Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

^^ Ja prolazim cesto tuda... dosta je mehanizacije i radnika, ali nisam video da su odmakli dalje od zemljanih radova... ipak, radi se i to intenzivno.
 
Kartograf":1p4xbvgz je napisao(la):
^^ Ja prolazim cesto tuda... dosta je mehanizacije i radnika, ali nisam video da su odmakli dalje od zemljanih radova... ipak, radi se i to intenzivno.
Da li se radi novi nadvožnjak preko Kružnog puta ili se to ostavlja za kasnije?
 
^^ iskreno, nemam pojma... odvojicu malo vremena kad prodju vrucine da detaljnije pogledam kako stvari stoje na terenu.
 
laki72":qtyw7bsu je napisao(la):
Radi li se šta na petlji Batajnica ???

Na nadvožnjaku u Batajnici se trenutno podiže jedna sekcija u smeru ka NS, brzinom kvadriplegičnog puža. Ipak, konstrukcija je postavljena i svakog dana 2-3 radnika tu nešto rade. Prethodno su verovatno ta ista trojica uradila jedno parče rampe za uključenje na nadvožnjak u smeru ka Dobanovcima, pa su to batalili i prešli na pomenutu sekciju.

Ima dosta zemljanih radova na parceli između starog i novog nadvožnjaka, gde su planirana uključenja za Zemun Polje.

Posle Batajnice, duž trake u smeru ka Dobanovcima, ima dosta zemljanih radova pored puta. Prvo su u julu nesrećnici ručno kopali neki kanal, sada mehanizacija ukopava neke cevi. Radi se i na krajevima prvog (većeg) nadvožnjaka kada se ide ka Dobanovcima, pošto su najzad završeni radovi na samom nadvožnjaku zbog kojih je prethodnih meseci svake nedelje bila zatvorena po jedna traka u dužini 500 metara pre i posle nadvožnjaka. Tokom tih radova i zatvaranja prošao sam jedno 50 puta ispod nadvožnjaka i svaki put video grupu od desetak radnika kako sede gore, bleje, eventualno jedan prčka nešto oko ograde.

Sve u svemu deonica od petlje Dobanovci do petlje Batajnica je sada potpuno otvorena pa iskoristite priliku i provozajte se tuda kao ljudi pre nego što ponovo zatvore jednu traku zbog nečega ili se pojave kolotrazi. Osvetljenje još uvek ne radi iako su i bandere i sijalice postavljene od jedne do druge petlje neprekidno.

Radovi između dve petlje se sada odvijaju pored puta ili na krajevima dva nadvožnjaka. Na samoj petlji Batajnica radovi trenutno idu takvom brzinom, da se njen kompletan završetak može očekivati početkom 2030. godine.
 
Au zemljace ala si se ti nalupao sada , prolazim tuda svaki dan i napredak je evidentan i gledacu ovih dana kada padne temperatura da to i dokumentujem.
 
shumar":1hi2nevw je napisao(la):
Kartograf":1hi2nevw je napisao(la):
^^ Ja prolazim cesto tuda... dosta je mehanizacije i radnika, ali nisam video da su odmakli dalje od zemljanih radova... ipak, radi se i to intenzivno.
Da li se radi novi nadvožnjak preko Kružnog puta ili se to ostavlja za kasnije?


Kao što rekoh na ovom delu kod petlje Orlovača se sadantezivno radi na formiranju kompletne "deteline".
Ono što mene zbunjuje je to što se na istočnoj strani (bliže Avali) radi uključenje na pomoćni most i traku koje je dalje trasiranokao da postoji novi nadvožnjak preko kružnog puta, ali od nadvožnjaka nema ni naznaka. Sa druge (južne)strane se uključenje i isključenje radi direktno naglavnu trasu Ibarske magistrale.
Imam utisak da je sve ovo posledca ogromnog kašnjenja u proširivanju Ibarske od Žarkova do petlje Orlovača i izgradnje novog nadvožnjaka, što je koliko mise čini nadležnost grada.
E sad, s`obzirom na aktueln gradsku i republičku vlast i njihove medjusobne antagonizme, bojim se da na ovojlokaciji jš dosta vremena nećemovideti konačno rešenje :rolleyes:
 
