Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

zapravo to brdo koje se buši je straževica. resnik se otprilike završava otprilike gde taj tunel izlazi ulazi. tako da ispravka nije baš na mestu.
 
Kartograf":2t7xdfhq je napisao(la):
^^ preskace se semafor???

Mislim da je nemoguće preskočiti semafor. Jedino kad bi ukinuli skretanje iz Resnika na Kružni put prema BP i obrnuto što bi bila velika glupost.
Valjda će se i sektor 6 "jednog lepog dana" početi praviti.
 
Ukradena oprema iz tunela vredna 1. 500. 000 evra

Tuneli "Lipak" i "Železnik" još u mraku. Nestali kompjuteri, video-kamere, bakarni kablovi, klima-uređaji...

SIJALICE u tunelima "Lipak" i "Železnik" na trasi obilaznice oko Beograda nisu proradile ni posle tri i po godine od otvaranja ovih objekata za saobraćaj. Ipak, već su neophodne rekonstrukcija osvetljenja i sanacija tunela. Pored sijaset problema zbog kojih su tuneli svih ovih godina bili u mraku, na kraju su došli i lopovi i odneli opremu vrednu oko milion i po evra.

- Sredstva za rekonstrukciju osvetljenja i sanaciju tunela "Lipak" i "Železnik" su obezbeđena - objašnjavaju u preduzeću "Koridori Srbije". - Procedura legalizacije ovih objekata je u završnoj fazi, te čim budemo dobili potvrdu o okončanju postupka legalizacije ova dva tunela, pristupiće se opremanju.

Iz kontrolnih kućica u neobezbeđenim tunelima, tokom 2010. godine nestali su kompjuteri, oprema za video-nadzor, delovi ventilacionih sistema, klima-uređaji i bakarni kablovi koji se prostiru čitavom dužinom i jednog i drugog tunela - na 1.400 metara. Krađa je trajala mesecima, jer su kablovi ukopani ispod betonskih ploča koje je trebalo podignuti. Pljačku nisu zabeležile ni kamere, jer najverovatnije nisu radile, a i one su postale plen lopova.

Inače, u toku izgradnje tunela ugrađena je i kompletna oprema za funkcionisanje javne rasvete. Međutim, instalirana oprema nije imala električno napajanje, pa nije ni radila. Mada su tuneli otvoreni za saobraćaj, nisu imali upotrebnu dozvolu. Bilo je neophodno pribaviti i dozvolu za priključenje na električnu mrežu. Dobijene su potrebne saglasnosti, i EDB je na osnovu ugovora sa "Putevima Srbije" izveo napajanje na visokom naponu trafostanica. Ostalo je bilo da se do okončanja procedure javnih nabavki potrebne opreme nađe privremeno rešenje za osvetljenje tunela, ali očigledno da do danas nije pronađeno.

TENDER, PA...
ŠTA i kako dalje?
- Sudski veštak treba da napravi zapisnik na osnovu kojeg se izbacuje sve što nije neophodno da se radi iz tendera za opremu koji se raspisuje u skladu sa Zakonom o pomoći domaćoj građevinskoj industriji - kažu u Gradskoj upravi. - Očekujemo da će do 15. marta biti potpisan ugovor sa izvođačem opreme, a da li će biti svetla u tunelu u maju, pitanje je.

ZAVRŠILI 2008. IZGRADNJA tunela bila je poverena građevinskom preduzeću "Planum". Građevinci su svoj deo posla završili početkom novembra 2008. godine. Po okončanju radova i otvaranju obilaznice oko Beograda na deonici od Ostružnice do Orlovače, na kojoj se nalaze i tuneli "Lipak" i "Železnik", objekte su predali "Putevima Srbije".

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:367058-Ukradena-oprema-iz-tunela-vredna-1-500-000-evra

Cudi me sto i tunel ne dobi noge.
 
Po ovim vremenskim uslovima novitet na delu Batajničke petlje
Započeti su radovi bušenja zemlje za postavljanje stubova nadvožnjaka i z n a d starog NS puta :) :kk: :)
(tiku uz stari nadvožnjak)

Gledano u pravcu Bgda izbušena je jutros jedna ,,rupa,, sa desne strane puta
i a već posle podne, mašina prebačena sa leve strane puta

Neverovatan tempo po ovakvim vremenskim uslovima ,
Zadivljujuće za MK njihove ljude i mašine ,
nema šta u najboljem svetlu vraćaju veru u naše građevinare :kk: :) :kk:
 
A sada prave vesti :vops:

Raspisan tender za deonicu Dobanovci-Ostruznica...

Quote:
Serbia Calls Tender for Belgrade Bypass Road Section - TED

20.2.2012 11:59:00 | Author/Source www.seenews.com

Serbian state-owned road construction and maintenance company Putevi Srbije has called a tender for construction works on the Belgrade bypass road, a notice in the EU procurement journal indicated.

The tendered works include the construction of a 10.05 kilometer section from the Dobanovci interchange to bridge No.8 over the Sava river as well as outstanding works on three bridges, rainwater sewer works, traffic signs and road furniture works and motorway lighting works, the notice published in the Tenders Electronic Daily over the weekend showed.


Serbia Calls Tender for Belgrade Bypass Road Section - TED

Feb 20, 2012 13:59 CET Story SeeNews - The Corporate Wire

BELGRADE (Serbia), February 20 (SeeNews) – Serbian state-owned road construction and maintenance company Putevi Srbije has called a tender for construction works on the Belgrade bypass road, a notice in the EU procurement journal indicated.

