Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Nemamo istu gradsku vlast jer gradska vlast poslednjih godina nije ni funkcionisala (Bogdanovic je bio bolestan). U gradu je sve radjeno na vrat na nos, a ne sme da se zaboravi VRLO bitna cinjenica da je na republickoj vlasti bio DSS, a u BG DS sto je naravno neodrzivo stanje jer ce medjusobno uvek naci nesto da jedni druge sputavaju. Beograd je naravno bio zrtva toga.

Sada kada se vlast konsolidovala (kakva je da je), sada svi imaju sansu da optimizuju svoje funkcionisanje jer vise nema onih za koje mogu da kazu "hteo bi Grad, ali ne da Velja jer betonira sela oko Cacka"!

Djilas je dugo burgijao da postane Gradonacelnik, pa ajde da vidimo kako ce i to da ispadne.

A sto se tice ironije u vezi obilaznice, mislim da za time nema potrebe. Obilaznica je bila MRTVO gradiliste do pre godinu i po dana. Uz sve moguce blokade, pa cak i izbore u medjuvremenu, ipak je deo posla zavrsen za oko godinu i po. Svi mediji se rasipaju datumima "poceto 1990., a zavrseno 2008.", s' time sto se u tom periodu aktivno radilo svega dve i po godine.
 
Nenad":3d3avmlx je napisao(la):
Djilas je dugo burgijao da postane Gradonacelnik, pa ajde da vidimo kako ce i to da ispadne.
Slazem se sa ostatkom posta, ali sto se tice ovoga, pa nemamo mi zivotni vek od hiljadu godina pa da damo svakom po 4-8-12 godina da vidimo kako ce na kraju da ispadne, a na kraju zna se-sipak!
Ne sumnjam u vlast u pogledu toga da imaju najbolju nameru ali me mnogo nerviraju (lazna) obecanja
 
Pa ako mislis da je tranzicija sa jednopartiskog sistema na hiljadu partijski stvar koja se resava za par meseci, onda stvarno moram da te razocaram.
 
Nenad":2z3g5204 je napisao(la):
Pa ako mislis da je tranzicija sa jednopartiskog sistema na hiljadu partijski stvar koja se resava za par meseci, onda stvarno moram da te razocaram.
Par meseci? Ta stvar se odvija skoro 20 godina!!! O tome govorim, ne ocekujem brza resenja, ali bar neka resenja. Resenja koja su gotova kroz nekoliko godina a ne decenija.
 
Tranzicija se odvija 20 godina? Mozda u Poljskoj, Madjarskoj i Ceskoj, ali ako 90. i ratove na nasim prostorima podrazumevas pod tranziciju, mislim da je to bilo jednostavno izgubljeno vreme, gde smo pre otisli mnogo koraka unazad, a nijedan unapred. Demokratija u Srbiji mora prvo da se rodi, pa tek onda da sazri, a trenutno je u stanju tek neke rodjene bebe.

A kao "bar neko resenje" mozes da uzmes to da su nas, bar za trenutak, Voje i Velje napustile :)
 
Nazdravlje!!! :kafa: :kafa:

No, idemo dalje SEKTOR 5!!!!
 
Сектор 5, укупно 5.4 km,
Мостови Кијевски поток 571 m, Топчидерска долина 597 m...
Тунел Ресник, Стражевица 745 m

http://www.mi.gov.rs/obilaznica.htm

Могао би бити завршен до следећег новембра...
 
Da li se zna da li ce se prvo raditi sektor Orlovaca-Bubanj Potok ili Dobanovci-Batajnica?

Za Dobanovci Batajnica ne bi trebalo da bude problema. Ima uradjena petlja,samo da se baci asfalt preko livade.

Veci problem je spustanje sa Petlovog Brda i kopanje tunela u Strazevici.
 
Jedna cev tunela Strazevica je vec prokopan. Batajnica-Dobanovci i Sektor 5 su dva odvojena projekta i za njih su finansije vec obezbedjene. U principu bi obe deonice mogle da pocnu da se grade odmah po zavrsetku tenderske procedure.

@Nurko

Zaboravio si i tunel "Beli potok" :)
 
@nenad
Тунел "Бели Поток" је сигурно у сектору 6.
А за мост “Пружни прелаз” L = 452 m нисам сигуран ком сектору припада
 
E pa neka nam je svima sa srećom, pa da što skorije gledamo i otvaranje sektora 5 i 6!

A jel se neko provozao? :)
 
relja":352vh7qp je napisao(la):
E pa neka nam je svima sa srećom, pa da što skorije gledamo i otvaranje sektora 5 i 6!

A jel se neko provozao? :)
Ja sam se vozio samo ibarskim delom, i i dalje mi ništa nije jasno oko skretanja za groblje, i da li će se gužve oko groblja konačno smanjiti i raskrsnica denivelisati.

Jedva čekam neke prave izveštaje sa lica mesta.
 