Jankauskas":17r9ipg7 je napisao(la):
Au zemljace ala si se ti nalupao sada , prolazim tuda svaki dan i napredak je evidentan i gledacu ovih dana kada padne temperatura da to i dokumentujem.
U redu, imamo različita shvatanja pojma napredak.
 
www.politika.rs
http://www.politika.rs/rubrike/Tema...znica-oko-Beograda-krajem-2014-godine.sr.html

Обилазница око Београда – крајем 2014. године
Oбилазница око Београда коначно би требало да буде завршена крајем 2014. године. Када возила за сат времена прођу растојање од Батајнице до Бубањ потока политичари ће најзад изгубити своју омиљену предизборну играчку коју су користили у кампањама од 1990. године.

Да би била завршена обилазница преостаје изградња деонице од тунела Стражевица до Бубањ потока у дужини седам километара, за коју нова републичка влада треба да ратификује кредит Европске инвестиционе банке (ЕИБ) од 80 милиона евра, али и да обезбеди остатак новца. Изградњом последње деонице неће бити завршени радови, јер за изградњу пуног профила обилазнице од Батајнице до Бубањ потока, односно свих шест трака, потребно је прикупити још више од 200 милиона евра.

Сада је у припреми тендер који ће обухватити петљу Петлово брдо, део главног правца петље Орловача и повезивање тунела Стражевица и кружног пута. Ови радови ће бити финансирани из кредита ЕИБ-а.

Док не почне „напад” на последњу, неосвојену, трасу око Београда, радници се сада налазе на неколико пунктова, али њихов рад не угрожава кретање возила. Код петље Батајница при крају је израда насипа од песка, а у току су радови на постављању стубова за један од три моста. Ускоро би требало да почне изградња моста преко пруге, а очекују се радови на коловозној конструкцији, на одводњавању, заштити гасовода и измештању водоводних и канализационих цеви. Предвиђено је да ови радови буду завршени у првој половини 2013. године. На путу од петље Батајница до петље Добановци радници постављају хидроизолацију на неколико мостова и надвожњака.

Обилазница је на већем делу веома квалитетно урађена, коловоз је веома добро обележен и возачи могу пратећи саобраћајне знакове да заобиђу центар Београда. Ипак, путовање око Београда није без потешкоћа.

Највећи проблем је што на неколико места аутопут прелази у магистрални пут због чега сваког лета долази до саобраћајних незгода. Пре неколико дана, у року од сат времена, догодиле су се две саобраћајке на обилазници, када је повређено седморо људи од којих троје деце.

Предвиђено је да возила на обилазници могу да развију брзину до 120 километара на час, што је на већом делу трасе око главног града могуће урадити. Када возач изађе из модерно опремљеног тунела Стражевица, најмање што може да очекује је да не скида ногу са папучице гаса. То међутим није могуће, јер је асфалт на кружном путу слабијег квалитета.

Готово је невероватно да се на овом делу обилазнице на свега педесетак метара налазе чак два семафора! Чекајући да се два или три возила из правца Ресника укључе на главни пут, преко викенда на овом делу обилазнице формира се километарска колона тешких возила којима је за пролазак овог дела пута потребно најмање пола сата.

Обилазница је на неколико места мрачна што угрожава вожњу ноћу. Највише главобоље возачима задају тунели Липак и Железник у којима сијалице нису прорадиле од 2008. године, када су ови објекти отворени за саобраћај. Мрак су искористили лопови који су у последње три године однели опрему вредну око милион и по евра! Из контролних кућица у необезбеђеним тунелима, током 2010. године нестали су компјутери, опрема за видео надзор, делови вентилационих система, клима уређаји и бакарни каблови који се простиру читавом дужином и једног и другог тунела – на 1.400 метара.
 
Када возила за сат времена прођу растојање од Батајнице до Бубањ потока политичари ће најзад изгубити своју омиљену предизборну играчку коју су користили у кампањама од 1990. године.

???

