Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Eksproprijaca od ~3ha zemlje koči izgradnju jako bitne petlje i možda košta nekoga živote.

Kakve samo notorne laži poturaju u medijima. Petlja Batajnica? How yes no.
Napravili jedan nadvožnjak od ~1,4km i to je sve za sada. Na studioB je jedan pričao da krajem maja ruše stari nadvožnjak ali od toga nema ništa izgleda bar dok ne prošire raskrsnice po Batajnici i spreme istu za još veću gužvu.

Daj Bože do kraja juna da krenu da rade malo jačim tempom. Lepo vreme propuštaju. Ne mora to da bude onaj tempo pred izbore ali da se radi nešto normalnim tempom.
 
@Marcus Wulffings,

hvala Bogu kad je tako. Mogu ti samo reći da meni, kao polu-profesionalnom vozaču nije svejedno kada vozim tuda. Nije normalno koliko ljudi sebi daju za pravo da su u prednosti, samo zato što voze vozila visoke kubikaže ili velikih gabarita.

Put za Boljevce je otkad ja tuda idem ( a vikendom manje-više redovno idem od 1989. ) bio u katastrofalnom stanju, naročito deonica na izlazu iz Jakova ( Boljevačka ulica ) pa do 6.topola ( ulaz u Boljevce ). Naravno, pametnjakovići su rešili da proširuju kolovoz na ulazu u Jakovo kod PK 7.juli.

Ako ti nešto znači, urađen je put Bečmen- Bojčin i za sad je u odličnom stanju. Tuda jeste duže, ali je svakako najmanje saobraćaja.

@edgeman,

oni da su pametni, prvo bi morali ( ili prvo SU morali ) da rekonstruišu put Dobanovci-Ugrinovci-Batajnica koji je u katastrofalnom stanju. Ili da srede put Batajnica-Banovci. Da onom narodu daju neku alternativu. Kao po običaju, koga briga za obične ljude...
Takođe, trebalo je da deo putničkog saobraćaja iz Novog Sada preusmere na Pazovu i Krnješevce, umesto da ljudi idu kroz Batajnicu.
 
Vocar":1r3rlppw je napisao(la):
@edgeman,
oni da su pametni, prvo bi morali ( ili prvo SU morali ) da rekonstruišu put Dobanovci-Ugrinovci-Batajnica koji je u katastrofalnom stanju. Ili da srede put Batajnica-Banovci. Da onom narodu daju neku alternativu. Kao po običaju, koga briga za obične ljude...
Takođe, trebalo je da deo putničkog saobraćaja iz Novog Sada preusmere na Pazovu i Krnješevce, umesto da ljudi idu kroz Batajnicu.

E vidiš ja spadam u taj narod. Em što se truckam na Banovci-Batajnica svako jutro em prolazim kroz pakao Batajnice u jutarnjem špicu.

U Vojvodini još i sređuju lokalne puteve i grade nove. npr. Buđanovci-Pećinci(pored šećerane) sa krakom za Sibač al opet zavisi i od opštine. Nekako što si bliže BG to je sve aljkavije.
Niko ne sređuje lokalne puteve u BG opštinama prema Vojvodini.

Kako autoput zanju da presvuku isl. kroz BG tako treba da urade i sa svakim lokalnim putem.

St.Pazova->Vojka->Krnješevci->Šimanovci je ipak dalje kad se ide na Zemun ali je put ok.
 
@edgeman,

Na put Pazova-Krnješevci sam mislio za ljude iz Pazove i Inđije. Jeste dalje, ali je brže. Paradoksalno.

Beogradska vlast daje akcenat na projekte koje vidi više ljudi. Bukvalno "vidi". Dakle, nije bitno što se danas kopa za vodovod, pa asfaltira, pa se kopa za gas, pa asfaltira... bitno je samo da se radi. Neverovatan primer su mi ivičnjaci i tona betona na okretnici 77 ( kod KBC Bež. kosa ), a do njih ne možeš pristojno da priđeš. Naši ljudi su neverovatni, listom se sprdaju na taj račun i opet isti ostaju. No dobro.

Da ne govorim o asfaltiranju istih ulica na svake tri godine.

Sa druge strane, da stvari prikažemo pravilno: ljudi sa Altine su išli na razgovor u vezi kanalizacije i jedan visoki gradski funkcioner im je doslovce rekao: Ko vas j..., kad glasate za ...( protivničku stranku )"
 
У среду сам ишао послом за Врбас па да се придружим са пар слика са дела обилазнице од петље "Добановци" до петље "Батајница" у оба смера.

Одмах после улазне рампе на обилазницу код петље "Добановци" у првцу петља "Батајница". Растојање, по километар сату је 8,3 км, мерено од завршетка улазне рампе на обилазницу до подвожњака изнад Батајничког пута !


