Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

hazard":265w2dig je napisao(la):
I jos jedno - spatiotecte je upravu. Nama trebaju sva 3 prstena. Odmah. I zato ne vidim poentu da idemo nuzno "redom" UMP, pa SMT, pa obilaznica. Da se islo redom, UMP je trebalo da bude zapocet najkasnije krajem 60ih i da bude gotov 70ih; SMT da bude zapocet krajem 70ih i da bude gotov sredinom 80ih; a obilaznica da bude zapoceta najkasnije sredinom 90ih i da bude gotova (mislim na krak od Batajnice od Bubanj potoka) najkasnije do 2010. Ovako se kasni na sva tri fronta, i to debelo, te nije mnogo bitno sta se radi prvo a sta trece.


Колико се сећам, један "омањи" СССР се плашио отварања другог фронта и, да Зорге није јавио да Јапанци неће напасти, не би прегруписао трупе и послао их на Немце.
Лепо Спасиотект написа да Париз није градио све одједном, него постепено; али, нама је баш запело да доктринарно и дословно, принципијелно и доследно одвојимо теретни од путничког саобраћаја, иако на СМТ, услед њиховог мешања, гужви не би било (а гужве на "Газели" би биле мање још пре десетак година).
Ми, међутим, нисмо ни Париз ни Русија, ми смо Београд и Србија, и ми можемо све одједном, на три фронта па удри...
Зато се и касни на сва три фронта. И тек ће да се касни.


П. С.
Нормално да обилазница, сада кад је већ довде догурала, треба да се заврши.
 
MilisaV":1v4tsry9 je napisao(la):
A što se tiče obilaznice, meni kao laiku čudno izgleda da beograd treba da ima obilaznicu dužine kao gradovi koji su 10 puta veći od njega. Pri tome na toj obilaznici nwdostaju minimum dve petlje, petlja za železnik i petlja za resnik.

Мени је, штавише, чудно да има људи којима то није чудно.
 
MilisaV":2t3avxuh je napisao(la):
Ja mislim da od svih deonica/sektora nama najbitnije treba da bude deonica ump-a autokomanda-pančevački most.

Ja već neko vreme trubim o tome da taj pravac treba da ima prioritet.
S tim da mislim da je taj deo UMP preambiciozan i preskup, a da umesto toga treba pod hitno izgraditi taj deo SMT, od AP do Ade Huje (makar i bez mosta)
 
Ump bi nas još zavio u crno kao što je most na Adi i pristupne faraonske saobraćajnice...kakav Ump ,daleko bilo... :kafa:
 
Ja bih bio jedan od ljudi koji bi rado koristili deo raskrpetlja-autokomanda-pančevački most ukoliko bi se završilo u nekom normalnom roku. Međutim, cenim da će ljudi pre sleteti na Mars nego što će se ovo završiti. A i cena će biti ... tu negde :)
 
Evo iskoristio sam danasnji lep dan za jednu foto-reportazu , mada nije bilo nekog velikog pomaka u izgradnji resio sam ipak da slikam jer kakvo vreme dolazi tesko cu se probijati kroz ovaj mocvarni teren .

pa130140.jpg


pa130141.jpg


pa130142.jpg


pa130143.jpg


pa130144.jpg


pa130145.jpg


pa130146.jpg


pa130147.jpg


pa130148.jpg


pa130149.jpg


pa130150.jpg


pa130151.jpg


pa130152.jpg


pa130153.jpg


pa130154.jpg


pa130155.jpg


pa130156.jpg


pa130157.jpg


pa130158.jpg


pa130159.jpg


pa130160.jpg


pa130161.jpg


pa130162.jpg


pa130163.jpg
 
@Jankauskas + hvala na slikama! U pravcu Dobanovaca jos malo pa su spojli put i nadvoznjak. A ka N.Sadu, jos stoji stara rampa..
 
Svaka čast. Izgleda da ubacuju u funkciju jednu operatinu rampu na novom nadvožnjaku. Ona će pomoći da se se postave bočne betonske ograde i dovuče materijal bez dizalica a možda i izađe neki kamion gore. Za tako nešto nije bilo prilike na dok su gradili severni vijadukt. Ako ih vreme posluži mogu do nove godine da izbiju do kraja kad Dobanovcima. Ma samo da pokrenu one dve rampe sa mrtve tačke. Nek plate čoveku više tih ~3ha zemlje ili koliko već i spuste rampe na zemlju. Uskoroće biti gotovi i nadvožnjaci preko novog bulevara pa bi mogli radovi da se presele na tlo.

Pokrenuti pitanje starog nadvožnjaka i neko adekvatno rešenje koje bi ga zamenilo koliko toliko, pa ako treba i privremeni semafor da se uvede dole na drumu samo da krenu već jednom inače će i ono malo Batajničkih puteva da se raskova kao što već jeste.
 
