Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Bolje da urade za 4 godine ali bez je*******enih kolotraga. Ovako ispada da su praktično napravili put sa ugrađenim kolotrazima gratis. :bash: :bash: :bash:

E kad sam ja uspeo da se iznerviram onda stvarno :bash: :bash: :bash:
 
Ne znam da li je samo do izrade puteva. Ja mislim da ima i pretovarenih kamiona. Asfalt sad kad je upeklo preko leta počeo je da "beži" izgleda pod teretom kamiona, kako kaže GOJE. Ja stvarno ne znam da li se kod pravi toliko loš asfalt ili su podloge loše? Ne znam samo kako kad je ispod prenapregnut beton koji ne verujem da je loša podloga. Ako se tu javio problem šta možemo očekivati na deonici Batajnica-Dobanovci, gde je nasipana i uvaljana podloga?

Jankauskas je dobio od mene nekoliko pluseva sa setove slika.
Kako su krenuli možda ćemo imati rušenje starog nadvožnjaka na jesen. Njega bi trebalo zameniti sa delom novog nadvožnjaka s ulaznom rampom. Ka NS strani kranji olonac nadvožnjaka ostaje isti uz neke korekcije i to im dosta ubrzava rad pri izgradnji posle rušenja starog nadvožnjaka.

Kako bi stari nadvožnjak pao kad bi upotrebili non explosive demolition agent kao što npr. Dexpan isl. Mada u kakvom je stanju možda će im biti dovoljana i klasična mehanizacija.
 
Код мене се праве брдашца од асфалта. Кад бус или неки камион прикочи а буде 40 степени набије асфалт на једну гомилу. На једном делу је нешто "откинуло" асфалт при кочењу :rolleyes:
 
To je nova marka "plivajuceg" asfalta. Mislim da su kolotrazi u stvari eksperimentalna faza uvodjenja analognog autopilota za putnicka vozila. Samo jos da smisle kako da povecaju brzinu, a da vozila ne "ispadaju" iz utvrdjene putanje. Stvarno mi vise nije jasno kada ce se neko malo pozabaviti kod nas unapredjenjem asfaltne smese.Tu bi dobro dosli neki fizikohemicari. Ima posla, samo ne moze da se plati, jer lovu uzmu neki drugi i to nizasta.
 
zna se kako se pravi asfalt za različite potrebe.

nego je jeftinije ovako.
 
Ja sam samo u Srbiji video kolotrage na autoputu, i to novom. Ima ih ponegde i u okolnim zemljama, nije sporno, samo tamo isti nastaju nakon decenije eksploatacije i ubrzo po nastanku bivaju uklonjeni. Ovde spadaju u standardnu horizontalnu signalizaciju.

U ovom trenutku, bez preterivanja mogu reci da je najgori hrvatski autoput u boljem stanju nego najbolji srpski autoput. O Sloveniji i ostalima da ne trosim reci.

Znaju putari u Srbiji jako dobro kako se prave postojana podloga i asfaltna smesa, medjutim, debljina i kvalitet se ne odredjuju u asfaltnoj bazi vec po kabinetima kapitalnih ministara.

Tuzno je to kada covek mrdne malo nos van majke Srbije i shvati koliko je svet otisao dalje. Sada je dovoljno otici i do Albanije i uveriti se.
 
@tamovamo

Netačno i tendeciozno.
Svako ko je išao na put prema Solunu ili Ohridu je mogao da vidi još gore stanje od našeg. Takodje rumunski i bugarski autoputevi ne mogu se u potpunosti pohvaliti nekim super kvalitetom.
Jedino što mogu da se složim je lopovluk i nesposobnost kapitalnog ministarstva.
 
Проблем је што у нашој земљи само НИС производи битумен за прављене асфалта који је лошег квалитета. То може да се увози из других земаља али би повећало цену изградње. Када се томе дода и традиционално лоше извођење радова,корупцију,"штедња" извођача због већег профита а неретко и због кашњења исплате од стране државе добијемо такав крајњи производ.
 
Nisu naši putevi najgori ali da su loši jesu. Treba se truditi biti objektivan koliko je to moguće. Prošle subote na toj obilaznici ustvari Kružnom putu ja sam se toliko iznervirao jer sam putovao od Straževice do Bubanj potoka preko sat vremena i da mi je neko tad samo spomenuo obilaznicu poslao bih ga u tri lepe ...
 
Delija":2cbhpjam je napisao(la):
Проблем је што у нашој земљи само НИС производи битумен за прављене асфалта који је лошег квалитета. То може да се увози из других земаља али би повећало цену изградње. Када се томе дода и традиционално лоше извођење радова,корупцију,"штедња" извођача због већег профита а неретко и због кашњења исплате од стране државе добијемо такав крајњи производ.

Ovo mi nikad neće biti jasno.

Nema para. Zbog toga, a i zbog korupcije, bahatosti, nemara itd. napravi se loš put. Drugim rečima, taj put će umesto da traje npr. 10 godina trajati 3 godine. Onda će morati ponovo da se radi. Što opet košta.

I sad kad ti staviš na papir koliko bi te koštalo da si uradio posao kako treba prvi put, a koliko će koštati da ga uradiš loše, pa onda krpiš/radiš iznova n puta, sumnjam da je druga varijanta jeftinija.

