problem da se uradi jedan most preko te recice i da se malo prosiri kolovoz?
 
Obilaznica je goruca tema, a ono sto ona snaci za grad je od sustinske vaznosti, zato je bitno da se sva energija i sva sredstva usredsrede na izgradnju obilaznice, tj. konkretno na povezivanju Orlovace i tunela Strazevica.
 
strazevica-kruzniput2.jpg


За све Турке и Бугаре који прате форум препоручујем за обилазак Стражевице ипак варијанту А (црна боја). Ова плава под Ц и црвена под Б кроз стари тунел Стражевицу коју је Ненад описао је баш авантуристичка...

Иначе на црној траси је велики мост преко Топчидерке и пруге одједном...
MostPrekoTopciderke.jpg


Ево и пар слика са те Ц варијанте

Дакле, идете Кружним путем из правца Железника, прођете испоид Ибарске и са десне стране после неких 200 м је ова аутобуска станица на првој слици иза које је скретање десно са Кружног пута надоле у авантуру
VarijantaC00.jpg

varijantaC0.jpg

VarijantaC1.jpg

varijantaC2.jpg
 
:o dakle, obilaznica po svetskim standardima!
A taj veliki most, jel se to meni čini, il ipored njega postoje stubovi za konstrukciju drugog?

Kada je to građeno? Da li neko zna da li tu ima gužvi? Jel to potrebno izgraditi, ili je ranije postojala ideja da je to potrebno, pa se odustalo..

edit: sad razmišljam, to bi mu došao neki alternativni pravac do grada, od orlovače i za sva ta naslelja. Da li bi to moglo da bude deo SMP-a?
 
Guzvi tu nema, a trasa na kojoj se nalazi most postoji odavno i zavrsena je. Povezuje kruzni put i Rakovicu, i dalje Miljakovac itd., a planiran je da poveze fabricke komplexe u oko Strazevice sa Kruznim putem i buducom obilaznicom, a na drugoj strani izlazi na Radnicku ulicu.
Deo SMP-a ne bi mogao da bude jer isti sece, ali u principu je dobar tranzitni pravac prema Ibarskoj iz pravca grada (sajma).
 
Pa da, ali vidiš da pored stoje nedovršeni stubovi. Pa sam razmišljao za šta su to planirali? Sad sam gledao na google earth, http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=44.729407,20.433771&spn=0.001818,0.004731&t=h&z=18 izgledaju uže, možda su bili planirani za tramvaj? Da se tuda produži i penje sa druge strano na to brdo, petlovo?, kakogod se zove.

A možda su bili i stubovi od starog mosta, ako ga je bilo, mada sumnjam.
 
Екипа САТ - а открива како се, користећи део нове обилазнице од Добановаца до ибарске магистрале, ипак може наставити даље до нишког аутопута и избећи гужве у Београду.
Том приликом, две екипе у два аутомобила, провериће да ли се брже стиже ако возите преко "газеле", или алтернативним правцем на коме је изграђен део нове обилазнице.


Ovde mozete pogledati celu emisiju:
Link: http://www.rts.rs/page/tv/ci/news/17/РТС+1/59/САТ.html?position=-
 
Meni se ovo čini kao malko bolja "analiza"...

19. novembar 2008.
Obilaznice - kamen spoticanja
Radove na beogradskoj obilaznici koči hronični nedostatak sredstava, a glavni problem kod novosadske obilaznice, za koju je obezbeđen novac, predstavljaju nerešeni imovinsko-pravni odnosi i izmeštanje instalacija ”Naftagasa” i ”Elektrovojvodine” sa trase puta.
Prva deonica beogradske obilaznice u dužini od 7,7 kilometara biće gotova početkom novembra, a kompletna do 2011. godine. Novosadska obilaznica mogla bi najranije da se završi do kraja sledeće godine.
Na sva zvona najavljivano je kako će obilaznica oko Beograda biti završena do 15. oktobra, u šta se najviše kleo ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić. Njegovim obećanjima pridružio se i gradonačelnik Beograda Dragan Đilas, koji je ovaj projekat iskoristio za svoju promociju i posle izbora na gradski ”tron”, zaređao posetu za posetom ovom gradilištu.
Međutim, njihova obećanja su se izjalovila. Deonica obilaznice od Orlovače do Železnika nije završena i radovi se nastavljaju. Obećano je da će se saobraćajnica otvoriti za dvadesetak dana posle utanačenog roka, čime će se spojiti Koridor 10 i Ibarska magistrala.
Istovremeno, kasni i izgradnja obilaznice oko Novog Sada, koja je, prema prvobitnim planovima, već trebala biti puštena u saobraćaj, a sudeći prema stanju na terenu, biće dobro ako se izgradi do kraja sledeće godine.

Radovi počeli pre 18 godina
Izgradnja beogradske obilaznice izuzetno je važna za izmeštanje saobraćaja iz glavnog grada, jer nigde u svetu glavni koridori ne prolaze gradskim ulicama. Završetak jedne deonice mesec dana pre ili kasnije i nije neko kašnjenje, ako se uzme u obzir da je izgradnja obilaznice započela davne 1990. godine, a radovi nastavljeni u avgustu 2006. godine. Zbog nedostatka novca, radovi su prekinuti, izvođači su čekali bolja vremena, a kada su i došla, obezbeđena sredstva za izgradnju nisu mogla da se koriste zbog blokade u radu Skupštine Srbije, koja je trebala da ratifikuje odobrene kredite za izgradnju saobraćajnica u iznosu od 140 miliona evra.
Kreditni aranžman obuhvata ugovor za kružni put Bubanj potok - Železnik, Bubanj potok - Surčin i za deonicu Batajnica - Dobanovci. Direktor JP ”Putevi Srbije”, Zoran Drobnjak, najavio je da se od Evropske investicione banke očekuje novi kredit od 120 do 180 miliona evra za izgradnju nastavka obilaznice, od Orlovače do Bubanj potoka. Planira se da izgradnja ove deonice počne u aprilu sledeće godine, a kompletna obilaznica trebalo bi da bude završena do 2011. godine.
Kako je precizirao pomoćnik generalnog direktora ”Puteva”, Slavoljub Tubić, do kraja godine trebalo bi da budu završeni pregovori s EIB o kreditu u iznosu od 120 miliona evra, koji bi se koristio na sektorima pet i šest. Završetkom radova na kružnom putu oko Avale, omogućiće se da vozila s obilaznice nastave do naplatne rampe Bubanj potok na auto-putu Beograd - Niš.

