Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

vucko":fazpegil je napisao(la):
Mrka danas kod obilaznice rece da ce biti gotov tunel Strazevica u martu.

Нисам сигуран, шта то значи за обилазницу? Мостови 13,14,15 нису готови? Заборавио сам, шта су рекли, када је то готово?
Мост 16 није почет, је л тако? А чек, где је спој са авалским путем?

Нешто сам се погубио са овим силним роковима... :rolleyes:
 
Tunel za dva meseca, trasa sa mostovima do 1. maja, ako je verovati Mrkonjiću. Most broj 16 niko ni ne pominje, a spoj sa kružnim putem će biti odmah posle tunela.
 
po ovome vidim da je najbolje imati izbore na svake dve godine jer se realno od izbora efektivno dve godine gradi nesto, i to se jos zbrza za pred D day, tako da izbori na po 2 godine i za 3 mandata stigosmo u EU sa punim profilom obilaznice, kompletiranim koridorom 10, autoputem do cacka i mozda...ali samo mozda... prosirenom Vojvodjanskom... kompletirani UMP bi bilo malo alavo da se trazi...
 
Тунел Стражевица биће завршен за два месеца
Београд, 31. јануар, 2012.

Изградња тунела Стражевица на обилазници око Београда биће потпуно завршена 31. марта, најавио је данас извођач радова – компанија „Енергопројект нискоградња“, а министар за инфраструктуру и енергетику Милутин Мркоњић је обилазећи градилиште похвалио грађевинаре што раде и на веома ниским температурама.

Директор „Енергопројект нискоградње“ Стојан Чолаков је изјавио да ће кроз тунел Стражевица дужине 745 метара одмах моћи да се пусти двосмерни саобраћај и тако повеже тај део обилазнице.

Чолаков је рекао новинарима да се приводе крају радови на десном тунелу, а да ће се у наредном периоду градити и леви тунел за пун профил обилазнице, за шта ће тек бити расписан тендер.

Мркоњић је поновио да ће до 1. маја бити повезана траса обилазнице око Београда завршетком радова на петљи Батајница, траси од Батајнице до Добановаца и сектору Б5 од Орловаче до тунела Стражевица.

Министар је казао да ће остати још сектор Б6 односно део од тунела Стражевица до Бубањ Потока, које сада повезује Кружни пут. Тај посао би требало, према његовим речима, да се оконча идуће године.

„Тунел Стражевица је за нас веома важан објекат на обилазници“, истакао је Мркоњић додајући да се по веом хладном времену ради и на изградњи три моста на делу од Орловаче до тунела Стражевица.

Мркоњић је казао да се, такође, изводе радови и на осталим деоницама Коридора 10, од Ниша до Димитровграда и на југу код Врања, наводећи да ће тај важан путни правац бити завршен, у потпуности, вероватно за две године.

Министар инфраструктуре је истакао да за праве градитеље није битно да ли је хладно или топло време и да је извођење радова при врло ниском температурама најбољи доказ квалитета наших грађевинара.

„Честитам градитељима који су потврдили да је српски грађевински сектор изузетно јак ‘и за њега нема зиме’“, нагласио је Мркоњић.

Директор сектора за мостове фирме „МБА Миљковић“ Радослав Ускоковић је на мосту 13, који је део обилазнице од Орловаче до тунела Стражевица, казао да је јутрос на том градилишту било минус 17 степени, али да они обављају радове загревањем воде и запаривањем бетона, као и да нема никаквог разлога да се радови обстављају.

Саветник министра инфраструктуре за мостове Дејан Ковачевић је казао да је реч о великом и тешком објекту за градњу, али и озбиљном извођачу радова који није обуставио радове са бетоном због хладног времена.

На траси од Ибарске магистрале до Стражевице у току су радови на изградњи три велика моста – мост бр. 13 преко Кијевског потока дужине 555 метара, мост бр. 14 дужине 73 метра и мост 15 преко Топчидерске долине у дужини од 661 метар, као и траса између мостова у дужини од 3,8 километара.

У оквиру петље Батајница планирана је изградња два вијадукта од по један и по километар, као продужетак аутопута од Новог Сада према Добановцима.

Конструкција се састоји од левог и десног моста са по две прилазне рампе, а сваки од мостова се састоји од четири раздвојене конструкције.
20120131-51864.jpg

Извор:http://www.mie.gov.rs
Веза:http://www.mie.gov.rs/aktuelnosti/tunel-strazevica-bice-zavrsen-za-dva-meseca/
 
Па да, што се тиче обилазнице та једна цев ће бити завршена за два месеца.
Преостаје још да се изгради и друга цев за обилазницу.

Тунел Стражевица на кружном путу је још раније потпуно обновљен.
 
Министар је казао да ће остати још сектор Б6 односно део од тунела Стражевица до Бубањ Потока, које сада повезује Кружни пут. Тај посао би требало, према његовим речима, да се оконча идуће године.


