Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Tako je, most 16 pripada sektoru 5, on je na granici sa sektorom 6, a pomenuh ga i kontekstu moguce revizije sektora 6 a i zbog toga jer se u skorijim izvestajima nigde ne obelodanjuje njegova gradnja, niti je jos pocela koliko znam (iako dakle pripada sektoru 5), vec samo mostovi 13, 14 i 15 koji se trenutno i grade.

Ovde me takodje kopka, ako je tako, da li je u postojecem uzetom kreditu za sektor 5 uracunat i taj most broj 16, i sta ce mo sa razlikom u novcu ukoliko se on ne bude gradio; da ne bude "pojela maca" pare. :/
 
Red je naravno da spomenem da su nam postovaoci naseg foruma i sajta iz MBA Miljkovic omogucili da Mateja danas svrati i napravi dobre fotografije trenutnih radova i premoscavanja zeleznicke pruge
 
@Матеја Бељан
+1 :)
Vau,
Hvala Mateja, :) predhodne padavine su gradilište načinile izuzetno teškim za pristup
što je posebno otežavajuca okolnost, naročito kad znamo da duž istog stalno ,,špartaju,, teška građ. vozila
iza kojih ostaje pravi poligon za survival koj si očigledno vrlo uspešno prošao :) :) :)
 
Koliko je zahtevno ,,premoštavanje,, pruge zbog železničke el. mreže pod visokim naponom
Predhodna faza


i zato moram da ponovim i akcentujem Matejinu sličicu



Uploaded with ImageShack.us

Radovi se mogu izvoditi na premoštavanju samo pod noćnim uslovima
jer tada je isključen visoki napon ,
Tokom dana (videli ste onaj beli A-4 papir) zabranjen je pristup i radnicima
na tom delu upravo zbog opasnosti od visokog napona koj je tik uz konstrukciju.

Kad se na sve to doda hladnoca koja je još niža nego u gradu
opasni noćni radovi su stvarno pravi poduhvat za graditelje na ovom projektu :kk:
Još jednom hvala Mateji za izuzetno dobre sličice :)
 
Svaka cast!Da li ste znali da li ce moci bez problema da se provuku jos 2 koloseka tuda kada to bude bilo potrebno?
 
Sobzirom da u neposerednoj blizini ovog prelaza u nekim planovima se pojavljuje nova žel. ranžirna stanica
i morace jednog dana da tuda između stubova, da prođu još dva koloseka
Naši BB drugari sa teme - železnica,
mogui više reči o planu i mogucnosti same obilaznice iz ugla železnice :)
 
@boca-ica, ti koloseci će biti putnički (dupliranje kapaciteta pruge Batajnica - NBG) i deo putničkog čvora. Teretni čvor, koji uključuje tu ranžirnu stanicu ne dotiče batajničku petlju
 
Похвално је што радови нису стали ни при оваквом времену.
 
Ne dotiče direktno ,
evo ponovljam sličicu iz one priče ,,čvorišta,, gde je
plava tačka pretstavlja petlju, te prohodnost i broj koloseka jeste bitna stavka što je projektom petlje i ispoštovano :)
za buducu ranžirnu stanicu i naravno , za BGvoz-metro šta god da bude . . .



strelica pokazuje mesto-tačku gde je u predhodnom postu i slikano premoštavanje pruge :)

Uploaded with ImageShack.us
Edit
Kako je lep osecaj kada se ,,iskopaju,, stari planovi iz tadašnje ,,mašte,,
a upravo sada se ko čarolijom materijalizuju - pred nama :)
 
Otkud potrebe za tolikim ranzirnim stanicama, Makis je projektovan za 3000 vagona dnevno, danas ih ima maksimum 600 svaki dan...

Otkud to da nam je potrebna jos jedna ranzirna stanica???? :shok:
 
hm. . . priseti se koliko se cisterni sa opasnim materijama prolilo, zapalilo i sl. u Bgdu o čemu su obaveštavali i mediji

Makiš - ranžirna stanica Beograd predstavlja potencijalnu
lokaciju za koju su do sada urađene mnoge studije i na
kojoj je bila planirana izgradnja kontejnerskog terminala.

