Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ma nije me niko isekao, nisam ni ja divljao - vozio sam polako iza kamiona, ali ono što me je do ludila dovelo je to što navodno otvoreni deo na kraju nije bio u funkciji, a pri tome o promeni stanja ni glasa niti na jednom jedinom putokazu.
Ne sporim ja da je ona korisna za Ibarsku, ali za sve ove godine bar taj deo, gde osim ta dva tunela (koja i imaju obe cevi) i mosta na Savi (koji opet ima stubove i za drugu traku) su mogli i morali uraditi kao auto put. Jedna deonica kroz ravnicu, i jedna na blagim padinama uz dva (realno gledano mala) vijadukta. Skoro sam siguran i da bi, da su odmah naručili dve konstrukcije za most na Savi, ceh ispao maji nego kad se sabere proizvodnja dve pojedinačne. Ajde od Orlovače nadalje teren jeste zahtevniji, ali bar da su onda do Ibarske završili puni profil, pa da su stvarno nešto i ZAVRŠILI, nego se tera dalje, a ni ovo pre nije gotovo. A onda kad je kao to dalje završeno i otvoreno zatvore ga za par dana jer ne valja. Čisto foliranje.
I zato i kažem obilaznica oko Beograda je samo najvidljiviji deo koliko je sve traljavo organizovano i kako zapravo samo služi kao izgovor da se eto, kao nešto radi. Pri tome se ne zna šta je gore, izgradnja novih deonica, ili održavanje postojećih. I zato treba do temelja rasformirati
sva javna preduzeća koja u nadležnosti imaju projektovanje, izgradnju i održavanje puteva. I sve organizovati od nule, jer izgleda da ovakva kakva su sad novac troše na sopstveno održavanje u životu, a za puteve kad i ako šta pretekne posle plata, dnevnica, reprezentacija, službenih puteva. U krajnjoj liniji, svi se mi dobro toga naplaćamo, i putarina na auto putevima, a i prilikom registracije, a od toga ima vrlo malo vajde.
 
@miki_ns неизоставно се мора поштовати принцип равномерне неразвијености, нпр. деонице код Лесковца или Врбаса са каквих просечних 7.000 возила дневно су далеко приоритетније у изградњи него обилазница са 30.000 возила која растерећује газелу која трпи саобраћај од преко 150.000 возила дневно. Зашто? Због принципа равномерне неразвијености.
 
Dobar komentar!
Mada primera "pametnog" planiranja ima još - ničim izazvani na potezu auto puta koji de-facto predstavlja obilaznicu Novog Sada smo dobili
2 + (2+1) + (2+1) +2 traka puta. Mislim da su za tih cca 8 km koliko su natrpali faktički 10 traka, mogli lepo da naprave normalan auto put, naplatu na isključenju kod petlji a ove dodatne 4 trake iskoriste da naprave još malo auto puta negde drugde (ili bar da su asflatirali staru traku auto puta na istom potezu).
Mislim nije da nije lepo videti sve te trake, ali realno da li je stvarno bilo neophodno?
 
Zatvorena je strazevica do daljneg!Od petlje orlovaca se ide odmah na kruzni tok
:bash:

25.05.12. Izmena režima saobraćaja na obilaznici oko Beograda, Sektor 5, deonica Orlovača-Kružni put


Obaveštavamo Vas da počev od 25.05.2012.god. zbog radova na trasi Obilaznice oko Beograda, Sektor 5, deonica Orlovača- Kružni put – tunel “Straževica” (novi tunel) saobraćaj će biti privremeno preusmeren na režim koji je važio pre 03.05.2012.god.

Vozila koja saobraćaju iz pravca Dobanovaca ka Nišu, isključuju se na petlji Orlovača na
Kružni put.

Vozila koja saobraćaju iz pravca Niša ka Dobanovcima, ispred novog tunela “Straževica” uključuju se na Kružni put.

Vozila koja saobraćaju iz pravca Čačka, sa Ibarske magistrale, a idu ka Bubanj potoku, uključuju se na Kružni put na petlji Orlovača.

http://www.putevi-srbije.rs/index.p...0:obilaznica-oko-beograda&Itemid=1222&lang=en
 
Eto! Otvorili obilaznicu zbog izbora, zatvorili je zbog nezavrsenih radova!

Znaci strasno! :notok:
 
Da nije zbog onog krana koji je na pola visio nad putem?
Nadam se da neće sad da poskidaju onaj light show u tunelu jer je svečanost prošla.

Pa i sektor 4 je otvoren bez upotrebene dozvole za tunele Železnik i Lipak pa ne bi me čudilo i da je ovde to slučaj.
 
