Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

finadama":1v1efo3s je napisao(la):
Ovo bi bilo ekstra ja sam za to da se obilaznica napravi u jedan #RING HIGHWAY# nego nema nigdje ni reci o tome pa ne znam,,, ali super ideja! :kk:

Evo i odvojene varijante sa zatvorenim Y-lonom tj. bez izlaza u Batajnici.
northy.jpg


Most peko Dunava bi bio neka varijacija Beške, što da ne, ili neka varijacija sa 2 pilona i nategama gde bi se sam most nagurao sa batajničke strane i padinske strane slično mostu u Mijo-u u FR, ali mislim da je ta verzija skuplja šta znam. Ili neki lučni ne bi bio problem.

Dalje imamo čvor sa Zrejaninskim putem pa most preko Tamiša, ispod Glogonja, i dalje se autoput spaja ispod Kačareva na planiranu trasu za E70 ka Vršcu i Temišvaru . Naravno uz petlju i krakom ka Pančevu, pored Starčeva, i još jednog mosta preko Dunava, pored Leštana i Boleča, kroz tunel da izlazi na Bubanj potok čime bi se zatvorio spoljni prsten oko BG.

Od Batajnice do Vršca računajući i most preko Dunava imamo oko 85-90km.

Ovo bi bio logičan sevrni deo obilaznog prstena oko BG i veza sa E-70 za autoput ka Vršcu.
Pitanje je kad ovo može da se očekuje. Za jedno 20-tak godina?
 
@edgeman

Fantasticno je! U glavi si zamisljam ceo put bilo bi ekstra, jedino je sto bi bio most jedan ozbiljno finacijski i vremenski veliki zalogaj. Gledam i varijantu da bi most bio malo juznije. Da lepo obkruzi Borcu i ide dalje prema Pancevu. Ne mogu nikako da izracunam koliko km bi imao tj. #RING oko Beograda. ??

Trazila sam po netu jedi ima gde neki 3D video prilaz cele obilaznice, Koridora 1o, 11 ali nazalost nisam nasla. Mozda ce kasnije da veliki Beobuild da napravi "visualisations" kao sto ima ovaj put ka CG i Doboj-Banja Luka. Kao primer

Highway Animation
Doboj Banja Luka
http://youtu.be/agMM_FRQXIQ
Zenica
http://youtu.be/D9y2KPKqDFM
 
Evo jos par primera obliaznica koje sam nasla, kako su to oni resili...

Ljubljana

maps_ljubljana_zoom1.gif

Zagreb "dupla"
300px-Zaobilaznica_Zagreba.svg.png

Sarajevo
scaled.php

Skopje
%D0%B3---%D0%93%D0%A3%D0%9F%D1%81%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%B2%D0%B7%D0%B0%D1%98%D1%87%D0%B5%D0%B2.jpg

Podgorica
41922697.jpg

Minchen
mucumg_big.jpe

Dublin
eastern-bypass-map.jpg

Kyiv
map-kyiv-vasykiv-boryspil-obukhiv.gif
 
samo da vam napomenem da budući most zemun borča je i cela severna tangenta je već zamišljena da bude neka vrsta hibrida između obilaznice i spoljnog prstena

k17zsw.jpg



ono što je dobro je da se ovaj severni banatski deo gradi u profilu auto puta sa denivelisanim raskrsnicama.

ono što preostaje da bi se kompletirala obilaznica u krug je most kod batajnice i parče puta do smp.


krak obilaznice od vinče je već zamišljen da se pruža iza pančeva tako da bi i smt trebalo produžiti severno od pančeva i onda spojiti da dva kraka i dalje ka vršcu.


tako da bi i pančevo bilo u krugu beogradske obilaznice.

nemam ovde gugl ert ali moja gruba procena je da bi takva obilaznica imala minimum 150 km, od toga tri velika mosta, (vinča, ostružnica, batajnica), još dosta manjih, tri veća tunela (želenik, straževica, bubanj potok) i nekoliko manjih, i gomila velikih petlji, i ko zna koliko manjih.

u obilaznicu bi se ulivalo pet auto puteva (subotica, šid, niš, čačak, vršac,) i nekoliko magistralnih puteva (ibarska, avalski, zrenjaninski, stari batajnički, surčinski, obrenovački)
 
Koliko razumeh postoji zamisao za tim mostom tu negde kod Batajnice ali nece skoro sigurno,bar 10 godina.