Đilas neimarima ne veruje
Uprkos procenama u JP ”Putevi Srbije” da će kompletna obilaznica završiti do 2011. godine, Dragan Đilas je izjavio da će se posle završetka dela obilaznice, radovi nastaviti na izgradnji ostalih deonica i da bi cela obilaznica mogla biti završena za najviše 18 meseci. Ministarka za Nacionalni investicioni plan, Verica Kalanović izjavila je da su obezbeđena sredstva iz NIP-a, a kada ima para, ima i radova.
Dragan Đilas je upozoravao građevinsko preduzeće ”Planum” da kasni s radovima na obilaznici, jer su se Vlada Srbije i grad Beograd još početkom godine dogovorili s JP ”Putevi Srbije”, ”Planumom” i ”Mostogradnjom” o roku završetka dela obilaznice u dužini od 7,7 kilometara. Izvođači su objašnjavali da je kasnilo plaćanje radova i da nisu bili u mogućnosti da pojačaju tempo izgradnje. Na prigovor Instituta za puteve da ”Planum” kasni na devet lokacija, u ovoj građevinskoj firmi rečeno je da je samo iz NIP-a, dug narastao na 400 miliona dinara za posao koji je urađen još u junu.
Ipak, da bi dobili na vremenu, neimari su 15. avgusta uveli i treću smenu, kako bi skratili rok izgradnje. Čak je organizovana i poseta gradilištu noću u 23 časa kod tunela Železnik. Ova firma je, osim za izgradnju obilaznice oko Beograda, zadužena i za dva tunela - Železnik i Lipak, na kome su radovi najviše zaostali, kao i na nekoliko mostova. Od mosta na Savi do Ibarskog puta, obilaznica obuhvata četiri mosta, a najkompleksniji je most Železnička reka, dug 406 metara, s rasponom između stubova od 45 metara. Biće podignut i most na petlji Orlovača.

Neuhvatljive pare
Ministar ekonomije Mlađan Dinkić, upozoravao je da je novca za izgradnju obilaznice bilo, jer je u budžetu bio suficit od oko milijardu evra preostalih od privatizacije Mobtela. Prema njegovim rečima, osnovni problem što izgradnja obilaznice oko Beograda kasni je taj što je Ministarstvo za infrastrukturu ugovorilo obim i dinamiku radova za čije izvođenje u budžetu nisu bila obezbeđena sredstva.
Dugovi izvođačima za ranije izvedene radove narasli su ukupno na 30 milijardi dinara, u kojima svoje mesto imaju i oni na obilaznici oko Beograda. Više od sedam meseci, firme koje su na trasi, nisu dobile gotovo ni dinara za obavljene radove. S obzirom na značaj Koridora 10 (na kome se nalazi i beogradska obilaznica), koji je proglašen za projekat od nacionalnog značaja, ministar Dinkić se zalagao da ne može da ostane u domenu samo jednog ministarstva, nakon čega je i formiran Nacionalni savet za infrastrukturu, na čijem čelu je šef države, Boris Tadić.
Piše: Ranka Dautović, Vrele Gume
Izvor: B92
Link: http://www.b92.net/automobili/istrazujemo.php?nav_id=329631

Makar nema računanja koliko se centimentara gradi godišnje.. :S
 
Kreditni aranžman obuhvata ugovor za kružni put Bubanj potok - Železnik, Bubanj potok - Surčin

kuku i ovaj tekst je grdilo....
 
Ovi ironicni tekstovi Politike me sve vise i vise razocaravaju jer sam ranije Politiku stvarno rado citao. Partijska opredeljenost je toliko ocigledna i toliko su smesni u svojim ocenama.
I
zgradnja obilaznice je Beograd zadesila u jednom od najgorih trenutaka novije istorije (posle WWII) i u vreme najgore nemastine i krize. Zemlja se i dalje oporavlja od svih posledica, a svi zaboravljaju kolika je u stvari finansijska (ne)moc zemlje i koliko je tesko i skupo sa nasim statusom i kreditnim rejtingom obezbediti sredstva.
E sada, vrlo pametni novinar Politike je, zanemarujuci sve ove aspekte, lepo ocenio da je otvaranja deonice obilaznice "kasnilo" citavih 20 dana. Kako ga samo nije sramota!

I mislim da bi svim redakcijama trebalo poslati informaciju da se trenutno ne gradi nikakva OBILAZNICA OKO NOVOG SADA vec se gradi druga traka autoputa Beograd-Subotica!!!
 
Tja...obilaznica....druga traka...kakva je razlika :) E totalni su...muka me hvata.. :bash: sta sve taj papir/tastatura mora da trpi. sledeci novinar ce da nazove tu obilaznicu sokacetom.

Samo neka rade,predugo su sva gradilista zvrjala prazna. Ne zna taj novinar da su nalivali beton na obilaznici 72h neprekidno Kazace neko..nije to nista..radili su tamo i tamo toliko i toliko...(e kod nas se nije radilo toliko od 1991.)
 
Vrh