Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

То су већ више пута поновили да од јуна креће друга трака. Остаје да видимо до краја месеца шта ће бити од тога.
 
Evo da ne bude da ih samo kudim, korišćenje petlje Dobanovci noću je veoma lako i komforno. Cela petlja je lepo osvetljena a isključenje iz Beograda prema Batajnici je odlično urađeno i obeleženo.

Jedino ne znam kako su zamislili da strance obaveste da više ne moraju da se isključuju za Novi Sad i Budimpeštu kod Zmaja. Trebalo bi i tamo dodati neku tablu koja usmerava na obilaznicu. Ili jednostavno sadašnju zelenu zameniti žutom koja usmerava u Zemun Polje i pored nje postaviti zelenu koja usmerava na Dobanovce.

Tu bi stranci mogli masovno da se pogube kada krene rušenje starog vijadukta.
 
hmm.. da, bilo bi dobro da jos na naplatnoj rampi kod Indjije dele neka uputstva...

Mada, nisam siguran kako bih posavetovao npr. prijatelja iz Budimpeste koji putnickim autom ide za Nis, da li da ide BAT-DOB-NBG-BP ili BAT-DOB-obilaznica-BP.

Mozda je bezbednije za putnicka vozila da i dalje idu kroz grad.
 
Za putnički auto definitivno kroz grad - bliže, bezbednije, a brže uvek osim u slučaju da baš u 5 popodne prolazi (a nakone rekonstrukcije uglavnom je i tad brže).
 
Jeste duže obilaznicom, ali sam se iznenadio da i nije toliko puno duže koliko sam mislio. Na relaciji Dobanovci-Bubanj Potok, obilaznicom je samo nekih 3-3,5 km duži put, odprilike 10%.
Ipak, tek punim profilom će se isplatiti ići 'okolo' i kolima, uglavnom jer u gradu ima dosta onih koji izleću negledajući, voze ispod 80 u najbržoj traci i koječega još.
 
Postavljena dupla tabla na silasku u N. Banovce iz pravca NS.
Stoje 2 table jedna ispod druge kako sam mogao da vidim na istim nogama.

Zemun
Batajnica

Batajnica
N. Banovci

Verovatno kad završe gore onda će ovu gornju tablu da premeste na Batajničku petlju.
 
могли су мало да закрпе овај пут за Бановце и да среде хоризонталну сигнализацију
 
Да ли можда неко има Новости од недеље, 06. маја, на насловној страни је објављена јако лепа фотографија петње "Добановци" снимљена из ваздуха од стране фоторепортера Новости. Можда не би било лоше, ко има, да је скенира и окачи. Те слике нама на сајту Новости.
 
orion":1n568c0c je napisao(la):
могли су мало да закрпе овај пут за Бановце и да среде хоризонталну сигнализацију

Taj put je takav od kako znam za sebe. Sad je još i dobar. Kad se otvore kraterčine posle zime ljudi seku gume i lome felne. A kadkad se dese i čeoni sudari jer se seku krivine kod aerodroma i vozi se sredinom. Na njega je '99 pala i bomba.

Sramota bre. Prilaz autoputu i na deobi je dve opštine i A.P. Vojvodina sa centralnom Srbijom a nikako da ga skroz oljušte i presvuku kako treba. i kanale iskopaju da voda beži s njega a ne da stoji na njemu. Celo podunavlje se tu trucka već 20 god.

Međunarodni aeromiting 1-2.sep. im je jedna od prilika da ga srede kako treba jer ima da se obrukaju kad gosti budu ulazili na onaj ulaz koji je na samo ~2km od autoputa i koji tradicionalno bude otvoren kada je aeromiting.
 
Nakon 3-4 dana probnih merenja u putničkom vozilu osnovne kubikaže, mogu da kažem da mi je korišćenje nove deonice Batajnica-Dobanovci skratilo put od Inđije do Novog Beograda za 3 minuta :D Računam na dodatni minut kada petlja Batajnica bude kompletna.

Dodatni benefiti su manja potrošnja goriva (putni računar pokazuje pad potrošnje od 4%) i daleko opuštenija vožnja usled drastičnog smanjenja broja semafora i drugih kreni-stani ograničenja.

Cost je dodatnih 10 kilometara u odnosu na prethodnu razdaljinu što iziskuje dodatni litar BMB95 za odlazak i povratak. Za sada mi ne deluje preskupo :)
 
Ја сам приметио да сада градски аутобуси праве већа загушења, јер се померило укључење од Змаја до Добановаца. Незгодно је што аутобуси иду око 60, и обично упецају колону за собом јер је тешко нормално убрзати и обићи га када се брзом траком вози 120+. Овај проблем је био присутан и раније а сада је баш дошао до изражаја.
 