SMT i novi most jesu hibrid i nisu obilaznica jer se nalaze u gradskom jezgru i jer nemaju dve raskrsnice denivelisane pre semafora,pa cemo zato primetiti kako ce se to odradiziti na saobracaj u tom delu Zemuna kada poteraju sav saobracaj tuda.
 
"EDGEMAN"zamisao ti je super!Samo ne moze na tom mestu kod Ivana Milutinovica,vec nize.Postojala je slika TVZ.III Beogarad sa mostom preko Dunava kod Batajnice.Trasa je kod gasovoda(znaci jedno III duzi ka Zemun Poluju).Cak je i zemljiste nacionalizovano(ali ne za gasovod(posto je on u II od sirokog druma.).Kada su ispitivali zemljiste bza trasu obilaznice prosli su tom rutom!Na tvojoj slici izlazak sa autoputa iz pravca Novog Sada ide preko plana det.regulacije ben.pumpe Interstid i privrednih parkova!
Znaci tu ne moze.Taj deo je namenjen za privredne zone.Ima mesta u Bataji za most samo da hoce da ga urade!
 
Oво што је Еџмен нацртао је најближе центру што Батајнички мост може да буде. Мост мора да буде и преко аде на банатској страни, па би се његова дужина драстично повећала ако би био низводније. На овом месту је дужина моста 1200 метара, а 1км ниже је 1500 м, још 1 км ниже је 2100 м.
 
Ja sam pozicionirao most da bude sto kraći i upravo da zaobidje onu adu i močvarni teren koja je južnije, inače bi imali reprizu Beške. Lokacija čvora možda neodgovara nekim planovima ali može se to pomeriti tamo vamo za 500-1000m ali suština je ta. Imate čak 3 prirodna useka na bregu koja bi mogla da se iskoriste za pristup mostu. Inače je tu jako visoko pa bi bilo dobro tako nešto iskoristiti mada uvek može da se iskopa novi usek ako baš mora. Lokacija je takva da bi mogao tu da se napravi i najkraći most, max. ~1,5km a verovanto i manje, što je opet jako bitno. Pumpa može bilo gde ali most ne može. Drugo loop koji idu iz NS preko mosta može da bude srcolikog oblika tj. u pravcu a ne da pravi kružnicu, tj. da se ne pravi ovako kružni prilaz nadvožnjaku iz NS-a. Još ako se nadvožnjak postavi pod uglom, onda celu stvar sa zauzimanjem zemljišta, možemo da prebacimo preko puta gde nije npr. planirana pumpa isl. Sam taj nadvožnjak može da se pomeri niže još i da zadrži f-ju a ako se uradi u lučnom obliku stvar oko zauzmanja terena je svedena na minimum. On je ionako jednosmeran. Može da se uradi ta veza i kao podvožnjak u nekoj varijanti isto ali mislim da nadvožnjak daje šmek celoj petlji a i voda ne može da ga napuni.

Priroda nam pruži malo šansi a ako je ne iskoristie onda stvar košta kasnije mnogo više, jer posle se plaćaju eksproprijacija i ruše se objekti kao sad za Zemun-Borča most.

Posle je Dunav tek moguće premostiti nizvodno od Belegiških ada. Od šljunkare do drugog nasipa je 950m samo, ali to ne bi bilo ok jer Dunav zna da nadodje pa da poplavi to dole. Može nešto nizvodnije i tu je nekih ~1200m. Ali tu ima drugi probelem onda. Tu Dunav skreće pa se matica pomera i bliža je Belegiškoj srani pa je i korito(dubina) možda šire nego inače pa glavni raspon treba da je veći.

