Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Jao divno,sada konačno imamo prostor na potezu Batajnica-Dobanovci da ponudimo stranim direktnim investitorima i smanjimo tu listu čekanja koja se u međuvremenu napravila.
 
spatiotecte":b6dz6pzl je napisao(la):
Acika":b6dz6pzl je napisao(la):
@djordje*******g
nastavljaju, nego sta, za 2 nedelje drugi krug predsednickih izbora!

1150872189.jpg


Zavrsicemo drugu traku obilaznice do drugog kruga predsednickih izbora!

Nismo ni svesni koliko je ova izjava tačna :) jer 2017. godina tj. sledeči izbori i jesu rok u kome će se sve ovo završiti ako budemo imali sreće.
 
trialin":d5h568ia je napisao(la):
Zanimljiv ovaj deo spajanja obilaznice i kruznog puta,ovi sto su na kruznom putu moraju da cekaju da im se otvori semafor da bi nastavili,ne daj boze semafor da ne radi a ide kolona kamiona iz suprotne strane..

r0nigx.jpg

To Vam pričam!!!!
 
nadajmo se da se neće dešavati da ne radi....


elem gde još vidim potencijalni problem. a to je kad se iz pravca ns pređe dobanovačka petlja i prelazi na put u kome se saobraćaj odvija u oba smera.

ako neki turčin ne bude pazio na znake može da dođe u zabludu da je tu i dalje jednosmerni režim saobraćaja i da napravi katastrofu.

trebalo bi postaviti džersije još dosta dugo da se neko ne bi prevario.

dalje dvosmeran saobraćaj na obilaznici je opasan. tu šleperi idu 100 kmh. ako vozite iza njega u nekom prosečnom autu u petoj brzini treba vam dosta vremena i prostora da bi izvršili bezbedno preticanje. a zamislite da vam auto dolazi u suprotnom pri brzini 120 kmh.

mnogi su se nažalost ovde precenili.
 
Ово са полупрофилом сада ће постати још опасније, до сада су бар вожњом по новосадском аутопуту успевали мало да смире хормоне а сада после пар стотима километара нормалног аутопута долазе на збуњујући полупрофил и тешко се ту моментално прилагодити и некоме са пуном концентрацијом а камоли полупоспаним возачима.
Проблем са џерсијима је тај што је на обилазници доста камиона који иду спорије од 50 на сат (ко је возио обилазницом увек је примећивао пар таквих који се по неком неписаном правилу помере десно у зауставну траку и тако возе, обично су то неки преоптерећени камиончићи у фази распада који једва иду) и збох њих би настајао колапс. Међутим овако је прећутно дозвољено овакво понашање и дата је предност проточности саобраћаја на штету нарушавања безнедности.
Да би се направио компромис између безбедности и проточности мој је предлог да се поставе џерси баријере а да на оним проширењима буду патроле полиције које би привремено искључивале возила која се споро крећу. Ово би захтевало 24 часовно присуство полиције али то је мала цена у односу на то колико би оваква организација овог дела обилазнице повећала безбедност.
Наравно треба што пре да буде готов пун профил.
 
Postavljanje jersey barijera na poluprofilu nosi problem širine. Naime, koliko sam ja uočio a prošao sam obilaznicom bezbroj pita nisam siguran da poluprofil ima dovoljnu širinu da bi se u svakom smeru našlo više od 5 metara širine koliko bi bilo neophodno da se npr. u "zaustavnoj" traci parkira neki pokvareni šleper a da pored njega prodje drugi šleper. Ako se na to doda i barem pola metra neophodnog za barijeru dolazimo do minimum 11.5m što je sigurno više od onog koliko ima postojeći poluprofil a pretpostavljam da ima sta

Dakle, predlog je neizvodljiv.
 
Nadam se da će ubrzo krenuti da rade drugu traku od Dobanovaca do ostružničkog mosta.
Trebaće im nešto za brisanje belih linija posle da iscrtaju staru stranu ponovo. :/
Ali to je najmanji problem. Samo da dodje do toga.
Tu ne mogu da budu Jersy barijere jer bi to lansiralo sve živo ako neko naleti na to. Samo one betonske visoke koje odvajaju saobraćaj kao od Batajnice ka NS što ima. Usko je za 2+2 def. i to je najveći problem.
Za preticanje tu samo mora dobrano da se proceni šta se dešava s druge strane. Jer ako se dogodi problem sa kamionom i iz drugog pravca i neko krene u naglo preticanje, prosto iskoči iz kamiona, onda dolazi do fatalnih posledica.

Signalizacija je jako bitna. Slično kao one ispred tunela Straževice i uz znakove i svetleću i treptuću signalizaciju mora da se skrene pažnja i smanji rizik. Eto šta reći kad su tuneli otvoreni 2008 na obilaznici, Lipak i Železnik, ostali bez opreme i sad su u mraku a mislim da su pišteni i bez upotrene dozvole. SRAMOTA!!!