Гага":3e5n4xns je napisao(la):
Да ли можда неко има Новости од недеље, 06. маја, на насловној страни је објављена јако лепа фотографија петње "Добановци" снимљена из ваздуха од стране фоторепортера Новости. Можда не би било лоше, ко има, да је скенира и окачи. Те слике нама на сајту Новости.
Evo skenirao sam,stvarno izgleda mocno... Bolji kvalitet nisam mogao da izvucem zbog kvaliteta papira novina...

 
petlja je za sve pare :D :D .

ovo je jedina takčka u srbiji gde se seku dva auto puta i ono što je bitno glavni pravci su urađeni da mogu da se prođu velikom brzinom.

mislim da u srbiji ima samo jedna petlja koja je komplikovanija od ove, a to je mostar. možda i petlja radnička ali to nije auto put.
 
Приградски, хвала пуно, укњижен плусићћћ. Слику сам већ копирао себи у документ о обилазници.

Што кажеш, баш изгледа моћно.
 
MilisaV":3b9spz4i je napisao(la):
petlja je za sve pare :D :D .

ovo je jedina takčka u srbiji gde se seku dva auto puta i ono što je bitno glavni pravci su urađeni da mogu da se prođu velikom brzinom.

mislim da u srbiji ima samo jedna petlja koja je komplikovanija od ove, a to je mostar. možda i petlja radnička ali to nije auto put.

Trupalska petlja kod Niša je takođe petlja gde se seku 2 autoputa, e75 i e80, i takođe nema ograničenja brzine. Izgrađena je početkom '90, i na najširem delu ima 4 vozne trake i zaustavnu u svakom smeru. Rekao bih da je na njoj najširi kolovoz u Srbiji.
 
Требало је и да петља Батајница има овакву конфигурацију.

mekbejn":1cy4xsob je napisao(la):
A gde se dednuo četvrti list ove deteline?
Није потребан јер су правци према Шиду и према Остружници спојени директно у оба смера, јер ће бити највише коришћени.
 
planik":2r0dtu2s je napisao(la):
MilisaV":2r0dtu2s je napisao(la):
petlja je za sve pare :D :D .

ovo je jedina takčka u srbiji gde se seku dva auto puta i ono što je bitno glavni pravci su urađeni da mogu da se prođu velikom brzinom.

mislim da u srbiji ima samo jedna petlja koja je komplikovanija od ove, a to je mostar. možda i petlja radnička ali to nije auto put.

Trupalska petlja kod Niša je takođe petlja gde se seku 2 autoputa, e75 i e80, i takođe nema ograničenja brzine. Izgrađena je početkom '90, i na najširem delu ima 4 vozne trake i zaustavnu u svakom smeru. Rekao bih da je na njoj najširi kolovoz u Srbiji.
Pretpostavljam da je MilisaV mislio na bukvalno značenje reči SEKU, jer se kod Niša radi o odvajanju odnosno petlji sa 3 smera, dok je dobanovačka petlja sa 4 i svi su autoputni smerovi punog profila (makar ka Ostružnici trenutno samo patrljak.)

No svejedno niška petlja je meni omiljena, jer predstavlja jako važan čvor u jugoistočnoj Evropi. Uvek sam se osećao neverovatno moćno kad biram da li idem ka Istanbulu ili Solunu. Kao neki drevni rimski imperator :cool:
 
Arnorian":2kkikdhf je napisao(la):
Требало је и да петља Батајница има овакву конфигурацију.

mekbejn":2kkikdhf je napisao(la):
A gde se dednuo četvrti list ove deteline?
Није потребан јер су правци према Шиду и према Остружници спојени директно у оба смера, јер ће бити највише коришћени.

Taj pravac Sid - Ostruznica je sjajna ideja. Sid - Beograd je ostavljen kao iskljucenje a Obilaznica je glavni put. Ko god je projektovao ili zamislio petlju, je uradio veliku stvar za Beograd
 
Cek, cek a jel moze iz pravca Batajnice da se ukljucis za Beograd, pretpostavljam da moze, al ne vidim na ovoj slici kako?
 
Micigen":3gcvlpx4 je napisao(la):
Cek, cek a jel moze iz pravca Batajnice da se ukljucis za Beograd, pretpostavljam da moze, al ne vidim na ovoj slici kako?

petlja-dobanovci1.jpg
 
Vrh