Беška je ispala baksuz most po pitanju lokacije jer nije moglo drugačije. Da su išli preko jedno 7,5km istočnije gde su Krčedin voćnjaci isl. most bi bilo oko ~1100m samo ali ta ruta im nije odgovarala verovanto i bila je duža nekih 5-8km. Da ne kažem da bi Zrenjanin imao bolju vezu nego sada na nekoj petlji Titel npr. No sad je gotovo. Neimari su rodili još jednom mečku da naprave još jedan kolos od 2,2km za reku koja ima korito na tom mestu ~530m. Dobro mi smo ljudi i prirodu krojimo po našim merilima ali sad je kriza za most od 2+km ako baš be mora i postoji prirodna lokacija koja je podesna.

Ne nego se neko pojavi i hoće da investira baš tu i gradi halu ili šta ti ja znam. Može da investira i preko Dunava (kad prođe most), onolike površine kod Padinjaka ima, što mora tu baš u Batajničkom ataru da bude sve. Bolje luku da prave i povežu sa bodućim intermodalnim. Tri koridora(železnički, drumski i plovni) se ukrštaju tu pa što da ne. Šleperom samo tih par km pa na intermodalni i vozi Miško.
 
Batajnicaka treca duz njiva gledano iz pravca Banovaca je najrealnija za most!Nije opterecena nikakvim planovima detalj.regulacije niti privrednih zona koje su u ovom delu PRIVREDNI PARKOVI(povrsine vece od 10 hektara).Trasa do Padinjaka (tj.iza )je oko 10,33km.Tvoja skica je u V duzi njiva!Nisam ja izmislio te zone vec urbanisticki zavod sa svojim izmenama i dopunama II faza sprovodjenje!Postoji IV silaska na Dunav(ne III).Taj IV se zove "deriguz"i nalazi se u II duzi kod plave hale ka novim Banovcima.
Veoma malo se koristi,jer za njega ni katastar ne zna koliko sam video na karti(posto ga nema.Na tom delu Dunav je najsiri(a daljina izmedju autoputa i Dunava ti je oko 400metara.
 
@zoran
Obeleži nam na karti gde je ta "batajnička treća".

Industrijska zona nije problem za položaj mosta, širina autoputa nije tolika da ne može tu da se provuče.
 
Gledam ono što je Zoran napisao i stvarno postoji taj 4-ti silaz na Dunav. On je tu kod plave hale izmedju 4 i 5 duži gledano od banovačkog nadvožnjaka. Nego sad kad se setim pa već imamo stubove na nekih 830m od Banovačkog nadvožnjaka ka Batajnici i to na ostrvu izmdju traka autoputa je 4 a na krajevima po 3 stuba. Ovo mi liči na neko zatvoreno 1+1 pemošćavanje kao kod Ostružnice što je. E sad kad se pogleda taj pravac ka Dunavu vidi se da su tu njive, tj parcele prazne i da nema kuća, Da li to možda u najavi krije nešto. Moguće je da su ovi stubovi za zatvoren sistem naplate i premeštanje izlaza na taj novi nadvožnjak. Opet malo su mi tu raširili nadvonjak za tako nešto sem ako to opet nije taj zatvoreni 1+1. Mislim nema logike. Pa ima niz primera gde ti nadvožnjaci idu sa običnim 1+1 uz punu liniju i bez središnjih bankina. Za 2+2 mislim da je usko šta znam a onda jedino dolazi neki hibrid u 3 trake u obzir, gde bi se 2 trke npr. pustile iz NS pa preko mosta a 1 nazad za one koji idu ka BG, što mi opet nekeko dosta čudno deluje.
 
http://www.dodaj.rs/index.php?kaj=U...ultL/2012-04-17231733.jpg&server=4&mapa=Razno

Mozda je sada jasnije.Ove nepravilne celine su vam privredni parkovi(zemlj.sa koef.gradnje 0,75,P+6 spratova,bez teske industrije).Kod Ivana Milut.uradjeni pl.det.regu.benzinskih stanica (leva i desna povrsine od 2-3 hektra).K.O Batajnica pocinje od Banovaca i tako ka Zemun Polju.Stubovi na autoputu su bili predvidjeni za novu petlju novi banovci(projekat je obustavljen-ne znam zasto).Verovatno zbog batajnickog aerodroma(koji mora imati direktan izlaz na autoput.)

