Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Zanima kad je otvaranje ove trake Batajnica-Dobanovci, zna neko? Mozome i mi mali ljudi da dodemo na otvaranje? Ja bih isla....
 
Kandidat DS za gradonačelnika Beograda Dragan Đilas uveren je da će svi radovi na delu obilaznice oko Beograda (deonica Straževica - Batajnica) biti završeni do početka letnje sezone, a da će najkasnije za dve godine svi kamioni i teška vozila „biti proterani” iz Beograda.

objavljeno: 27/04/2012

Zašto se čeka dve godine da se kamioni proteraju iz Beograda. Deo puta od Straževice do naplatne rampe za Niš je nedavno renoviran i povezuje se sa novim tunelom kroz Straževicu. Iako je obilaznica poluprofil, kamioni mogu da idu tuda. Ja lično ne verujem da će za dve godine završiti puni profil.
 
Poruka Administratoru!

Vreme na sistemu kasni 1 sat (prethodna poruka poslata je u 13:43).

Pozdrav,
 
Petko":1ckudx92 je napisao(la):
Kandidat DS za gradonačelnika Beograda Dragan Đilas uveren je da će svi radovi na delu obilaznice oko Beograda (deonica Straževica - Batajnica) biti završeni do početka letnje sezone, a da će najkasnije za dve godine svi kamioni i teška vozila „biti proterani” iz Beograda.

objavljeno: 27/04/2012

Zašto se čeka dve godine da se kamioni proteraju iz Beograda. Deo puta od Straževice do naplatne rampe za Niš je nedavno renoviran i povezuje se sa novim tunelom kroz Straževicu. Iako je obilaznica poluprofil, kamioni mogu da idu tuda. Ja lično ne verujem da će za dve godine završiti puni profil.

Misli se na potpuno proterivanje, uključujući i ove koji sada moraju da dođu do "Luke Beograd". Naime, do luke, sa svim terminalima, skladišnim i carinskim objektima, kamioni mogu stići jedino kroz grad, uz vremenska ograničenja. Tek završetkom mosta Zemun - Borča, biće moguće njihovo potpuno izbacivanje iz centra, jer će do luke dolaziti Pančevačkim mostom. Stoga i planovi za rekonstrukciju Karađorđeve uzimaju u obzir taj rok.
 
овај дисплеј изнад пута што приказује време и датум....хоће ли приказивати још нешто осим тога?
 
Prodjoh malopre putem pored trase obilaznice.Radnici rade sve u sesnaes',jasno ginu da postignu rok zavrsetka radova do 3. maja.
 
Bosko":2oopquoq je napisao(la):
овај дисплеј изнад пута што приказује време и датум....хоће ли приказивати још нешто осим тога?
Бошко, наравно да ће на екрану да буде још обавештења за возаче.
Биће електронски саобраћајни знаци упозорења, нпр. смањење брзине због магле, ограничење брзине од 60 км кад је снег, обавештење кад је неки судар, радови на путу (приказ сужења пута) и слично.
На носачу где је сад овај електронски екран ће бити постављене и видео камере :cool: :D
 
Јуче усликана петља.

c36020120430153038.jpg


c36020120430153046.jpg


c36020120430153058.jpg


Све је завршено. Ситнице остале.
 
Гага":32clcpuf je napisao(la):
Bosko":32clcpuf je napisao(la):
овај дисплеј изнад пута што приказује време и датум....хоће ли приказивати још нешто осим тога?
Бошко, наравно да ће на екрану да буде још обавештења за возаче.
Биће електронски саобраћајни знаци упозорења, нпр. смањење брзине због магле, ограничење брзине од 60 км кад је снег, обавештење кад је неки судар, радови на путу (приказ сужења пута) и слично.
На носачу где је сад овај електронски екран ће бити постављене и видео камере :cool: :D
хвала ;)
 
A dokle se stiglo sa gradnjom druge cevi tunela strazevica. Jel su i nju skroz iskopali ili nisu ?
 
bojan87":3u64zoff je napisao(la):
A dokle se stiglo sa gradnjom druge cevi tunela strazevica. Jel su i nju skroz iskopali ili nisu ?


Nije iskopana druga cev kroz strazevicu... Koliko je meni poznato, tu je iskopano samo 30-tak metara... :(

Realno taj tunel nije nista posebno (nesto preko 500m) , i dao bi se uraditi u relativno kratkom roku, ali ...
Bojim se da ce posle ovih udarnickih (izbornih) poduhvata, nastati zatisje (do nekih novih izbora).
Osnovni uzrok su naravno novci - kojih nema, a bojim se da ce ih biti jos manje.
 
Uradjeno je nekih 100 metara i nije da nije nesto 730 metara tunela i da se da odraditi u kratkom roku ;)

konstatacija oko izbora i para naravno stoji nazalost tako je to kod nas, mada ko zna mozda nas i iznenade
 
Mislim da me nisi dobro razumeo.
Naravno ne potcenjujem ja duzinu tunela i neimare koji ga rade. :kk:
Ali ako pogledamo hrvatski A1 koji ima tunele od nekoliko kilometara Sv. Rok ili Kapela su preko 5km, onda moramo priznati da ovaj nije nista posebno.

Pod kratkim rokom sam mislio recimo u naredne 2 godine, jer po mom misljenju ako bi se novac obezbedio minimalno toliko vremena bi trebalo i da se urade trake iz pravca Dobanovacke petlje do Strazevice.

Ma koliko bio svestan da su izbori doprineli ovakvoj dinamici radova na nasim gradilistima, moram priznati da mi je iskreno srce puno zadovoljstva - konacno i mi nesto stvaramo. :D
 
Deo obilaznice od Batajnice do Dobanovaca slikano sa visine...


