Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Jankauskas
Hvala , sad mi je laknulo :)
loše sam ja skapirao da si napisao ,,Silazna rampa iz pravca Dobanovaca,, ispod fotografije
Uf. . .dobro je . . . :kk: :cool:
 
Bilo ovo? Thanks to CrazySerb.

76409923.jpg


full: http://static.panoramio.com/photos/1920x1280/76409923.jpg

1920x1080 wallpaper: http://fotkica.com/imgs3/1_49785389_76409923b.jpg
 
Au, od kad je ovo? Nesto skoro? Koliko je Beograd u stvari mali grad... :D
 
Foto aparat: NIKON CORPORATION NIKON D5100
Snimljeno 2012/07/18 09:46:57
Ekspozicija: 0.004s (1/250)
Objektiv: 18.00mm
F/Stop: f/8.000
ISO Speed: ISO140
Kompenzacija ekspozicije: 0.00 EV
Bez blica
 
ovo je verovatno prelet preko BG, nemoguce da je ova visina dostignuta vec pri poletanju (o sletanju da i ne govorim).

Svejedno, opasna fotka... Meni deluje da je visina veca od 10-11 km.
 
Fotka je super, visina definitivno nije za bilo koji avion koji je poletao/sletao na BEG, čak i da je išao u spiralno uspinjanje.
Potpuni OT, ali na slici me fasciniralo koliko je Sava trenutno čistija od Dunava (nije ni čudo s obzirom da je sva industrija uz Savu "lipsala", ali eto neke koristi i od toga).
 
A mene uvek fascinira koliko je debilna orijentacija piste aerodroma.
 
Koliko je meni poznato to (orijentacija piste) se ne radi napamet, već po meteo-parametrima, gledano kako stoji, surčinska pista je taman u osi najjačih vetrova koji tu vladaju (pista ima oznake 12 i 30, a na ruži vetrova su najjači vetrovi jugoistočni, tako da duvaju po osi piste).
 
Arnorian":2m4vb63a je napisao(la):
A mene uvek fascinira koliko je debilna orijentacija piste aerodroma.
А мене како људи изводе закључке а да немају појма о материји...

Писта београдског аеродрома је постављена у односу на правац ветра који најчешће дува у овом подручју, а то је под углом од 120 односно 300 степени у односу на север. Авионима одговара да слећу уз ветар, јер се онда крећу спорије у односу на земљу. За слетање и полетање је најгори бочни ветар, и зато се увек гледа да се то избегне. У Београду је било могуће бирати угао, равница даје ту могућност, и изабран је најповољнији.

Следећи фактор који утиче на положај аеродрома је висина терена око аеродрома. Због истог аеродром није могао да буде ближе Савим није могао да буде нешто јужније због Авале (осим да оде доста на југозапад, ал онда би био превелик), нити северније јер прилаз онда обухватио много већи део града.

Аеродром је на идеалном положају у датим условима.
 
Нисам знао то за ветар. Мада је онда оријентација можда могла да буде заокренута 180 степени. Never mind.
 
Zato sam ga i pitao zasto je debilna... PSS se uvek planira po ruzi vetrova i objektima/reljefu u blizini... Bocni vetrovi su problem... Ceoni ili ledjni vetar nisu problem jer lako mozes taksiranjem da zamenis strane poletanja/sletanja...
 
Arnorian":26pqrnc0 je napisao(la):
Нисам знао то за ветар. Мада је онда оријентација можда могла да буде заокренута 180 степени. Never mind.
Па то је исто :)
Једино ако мислиш да је аеродромска зграда могла да буде са северне стране писте, али и за то постоји разлог зашто није. Наиме, постоји план да се кад се укаже потреба аеродром прошири додавањем још једне писте паралелне овој, али са југозападне стране, тако да терминали остану између писта, што је најједноставније и најјефтиније решење. За писту североисточно од постојеће не би било места, и била би преблизу блоковима за безбедно одвијање саобраћаја.
 
Не, мислио сам да зграда буде код јужног краја писте а да авиони слећу са супротне стране. Тако не би надлетали град.
 
Авиони слећу и са једне и са друге стране, зависи одакле дува ветар. Ништа не сме бити испред/иза писте, само са стране. На следећој анимацији се види где је планирана друга писта, па је јасно да је аеродромска зграда на добром месу.
[video]www.youtube.com/watch?v=Oo8xohKyI6A[/video]
 
Arnorian":4j2wb9nk je napisao(la):

Link do originala i ful rezolucije - http://r6---fra07t11.c.bigcache.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/76409923.jpg 4928x3264 - 5.73MB

Autor fotografije - http://www.panoramio.com/photo/76409923

Na navedenom linku ima još interesantnih fotografija iz vazduha.
 
Rekose na Studiu Dj da ce deo bataja dobanovci najranije biti gotov na prolece 2013te :notok:
 
Михаило":1a8pptxs je napisao(la):
Авиони слећу и са једне и са друге стране, зависи одакле дува ветар. Ништа не сме бити испред/иза писте, само са стране.
51454735-nojfert-arhitek.jpg


Postavio sam ovo ovde jer se tu vodila diskusija oko polazaja PS piste i da se nadovezem na Mihajlov post. Mislim da je bitno, da bi se videla sva slozenost odredjivanja, naizgled banalnog, polozaja piste. Igor neka prebaci sve postove vezane za Aeodrom NT zajedno sa ovim u svoju temu http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=138
 
U srednjoj sam radio vezbu odredjivanja najpovoljnije pozicije za PSS u odnosu na ruzu vetrova... Kad se samo setim, nedostaje mi "struka"... :(
 
Iskoristio sam ,,pad'' temperature da obidjem gradiliste buduce petlje,

p8080103.jpg


p8080104.jpg


p8080105.jpg


p8080106.jpg


p8080107.jpg


a tu je i silazna rampa

p8080102.jpg


p8080109.jpg


p8080110.jpg


p8080111.jpg


p8080112.jpg


p8080113.jpg
 
Danas idem za NS, kad ono pogodite šta ima na novom nadvožnjaku kod Batajnice puštenom u promet pre 3 meseca:

KOLOTRAZI :bash: :bash: :bash:
 
pa naravno, Mrkin zastitni znak.

Ja ocekujem da ce sve da bude kao sto je bilo nakon 99te, sve super 1 godine, za 3 godine sanacija svih mostova i autoputeva.
 
Jankauskas
+ 1 :)
Bas su me sličice obradovale , radi se radi :D
 
Vrh