Kratka crvena silazak na Dunav-deriguz.Duga crvena -trasa gasovoda (magistralnog).
 
A u bre Zorane, pa na linku ne može nista da se vidi. Imaš li ti neku sliku a ne link.
Koristi print screen i paste u paintu. Ja sam sve svoje ideje i crtao i obrađivao u običnom paint-u i kačio sa dodaj.rs.

Koristi edit i nemoj novi post da otvaraš kad pogrešiš.
Javi se Igoru da sredi ovaj tvoj mess sa postovima. :D
 
Ja sam te razumeo da misliš na poziciju više nizvodno, kod trojke je ok.
 
Neki genije u "Putevima" je smislio da bi bilo dobro da se deo obilaznice od Bubanj Potoka do Pančeva (koji se odjednom zove autoput Bubanj Potok - Pančevo :D ) gradi kroz koncesiju što znači da bi se na toj deonici plaćala putarina ili mostarina kako bi se namirio koncesinoar :(

Više o tome u spoleru:

Frušku Goru probija koncesija
IZVOR: DNEVNIK
Beograd -- Putevi Srbije planiraju da četiri saobraćajnice u Srbiji, uključujući i tunel ispod Fruške Gore, budu finansirane kroz projekte javno-privatnog partnerstva.

Na predloženoj listi je deonica Novi Sad – Ruma i tunel ispod Fruške gore s alternativnim modelom naplate putarine – za celu deonicu ili samo za tunel, zatim deonica Ruma–Šabac s izgradnjom novog mosta na Savi u zoni tog grada.

Na spisku su i autoput Bubanj Potok – Pančevo s mostom preko Dunava, takođe s mogućnošću naplate putarine celom deonicom ili samo za prelazak preko mosta, te deonice Pojate–Preljina kao dela budućeg autoputa Beograd – južni Jadran.

Ministar za infrastrukturu i energetku Milutin Mrkonjić kaže da bi koncesija dobrodošla jer bi rasteretila budžet.

Do sada je iz domaćih para izgrađena tek prva deonica autoputa prema moru, od Uba do Lajkovca, duga 12,5 kilometara – što su radile naše firme predvođene Putevima Užice, kreditom iz Azerbejdžana će se graditi druga, od Ljiga do Preljine, duga 42 kilometra, a radovi bi, po najavi ministra Mrkonjića, trebalo da počnu 20. aprila. Radiće azerbejdžanska firma Azvirt i domaći konzorcijum s Energoprojektom na čelu.

Preostale deonice bi se, kako sada stvari stoje, ponudile u koncesiju, ali treba videti zakonske okvire. Mrkonjić podseća na to da je za koncesiju neophodan i tender jer nije reč o međudržavnom sporazumu, kao što je slučaj s Azerbejdžanom.

A u koncesiju se Srbija više ne sme zaleteti, poučena lošim iskustvom s propalom koncesijom Horgoš–Požega koja je na sudu. Zato će se eventualno davanje nove najverovatnije ostaviti budućoj vladi, koja bi imala dovoljno vremena da odvagne odluku.

Izvor: B92.Biz
 
A moguće je i da bude još gore: da se naplata sa neke postojeće deonice da za koncesiju za izgradnju ostalih deonica.
Takva priča je bila sa Veljinom idejom Horgoš - Požega, i za mene je to neprihvatljivo.
Inače nemam ništa protiv koncesija i mislim da bi i Koridor 11 mogao tako da se gradi. Ali obilaznica nema (i ne treba da ima) veze s time.
 
Blatajnica 19.04.