Prvo nek srede ovaj deo od nadvožnjaka u Batajnici do Ivana Milutinovića. Kad to budu sredili čim se prođe novi batajnički nadvožnjak trebalo bi da vrate saobraćaj u svoje trake tj. pravac za NS.

Kad nju završe onda mora da urade korekciju leve strane jer zaustavne trake nema na celoj dužni od IM-a do novog mosta. Vidi se da se radi ali neće dodavati zaustavnu još 1,4-1,5km ako su sa druge strane napravili već širok deo da avion može da sleti. Očigledno je da će doći do retrasiranja autoputa. Znači radiće se kompletna desna strana praktično do starog nadvožnjaka koga će ionako da ruše pa će imati slobodu. Kad nju urade prebace saobraćaj na taj novi deo a onda retrasiraju ovu stranu na kojoj je trenutno saobraćaj. Videćemo kako će raditi. Da li će ostaviti zemljano ostrvo i staviti bankine ili ostaviti ove betonske barijere?
 
@voyager
Мислим да је изводљиво јер возила се не кваре често да баш моментално стану, обично се примети неки проблем и заустави се (посебно када су у питању шлепери јер они и са шупљом гумом могу да пређу мању деоницу јер имају дупле точкове на осовинама а дизел мотор је сам по себи поузданији) али за то постоје проширења која су прилично честа. Па чак и да стане шлепер лакше је реаговати на обилазници него на пример у Сићевачкој клисури а поптпуни колапси могу да се десе и на пуном профилу тако да не треба све посматрати са песимистичке стране. У случају да стане аутомобил простора има довољно да се саобраћај и даље несметано одвија а иначе чешће се аутомобили могу видети у зауставној траци него камиони.
Чак и са асппекта потпуних колапса џерси баријере би биле боље јер би било мање удеса а они су ти који најчешће праве колапсе.
 
finadama":1accvwyc je napisao(la):
Evo još nešto za vas, sve snimljeno danas...

VIDEO Deo1 Ostruznica - Bubanj Potok

http://youtu.be/04W9CoG6l7w

------------------------------------------

Sami presudite...

Финадамо, укњижен плусићћћ.
Мораш да промениш погрешно уписан податак на видео снимку "Део1 Остружница-Бубањ поток", за дужину тунела "Стражевица". Уписала си на видео снимку да је тунел "Стражевица" дужине 745 метара, а он је дужине 772 метара ! Погледај снимак од 9:30.
 
Super snimci, konacno nesto vidljivo i opipljivo na obilaznici. :D
Preostaje jos sektor 6,za koji me bas interesuje kada ce ga poceti?
Nego imam jos jedno pitanje,ako neko moze da mi pomogne???
Na izlazu iz tunela Strazevica vidimo nedovrseni nadvoznjak,hoce li se saobracaj posle usmeravati na njega kad bude zavrsen ili kako je to zamisljeno :rolleyes:
Hvala unapred
 
Ja prosto ne mogu da verujem da konačno imamo deo obilaznice koji je pun profil, a takođe i da se od Batajnice do Straževice ide novom trasom. :gobb: :gobb: :gobb: To je izgleda za nas bilo astronomsko dostignuće.

Međutim i dalje je praksa da se otvaraju nedovršeni projekti, da fale kompletne petlje. Naročito mi ide na živde Orlovača gde je trebalo da bude urađena detelina 2008. a čak ni sa ovim otvaranjem ne može da se skrene iz pravca Čačka ka Bubanj potoku, i da lje svi kamioni odatle koriste staru trasu...

Ima li uopšte najava kada će petlje biti gotove?
 
GOJE":1tuqat6r je napisao(la):
Ja prosto ne mogu da verujem da konačno imamo deo obilaznice koji je pun profil,
Ne bih da cepidlačim ali pun profil trenutno postoji na veoma malom delu obilaznice (petlja Dobanovci - vijadukt Batajnica). Uz malo sreće možda se do kraja ove godine to proširi za dužinu vijadukta pa bude petlja Dobanovci - petlja Batajnica.

Nije ni to malo ali u poređenju sa onim što još treba da bude urađeno kako bi na čitavoj trasi od Dobanovaca do Bubanj Potoka profunkcionisao pun profil, praktično je simbolično. Ne želim da osporavam postignuto ali za mene je onaj ko forsira sistem poluprofila umesto da gradi obe trake paralelno i podjednako, odgovoran za sve pogibije i povrede koje se dese na poluprofilu. Tako je bilo 90-ih na putu BG-NS koji je čitavom svojom dužinom pre podsećao na groblje nego na autoput.

A pri tome se sve dešava na međunarodnom koridoru gde ima boga oca tranzitnog saobraćaja.
 
U toku je tender za drugu traku od Dobanovaca do Ostružnikog mosta. Radovi bi trebalo da počnu u junu i verujem da bi mogli sve to da završe za pola godine, možda par meseci više. Tako da ćemo se, Bože zdravlja, početkom naredne godine voziti punim profilom od Batajnice do mosta. To je već značajan napredak.
 