Isto to se dešava u svakom segmentu: pukne se kinta na nove autobuse. Zbog lošeg održavanja ti autobusi propadnu posle npr. dve godine. I onda moraš da kupuješ nove autobuse umesto da si lepo održavao ono što ima pa da ti traju 20 godina.

Tako se ponaša neko ko ima para za bacanje, ne neko ko jedva krpi kraj sa krajem.
 
Не, тако се понаша неко ко за сваку куповину одређену суму стави себи у џеп :kafa:
 
Pored sveprisutnog problema korupcije, drugi veći problem je inspekcija i nadzor nad izgradnjom. Koliko samo infrastrukturnih objekata u Srbiji nema upotrebnu dozvolu? Gde je tu inspekcija i nadzorni organ da kaže to i to ne valja, sve ispočetka. U inostranstvu, kada ljudi grade kuće, ne smeju da pomere prozor za 1 cm van proojekta jer nema upotrebne dozvole i kraj! Juče sam gledao emisiju o savremenoj arhitekturi Beograda i pričala je g-đa arhitekta koja je radila na naselju Cerak Vinogradi da su svaki dan morali da budu na gradilištu tokom svih godina izgradnje. Ništa nije smleo da im promakne. A danas? Zna se po zakonu kakav asfalt ide u auto - put. Ali nikoga nema da kaže taj asfalt nije dobar i daj drugi. I tako dok god se ne dođe da zakonom propisanog kvaliteta. Standardi sve propisuju ali nema ko da ih kontrlom primeni!
 
Инспекција и надзор раде оно што им кажу да требају да раде. Могу само да замислим колико се сморе они ентузијасти међу њима када морају да ћуте а виде да неки део пута/мост/хала немају употребну дозволу или нису изграђени у складу са пројектом.

Све почиње и завршава се са политичким и личним интересом. Великом броју људи у овој земљи не одговара да се успостави систем. А и када мора да се уради нешто да изгледа да је доведено у ред, почиње се са малим, безвезним стварима, али које се лепо представе и доносе гласове. А сви посматрају ствари само краткорочно, важније им је да имају нови мост или пут, нема везе што је ризичан или ће да пропадне за годину дана. То се обично примети када се баш прекардаши са фушерајем, као овај пример, а гомила других пролази без проблема јер још ''држе воду''.
 
Удес код Добановаца
уторак, 21. авг 2012, 07:57 -> 13:10

Шест особа повређено, од којих је троје деце, у саобраћаној несрећи на новој обилазници од Добановаца ка Остружници. Директно су се сударили цистерна и комби возило.

У саобраћајној незгоди на новој обилазници од Добановаца ка Остружници повређено је шест особа, од којих је троје деце. Како РТС сазнаје у Управи саобраћајне полиције, око 7.30, у близини Сурчина, директно су се сударили цистерна и комби возило.
Извештај Татјане Зиндовић

Повређена је беба од девет месеци која је задобила тупу повреду главе, девојчица око две године која је задобила посекотину десне бутне кости и крвари из носа, и девојчица старости око четири године са повредом бутне кости и сумњом на прелом, речено је Бети у Хитној помоћи. Деца су превезена у Ургентни центар.

У Ургентни центар су превезени и жена стара око 35 година са расекотином надлактице, жена стара око 40 година са преломом потколенице и мушкарац стар око 50 година са повредом главе.

Возач комбија је после удеса остао заробљен у возилу, али је после интервенције спасилачких јединица ослобођен и превезен у Ургентни центар.

После скоро два сата прекида, саобраћај на том делу пута је нормализован.
 
obilaznica oko Beograda polako ali sigurno postaje klanica kao nekad što je bio put Beograd - Novi Sad....
 
Ноћно путовање из Грчке, заспао за воланом и несрећа. То би се десило какав год да је пут у питању. Да се није сударио са цистерном, слетео би са пута и сл.
 
Dobanovci-Batajnica: Kraj radova

Završeni su radovi na deonici obilaznice oko Beograda od petlje Dobanovci do petlje Batajnica.

1289884754503353fc3d438673164416_orig.jpg


U JP “Putevi Srbije” kažu da je samim time prestalo da važi i preusmeravanje vozila u jednu kolovoznu traku i dvosmeran režim vožnje, tako da se saobraćaj ponovo odvija normalno na obe kolovozne trake i u oba smera.

Da podsetimo, ovaj deo obilaznice pušten je u saobraćaj početkom maja 2012, ali je u međuvremenu zbog naknadnih radova na izgradnji nadvožnjaka preko autoputa dolazilo do zatvaranja celokupne kolovozne trake u jednom smeru, pa se saobraćaj odvijao dvosmerno, u drugoj kolovoznoj traci.
 
Крај радова на обилазници ће бити кад се заврши друга трака обилазнице, друга половина моста код Остружнице и цео сектор 6.
 
Radi li se šta na petlji Batajnica ???

Na Orlovači se sada malo intezivnije radi "detelina" :kk:
 
Jel zna neko dokle su stigli sa pravljenjem isključenja sa obilaznice na Petovo brdo i uključenja na obilaznicu iz pravca Orlovače?
 
Vrh