Ne znam ko se provozao, ali oni su se prošetali...
v115191p0.jpg
 
Jedva cekam da vidim slike ,poznatih beobuildovih forumasa ,sa ove trase! :kk:
 
ajd da ovo ne bude samo ova deonica, vec odmah da se nastavi (po mogucnosti sledece godine) da se zavrsi taj posao... ali mislim stvarno!! nisam jos zadovoljan :)
 
Lili covece ali ima ovde jos da se otvara. Po 2 polutrake na sektorima 5 i 0, i jos po jedna polutraka na sektorima 1-2-3 i 4 :dil:
 
dragan":8ydh8fs6 je napisao(la):
ljudi nisam bas upoznat sa obilaznicom, pa ako neko moze da mi kaze, da l imam dobru informaciju, dakle obilaznica je gotova od "cvor dobanovci" do "petlja orlovaca"??hvala
 
Ambassador":35vdd845 je napisao(la):
ехехехе, види какав је то лепи и топли коалициони загрљај :)
нека њих нек се само тако воле па и да ми прогледамо већ једном.
него да видимо ко може тачно да процени датум почетка изградње следеће деонице, макар који ће месец бити у питању.
ја пикирам да ће радови кренути негде у априлу...
 
Slušam sad onog Đilasa i sve mi se creva ... Pre dva meseca je najavljivao rekonstrukciju Gazele čim se završi ovaj deo , a sad kaze da će se to početi tek sledeće jeseni , strašno !
 
Jedva čekam taj decembar da vidim neke konkretne radove na mostu.
Grad i ne treba da finansira Gazelu već da gradi taj novi most (kakav god da je). Gazela je kao i sama obilaznica je u nadležnosti Puteva Srbije tj. Republike.
Grad je uleteo sa finaniranjem tunela Železnik kao ispomoć..jer su ovi kilavili na republičkom nivou.
 
evo brief report...

provozao sam se u sumrak deonicom od Orlovače do Ostružnice.

Sa ibarske se posle skretanja za Železnik i Bubanj Potok skreće za Šid :) Ono što mogu da kaćem je da je taj prvi utisak užasan - ako ne usporite na 40kmh odmah nakon table za Šid, stoposto nastavljate ibarskom, nema šanse da skrenete na vreme...

Kad se skrene, nakon nekih 500m vožnje po zavijutku, ulazi se na "sektor 4", pravac ka petlji Ostružnica, i do nje odatle ima nekih 7km.

Asfalt je uglavnom ok, ali ipak neravan. Dok se vozite imate utisak da je postavljan pre par godina a ne pre par dana. U dobroj meri neudobnosti vožnje doprinosi zemlja na putu, grumeni zemlje utabani i osušeni po jednom delu trase, što govori o tome da je brzina u otvaranju puta bila veoma bitna. Mogli su još dva dana da sačekaju i bar očiste put.

Okolina puta je uglavnom ok, ali je na dosta mesta primetno nedovršen "scenario", čak su i neki saobraćajni znaci krivo postavljeni. Oštrih krivina nema (i ne može ih biti), ograničenje brzine je 100kmh, osim u tunelima gde je 80kmh.

Tuneli i mostovi su najbolji deo svega, asfalt je tamo ok urađen, osvetljenje je ok i opšti utisak je dobar. Spoj na ostružničku petlju kad se ide ka Šidu je neosetan, ide se samo pravo i direkt izlazi na veliki most na Savi. Asfalt na sremskoj strani obilaznice je star nekoliko godina, ali mi se čini da je bolje odrađena podloga ili šta već, tako da ima znatno manje truckanja sa te strane.

Ja sam celom obilaznicom vozio primerno :cool: 90-100kmh. Nigde nisam primetio neku veću gužvu, ali jesam dosta kamiona/šlepera, naročito u suprotnom smeru (Ostružnica-Orlovača), što me raduje.

Nakon nekih sitnica koje sam obavio na novosadskom putu, vraćao sam se za BG autoputem pored aerodroma, i prijatno se iznenadio da NIJEDAN šleper nisam sreo od Zmaja do Gazele. Neverovatno, ali istinito... da li je u pitanju samo srećna okolnost, ili obilaznica i ovakva nedovršena deluje, ne znam.

Eto, toliko za brief report. Na žalost, nisam uz sebe imao fotoaparat, pa ste uskraćeni za foto session, ali eto, bar ovako da vam svima prenesem utiske.

Još jednom, najgori utisak na mene je ostavio deo oko groblja Orlovača, načini uključenja sa Ibarske ka bilo gde su užasno organizovani. Biće dobro ako tamo ne bude nekih izletanja.

Pozdrav! Kartograf :vops:
 
Kartograf":3hes7n91 je napisao(la):
Ja sam celom obilaznicom vozio primerno :cool: 90-100kmh. Nigde nisam primetio neku veću gužvu, ali jesam dosta kamiona/šlepera, naročito u suprotnom smeru (Ostružnica-Orlovača), što me raduje.

Nakon nekih sitnica koje sam obavio na novosadskom putu, vraćao sam se za BG autoputem pored aerodroma, i prijatno se iznenadio da NIJEDAN šleper nisam sreo od Zmaja do Gazele. Neverovatno, ali istinito... da li je u pitanju samo srećna okolnost, ili obilaznica i ovakva nedovršena deluje, ne znam.
Da li ima nekog poboljšanja će se videti već sutra u popodnevnom špicu.

Bravo za prvi izveštaj!
 
Vrh