Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

boca-ica":2nndsyog je napisao(la):
Batajnica koja je najvise podnosila nedace zbog obilaznice
jednostavno kao i mnogo puta do sada je kažnjena

Radovi su prekinuti (gradjevinara gotovo i da nema )
pristupni putevi nisu napravljeni niti se prave
a predhodno postojece pristupnice za NS put su gotovo uništene

Opravdanja ovakva ili onakva nece promeniti stanje jednako kazni :rant:

Proširuje se raskrsnica na centru Batajnice. Radovi teku poprilično usporeno.
Samo mi nije jasno jedno. Kanal za odvod kišnice više ne postoji na srani kod spomenika pa možemo očekivati da radnik na jesen ili već sada (posle obilnog pljuska) postane pandan kipu slobode u NY.

Ako ne ostave neki slivnik da ta voda odlazi sa puta dzaba sve to rade. Batajnica je podložna da se sama raskopa kad se natopi vodom. Prikljućenje na kanalizaciju jedino bi odvelo svu tu vodu dalje do puta. Krak ka Banovcima je najgori i prvi propadne na raskrsnici. Juče sam prošao i kanal pored puta je prepunjen jer nema gde voda da ode jer je na nekim mestima kanal zatrpan zbog radova. Našta će ono da lići ako ne stave neki slivnik. Rraskrsnica ima da se pretvori u jezero onako oivičena.

Nadam se da će radovi da se nastave o formiranju vlade a za to vreme Batajnicu koliko toliko da pripreme da primi saobraćaj sa starog nadvožnjaka za koji su rekli da treba da ga ruše krajem maja ali eto, gradilište je pusto sad. Na Poslednjem stubu koji ima temelje i koji je izliven za drugi nadvožnjak je skinuta oplata i ostalo je samo razapeto platno sa MBA natpisom. Rampe napreduju jako usporeno verovatno zbog neizmirenih obaveza države prema vlasniku parcele i još pokojeg razloga.
 
Радови на центру Батајнице јесу успорени али иако недовршено функционише скретање према Бановцима, односно постоји "трака" за право и лево и "трака" за десно из правца Града.
Иначе пут за Бановце је очајан, ударне рупе, недостатак сигнализације бих допунио и опасним кривинама које су непрегледне због неодржаваног растиња.
 
Радови на центру Батајнице јесу успорени али иако недовршено функционише скретање према Бановцима, односно постоји "трака" за право и лево и "трака" за десно из правца Града.
Иначе пут за Бановце је очајан, ударне рупе, недостатак сигнализације бих допунио и опасним кривинама које су непрегледне због неодржаваног растиња.
 
Радови на центру Батајнице јесу успорени али иако недовршено функционише скретање према Бановцима, односно постоји "трака" за право и лево и "трака" за десно из правца Града.
Иначе пут за Бановце је очајан, ударне рупе, недостатак сигнализације бих допунио и опасним кривинама које су непрегледне због неодржаваног растиња.
 
"Rekord u brzini na deonici Orlovača - Kružni put - Straževica postigla je - kiša. Prvi pljuskovi uspeli su da odnesu šljunak sa nasipa kraj manjeg od dva mosta na toj trasi. Put se slegao, maltene potonuo, i zbog toga je cela deonica morala biti izbačena iz prometa", objasnio je Drobnjak.

:shok: :shok: :shok:
 
Što reče neko u komentarima ovog Drobnjaka bi streljali u Kini.
 
Posle najave izgradnje Terazija kod buvljaka, još jedna vest u maniru njuz.net-a :/
Da li se još neko oseća kao da živi u nesvrstanoj afričkoj zemlji?
 
Bobb":2oliuoa1 je napisao(la):
Da li se još neko oseća kao da živi u nesvrstanoj afričkoj zemlji?

Mozda, ali pre 50 godina, posto su se i Afrikaneri do sad naucili da naprave put a da im isti usled kise ne potone.
 