Posle danasnjeg safarija preostalo mi je samo da patike bacim u kantu.

p4190429.jpg


p4190430.jpg


p4190431.jpg


p4190432.jpg


p4190433.jpg


p4190434.jpg


p4190435.jpg


p4190436.jpg


p4190437.jpg


p4190438.jpg


p4190439.jpg


p4190440.jpg


p4190441.jpg


p4190442.jpg


p4190443.jpg


p4190444.jpg


p4190445.jpg


p4190446.jpg


p4190448.jpg


p4190449.jpg


p4190450.jpg


p4190451.jpg


p4190452.jpg


p4190454.jpg


p4190453.jpg


p4190455.jpg


p4190456.jpg


p4190457.jpg


p4190458.jpg


p4190459.jpg


p4190461.jpg
 
Homer Jay":jfwgfwro je napisao(la):
Neki genije u "Putevima" je smislio da bi bilo dobro da se deo obilaznice od Bubanj Potoka do Pančeva (koji se odjednom zove autoput Bubanj Potok - Pančevo :D ) gradi kroz koncesiju što znači da bi se na toj deonici plaćala putarina ili mostarina kako bi se namirio koncesinoar :(

Više o tome u spoleru:

Frušku Goru probija koncesija
IZVOR: DNEVNIK
Beograd -- Putevi Srbije planiraju da četiri saobraćajnice u Srbiji, uključujući i tunel ispod Fruške Gore, budu finansirane kroz projekte javno-privatnog partnerstva.

Na predloženoj listi je deonica Novi Sad – Ruma i tunel ispod Fruške gore s alternativnim modelom naplate putarine – za celu deonicu ili samo za tunel, zatim deonica Ruma–Šabac s izgradnjom novog mosta na Savi u zoni tog grada.

Na spisku su i autoput Bubanj Potok – Pančevo s mostom preko Dunava, takođe s mogućnošću naplate putarine celom deonicom ili samo za prelazak preko mosta, te deonice Pojate–Preljina kao dela budućeg autoputa Beograd – južni Jadran.

Ministar za infrastrukturu i energetku Milutin Mrkonjić kaže da bi koncesija dobrodošla jer bi rasteretila budžet.

Do sada je iz domaćih para izgrađena tek prva deonica autoputa prema moru, od Uba do Lajkovca, duga 12,5 kilometara – što su radile naše firme predvođene Putevima Užice, kreditom iz Azerbejdžana će se graditi druga, od Ljiga do Preljine, duga 42 kilometra, a radovi bi, po najavi ministra Mrkonjića, trebalo da počnu 20. aprila. Radiće azerbejdžanska firma Azvirt i domaći konzorcijum s Energoprojektom na čelu.

Preostale deonice bi se, kako sada stvari stoje, ponudile u koncesiju, ali treba videti zakonske okvire. Mrkonjić podseća na to da je za koncesiju neophodan i tender jer nije reč o međudržavnom sporazumu, kao što je slučaj s Azerbejdžanom.

A u koncesiju se Srbija više ne sme zaleteti, poučena lošim iskustvom s propalom koncesijom Horgoš–Požega koja je na sudu. Zato će se eventualno davanje nove najverovatnije ostaviti budućoj vladi, koja bi imala dovoljno vremena da odvagne odluku.

Izvor: B92.Biz

Da,uplasih se kada sam to cuo.Oni ne smatraju most u Vinci obilaznicom i autoput od Bubanj Potoka za Pancevo da bi mogli da pricaju kako su zavrsili obilaznicu ove godine...

Jedina nada nam ostaju drugovi kinezi da kada zavrse most u Zemunu predju u Vincu i odrade i ovaj u Vinci.
 
mekbejn":2ehbrvup je napisao(la):
A moguće je i da bude još gore: da se naplata sa neke postojeće deonice da za koncesiju za izgradnju ostalih deonica.
Takva priča je bila sa Veljinom idejom Horgoš - Požega, i za mene je to neprihvatljivo.
Inače nemam ništa protiv koncesija i mislim da bi i Koridor 11 mogao tako da se gradi. Ali obilaznica nema (i ne treba da ima) veze s time.
Uze' mi rec "iz usta",sve se slazem sa tobom sto si napisao. :kk:
 
Vrh