Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

MilisaV":wwzqgw55 je napisao(la):
btw i do sada je bio zabranjen saobraćaju u smeru ka obrenovcu, sada su zabranili i suprotan smer.


zavisi iz kog pravca. ako dolazi iz pravca ibarske kamion mora da se isključi na kružni put kijevo, pošto još uvek ne postoji isključenje ibarska-obilaznica), pa odatle do bubanj potoka, pa onda do mostara, pa na železničku.

najteže je naravno iz pravca umke. kako će oni da dođu do železničke a da ne kruže makar 25 km to ne znam.

To onda znači da ćemo imati sve kamione koji prolaze pored ž.stanice na potezu Plavi most-mostarska petlja ( preko auto-komande )? Kao da tamo nema dovoljno gužve i bez njih. :rolleyes:

Ne mi se sviđa ovo.


Pade mi na pamet kolega iz bivše firme koji je dvaput dnevno kamionom vozio robu na relaciji Dobanovci-Krnjača. Ima da se pošteno navoza za sat vremena posla.
 
Samo nek stave carinirnicu negde kod obilaznice.Sada je ako se ne varam kod pancevackog mosta pa zato sumanuto puno kamiona ide u luku beograd i nazad samo zbog carine
 
vucko":gtpmbeao je napisao(la):
Samo nek stave carinirnicu negde kod obilaznice.Sada je ako se ne varam kod pancevackog mosta pa zato sumanuto puno kamiona ide u luku beograd i nazad samo zbog carine

Zar nije već carinarnica kod Kvantaša?
 
U Beogradu ima više carinarnica, između ostalih i Kvantaš i Luka Beograd. Pričalo se da će carinarnica iz Luke biti premeštena na mesto kasarne u Bubanj potoku (tik uz autoput i buduću obilaznicu), ali više niko ne priča o tome.
 
cgmiki":1uoo67at je napisao(la):
Ако роба долази у Београд, онда фирме и царинарница треба да изместе своја складишта на периферију близу већег путног правца да не морају да возе кроз шири центар града. Одатле мањим камионима да се дистрибуира по граду. За робу која долази у Београд и иде даље из луке не видим решење због незахвалног положаја исте.


Manjim kamionima? I koji je učinak?
Ko će da snosi trošak dodatnog pretovara, magacinskih kapaciteta???
Ovde se ne radi samo o tranzitu. Potrebe Beograda su ogromne.
Evo recimo jedan primer. Kamion Šabačke mlekare treba da doveze mlečne proizvode recimo do Tempa na Adi. Lako kvarljiva roba, složićete se. Sad bi na Ostružnici Šabačka mlekara trebalo da napravi pretovarni centar, klimatizovan naravno, gde bi iz kamiona mlečne proizvode pretovarala u kombije?
Ne kažem da nije izvodljivo, samo me zanima ko će to da plati?
Pretovarom sa barži u luci Beograd, kamion koji robu vozi za Obrenovac treba da ide do B. Potoka, pa da skrene na već preopterećen kružni put , zatim da se uključi na novi deo obilaznice, da bi se kod Ostružnice isključio na Obrenovački put ??? MALO SULUDO, ZAR NE?
 
Uopšte, sistem dostave robe u Beogradu je sulud. Radio sam u nekoliko firmi kao vozač i znam savršeno koji su nedostaci. Dozvola Gradskog sekretarijata za saobraćaj kaže kako se dostava vrši od 23 do 07h a tvrdim da NIJEDNA radnja nema čoveka koji je zadužen za primanje robe i koji radi u to vreme ( osim nekoliko pekara u krugu oko Zelenog Venca i to po dogovoru ). O uslovima kretanja, zaustavljanja i parkiranja ne vredi ni trošiti reči.

Da ne pričam o Lilijima i DM-ovima koji su strateški raspoređeni po najatraktivnijim lokacijama u gradu gde nijedan nema odgovarajući prilaz dostavnim vozilima, a uzimaju brdo robe od svih dobavljača. Tri primera koji govore sve: DM na uglu Kneza Miloša i Kralja Milana, Lili "putnik" pored gradske skupštine ili tri Lilija u Bulevaru Kralja Aleksandra na razmaku od po 200 metara od kojih za svaki mora da se popne na trotoar.

