Ma nije me niko isekao, nisam ni ja divljao - vozio sam polako iza kamiona, ali ono što me je do ludila dovelo je to što navodno otvoreni deo na kraju nije bio u funkciji, a pri tome o promeni stanja ni glasa niti na jednom jedinom putokazu.
Ne sporim ja da je ona korisna za Ibarsku, ali za sve ove godine bar taj deo, gde osim ta dva tunela (koja i imaju obe cevi) i mosta na Savi (koji opet ima stubove i za drugu traku) su mogli i morali uraditi kao auto put. Jedna deonica kroz ravnicu, i jedna na blagim padinama uz dva (realno gledano mala) vijadukta. Skoro sam siguran i da bi, da su odmah naručili dve konstrukcije za most na Savi, ceh ispao maji nego kad se sabere proizvodnja dve pojedinačne. Ajde od Orlovače nadalje teren jeste zahtevniji, ali bar da su onda do Ibarske završili puni profil, pa da su stvarno nešto i ZAVRŠILI, nego se tera dalje, a ni ovo pre nije gotovo. A onda kad je kao to dalje završeno i otvoreno zatvore ga za par dana jer ne valja. Čisto foliranje.
I zato i kažem obilaznica oko Beograda je samo najvidljiviji deo koliko je sve traljavo organizovano i kako zapravo samo služi kao izgovor da se eto, kao nešto radi. Pri tome se ne zna šta je gore, izgradnja novih deonica, ili održavanje postojećih. I zato treba do temelja rasformirati
sva javna preduzeća koja u nadležnosti imaju projektovanje, izgradnju i održavanje puteva. I sve organizovati od nule, jer izgleda da ovakva kakva su sad novac troše na sopstveno održavanje u životu, a za puteve kad i ako šta pretekne posle plata, dnevnica, reprezentacija, službenih puteva. U krajnjoj liniji, svi se mi dobro toga naplaćamo, i putarina na auto putevima, a i prilikom registracije, a od toga ima vrlo malo vajde.
Ne sporim ja da je ona korisna za Ibarsku, ali za sve ove godine bar taj deo, gde osim ta dva tunela (koja i imaju obe cevi) i mosta na Savi (koji opet ima stubove i za drugu traku) su mogli i morali uraditi kao auto put. Jedna deonica kroz ravnicu, i jedna na blagim padinama uz dva (realno gledano mala) vijadukta. Skoro sam siguran i da bi, da su odmah naručili dve konstrukcije za most na Savi, ceh ispao maji nego kad se sabere proizvodnja dve pojedinačne. Ajde od Orlovače nadalje teren jeste zahtevniji, ali bar da su onda do Ibarske završili puni profil, pa da su stvarno nešto i ZAVRŠILI, nego se tera dalje, a ni ovo pre nije gotovo. A onda kad je kao to dalje završeno i otvoreno zatvore ga za par dana jer ne valja. Čisto foliranje.
I zato i kažem obilaznica oko Beograda je samo najvidljiviji deo koliko je sve traljavo organizovano i kako zapravo samo služi kao izgovor da se eto, kao nešto radi. Pri tome se ne zna šta je gore, izgradnja novih deonica, ili održavanje postojećih. I zato treba do temelja rasformirati
sva javna preduzeća koja u nadležnosti imaju projektovanje, izgradnju i održavanje puteva. I sve organizovati od nule, jer izgleda da ovakva kakva su sad novac troše na sopstveno održavanje u životu, a za puteve kad i ako šta pretekne posle plata, dnevnica, reprezentacija, službenih puteva. U krajnjoj liniji, svi se mi dobro toga naplaćamo, i putarina na auto putevima, a i prilikom registracije, a od toga ima vrlo malo vajde.