Приближавање петљи "Батајница" и полупрофилу


А сад ајде у полупрофил следећих 5 км :rant:






После овог знака још неких 1000 метара и нема више полупрофила (ура)


Е сад иде повратак:
Непосредно пре ИМ почиње полупрофил


И тако опет следећих 5 км-а




Излаз са обилазнице у правцу Шида


Силазна рампа са обилазнице на аутопут у правцу Београда


Лични утисак о овом делу обилазнице, бар онај део који је урађен, је да је добро одрађен, једина замерка је што они ткз. "спојеви" између два асфалтирања нису у истој равни, мало се осете.

Ма биће то све у реду када се цела петља "Батајница" заврши.
 
Koji je ovo nadvoznjak koji je na svim slikama a na kome jos uvek radnici rade?
 
То је први надвожњак после петље Добановци ка Батајници. И ту су радови готови 80%. Све је спојено. Раде и следећи надвожњак, али је тај на 40% завршености. Само су премостили пут. И сада раде насипе за прилазну цесту.
 
Da bi se uradila petlja trebaju i pristupne saobracajnice
a te saobracajnice su na predugačkom štapu
sve mi miriše na to da ce još dugo biti samo obilaznica bez Batajničke petlje
polovična i prekrajana rešenja su postala naš zaštitni znak
 
Danas ( tj. sada već "juče" ), u Beogradskoj hronici na RTS1 doveli nekog saobraćajnog stručnjaka i pričaju o obilaznici pre svega, a potom i uopšte o saobraćaju u Beogradu. Pričali su o tome kako obilaznica uopšte nije bezbedna za saobraćaj, kako je rešena polovično, kuso, brzo, kako je nestručno obeležena, kako je oprema iz tunela pokradena... i kako ukratko, predstavlja veliku crnu tačku.
Posebno se osvrnuo na "deonice koje su iz želje da se što pre izađe u u susret želji naroda pušteni u saobraćaj mnogo pre no što su završeni i propisno obeleženi" Čoveče, kakav eufemuizam.

Zašto danas gospodo? Zašto ste čekali da prođu dve nedelje od "otvaranja"? Gde ste bili sve ove godine? Gde ste bili da kažete Đilasu da ne otvara nebezbednu i nezavršenu deonicu? Kud je narod čekao ostvarenje svojih želja toliko dugo, moglo je da se sačeka i da prođu izbori da se završi sve, ili barem pristupne rampe... Sramota. Stvarno jad i beda. I opet se svi prave blesavi i sležu ramenima, a ljudi ginu i tek će ginuti.
 
voćar u čemu je problem.

taj čovek u beogradskoj hronici je valjda neki inženjer, a ne političar. pa neće valjda on sa parolama da ide na otvaranje i da protestvuje da obilaznica nije lepo obeležena. na žalost njega niko ne pita, samo neka emisija sa vremena na vreme i to je to.
 
Problem je upravo u tome što se stručnjaci javljaju uvek pošto političari useru stvar ( izvinjavam se, ali to je najpogodniji izraz ) i pokupe kajmak u vidu poena, ovoga,ili onoga.

Ko će sada da pokrene istragu i pozove na odgovornost ovog ili onog ko je forsirao prerano otvaranje? A ljudi ginu, povređuju se, oštećuju kola...

Imate i u Novostima od 21.5. ista priča. Sad svi pametuju.
 
Na obilaznicu se može ponedge ući i ponegde izaći i obrnuto. Govore o nekim nepostojećim petljama.

Kad kažu petlja Batajnica mozak mi se okrene na postavu. Nema tu nikakve petlje već samo jedan nadvožnjak. Kako će se raditi dalje i koliko je projekat u Batajnici usporen novonastalim izbornim promenama ostaje da se vidi.
 
Juce sam se vracao od NS-a ka Beogradu i ovaj novi deo od Batajnice do Dobanovaca je ocajan. Auto se trese kao da vozim gliser po talascicima. Klasicno za nasu zemlju, jos uvek nisam presao preko novoasfaltiranog puta koji je bio ravan. Prosto mi je neverovatno da u 2012. godini nije moguce napraviti ravan autoput?! Nisam strucan pa ako ima neko ko bi mogao da mi objasni zbog cega je to tako bio bih mu zahvalan.
Autoput u pravcu od BG-a ka NS-u necu uopste da komentarisem. Zbog cega li je tamo ustanovljena naplata ruparine, a ne placanje odstete nakon voznje po istom uopste mi nije jasno.
 