“Rekord u brzini na deonici Orlovača – Kružni put –Straževica postigla je – kiša. Prvi pljuskovi uspeli su da odnesu šljunak sa nasipa kraj manjeg od dva mosta na toj trasi. Put se slegao, maltene potonuo, i zbog toga je cela deonica morala biti izbačena iz prometa. Tako brzo sleganje pod naletom prve veće vode, jedva tri nedelje po otvaranju, ne znači da su radovi na toj lokaciji bili traljavo izvedeni”, stručno je objasnio je Zoran Drobnjak, VD direktora Javnog preduzeća “Putevi Srbije” (prethodni direktor Branko Jocić, kadar Nove Srbije, završio je u zatvoru)
 
Ajde sada cela garnitura guzonja na visedecenijsku robiju.
 
E neće me više preći. Ne idem ja više obilaznicom dok ne bude u saobraćaju jedno cca 2-3 godine i ne dobije drugu traku (eto Beograđani, ja Vam zaista želim da u tom roku dobijete i drugu traku obilaznice :D ). Dotad, kako god je otvarali, brže je kroz grad pravim auto putem.
 
Uskoro druga traka obilaznice Dobanovci-Ostružnica

BEOGRAD - Zamenik generalnog direktora "Puteva Srbije" Slavoljub Tubić najavio je danas da će u utorak, 19. juna, to preduzeće potpisati ugovor sa domaćim konzorcijumom "Planum-Ratko Mitrović" za izgradnju druge trake obilaznice od Dobanovaca do Ostružnice i nagovestio izgradnju novog mosta na Savi kod Ostruznice.

Druga traka obilaznice od Ostružnice do Dobanovaca biće dugačka oko 17 kilometara, a vrednost radova procenjena je na oko 1,65 milijardi dinara, naveo je zamenik generalnog direktora Tubić.

Tubić je rekao da će druga traka te deonice biti završena 2013., a pun profil cele obilaznice do 2014. godine. "Očekujemo da Koridori Srbije u okviru njihovih sredstava finansiraju izgradnju novog mosta preko Save kod Ostružnice", takođe je rekao Tubić.

http://www.tanjug.rs/videoDet.aspx?galID=66659
 
Cena je odlična, ali zanima me kako je "procenjena", ako je tender okončan a ugovor pred potpisivanjem.
 
a šta je sa deonicom straževica-bubanj potok. kako to misle da sabiju do 2014.
 
Ko zna kada ce raditi strazevicu-bubanj potok,a to je najzahtevnija deonica kojoj treba 2 godine da zavrse.

Zasto pominjes rok 2014 godinu kada je zvanican rok kraj 2015. godine?
 
vucko":1vyp5cl1 je napisao(la):
Zasto pominjes rok 2014 godinu kada je zvanican rok kraj 2015. godine?

Zato sto je tih godinu dana planirano za saniranje tek zavrsene obilaznice.... :/
 
To su bili rokovi kod potpisivanja ugovora za kredite za deonice na jugu Srbije, pitanje je sta ce uopste biti i radjeno iz kredita stranih banaka, obilaznicu kao i sever daju nasima jer samo nasa preduzeca zele da prihvate uslove finansiranja koje im nudi budzet , a pored toga na tenderima svetskih banaka nasa preduzeca ne mogu da konkurisu.

Sa druge strane to ipak nije tako ogroman posao te je realnom ocekivati da i obilaznica budu uradjena kada bude kompletirane sve deonice na jugu.
 
vucko":3q7bqrrl je napisao(la):
Uskoro druga traka obilaznice Dobanovci-Ostružnica


Tubić je rekao da će druga traka te deonice biti završena 2013., a pun profil cele obilaznice do 2014. godine.


evo zašto pominjem deonicu straževica-bubanj potok
 
MilisaV":1n2fjg8h je napisao(la):
a šta je sa deonicom straževica-bubanj potok. kako to misle da sabiju do 2014.

Nikako, ne postoji šansa da se ta deonica završi do kraja 2014. jer famozni nikad potpisani kredit od 80 milki teško da će i biti potpisan do kraja godine.
Meni je zanimljiva informacija da Putevi Srbije faktički dižu ruke od Ostružničkog mosta i prebacuju na Koridore Srbije koji naravno (bar za sad) nemaju obezbeđena sredstva za njega. Sve u svemu dolazi do usporavanja a nadam se ne i prestanka radova na obilaznici.
 
Vrh