Gledajuci snimak @fd, ucinilo mi se da postoji nedovrseno odvajanje od Ibarske ka B.Potoku, na 7.26 minutu. Mislim da ce ga dovrsiti uskoro

http://youtu.be/04W9CoG6l7w

Goje i Homer su sve objasnili. Oni koji duze prate forum i izgradnju obilaznice znaju da je ovo stvarno veliki napredak
 
Sinoc sam prosao prvi put obilaznicom Batajnica-Dobanovci, kad sam se vracao iz Novog Sada u Zemun, i definitvno se stede vreme i zivci, jer nema vise semafora i ogranicenja od 60 km/h na ulasku u Zemun. Cak i asfalt deluje veoma solidno, mnogo bolje od npr. novog mosta kod Beske, gde je bas talasast.
 
LSV":7hs5r3jm je napisao(la):
Na izlazu iz tunela Strazevica vidimo nedovrseni nadvoznjak,hoce li se saobracaj posle usmeravati na njega kad bude zavrsen ili kako je to zamisljeno :rolleyes:
Hvala unapred


taj nadvožnjak je za kružni put. preko njega će u budućnosti da ide kružni put, a obilaznica otprilike ovuda kuda sada ide kružni. mada kolko ja znam tačan projekat još ne postoji jer rade novi projekat tako da ne moraju da kopaju neke tunele.
 
MilisaV":1sw4z2ut je napisao(la):
LSV":1sw4z2ut je napisao(la):
Na izlazu iz tunela Strazevica vidimo nedovrseni nadvoznjak,hoce li se saobracaj posle usmeravati na njega kad bude zavrsen ili kako je to zamisljeno :rolleyes:
Hvala unapred

Taj nadvožnjak je za kružni put. preko njega će u budućnosti da ide kružni put, a obilaznica otprilike ovuda kuda sada ide kružni. mada kolko ja znam tačan projekat još ne postoji jer rade novi projekat tako da ne moraju da kopaju neke tunele.

U nekom planu za sektor 6 stoji vijadukt (preko pruge) od ~430m i jedan manji tunel (Beli potok) od 370-410m koji bi išao dijagonalno ispod sadašnjeg ukrštanja kružnog i avalskog puta. Problem upravo može da im pravi taj Beli potok jer bi praktično autoput išao preko njega kad prođe avalsku petlju ka bubanj potoku. Njega bi morali da ukrote skroz i smeste ga u korito tamo gde se širi po onoj šumi gde bi navodno bio ulaz u tunel. Naravno i sam čvor Bubanj potok bi bio zahtevan ili bar onaj deo koje je bitan za postojću obilaznicu. Sektor C neće skoro sem ako se nešto bitno ne izmeni i kod nas i u svetu.
 
Marcus Wulffings":1brs2gq8 je napisao(la):
Već juče se neki skršio na novom mostu kod bataje.... hehe kakav početak

http://www.clubbingunlimited.com

Lepo sam ja rekao da treba betonske barijere a trake da se stave šire za bar pola metra.
Oslobodili se pa jurcaju sad i vise od 60 km/h a nadvonjak ima krivinu i kad je neko ispravi desi se karambol.
A i slava možda pa vozio pod "gasom"
 
nisam pratio baš najbolje, jel postoji uključenje sa Ibarske prema Bubanj potoku, od Petlovog brda i sa strane Orlovače i isključenje iz pravca Bubanj potoka na Ibarsku prema Petlovom brdu? Ja ga nešto nisam video....
 
roadrunner":3m9wzqjc je napisao(la):
nisam pratio baš najbolje, jel postoji uključenje sa Ibarske prema Bubanj potoku, od Petlovog brda i sa strane Orlovače i isključenje iz pravca Bubanj potoka na Ibarsku prema Petlovom brdu? Ja ga nešto nisam video....


Ne.
Deo petlje se trenutno nasipa i to potez od Orlovače ka obilaznici u pravcu Straževice i B. Potoka.
Trenutno se vlja krupni tucanik preko zemljanog sloja...

Sasvim je suludo bilo što ta petlja nije kompletirana još pre nekoliko godina kada je puštena obilaznica do petlje Orlovača, jer su još tada uradjeni nadvožnjaci za pristup Ibarskoj magistrali.
Pretpostavljam da je tu u pitanju prebacivanje troška na relaciji grad - republika i obratno.
 
Neki lik iz "Koridora Srbije" reče pre neki dan da se pored finalizacije tendera za drugu traku na oblilaznici od Dobanovaca do Ostružničkog mosta (radovi bi trebalo da počnu u junu), ušlo u tendersku proceduru za izgradnju druge polovine samog mosta preko Save, te da bi u skorije vreme obilaznica trebalo da ide u punom profilu od Batajnice do petlje sa obrenovačkim putem. Osim te izjave, imamo li potvrdu da je zaista raspisan tender za drugu polovinu mosta???

Googlovao i nisam našao.
 
Homere, nadajmo se da ta izjava nije data u predizborne svrhe, već da je istinita
 
Vrh