Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

reče mrka da pušta 1. maja od batajnice do dobanovaca, ko je ovde lud?
 
Ma otvorice sigurno 5-og maja u predvecerje izbora :lol: , ali se bojim da ce biti kao i sa novosadskom obilaznicom.Pustice u opticaj a 20-30% nezavrseno,nego tako na o-ruk zavrseno.Pa pogledajte molim vas sta su u julu 2009-te pustili u opticaj na juznoj deonici,ono je sramota :bash: .Pompezno otvorili 21 km autoputa a drugu stranu nisu (mislim) ni danas jos dovrsili. Nasa posla,sta da kazem(zna li mozda neko,jel se tamo ista radi od Bujanovca do mkd granice?)
 
kingmanowar":jvljh9ov je napisao(la):

On će 1. maja da bude na posledjem izlivanju. :laugh:

Samo da ne zbrze. Mislim ono noseći sloj asfalta a habajućeg nigde isl.
Nadam se da neće tako da rade ipak.

Kad Mrka kaže 1. maj to ti je odmah 1. jun/jul.
Taman kad krenu masovno za Grčku turisti biće spremno.

Nego na StudioB je bio prilog gde jedan lik kaže da će za početak biti pušteno samo jedna strana od Dobanovaca do Batajnice tj.a da će samo dobanovačka petlja biti skroz završena. Nadam se da to nije tačno i da će ceo potez Dobanovci-Batajnica biti u punom profilu pušten vrlo brzo.
 
Ceo profil ne moze biti pusten uskoro jer su radovi negde na pola.Treba da se pravi jos jedan pomocni prelaz preko pruge ka Zemun Polju.Ako zavrse sve do kraja 2012 bice premija.
 
Ja mislim na autoput do samog nadvžnjaka. Relacija Dobanovci- Batajnica(do nadvožnjaka) pun profil, nadvožnjak dvosmerno tj.poluprofil (do završetka durgog) i kad se predje nadvožnjak opet imamo pun profil. Tako bi samo oko 1,5km bilo u poluprofilu na samom nadvožnjaku. Ovo bi trebalo da bude do letnje sezone gotovo. Nadam se da će i sektor 5 iza tunela Straževice dotle da srede i puste.
 
ima li ko informacija šta se dešava na južnoj strani obilaznice?
 
p4210433.jpg


p4210434.jpg


p4210435.jpg


p4210436.jpg


p4210437.jpg


p4210438.jpg


p4210439.jpg


p4210440.jpg


p4210441.jpg


p4210431.jpg


p4210432.jpg
 
Da li su u toku i radovi na premošćavanju pruge Batajnica-Surčin kojim će se povezati obilaznica sa Ugrinovcima? Jankauskas,ne bilo ti zapoveđeno,pošto vidim da si iz okoline,mogao bi i taj deo da nam predočiš u slici,kad stigneš naravno :)
 
Darko75":1epxop48 je napisao(la):
Da li su u toku i radovi na premošćavanju pruge Batajnica-Surčin kojim će se povezati obilaznica sa Ugrinovcima? Jankauskas,ne bilo ti zapoveđeno,pošto vidim da si iz okoline,mogao bi i taj deo da nam predočiš u slici,kad stigneš naravno :)

Do tog nadvožnjaka ima ~3,5km od pruge Batajnica-Zemun. Bez bajsa ima da se nahoda.
Nema tu nikakvog priključenja obilaznice, već nadvožnjak prelazi i preko autoputa i preko pruge. Taj put ide od ciglane u Batajnici i ako se nekad bude sredjivao bio bi to alternativni pravac za Ugrinovce i Dobanovce zuavisno kako se bude uradilo. E sad da li će tu nekada da stave petlju ne znam ali malo verovatno.
 
Hoćeš da kažeš da se tuda neće moći na obilaznicu,pa jel oni sad grade taj nadvožnjak koji izgleda spaja kolske puteve :-/ vidim na Google Earth-u da ima nekih dešavanja baš na tom mestu...
 
Darko75":sakeqhbh je napisao(la):
Hoćeš da kažeš da se tuda neće moći na obilaznicu,pa jel oni sad grade taj nadvožnjak koji izgleda spaja kolske puteve :-/ vidim na Google Earth-u da ima nekih dešavanja baš na tom mestu...