Primera radi: Da bih dostavio robu u pekaru "Raša" preko puta sajma, ispod samog železničkog mosta, moram da se popnem preko tramvajskih šina, da stanem na trotoar i zatim da se preko tih istih šina vozim i uključim kod TV Avala u Bul.V. Mišića. Ispred pekare čeka policajac ( redovno ), trlja ruke i ponavlja:"Snima me kamera, moram da te kaznim, Đilas naredio- svako zaustavljanje na popločani trotoar moramo da kaznimo"". Vlasnik pekare ne može da dobije dozvolu čak ni da se u određeno vreme vrši dostava, niti za jedno parking mesto. Ali je bez problema dobio dozvolu za pekaru na toj lokaciji kao i lik do njega za mesaru, koju je zatvorio u međuvremenu.

Lud i zbunjen se igraju po ceo dan, a kazne pljušte li pljušte.
 
@laki72
Па, саме фирме то морају да организују. И да испоручују по уредби од 23ч до 07ч. Где си видео у Европи (осим код нас) да шлепери улазе у град и истоварују робу у складишта и слично? И морају да су лоцирани близу великих путних праваца. И оно што стиже у луку може да се организује да се одатле извезе после поноћи.
 
cgmiki":18wun0ld je napisao(la):
@laki72
Па, саме фирме то морају да организују. И да испоручују по уредби од 23ч до 07ч. Где си видео у Европи (осим код нас) да шлепери улазе у град и истоварују робу у складишта и слично? И морају да су лоцирани близу великих путних праваца. И оно што стиже у луку може да се организује да се одатле извезе после поноћи.


Verovao ili ne video sam i to u Beču.
I moram ti priznati da sam se iznenadio.
I nije u pitanju neko periferno naselje nego 3. bircik, Landstrasse.

Evo jedan naš primer.
Reportažna kola RTS kada posle prenosa iz Sava centra idu u garažu u košutnjak, moraju da idu na Dobanovce, Ostružnicu, obrenovačkim do Ade, pa preko žarkova do Košutnjaka.
Ovu već suludu trasu, sada produžavamo dodatno...

A što se tiče firmi i toga da će to same organizovati, hoće, ali će nam kroz cenu proizvoda to i naplatiti.
 
Zabrana ne važi za kombije, dostavna vozila, reportažna kola i sl. Nemojte da banalizujete.
 
Važi za kombije preko 3.500kg ukupne nosivosti bez obzira koji tip robe prevoze.

Sve ostalo navedeno u vezi istovara ( jer smo jel'te, malkice proširili priču) važi za SVA dostavna vozila. I jedva čekaju da im staneš na zicer.
 
Homer Jay":2a0u1s47 je napisao(la):
Zabrana ne važi za kombije, dostavna vozila, reportažna kola i sl. Nemojte da banalizujete.


Ja ne banalizujem nego vam kažem konkretan primer.
I zaista, nije mi jasno zašto su pojedinci skloni da čim misle da je nešto idiotarija,
proglase to nemogućim ???
Naša realnost svakim danom demantuje to.
 
Sorry. Nisam skontao da navodiš primer iz prakse već da projektuješ mogućnost ;) Za šlepere i ostale teške kamione je odluka skroz razumna, za kombije i mala dostavna vozila nije.

Još jednom se izvinjavam za prvobitnu reakciju!
 
laki72":fti5wf17 je napisao(la):
Evo jedan naš primer.
Reportažna kola RTS kada posle prenosa iz Sava centra idu u garažu u košutnjak, moraju da idu na Dobanovce, Ostružnicu, obrenovačkim do Ade, pa preko žarkova do Košutnjaka.
Ovu već suludu trasu, sada produžavamo dodatno...

Nisam video ovo. Moram da pitam: "Zašto?" Zar su reportažna preko 3 i po tone? Jedino ako nije reč o onim kamionima ogromnim sanducima pozadi.