Ovo je ono što mene nervira, on zna da je ovo nemoguće više ni u teoriji završiti do kraja iduće godine, a svejedno izjavljuje i to mu prolazi.
 
Zdravo svima.Nov sam na ovom forumu i bas mi je drago da ovako nesto postoji,jer mogu da procitam i vidim informacije iz prve ruke :)
Bas mi je drago da se konacno nesto pomera sa mrtve tacke u ovoj zemlji.
Sto se tice obilaznice oko BG tu smo najbolje obavesteni.
Da li neko zna koliko se doguralo sa obilaznicom oko N.Sada i Subotice?
Hvala unapred :D
 
Planski napreduje izgradnja obilaznice oko Beograda »
02. Februar. 2012 | (18:26 -> 18:31), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Izgradnja prvih kilometara obilaznice oko Beograda stigla je do najtežeg dela.

U toku je betoniranje vijadukta iznad batajničke pruge, a zbog prolaska vozova, bez obzira na ogroman minus, radnici su prinuđeni da taj posao obavljaju samo noću.

Najveći deo posla na 6 kilometara dugom putu između Batajnice i Dobanovaca već je završen, pa nadležni kažu da će se tranzitnom saobraćaju koji glavnom gradu prilazi sa severa, mogućnost da zaobiđe čitav Beograd na putu ka jugu zemlje otvoriti najkasnije za tri meseca.

Dve slike sa dva batajnička fronta, između kojih se nalazi most od 53 betonska polja kojim će se automobili s novosadskog autoputa spuštati ka Dobanovcima. Na tom početku obilaznice dve grupe radnika udaljene kilometar imaju pa gotovo isti zadatak. Ovi se pripremaju za gradnju iznad kolovoza da bi stigli do novosadskog autoputa.

Na drugom kraju konstrukcije od 40 hiljada kvadrata najteži zadatak podizanja petlje Batajnica. Vijadukt mora preko pruge.

Pod svetlom reflektora, na deset metara visine, gde je temperatura za još nekoliko stepeni niža, a vetar mnogo jači. Mora da se radi tako, jer se po jedinom mogućem dogovoru vozovi tek tada zaustavljaju. A kraj radova na ove dve saobraćajne trake nije daleko.

Preko šest kilometara autoputa u nastavku obilaznice između Batajnice i Dobanovaca ima prvi sloj asfalta ispod koga je kažu nasuto preko pola miliona kubika peska. Ovo je najvažniji deo obilaznice na kome se sve što dolazi iz pravca Mađarske i Hrvatske spaja i usmerava ka jugu oko glavnog grada.

To što će i Dobanovačka petlja biti završena kada i prethodna Batajnička ne znači da vožnja oko Beograda dalje od ovog mesta neće biti moguća. Naprotiv 1. maja voziće se kažu i preko Orlovačkih mostova i straževičkog tunela, proradiće obilaznica.
 
Jel bi mogao neko orijentaciono da mi uporedi kolika je plata radnika na obilaznici i slicnog radnika koji radi na slicnom projektu u Nemackoj?
 
Bio sam do gradilišta Batajničke petlje ,
sobzirom da mi se pokvario foto-aparat, slikao sam par sliči ca mobilnim telefonom
na žalost ne uspevam da ih prebacim na comp, koj naprosno ne vidi telefon :bash:
zato evo par reči :)
Obilaznica je pod snegom kao i sve drugo. . . . prosečna dubina snega ispod kolena . . . brrrr. . .
Sem čuvara koj istrčava na prvu sa klasikom %$ )%/(?$!""##$ , nema žive duše. . . .
Malo dalje u bazi, primecuju se aktivnosti zimske službe za održavanje puteva, koja koristi prostor bazne platforme. . . .

Na samoj raskrsnici ispred Batajničkog nadvožnjaka ka BG poređani su saobracajni znaci koj izviruju iz snega,
i usmeravaju vozače koj su hteli da skrenu sa starog na novi put iz pravca NS ka BGu
da je to moguce nekoliko metara dalje (suprutna kolovozna traka) . . . . .

Na mestu one sporne kuce pobedosnosno stoji ona velika mašina za postavljanje temelja stubova. . . .
U pozadini špalir stubova ukrašen belim kapama. . . .
 
Dve osobe poginule u sudaru na Ostružničkom mostu

BEOGRAD - Dva muškarca od oko 60 godina poginula su danas oko 18 sati u direktnom sudaru automobila i kamiona na Ostružničkom mostu.


Do nesreće je došlo kada se automobil marke “reno” sudario sa kamionom slovenačkih registarskih tablica.

U nesreći su poginuli suvozač i putnik iz “renoa”, dok je vozač sa teškim povredama prebačen u Urgentni centar.

Vozač kamiona nije povređen.

Uviđaj je u toku, a saobraćaj na tom delu puta znatno usporen.