The tendered works include
- the construction of a 10.05 kilometer section from the Dobanovci interchange to bridge No.8 over the Sava river
- as well as outstanding works on three bridges,
- rainwater sewer works,
- traffic signs and
- road furniture works and
- motorway lighting works,

the notice published in the Tenders Electronic Daily over the weekend showed.

The bidding deadline for the one-year contract is April 24.

The project will be financed from the proceeds of a European Investment Bank (EIB) loan.

TED is a supplement of the European Union’s Official Journal.

In September 2010, the EIB said it will lend 40 million euro ($53 million) to Serbia for the construction of the bypass road in Belgrade.
 
вучко, дакле расписује се тендер који би направио (уз добановци-батајница са до краја године петљом батајница) пун профил од новог сада до саве (моста остружница)?

са осталим секторима што се тиче пуног профила?
 
Koliko razumeh od Dobanovaca do petlje ostruznica ali u tender nije ukljucen most preko Save,dakle treba im jos jedan kredit za njega.
 
Nek je i toliko, rešiće se petlja Surčin i najgori deo obilaznice. Lepa vest.
 
samo da sto pre urade i tender za do bubanj potoka, jer bez toga dzaba smo krecili. stvarno su otkacili skroz.
 
medjutim":9lb1ft57 je napisao(la):
Nek je i toliko, rešiće se petlja Surčin i najgori deo obilaznice. Lepa vest.

Упрво тако, ово више није питање убрзавања саобраћаја већ решавање проблема деонице која је добрим делом пунила црне хронике :violina:
Добро је да ово раде јер када се изгради деоница од Батајнице до Добановаца још ће бити ризичније јер би у том случају после нове деонице у којој је саобраћај двосмеран долазио овај катастрофални полупрофил.
Што се тиче моста верујем да он не би представљао већи проблем с обзиром да је основна конструкција већ одрађена.
 
Ma, nek dođe do tog da je most najveći problem, i biće odlično :)
 
Obilaznica - Projekat praćenja izgradnje

221111-BGOB-VS-06_2.jpg


Beobuild već godinama prati izgradnju obilaznice oko Beograda. U proteklih nekoliko godina posetioci su mogli da čitaju veliki broj naših izveštaja koji su sukcesivno pokrivali radove kako su napredovali. Nakon što je sektor 4 otvoren 2008. nastupila je duža pauza, a prošle godine ponovo je pokrenuta izgradnja otvaranjem radova na sektoru 5 i sektoru 0. Radovi dobro napreduju i prve nove sekcije će biti otvorene nadamo se već ove godine.

Tokom našeg izveštavanja o obilaznici nastalo je dosta fotografija koje su mahom ostale u arhivi vesti, a neke nisu ni bile objavljivane pa smo rešili da ih hronološki objavimo u okviru zasebnog projekta. Segmenti su praćeni pojedinačno kao izdvojene faze izgradnje, pa će sada ceo projekat obilaznice biti arhiviran kao celina i dostupan u okviru sekcije projekti.

U okviru dokumenta novog projekta nalaziće se odvojene sekcije za svaki sektor, kako bi jednostavnije mogli da hronološki pratite radove i izvan naših izveštaja, kao i fotografije svih prethodno izgrađenih deonica iz naše arhive. Takođe, standardno će biti dostune sve karakteristike deonica, njihove dužine, izvođači, mape i rokovi gradnje.

Sa prvim toplijim danima i intenziviranju gradnje na obilaznici očekujte veliki izveštaj sa svih aktivnih gradilišta na jednom od najvećih projekata u zemlji.

Na sledećem linku možete pogledati projekat pracenja izgradnje obilaznice http://www.beobuild.rs/read.php/516.html
 
Videh reportažu na Studio B. Temelji za stub su tik uz stari batajnički drum, tačno na onoj bočnoj traci gde se prostrojva desno za izlazak ka BG. To je skretanje ukinuto na tom mestu i premešteno još napred tj. koristi se ulaz koji je za pravac od Zemuna. U reportaži je rečeno pri kraju da će se stari nadvožnjak rušiti! U kakvom je lošem stanju i treba da ga sruše. Ostaje pitanje kako rešiti problem saobraćaja.

Verovatno će dobar deo biti preusmeren na novi nadvožnjak preko petlje Dobanovci a deo na stari put kod raskrsnice Zemun polje ili one sledeće novo napravljene 420m dalje koji izlazi blizu 13. maja. Kako god ne gine semofor i skretanje levo.

I kad bi nekako mogli da ponovo taj saobraćaj vrate nazad na NS autoput pored one kuće što je najbliža starom nadvožnjaku ako tu ne primene ono rešenje sa raskrsnicom ali kako kad će se tu graditi. Sve ostalo se svodi na put kroz Batajnicu i Banovačku petlju ili ka Pazovi.
 
а зашто су ови наши у тендеру ставили да је рок за изградњу ових 10 км једне траке пута 365 календарских дана? релно, то може да се уради за упола мање, минимум
 
Убрзана изградња је увек скупља. На пример:
- уводиш скупљу, ноћну смену,
- радиш на силу за време лоших временских услова, када је учинак мањи, или се захтавају посебне припреме,
- мораш да позајмљујеш одређене машине по уцењивачким ценама,
- у пребрзој градњи се стимулише и брзи фушерај,
- некад мораш повући раднике са других градилишта, а то се једино исплати ако си дебело наплатио посао на том градилишту
- брзостежући бетон и остали материјали који се уграђују при брзој градњи су скупљи
 
али ја не причам о убрзаној градњи, ја само причам о тома да тај рок од 365 дана за 10км није реалан, то испада да један километар граде месец дана, што је сумануто
 
Vrh