Prvo, zar ne možete preko novog mosta u Košutnjak?

A drugo pitanje je u stvari konstatacija: ničim se ne produžava već suluda trasa, jer i onako i ovako niste prolazili pored sajma. Obrenovačkim je još uvek dozvoljeno do petlje Trgovačka a posle opet na Žarkovo itd.
 
kamionima je dozvoljeno da idu preko tramvajskog mosta, što svakodnevno možete da vidite......

tako da nemojte da izmišljate neke trase, a da ovu sasvim logičnu obilazite....
 
Pozdrav. Jedno pitanje! Hoce li oni sad kompletno zavrsiti petlju Orlovaca, znaci i ukljucenja, iskljucenja sa Ibarske putem kolektora kao sto su uradili petlju Dobanovci?
 
Tihi_SRB":26csu60b je napisao(la):
Pozdrav. Jedno pitanje! Hoce li oni sad kompletno zavrsiti petlju Orlovaca, znaci i ukljucenja, iskljucenja sa Ibarske putem kolektora kao sto su uradili petlju Dobanovci?


Trenutno se radi isključenje sa Ibarske u pravcu B. Potoka i isključenje sa obilaznice iz pravca B.Potoka ka P. brdu i Žarkovu .
Mislim da su ovde radovi ovoliko okasnili jer je po prvobitnim planovima grad odavno trwebalo da završi dislociranje i proširivanje Ibarske magistrale od petlje orlovača ka gradu.
Ovako sad dobijamo pored postojećeg, još jedno polurešenje .
 
Tihi_SRB":3tq0a6u5 je napisao(la):
Hoce li oni sad kompletno zavrsiti petlju Orlovaca,

Mislim da ni mi a naročito oni, ne znamo kako bi definisali reč sad.

Obzirom da su prvi radovi na petlji Orlovača počeli pre 1990. a da je petlja u mizernom obliku puštena u rad 2008. i da se nešto malo raducka i "sad", zaključak je da apsolutno nema odgovora.
 
Hvala na odgovorima. Znaci ona dva dodatna mosta na ibarskoj ostaju i dalje pusti. :(
 
Tihi_SRB":5rdz4alt je napisao(la):
Hvala na odgovorima. Znaci ona dva dodatna mosta na ibarskoj ostaju i dalje pusti. :(

Ne, ne... Upravo suprotno!
Istocni dodatni most ce izgradnjom ova dva pristupna puta koja sam naveo u prethodnom postu, biti stavljen u funkciju.
Pretpostavljam da lova ne dolazi pravom dinamikom, a dodatno sam zbunjen jer vidim da sada dosta toga radi ``Ratko Mitrovic``
 
Hajde pa valjda ce je kompletirati uskoro. Prolazicu tamo za koji dan pa cu da napravim malu reportazicu. :kk:
 
Batajnica 02.08.

p8020100.jpg


p8020101.jpg


p8020102.jpg


Silazna rampa iz pravca Dobanovaca

p8020103.jpg


p8020104.jpg


p8020106.jpg


p8020107.jpg


p8020105.jpg


p8020108.jpg


p8020109.jpg


p8020110.jpg


sa stubovima su stigli do pruge

p8020111.jpg
 
Ocigledno su legle pare, jer ceo maj i jun se nista nije radilo a sada za 20-ak dana napredak je ocigledan , doduse nije kao pred izbore ali dobro je.
 
Jankauskas
+1 :)
,, Silazna rampa iz pravca Dobanovaca,,

Pomalo mi nije jasno šta će to tu ?
Čemu onda služi planirana petlja ? Odustali ? :shok:

vucko":3gbf1c6w je napisao(la):
Bilo je pre nekog vremena diskusije o tome kakva se petlja radi u Batajnici,evo definitivnog plana od strane urbanisitckog zavoda

batajnica.jpg

Vrlo jasno po planu nema direktne silazne rampe na stari NS nego preko petlje
 
Pa ta rampa i jeste deo buduce petlje,ovo sto sam slikao je zapravo buduci silaz ka petlji iz pravca Dobanovaca.
batajnica.jpg
 
Vrh