Radovi na petlji Orlovača na beogradskoj obilaznici odmiču po za nas uobičajenoj dinamici. posle nekoliko meseci skoro totalnog zastoja, sada se opet povremeno radi i noću
Evo par fotografija (izvinjavam se na lošem kvalitetu slika sa mobilnog telefona):

pogled ka Petlovom brdu

pogled u smeru Čačka - vidi se da je asvaltirana detelina direkno na magistralu umesto na pomoćnu priključnu saobraćajnicu

Pogled ka Petlovom brdu - drenažni kanal

pogled u smeru Čačka

u daljini se vidi isključenje sa Ibarske na Obilaznicu u smeru Straževice i B. Potoka

Isključenje od B.Potoka ka Čačku - fali habajući sloj asfalta

Isključenje od B.Potoka ka Čačku - fali habajući sloj asfalta

Još jednom pogled u smeru Čačka - ko pre nije znao, vidi se most za pristupni put koji je izradjen uporedo sa glavnim mostom još pre 4-5 godina...

Ovde je trasirana i nasuta nova trasa Ibarske sve do 30-tak metara od starog kružnog puta gde bi trebala da se radi još jedan most sa pripadajućom petljom. Što se radova na tom mostu tiče, apsolutno se ništa ne dešava.
Evo par fotografija (izvinjavam se na lošem kvalitetu slika sa mobilnog telefona):

pogled ka Petlovom brdu

pogled u smeru Čačka - vidi se da je asvaltirana detelina direkno na magistralu umesto na pomoćnu priključnu saobraćajnicu

Pogled ka Petlovom brdu - drenažni kanal

pogled u smeru Čačka

u daljini se vidi isključenje sa Ibarske na Obilaznicu u smeru Straževice i B. Potoka

Isključenje od B.Potoka ka Čačku - fali habajući sloj asfalta

Isključenje od B.Potoka ka Čačku - fali habajući sloj asfalta

Još jednom pogled u smeru Čačka - ko pre nije znao, vidi se most za pristupni put koji je izradjen uporedo sa glavnim mostom još pre 4-5 godina...

Ovde je trasirana i nasuta nova trasa Ibarske sve do 30-tak metara od starog kružnog puta gde bi trebala da se radi još jedan most sa pripadajućom petljom. Što se radova na tom mostu tiče, apsolutno se ništa ne dešava.