2012 © - blic.rs

http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/305411/Dve-osobe-poginule-u-sudaru-na-Ostruznickom-mostu
 
"ORION" po planu det.regulacije obilaznice Batajnica-Dobanovci(stari plan) postoje servisne saobracajnice i sa jedne i sa druge strane puta.Mislim da su sirine oko 8metara.A plavi put je ulica sirine najmanje 24metra.
 
Jel neko možda zna kako će se uraditi leva traka. Da li će se delimično rušiti stari nadvožnjak do postojeće dilatacione spojnice ili će se i taj nadvožnjak provući pored postojećeg mada malo verovatno jer mesta nema baš. Mogli bi ladno tako da urade i da postojeći nadvožnjak "otklope" i ugrade one sajle za prednaprezanje. Tako ne bi trebao više da propada kao sada. Drugi stari deo onda nadovezati kao rampu na novi nadvožnjak. U celoj ovoj priči oko obilaznice taj deo će biti najzanimljiviji tj. kako će rešiti tu rampu ka NS gde je sad postojeći nadvožnjak.

Kao što sam već rekao jednom stari navožnjak se sastoji od 2 nezavisna dela. Jedan novi nadvožnjak će biti spojen u 4 dela spojena diletacinim spojnicama. Mislim da im se mera uklapa tu i da će po svojoj prilici novi nadvožanjak za levu traku ići preko postojeće spojnice starog.

Rok za završetak obe trake je kraj godine pa se postavlja pitanje kako će leva traka biti gotova za kraće vreme? Da li je to blef ili će nekih ~200m novog nadvžnjaka biti iskorišćeno od starog i samo rekonstruisano a ostatak pretvoriti u rampu.

Ovo bi neko ko je stupa u kontakt sa projektantima mogao da sazna.
 
edgeman,

ова друга трака је већ поодмакла са извођењем. престали су да је раде да би завршили ову једну пред изборе.
 
А ево и једног корисног обавештења о обилазници. Јуче, 08. фебруара, отворена прва бензинска станица на обилазници. Станицу је отворила компанија ОМВ Србија.
Цео текст са сајта „Ауто Блог“:

OMV Srbija otvorila novu benzinsku stanicu na obilaznici oko Beograda

OMV Srbija je otvorila svoju 61. benzinsku stanicu u Srbiji. Nova benzinska stanica se nalazi na obilaznici oko Beograda u blizini Surčina i to u smeru ka ibarskoj magistrali.
Stanica je otvorena 24 sata dnevno i u ponudi ima pun asortiman proizvoda dostupnih na OMV benzinskim stanicama u Srbiji, uključujući maziva, auto-gas, kao i AdBlue. Ova stanica se takođe ponosi i VIVA prodavnicom i restoranom gde OMV potrošači mogu da predahnu za vreme svog putovanja uživajući u trenutku zadovoljstva.
Novootvorena OMV benzinska stanica Obilaznica predstavlja još jednu OMV grinfild investiciju u Srbiji. Inovativnost, odgovornost prema životnoj sredini, usredsređenost na kvalitet i jak osećaj lojalnosti kod potrošača dale su OMV-u dodatni podsticaj za kontinuirano širenje mreže benzinskih stanica u Srbiji.
Generalni direktor OMV Srbija Karolj Lajko je povodom otvaranja nove stanice izjavio: „Otvaranjem ove stanice obeležavamo nastavak investicija u Srbiji. Naša nova benzinska stanica je multifunkcionalan uslužni centar za kupce i njihova vozila. Pored goriva, maziva, hrane i pića, ova stanica se ponosi i dečijim igralištem, kao i parking mestima za automobile i kamione.“
Na benzinskoj stanici Obilaznica AdBlue kompatibilni kamioni i autobusi mogu da natoče svoje dodatne rezervoare sa AdBlue, koji štedi tako što smanjuje potrošnju goriva i smanjuje emisije štetnih gasova do 60%. OMV je prvi lanac benzinskih stanica u Srbiji sa HACCP sertifikatom, koji garantuje kvalitet i sigurnost hrane kupljene u VIVA restoranima. Ponuda uključuje oko 1500 proizvoda, koja se kreće od ukusne kafe pripremljene po najboljoj tradiciji bečkih kafea pa do najukusnijih pekarskih proizvoda. VIVA potrošačima nudi svet zadovoljstva sa širokim asortimanom vrhunski spremljene hrane i pića u bilo koje doba dana ili noći, sedam dana u nedelji.
PR OMV Srbija

http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti...-benzinsku-stanicu-na-obilaznici-oko-beograda
 
Da li neko moze da mi pomogne ili objasni,na koji fazon ce oni sad u maju da puste obilaznicu do Bubanj Potoka???
Sektor 6 nisu ni poceli,a kakav je to kruzni put od tunela strazevica,ima li ko fotke kako to izgleda ili mozda mapu?
Hocemo li od strazevice do Bubanj Potoka opet nekim selendrama? :(
 
користи се постојећи кружни пут. иди на Гугл Мепс па нађи и види
 
Vrh