Ovako su mi na isto pitanje, na drugom sajtu, odgovorili upuceniji u izgradnju puteva:

Druže, nisam govorio o kvalitetu izvedenih radova, nego o tempu izgradnje, tj rokovima. Koliko su mi rekle kolege koje su radile na delu kod Bačke Topole od 50 do 57km, ta deonica je najbolje uradjena i jedini su koristili dodavač za asfalt, tako da finišer nema dodir sa kamionima, pa tako ima i najbolju ravnost.

Napisao sam i pre, jeste Vojvodina ravna, ali materijal za izgradnju ap nije u blizini, i transport istog usporava izgradnju. Dok u Dimitrovgradu imaš suprotan primer, zaje*******an teren, ali skoro sav materijal imaš ili iz iskopa ili u blizini. A to što je iz iskopa te košta mnogo manje nego da ga transportuješ tu 400km.

Jedan od odgovora zašto je loš asfalt je NIS-ov bitumen. A da bi kupio drugi moraš avansno da keširaš, a kod NIS-a na odloženo, a s obzirom kakvi su uslovi plaćanja od strane države za ap, sam dolaziš do starog odgovora ''koliko para toliko muzike''.

edit:

samo da dodam na .. izlaganje da i kod NIS-a vise nema na odlozeno,a ne platis ide menica.A sto se kvaliteta bitumena tice to je katastrofa i u okruzenju nemas bolji.Tako sve sto je nixazmaj reko stoji,ali ima puno nekompetentih ljudi koji gledaju samo svoju stranu priced tj. da li je ravno (btw i tu postoje standardom dozvoljena odstupanja),a to sto su te firme radile taj ap od svojih para niko ne postavlja pitanje i sto ce to biti placeno za 36 meseci ili nikad,e tako drugari stoje stvari u serbistanu!
 
kopte3":1vw8l8wn je napisao(la):
Juce sam se vracao od NS-a ka Beogradu i ovaj novi deo od Batajnice do Dobanovaca je ocajan. Auto se trese kao da vozim gliser po talascicima. Klasicno za nasu zemlju, jos uvek nisam presao preko novoasfaltiranog puta koji je bio ravan. Prosto mi je neverovatno da u 2012. godini nije moguce napraviti ravan autoput?! Nisam strucan pa ako ima neko ko bi mogao da mi objasni zbog cega je to tako bio bih mu zahvalan.
Autoput u pravcu od BG-a ka NS-u necu uopste da komentarisem. Zbog cega li je tamo ustanovljena naplata ruparine, a ne placanje odstete nakon voznje po istom uopste mi nije jasno.
Балансирај гуме :) Ја сам га вала добро нагазио између батајнице и добановаца (где је пун профил) и никаква подрхтавања нисам осетио. Мада, ако возиш неког немца, ништа ме не би чудило :D
 
Михаило":u5ldc29n je napisao(la):
Балансирај гуме :) Ја сам га вала добро нагазио између батајнице и добановаца (где је пун профил) и никаква подрхтавања нисам осетио. Мада, ако возиш неког немца, ништа ме не би чудило :D
Gume su izbalansirane, a u pitanju jeste Nemac, kupe. :) Znam da se to u mom autu vise oseca, ali opet, u Madjarskoj se ni na starom delu autoputa ne oseca nista. Nije mi jasno sta rade/ne rade da bi ispao takav.
 
Ni ja ne osetih nikakva podrhtavanja cimanja na prvom obilasku jos pre otvaranja saobracaja. Valjda je popularno kuditi nase gradjevinare i cesljeve i kvalitet asfalta. Kao da nigde cesljevi ne postoje i da nigde malo ne trucne na prelazu i svuda je kao po ledu :kafa:
 
a to sto su te firme radile taj ap od svojih para niko ne postavlja pitanje i sto ce to biti placeno za 36 meseci ili nikad,e tako drugari stoje stvari u serbistanu!

Ovo je nazalost tako tacno i tako tuzno. Sa placanjem drzava kasni mnoogo, i prakticno firme same finansiraju.
 
Петак и субота. До Новог Сада и назад. Од петље Добановци до Батајнице је милина возити. Никаквог поскакивања и сл.
 
Igore, da li si se vozio autoputem u Sloveniji ili Hrvatskoj? Više je nego opravdano komentarisati novi asfalt koji je mnogo(mnogo) gori nego slovenački koji je izgrađen pre više godina. Shvatam ja da većina ljudi to ne primećuje ali onaj ko vožnju malo ozbiljnije shvata(što znači ne samo prevoz od tačke a do tačke b) će to odmah primetiti i to će mu upadati u oči.

Opet sa druge strane privreda nam je u totalnom kolapsu pa na osnovu toga možemo reći da je i ovo dobro što imamo i dobijamo.
 
Vrh