Sve što nema upotebnu dozvolu treba zatvoriti, barem na jedan dan, da vidimo konačno koliko je car go tj. koliko bi nam uopšte ovih neimarskih podviga ostalo otvoreno.
Usput bi zaista trebalo pozvati nekoga na krivičnu odgovornost za poginule na deonicama bez upotrebne dozvole. Kad bi se to uvelo kao pravilo, ne verujem da bi dup...a trčala da se nameste u fotelje.
 
Izgleda da će kompletna deonica od petlje Dobanovci do petlje Batajnica biti osvetljena. Bandere su već postavljene do drugog nadvožnjaka u smeru ka Batajnici, a na ostatku deonice su betonirana postolja i izvedene instalacije.

E, da ne zaboravim - iz smera Banovaca, na samom početku vijadukta (dakle na kraju nasipa) primetio sam nešto što neobično podseća na odvajanje tj. na početak nekakvog odvajanja. Deluje potpuno nelogično jer sa te pozicije bukvalno mora da prođe kroz barem dve kuće da bi se spojio sa M22 dole, ali ipak je tamo ostavljen otvoren prostor i zakrivljenje koje na nešto podseća. Zna li neko šta će to da bude?
 
miki_ns":3ddsdvbj je napisao(la):
Sve što nema upotebnu dozvolu treba zatvoriti, barem na jedan dan, da vidimo konačno koliko je car go tj. koliko bi nam uopšte ovih neimarskih podviga ostalo otvoreno.
Usput bi zaista trebalo pozvati nekoga na krivičnu odgovornost za poginule na deonicama bez upotrebne dozvole. Kad bi se to uvelo kao pravilo, ne verujem da bi dup...a trčala da se nameste u fotelje.

Слажем се са свим твојим постовима написаним на овој теми претходних неколико дана, али је проблем што су та д...та управо они који би требало да уведу то што предлажеш. А ко ће себи да пресуди?
 
je-li-matori-verujes-.jpg
 
Sve je receno, ali samo da dodam iz svog iskustva; Prosle nedelje sam prolazio "obilaznicom" u nocnim satima , stavio se u pozciju nekog ko, recimo, prvi put prolazi kroz Srbiju i naivno prati signalizaciju na putu za Nis i mogu reci da sam se osetio prevarenim! mnogo pre nego sto sam se konacno domogao bubanj potoka.

Sad, za mene i moje zivce, vreme i gorivo manje-vise, ali pojeo me blam svaki put kada sam pomislio sta neki stranac moze da pomisli dok kruzi onim bespucima, a normalno da ocekuje ravan autoput!
Sve je u nekom momentu dostiglo jedan totalno abstraktan- nadrealni, tragikomicni, naucno-fantasticni nivo da sam, cak, mazohisticki pronasao neku divotu u svemu tome. Eto, toliko.
 
O tome sam ja pričao. Dok se ne završi neko pristojno stanje nenormalno i nemoralno je upućivati na obilaznicu išta osim kamiona.
 
Ускоро крећу Турци кући. Видећемо како ће то да изгледа.
 
Ух, прво обилазница па Сићевачка клисура, а знајући да се они само сјуре кроз Србију са што мање паузе биће гадно...
 
sizif":123ybbe8 je napisao(la):
Vocar":123ybbe8 je napisao(la):
Gde ste bili da kažete Đilasu da ne otvara nebezbednu i nezavršenu deonicu?


Пријатељу, мани се политичарења. Много је јефтино ово што пишеш, јер на овом форуму људи знају шта је чија надлежност и да обилазница нема везе са Ђиласом. Из простог разлога што је у надлежности републике (тачније министарства за инфраструктуру), а не града. Или потцењујеш људе којима се обраћаш, или ништа не знаш.


Izvinjavam se svima što se vraćam na ovaj post, nisam bio u Srbiji ( niti sam imao pristup internetu ) prethodne nedelje pa nisam mogao da odgovorim.

Nije mi nikakav interes da "političarim", osim da ukažem na bezobrazluk i javašluk koji košta najstrašnijom cenom- ljudskim životima. Ako obilaznica nema veze sa Đilasom, zbog čega se slikao na prevremenom otvaranju deonica za nigde i zbog čega je danima u njegovom sredstvima informisanja pisano o velikim dostignućima ove gradske vlasti, pa između ostalog i na obilaznici? Ne tražim odgovor, ja odgovor već znam, a verujem, tj. nadam se, da ga znaš i ti.