Pa ja i sad nekom sasvim normalnom voznjom uz postovanje svih ogranicenja bez problema od Batajnice do Bubanj potoka stignem za maksimalno 40-tak minuta.
 
laki72":38ez133x je napisao(la):
shumar":38ez133x je napisao(la):
Kartograf":38ez133x je napisao(la):
^^ Ja prolazim cesto tuda... dosta je mehanizacije i radnika, ali nisam video da su odmakli dalje od zemljanih radova... ipak, radi se i to intenzivno.
Da li se radi novi nadvožnjak preko Kružnog puta ili se to ostavlja za kasnije?


Kao što rekoh na ovom delu kod petlje Orlovača se sadantezivno radi na formiranju kompletne "deteline".
Ono što mene zbunjuje je to što se na istočnoj strani (bliže Avali) radi uključenje na pomoćni most i traku koje je dalje trasiranokao da postoji novi nadvožnjak preko kružnog puta, ali od nadvožnjaka nema ni naznaka. Sa druge (južne)strane se uključenje i isključenje radi direktno naglavnu trasu Ibarske magistrale.
Imam utisak da je sve ovo posledca ogromnog kašnjenja u proširivanju Ibarske od Žarkova do petlje Orlovača i izgradnje novog nadvožnjaka, što je koliko mise čini nadležnost grada.
E sad, s`obzirom na aktueln gradsku i republičku vlast i njihove medjusobne antagonizme, bojim se da na ovojlokaciji jš dosta vremena nećemovideti konačno rešenje :rolleyes:

Pošto je novi nadvožnjak preko Kružnog puta u sklopu petlje Orlovača, logična mi je tu nadležnost Republike. Nadležnost Grada trebala bi početi posle tog nadvožnjaka, a da će njihova saradnja biti loša, sa tim se slažem.
Hvala na infu sa terena.
 
Kartograf":e65ay481 je napisao(la):
Када возила за сат времена прођу растојање од Батајнице до Бубањ потока политичари ће најзад изгубити своју омиљену предизборну играчку коју су користили у кампањама од 1990. године.

???

Pa ja i sad nekom sasvim normalnom voznjom uz postovanje svih ogranicenja bez problema od Batajnice do Bubanj potoka stignem za maksimalno 40-tak minuta.

За два сата се малтене до Ниша дође, а они би да обилазе Београд сат времена. Бициклом, можда. Какве глупости...
 
Batajnica 27.08.

buduca petlja

p8270100.jpg


p8270101.jpg


p8270102.jpg


p8270103.jpg


p8270104.jpg


silazna rampa Dob.-Bat.
p8270105.jpg


p8270106.jpg


p8270107.jpg


p8270108.jpg


p8270109.jpg


p8270110.jpg


ulazna rampa Bat.-Dob. (izgleda su reseni imoviski problemi sa vlasnikom njive)

p8270111.jpg


p8270112.jpg


p8270117.jpg


p8270118.jpg


p8270119.jpg


i jos ponesto, da se vidi napredak u odnosu na predhodni set slika
p8270113.jpg


p8270114.jpg


p8270115.jpg


p8270116.jpg
 
danas se radi na asvaltiranju ukljucenju sa iBarske na obilaznicu u pravcu B. Potoka. Radi se prvi sloj asvalta.
Na drugim nedostajucim delovima ``deteline`` se radi nasipanje tucanika i ivicnjaci . Radovi sada teku prilicno intezivno.
 
danas se asvaltira isklucenje od Strazevice ka Cacku. Na gradilistu ima dosta radnika i masina.
Slikao bih , ali fotkanjem iz kola se zaista ne vidi obim radova. Ostaje da mi verujete na rec ;)
 
Kad ce zavrsiti Batajnicu? Predviden rok? I kad ce pocet da rade drugu tarku od dobanavca prema savskom mostu? KAD CE DA STAVE SVETLA U TUNEL LIPOVICI?
 
Asvaltirane silazne rampe na orlovaci samo mi nije jasno sto odmah nisu spojili sve sa bocnim mostovima ili ce to sad naknadno kad puste petlju. Imam par slika iz kola i iz aviona pa cu postaviti. Primetio sam da rade i drugu stranu autoputa izmedju tunela strezavica i mosta pre petlje orlovaca.
 
a jel zna neko kada ce se napraviti iskljucenje sa obilaznice iz pravca Bubanj potoka prema Petlovom brdu i dokle su stigli sa tim?
 
Vrh