Taj nadvožnjak premošćava i autoput i prugu, i namenjen je uglavnom za prelaz na drugu stranu poljoprivrednih mašina i servisnih saobrćajnica pored autoputa. Ako ikad srede put tu to će biti alternativni parav za Ugrinovce koji obilazi Batajnicu gledano iz pravca Zemuna. Kao što si napisao on će spojiti presečen kolski put koji se nalazio na tom mestu i ujedno premostiti prugu, tako da ne mora da se prelazi preko pruge na onom odbližnjem malo prelazu. Taj put možda jednog dana bude glavna zila za prilaz industijskim zonama pored autoputa.
 
Mene zanima jedna druga stvar. Koliko je vremena jos potrebno da se beton steze da bi oni sklonili oplatu i skele sa nekih mesta koja su betonirana jos pre mesec dana (a i pre toga), kao sto je na primer na mestu iznad pruge, ili samo pokusavaju da obore jos neki rekord u duzini skele ili tome slicno??!?!?!?!?!
 
Strpljiv":3ba25wg6 je napisao(la):
Mene zanima jedna druga stvar. Koliko je vremena jos potrebno da se beton steze da bi oni sklonili oplatu i skele sa nekih mesta koja su betonirana jos pre mesec dana (a i pre toga), kao sto je na primer na mestu iznad pruge, ili samo pokusavaju da obore jos neki rekord u duzini skele ili tome slicno??!?!?!?!?!

Skele ostavljaju da bi izlivali ivične vence. Tamo gde su bile sklonjene koristili su nosače koje su držali protivtegovi na samom nadvožnjaku. E sad pošto im je skela ostala a novu nemaju gde da postavljaju sem na drugi nadvožnjak koji nije trenutno prioritet onda se ista dosta izdužava. Znači samo pomere rubnu skelu malo van i rade venac. Skele i oplata će se odmah premeštati za drugi nadvožnjak čim urade prvi.
 
Cvrstoca i sleganje betona se proveravaju na 1, 3, 7 i 28 dana. To znaci da most ne bi smeo da bude pusten u promet pre nego sto je proslo 28 dana od zavrsetka poslednjeg betonskog stuba.
 
Elementi konstrukcije se puštaju u funkciju ( uklanjanjem oplate ) kada beton dostigne projektovanu marku ( klasu po novom standardu ) - dakle čvrstoću. pri tom je nebitno koliko je to dana od izvršenog betoniranja. Marka betona ( klasa ) jeste njegova čvrstoća posle 28 dana, ali se aditivima i odgovarajućim kompozicijama postiže da beton POTREBNU čvrstoću za puštanje u funkciju dobije posle 3 - 5 dana od betoniranja,
 
Uzgred - sleganje betona ( ako se misli na svež beton iz miksera - koji se jedino i može slegati ) meri se na standardnom konusu pre betoniranja - napuni se konus, pa ukloni i izmeri sleganje sveže betonske mase. Ukoliko se misli na sleganje očvrslog betona, onda je to sleganje stubova i šipova zajedno usled opterećenja sa gornjeg stroja konstrukcije, i ono vrlo malo zavisi od čvrstoće betona, tj. 95% od karakteristika tla na dubini fundiranja šipova ( -31m ).
 
kokany":2ii2ospk je napisao(la):
ima li ko informacija šta se dešava na južnoj strani obilaznice?


Na potezu od Orlovače do Straževice se radi 24 sata dnevno. Tri mosta koji su na tim potezima su privedeni kraju a uveliko se radi na ono malo preostalog kolovoza koji je na tlu.
Izbori čine svoje, tako da se na ovom potezu od jesenas radilo stalno osim oko nove godine i nekoliko dana za vreme onih velikih minusa u februaru.

Evo par slika od pre 10-tak dana, za ilustraciju radova
(Izvinjavam se zbog loseg kvaliteta slika sa mobilnog telefona) :











 
по Мрки је 1. мај. мислим да би требало да буде готово до јесени
 
@mba_designoffice, smirgla
E takvi razgovori mi se svidjaju, a ne kao vecina( naravno tu sam i ja)
@edgeman
Svojedobno postavio zanimljivo pitanje, da li ce vijadukt biti pusten u poluprofilu jer vremena za drugi pravac(Dobanovci - Bataja) nema to svi znamo. Verovatno kao sto neko rece do kraja godine(ako nisu sve pare sada za izbore potrosili)
 
@mba_designoffice
ukratko lepo receno i pojasnjeno. Da li mozete da nam kazete koja se marka betona koristi za vijadukte? Pretpostavljam da nije visa od MB40 s obzirom da radite prednarezanje, koliko sam video?
 
juče kad sam se vraćao kući a i jutros vidim da na petlji dobanovci rokaju punom parom, a stigle su i bandere, ivičnjaci, rade se ograde, behaton, kozmetika raznorazna, habajući sloj...
 
Vrh