Uostalom, neko reče, sad će Turci i Bugari kućama - daj Bože da i mi i oni ostanemo čitavi.
 
orion":1gorhvac je napisao(la):
Ух, прво обилазница па Сићевачка клисура, а знајући да се они само сјуре кроз Србију са што мање паузе биће гадно...

они цео пут од Немачке до Турске гледају да сјуре са што мање пауза, а не само кроз Србију. додуше, најсликовитије описује Пантић:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=T4XsJ-CCPHE&t[/video]
 
+ za JohnnyLee. Odlicno je, pogotovo ono:" ...a kad dođe Surčin onda turčin..." :kk:

Nego deonica od Dobanovca ka Batajnici opet ipcepkana idobrim delom se ide 1+1.
Bankine na novom batajničkom nadvožnjaku su katastrofa, pogotovo strana do bandera.
Pa ono stoji ko pijan plot. Pa neko bi sa tarabama bolje ogradio.
 
Sto je sirota obilaznica zatvorena od orlovace do avalskog puta ? :notok:
 
edgeman":2cp1yzk9 je napisao(la):
Nego deonica od Dobanovca ka Batajnici opet ipcepkana idobrim delom se ide 1+1.

Intenzivirani su (ako je suditi po tome što su radili preko vikenda) radovi na prvom nadvožnjaku iz pravca Dobanovaca i duž puta između tog i sledećeg nadvožnjaka. Podigli su bandere pa sad postavljaju sijalice i nešto kopaju duž desne trake. Sad, da li su zarad toga morali baš kompletnu traku da zatvore, nisam siguran. A na pravcu prema Dobanovcima suženje je signalizirano nekih 50 metara ispred plastičnih stubića tako da je neko već projurio kroz njih i odneo 3-4 komada. Srećom u tom trenutku nije bilo nikog u surpotnoj traci.
 
zamolio bih jankauskasa da ako ima vremena osvezi forum novim slikama jer je ubedljivo najbolji

hvala
 
Vocar":2dqdbbnl je napisao(la):
Ako obilaznica nema veze sa Đilasom, zbog čega se slikao na prevremenom otvaranju deonica za nigde i zbog čega je danima u njegovom sredstvima informisanja pisano o velikim dostignućima ove gradske vlasti, pa između ostalog i na obilaznici? Ne tražim odgovor, ja odgovor već znam, a verujem, tj. nadam se, da ga znaš i ti.

Постављаш питање, а онда кажеш да одговор већ знаш. Е, па ја ти кажем да само мислиш да знаш.

Да си се, као релативно нови члан форума, потрудио да прочиташ и оно што је раније на њему писано, знао би да ни онај несрећни део полуобилазнице од Остружнице до Орловаче не би био изграђен 2008. да Ђилас није одлучио да град учествује у његовом финансирању. Без обзира што није морао и што је, понављам, обилазница у надлежности министарства за инфраструктуру.

Међутим, чини ми се да тебе, као човека који "већ зна одговоре" на питања која поставља, чињенице не занимају. Као неко ко се труди да остале форумаше поштеди свог личног политичарења (јер их ценим као зреле особе које размишљају својом главом, па им моја помоћ није потребна), моје је да реагујем на паламуђење полуинформисаних особа које су, опет, веома спремне да дају коначне судове о свему и свачему.

Још једном: добро дошао си на форуму који махом чине људи завидног познавања тема о којима се пише, али управо зато пробај да се са више поштовања обраћаш овом аудиторијуму. Рецимо, за мене је одлична ствар што је пуштен део обилазнице од Батајнице до Добановаца, јер се тиме напокон саобраћајно повезују Војводина и онај део централне Србије који је везан за Ибарску магистралу, а да се не пролази кроз Београд. Међутим, могу да разумем (али не обавезно и да прихватим) став тебе и неких других форумаша који сматрају да је важнија безбедност на путу и да обилазницу не треба пуштати док се комплетно не заврше обе траке, дакле за 2-3 године. Међутим, да лијеш крокодилске сузе, острашћено прозиваш, а притом правиш јефтину политичку пропаганду... Не пролази то, пријатељу. Ако схваташ шта покушавам да ти кажем.
 
Batajnica koja je najvise podnosila nedace zbog obilaznice
jednostavno kao i mnogo puta do sada je kažnjena

Radovi su prekinuti (gradjevinara gotovo i da nema )
pristupni putevi nisu napravljeni niti se prave
a predhodno postojece pristupnice za NS put su gotovo uništene

Opravdanja ovakva ili onakva nece promeniti stanje jednako kazni :rant:
 
Vrh