Međutim, ova lokacija se nalazi unutar zaštićene zone izvorišta pijaće vode za Beograd,
pa se procenjuje da je
gotovo nemoguće dobiti neophodne dozvole nadležnih ekoloških institucija.

Batajnička petlja na obilaznici oko Beograda nije na izvorištu vode a na ravnom je terenu pa omogucava
lak pristup svim terminalima-platformama za za pretovar robe iz jednog u drugu vrstu prevoznog sredstva
-drumski transport - veza između dva pravca sa obilaznicom
-železnički transport - postojeca pruga
-vodeni transport - blizina reke Dunav -
-vazdušni transport - dva aerodroma od toga jedan buduci kargo, u koj oduvek ulazi i pruga

Samim tim veliki deo tranzinog kargo saobracaja ce biti uklonjen iz centralnih delova Bgda :kk:
 
Nije potrebna jos jedna ranzirna stanica, nego kontejnerski terminal i to ce i da se gradi. To su dve razlicite stvari u osnovi.
 
Pored Batajničke petlje na obilaznici baš lepo bi leglo nešto ovako , da se ne prolazi kroz grad

 
Ne radi se tu samo o Batajnica RTC na 180 hektara,vec se pored obilaznice(gledajuci iz pravca Batajnice ka Dobanovcima)po GUP Beograd 2021 planira izgradnja privrednih parkova(mislim oko 880hektara).Zato se pravi RTC,jer se vec za potrebe Batajnice planira izgradnja ulice I reda preko tog zemljista.Sve se to vidi na BOCINOJ slici.
 
Ministar Mrkonjic na studiu B je pre neki dan izjavio da ce najveci deo obilaznice biti gotov do izbora a posle izbora ostaje da se uradi jos 8km i obilaznica je potpuno gotova
 
Мало ми је чудан овај плави пут


било би ми логично да се укршта са сервисном саобраћајницом а не да мора да се враћа назад на батајничку петљу када се иде у правцу добановачке петље
 
Ta ulica I reda se vraca na petlju ispod obilaznice(znaci ne ove koja se pravi sada)vec na pomocni prelaz preko pruge, koji se za sada ne radi.Taj prelaz bi trebao ici na 70m od obilaznice(ka Zemun Polju).
 
То је јасно, али ја колико сам разумео требало би да буде сервисна саобраћајница између батајничке и добановачке петље тако да би један сегмент овог пута био дуплирање
 
Samo se prisetite one priče sa drumskim prelazom preko železničke pruge u Batajnici -
rampa na lakat krivini. . . . da, gotvo ne rešiv prelaz . . . (žuta preko pruge)
Nije mali pritisak saobracaja baš na tom mestu, koje često ima spuštenu rampu
Upravo tim ,,čudnim,, plavim putem, treba da se taj saobracaj iz pravca
Ugrinovaca preusmeri ka petlji i time se izbegava rampa, a sa petlje ,, gde ti duša želi,, :)
plus,
što je buducoj ranžirnoj tj. terminalu jedina pristupna saobracajnica

edit
za znatiželjne, zemljište ispod plavog puta je ispresecano kanalima tj. podvodno je
( nije najpogodnije za naseljavanje -)
Sam put obilaznice od petlje ka Dobanovcima ima ispod ugrađene velike cevi
a ko pamti sličice sa peskom od letos ,, uslikano ,, i kanali i cevi
 
Прошлог пролећа сам направио снимак вожње по Обилазници, од Остружнице до петље Добановци. Ишао сам од Умке на Нови Београд, па сам искористио прилику да уснимим целу трасу. Снимак траје 42 минута, улазак на обилазницу је на 07:20, а излазак на Е70 код Добановаца на 20:35.

http://www.youtube.com/watch?v=PTg0FFTF1zY

Снимљено 12. маја 2011. :)
 
Mrka danas kod obilaznice rece da ce biti gotov tunel Strazevica u martu.
 
Vrh