Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Radovi na petlji Orlovača na beogradskoj obilaznici odmiču po za nas uobičajenoj dinamici. posle nekoliko meseci skoro totalnog zastoja, sada se opet povremeno radi i noću
Evo par fotografija (izvinjavam se na lošem kvalitetu slika sa mobilnog telefona):



pogled ka Petlovom brdu


pogled u smeru Čačka - vidi se da je asvaltirana detelina direkno na magistralu umesto na pomoćnu priključnu saobraćajnicu


Pogled ka Petlovom brdu - drenažni kanal


pogled u smeru Čačka


u daljini se vidi isključenje sa Ibarske na Obilaznicu u smeru Straževice i B. Potoka


Isključenje od B.Potoka ka Čačku - fali habajući sloj asfalta


Isključenje od B.Potoka ka Čačku - fali habajući sloj asfalta



Još jednom pogled u smeru Čačka - ko pre nije znao, vidi se most za pristupni put koji je izradjen uporedo sa glavnim mostom još pre 4-5 godina...


Ovde je trasirana i nasuta nova trasa Ibarske sve do 30-tak metara od starog kružnog puta gde bi trebala da se radi još jedan most sa pripadajućom petljom. Što se radova na tom mostu tiče, apsolutno se ništa ne dešava.
 
Pa dali ce pustiti u saobracaj servisne mostove? Kako mi se cinilo kad sam prolazio nasipaju sve do njih..
 
Tako je, dobro si video. Nasuto je sve do njih, ali se asfaltiranje priključnica radi direktno na Ibarsku.
Gotovo sam siguran da je razlog taj što nije izgrađen novi most preko Kružnog puta , pa na toj strani prema gradu Ibarska ima onu "S" krivinu gde bi bilo relativno problematično spojiti te pomoćne trake.
Ovako, ovo će verovatno kao "privremeno rešenje" zaživeti neko vreme .

orlovaca0001.jpg

By laki72 at 2012-09-13

Trenutno stanje:
Crvenim je obeleženo ono što je asfaltirano.
- Na detelinama je urađen samo prvi sloj asfalta, trenutno se rade ivičnjaci.
- Na kraku od Čačka ka B. Potoku (dole desno na slici) je uradjen i završni sloj Asfalta, kao i horizontalna signalizacija.
- Crveno-zeleno, trasa Ibarske, uradjeni zemljani radovi, stavljen "neki najlon" ;) , kamen šljunak,
provučena kišna kanalizacija...
- Krak od Ostružničke ka Čačku je zatvoren, korigovana je njegova trasa i u toku su zemljani radovi...
 
Šta je sa dovršenjem puta i postavljanjem asfalta direktno na pravcu Ostružnica - Straževica ispod Ibarske?
To vidim da je apsolutno zapostavljeno.
 
taj pravac nisu nikada ništa ni radili osim onog nadvožnjaka skroz levo i grubih zemljanih radova. :/
Moja je pretpostavka da nije ranije bilo urađeno jer je tu bio kraj obilaznice pa nije ni bilo potrebe, ali sada bi bilo znatno bezbednije da postoji taj pravac, a ne da se ide pristupnom saobraćajnicom.
 
Nekoliko fotografija od 05.09.2012. godine sa obilaznice na deonici tunel Straževica isključenje na obrenovački put.
Sa vijadukta kod Resnika ka tunelu Straževica
picture-451.jpg


Bliži pogled na ulaz u tunel Straževica
picture-453.jpg


Leva tunelska cev i mesto za još jedan vijadukt
picture-460.jpg


Vijadukt
picture-467.jpg


Dilatacioni razmak ili češljevi
picture-474.jpg
 
Na vijaduktu ima ulegnuća asfalta.
picture-476.jpg


Skoro ceo vijadukt
picture-480.jpg


Pokretna oplata
picture-486.jpg


Pokretna oplata i leva tunelska cev tunela Straževica
picture-491.jpg


Stubovi vijadukta
picture-501.jpg
 
picture-536.jpg


Desno nedostaje još jedan vijadukt
picture-537.jpg


Sa leve tunelske cevi
picture-538.jpg


Radovi su još u toku
picture-541.jpg


Pred ulaz u tunel Straževica
picture-544.jpg
 
Iz utnela na vijadukt sa prethodnih fotografija
picture-546.jpg


Dalje slede fotografije do isključenja na obrenovaćki put
Ako se ne varam, ovo je pred mostom br. 13
picture-548.jpg


Most br. 13
picture-550.jpg


Na mostu
picture-551.jpg


Petlja Orlovača i isključenje za Beograd koje nije gotovo
picture-552.jpg
 
Petlja Orlovača, iznad je Ibarska magistrala
picture-553.jpg


Nakon petlje Orlovača
picture-554.jpg


Tunel Železnik
picture-555.jpg


Ka Železniku
picture-557.jpg


Tunel Lipak
picture-558.jpg


Isključenje za Beograd
picture-559.jpg


Toliko od mene za ovaj put.
 
Na slici <Radovi su još u toku> se jasno vidi sa desne strane, sanacija potonuća zbog kojeg je bila zatvorena obilaznica. Mislim da je tu bio problem. Vijadukti nisu loše ispali pod kakvim su uslovima radjeni ali ostaje da se to pokaže tek kroz eksploataciju. Tunele Lipak i Železnik pod hitno treba osvetliti.
 
Sto brate ne daju kinezima da zavrse tu obilaznicu do Bubanj Potoka da se vise ne mucimo. Jesu pustili petlju Orlovaca u funkciju?
 
Jutros sam isao obilaznicom iz pravca bubanj potoka i na petlji Orlovaca sam se iskljucio prema Zelezniku, al nije celo isklucenje asfaltirano nego sam nastavio da vozim po onom tucaniku(sitnom kamenu), isljucenje je bilo otvoreno i ja prosao ja jedini sam vozio tuda :) dal je tuda zabranjeno ili su privremeno otvorili da se provuku vozila :D, e sada me zanima kada se ide iz beograda ibarskom prema petlji orlovaca da li moze da se iskljuci prema bubanj potoku, ili za pravac prema bubanj potoku da se jos uvek vozi kruznim putem preko kijeva, i da li neko zna kada ce biti pustena u rad petlja orlovaca sa svim ukljucenjima i iskljucenima, nadam s da me razumete :))
 
Trenutna situacija na petlji Orlovaca:
Jedino je u funkciji iskljucenje sa obilazniceod Dobanovaca u pravcu grada i oba ukljucenja na obilaznicu u pravcu dobanovaca.
Sve ostalo su provlacenja ili slicne vratolomije i saobracajni prekrsaji.
 
Јеж ваљак служи за боље набијање и компресију подлоге зато што мањом површином дотиче земљу.
 
Moja omiljena gradj. masina. . . . kako bi ona lako resila problem bahatog parkiranja


Dok sam se vrzmao po gradillistu obilaznice, imao sam ne isunjenu zelju da obrnem samo jedan krug :lol:
steta sto ne postoji mogucnost na sajmu gradjevinarstva , da svako moze da proba neku od masina naravno uz neku nadoknadu uz asistenciju ovl. lica.
Ko zna koliko bi se tako dobilo buducih rukovaoca spec. gradj. masina. . . .

Pogledajte samo ovaj mali Volvov slatkis SD25 F
link http://www.volvoce.com/constructionequi ... tions.aspx

Ovako veliki projekat obilaznice je ujedno i dobar poligon za obuku raznih skolica
Mozda bi BB mogao da nesto i ucini po tom pitanju :)
 
Vrh