Јанкаускас укњижен плусићћћ.
Их бре, па грађевинци потрошили целу тубу пурпен масе да заптију један обичан прозор на бараци !!!
 
Koliko vidim izliven je i drugi nadvožnjak iznad pruge. Čini mi se kad bi hteli za mesec dana bi mogli sve da završe.
 
@Bungalow Bill

Nazalost , u pravu si....
Ali to je samo pokazatelj koliko je politicarima lako da manipulisu sa nama.
"Krivi smo mi sto smo ih pustili" - dobro rece Balasevic...
 
Sa teme "Modernizacija železnice":

2012":l1nexp52 je napisao(la):
Kinezi bi da modernizuju Železnice


Beograd -- Kineska Sinohidro korporacija zainteresovana je za učešhe u poslovima izgradnje i modernizacijise srpske železničke infrastrukture.
Generalni direktor Železnice Srbije Dragoljub Simonović je na sastanku sa predstavnicima Sinohidro korporacije kazao da će zbog projekta Beograd na vodi uskoro biti pokrenuta gradnja železničko-drumskog mosta Leštane-Vinča-Pančevo.

Prema njegovim rečima, taj most preko Dunava biće dug 400 metara, sa dva tunela.

"Vrednost tog posla je oko 300 miliona evra, a izgradnja mosta trebalo bi da počne već sledeće godine", kazao je Simonović i dodao da će taj posao biti veliki izazov, kako zbog neophodnosti brze izgradnje, tako i zbog kompleksnosti samog projekta.

Prvi čovek srpskih železnica predložio je kineskim partnerima i učešće u modernizaciji pruge Novi Sad - Subotica, koja bi trebalo da bude osposobljena za brzine i do 200 kilometara na čas i istakao važnost učešća domaćih izvođača.

"To su dva najveća projekta gde obe strane mogu naći svoj interes u modernizaciji i rekonstrukciji infrastrukture srpskih železnica", rekao je generalni direktor Železnice Srbije Dragoljub Simonović.

Generalni menadžer Sinohidro koropracije Jang Fan izrazio je spremnost da ta kompanija učestvuje u realizaciji oba projekta i podsetio na međudržavne dogovore Srbije i Kine.

"Vlade Srbije i Kine maju dobre odnose i namera je da se napravi okvirni sporazum za buduću saradnju", rekao je Jang i dodao da modernizacija srpske železničke mreže nije bitna samo za funkcionisanje Železnice Srbije već i za ekonomski prosperitet čitavog regiona.

"Nadamo se da ćemo moći da pomognemo ne samo u tehničkom, finansijskom smislu, već i u kompletnoj obovi železničke mreže i da će projekat dobiti podršku vlada obe države", kazao je Jang Fan.

U saopštenju se navodi da je sledeći sastanak predstavnika srpskih železnica i kineskog partnera zakazan je za ponedeljak, 21. oktobar.Izvor: www b92.rs
Rekoh ja :wink:

Hajde, Simo, pokaži svoj lokal-patriotiza na delu :gobb:

PS 2012, vidiš da te volim kad si dobar :*
 
Alal' vera, bas "direktorski" uradjeno Pipistrele , jednom rukom upravljanje a drugom slikanje...respect. :kk: Najefektivnija reportaza Bataje do sada (iz vazduha, da se Jankauskas ne naljuti, i on je legenda suvozemlja :))
 
Magelano":1t4ihps5 je napisao(la):
Alal' vera, bas "direktorski" uradjeno Pipistrele , jednom rukom upravljanje a drugom slikanje...respect. :kk:

A čija je treća ruka na ramenu pilota sa poslednje slike? :wink:
 
Pa saputnika nije ovo holivud pa da covjek ima 3 ruke
 
Znam direktore, ovo je samo bilo šaljivo pitanje na ono što je Magelano napisao. :)
 
blagoje":wcf80h95 je napisao(la):
Magelano":wcf80h95 je napisao(la):
Alal' vera, bas "direktorski" uradjeno Pipistrele , jednom rukom upravljanje a drugom slikanje...respect. :kk:

A čija je treća ruka na ramenu pilota sa poslednje slike? :wink:

He,he, odlicno zapazanje Blagoje :) , sorry, moj previd, ipak svaka im (obojici/oboma) cast,.... jos kad bi neko uradio ovako detaljno i "Kineza" sa sve Zrenjaninskom petljom iz vazduha, to bi bio Top-update za Oktobar :gobb:
 
У суботу летим за Лисичији Јарак са 13. Маја па ћу вероватно усликати и Кинеза, а за приступне саобраћајнице ћу видети.
П.С.

Ја сам летео, ортак је сликао са задњег седишта. Иначе није никакав проблем летети и сликати у исто време при добрим условима за летење. Тај дан је било прилично ветровито, а и турбулентно јер су паљење њиве.
 
Aaaauuuuuu, ala smo jaki. Imamo i avijaciju. Tri puta ura za naša krila, pipistrela i gizma!
 
Vrh