Obilaznica2.jpg


Obilaznica1.jpg


Sto bi se reklo u ovakvim prilikama, iz aviona sve super izgleda :)
 
pa da l je moguce da se otvara parce autoputa, a da je odma pun profil :D
 
edgeman":dfmoyjvp je napisao(la):
Magelano":dfmoyjvp je napisao(la):
Uzdrzavao sam se da dajem komentare dok ne zavrse ovaj deo, ipak moram da Vam svima saopstim svoj skromni utisak a na osnovu foto-reportaza iz poslednjih mesec, dva( ponajvise zahvaljujuci nasem clanu-Jankauskas-u kao i ostalima)...

Prvi utisak - Ovo se zadnjih dana sve strasno zbrzava, na zalost, na ustrb kvaliteta. Iako bih zeleo kao i svi da se obilaznica sto pre zavrsi, ne mogu da se otmem tom utisku, a gledajuci posebno neke detalje, da izvodjac zeli posto-poto da asfaltira i spoji Bataju i Dobanovce.
Pogledajte samo koliko nedelja gradjevinci spajaju onaj nasip sa pocetkom vijadukta kada se gleda od NS ka Beogradu. Na tom mestu nasipala se zemlja, pa se onda lepila betonskom masom, imam utisak ko da se plase da ne sklizne sve. Iako ovde imamo i ljudi koji su jako strucni u ovoj oblasti, ipak, ovako predugo spajanje nekih delova, izaziva u meni sumnju.

Drugi utisak - Gledajuci priloge sa raznih televizija, Beobuilda i reportaza clanova, sticem neodoljiv utisak, a opet, zbog intenziteta radova u zadnjim nedeljama, da je sve ovo moglo i da moze u buducnosti da se uradi neuporedivo brze, kad bi se to zelelo(ili moralo).
Ono sto su nasi neimari "spakovali i odradili u zadnjih 15 dana", a pratim ovaj forum vise godina, izgleda mi gotovo nestvarno, ili da se tacnije izrazim kao za 6 meseci rada na koji smo navikli da ih gledamo.
Cak iako se uzmu u obzir vremenske prilike, mozda redovnije plate radnicima kao i blizina izbora u Srbiji, ipak ne mogu da se otmem utisku da ovde nekome nije u interesu da se sve ovo tako brzo zavrsava, da li to putari sami sebi prave "dovoljan luft" ili su pojedini politicari tu nasli svoju racunicu, pa se ugradjuju i kraduckaju, nesto sigurno jeste.

Ja ipak imam utisak da nije zbrzano na kraju. Imam utisak da je u poslu povečan broj radnika i uz dobre vremenske prilike posao se odrađuje u nekom zacrtanom roku. Neko je pomenuo sleganje betona i očvršćavanje koje ide i do oko 30 dana što je ja mislim previše ali nisam kompetentan da tvrdim 100%.

Kvalitet samog autoputa je na dobrom nivou sobzirom kakvu podlogu rade, bar za ovaj prilaz iz pravca NS-a. Daleko bolje nego leva strana autoputa od Ivana Milutinovića ka NS koja je da ne kažem propala i kojoj će trebati rekonstukcija uskoro. Ispucao je skroz.

Nasip od šljunka i peska je bolji nego od zemlje i mislim da nisu nigde koristili zemlju za nasip sem da pokriju strane nasipa kasnije. Kad se sve to dobro nagazi i uvalja uz zalivanje a i kiša je natopila ne verujem da će tonuti to. Mislim da su stavljali i onaj geotextil il kako se već zove u podlogu.

Nasip od šljunka je rađen i pri građenju desnog koloseka od Stare Pazove do Golubinaca i neposredno pred sam nadvožnjak je potonuo i tu se oseti rupa. Za neke stvari je zaista potrebno vreme da bi bilo kvalitetno urađeno. Nadam se da ih ne požuruju jer će se zadesiti isti scenario.
 
Mora da se sale!

Prosao sam ibarskom ka gradu oko pola osam i ni "o" od otvaranja nema! Makar jos nedelju dana, ugrubo receno.. jedino ukoliko sam bio slep kod ociju, onda nista :lol:
 
Mislim da je pun profil samo deo koji nije na vijaduktima.
 
na dobanovcima još nešto raduckaju, ali izgleda kao da je sve spremno za puštanje
 
Batajnica 03.05.
Otvaranje obilaznice , SATRO.

p5030436.jpg


p5030437.jpg


p5030438.jpg


p5030447.jpg


p5030439.jpg


p5030440.jpg


p5030441.jpg


p5030442.jpg


p5030443.jpg


p5030444.jpg


p5030445.jpg


p5030446.jpg


p5030448.jpg


p5030449.jpg


p5030450.jpg


p5030451.jpg


p5030452.jpg


p5030453.jpg


p5030454.jpg


p5030455.jpg


p5030456.jpg


p5030457.jpg


p5030458.jpg


p5030459.jpg


p5030460.jpg


p5030461.jpg


p5030462.jpg


p5030463.jpg


p5030464.jpg


p5030465.jpg


p5030466.jpg


E onda mi je riknula baterija ,pa sam se latio mobilnog,tako da su slike blagi ocaj,

fotografija-0009.jpg


fotografija-0010.jpg


fotografija-0011.jpg


fotografija-0012.jpg


fotografija-0014.jpg


fotografija-0016.jpg


fotografija-0017.jpg


fotografija-0018.jpg


fotografija-0019.jpg


fotografija-0020.jpg
 
Pa jel im to fali habajući sloj na poslenjem segmentu ka NS čim se vidi onako šahta a češalj?
Jel to zafalilo asfalta pa su došli ljudi u crnom. Biće posle :D za belu liniju.

Ograda nije uopšte ušrafljena i stegnuta na nekim mestima.
 
Vrh