Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

^^Ne zasluzuje on uopste da se o njemu prica i gubi vreme. Svoju (ne)kulturu on iz dana u dan prezentuje kroz svoje izjave i postupke. Zalosno je jedino to sto se nalazi na tako odgovornom mestu... :(
 
Prosto ne znam gde ovo da "obesim", ali ovo je urnebesna komedija! Obavezno stivo! :D

Велимир Илић, министар за инфраструктуру
Мишковић води хајку против мене (1)
Пошто сам Коштуничин партнер, схватили су да ако сви из опозиције иду на мене постоји могућност да експлодирам и да влада оде
N44741_a67n5dkSv1zmvbIoK9dz6ZbVLyTtEl2jSwe.jpg

Велимир Илић

ИНТЕРВЈУ
Министар за инфраструктуру, бивши министар за капиталне инвестиције и будући председнички кандидат Велимир Илић данима не силази са новинских стубаца, прво због концесије, потом због градње болнице, затим због наводног инцидента са секретарицом Драгана Ђиласа, а сада и због оптужби које је изнео на рачун свог колеге Ђиласа и председника државе Бориса Тадића да су организовали медијску хајку на њега. Хајде, да не буде да ми новинари тражимо само лоше ствари о вама. Ја сам се сетила да су вас у првом мандату грађани, ако је веровати неким агенцијама за истраживање јавног мњења, прогласили најбољим министром. Да ли ви имате утисак да такве позитивне ствари о вама новинари избегавају да помињу и да примећују само негативне?

Не , не примећују, ја мислим да су то налози који долазе са друге стране из других политичких опција, то су новинари који долазе из конкуренције, и онда се потенцира нешто минорно и периферно да би се сакрили прави проблеми и велике афере.

Ни ви не заостајете у лансирању афера.

Знам много, ту сам 17 година. Знам штошта и знам да не може све одједном да буде боље, али појединци су превршили све мере и покушавају да приватизују ову државу.

Који појединци?

Они који су узели многе медије, спонзоришу многе активности...

Добро, реците име?

Од ЈУЛ-а, СПС-а, Зоранове владе, увек су присутни, и данас су присутни. Ево, конкретно име. Ја највише проблема имам са Мирославом Мишковићем и он стоји иза многих ових проблема. Једино му ја нисам у игри и пришао на поклоњење, други јесу. Кад сте чули да Српска радикална странка напада Мишковића. Никад. А зашто?

Па, нисам чула нешто ни вас остале.

Како мислите?

Па ко је од ваших коалиционих партнера рекао нешто о Мишковићу?

Па ја зато и кажем, једино сам ја. Чак ме је Мишковић и тужио и тај спор је на суду.

А за шта сте га конкретно напали?

Па, нисам га напао рекао сам му да мало прикочи, да је прешао све границе, ево сад иде и на највећи српски бренд Црвену звезду. Значи свугде је, од аграра, банака, осигурања, путева, грађевине, трговине, комплетно увоз, извоз, дозволе. Да ли он гради без дозволе, како гради објекте, на којем земљишту... То треба погледати. Ја сам о томе и говорио и писао и упозоравао, али не вреди. Знате, ако се замерите тим политичким моћницима може свашта да се догоди. Према томе ја сам имао тај проблем. Ми знамо ко финансира поједине медије, и на који начин и, наравно, касније добију домаћи задатак да крену на вас. Данас се пише о некој клиници која вреди пар стотина хиљада евра, а не пише се о објектима који вреде милионе евра и који се налазе на атрактивним локацијама.

Али не би Мишковић имао пола Србије да власт то не одобрава.

Па, ја не желим сад да коментаришем посебно Мишковића и његов рад, али понављам, ако Дедијер и остали мене контролишу и помињу за сваку ситницу, кад променим цреп на кући...

Добро, дајте да разграничимо неке ствари. Дедијер је надлежан за спречавање сукоба интереса у раду државних службеника.

Јесте, али да ли су Мишковићеви директори били главни у министарству финансија у прошлој влади, да ли су сад водећи у приватизацији, да ли су годинама водећи у свим државним институцијама што се финансија тиче? Да ли је то сукоб интереса?

Али ви сте били и у прошлој и у овој сте. Ова влада је узела Мишковићеву десну руку Милку Форцан за члана државног савета за брендирање Србије, иако Врховни суд треба да испита да ли је Мишковић прешао границе монопола. Како њему све то прође а нико од вас ништа не уради?

Па и мене то интересује.

Па јесте покренули то питање негде, на влади?

Па, што ја морам да покрећем, мене то не интересује. Али видим на свим важним састанцима, без обзира где се дешавају и на ком нивоу, видим Мишковић је присутан.

А ко га позива?

Не знам ја то. Тиме одређени органи треба да се позабаве. Ја сам се замерио Мишковићу и многи новинари који су са мном пријатељи кажу ми имамо налог од шефа, речено нам је то, и сви ми кажу, па знате Мишковић стоји иза тога, ми то знамо и ми то не можемо да зауставимо.

Јесте разговарали о томе некада са премијером?

Нисам разговарао, не желим да разговарам ни са ким о томе. Имам пуно проблема и није једноставно радити ово што ја радим и ући у сукоб са онима са којима сам ја морао да уђем. Видите сада се препуцавају ЛДП и ДС, наравно преко мене и НС. Препуцавају се радикали са ДС опет преко мене. То је покушај да се разбије ова влада, а ја сам колатерална штета. Пошто сам ја Коштуничин партнер у том послу схватили су да ако иду сви из опозиције на мене, значи постоји могућност да ја једног дана експлодирам и кажем до виђења и да та влада оде. И ја нисам од челика да издржим толике нападе.

Значи ви тврдите да је све што се пише по новинама хајка на вас која је резултат вашег сукоба са Мишковићем?

Па јесте, једним делом његова, једним делом политичких странака које желе да се сукобимо са ДС да би дестабилизовале владу.

Које странке у влади штите Мишковића?

Немојте мене... Штите га многе, али то је несрећа наша, Мишковића сви штите. Изузев пар нас. Сви га други штите.

На влади се не разговара о томе?

Па ја сам то питање покретао много пута, не на влади, али на одборима и састанцима разноразним, али увек се то затрпа и стави у други план. Све има своју позадину. И ја не желим да ратујем сад против Мишковића и лично немам ништа против њега, али молим вас лепо, не пише се о великим градњама и трговинама, а пуне се новине неким глупостима које су толико минорне и све чисто као сунце.

Ђиласа сте, заједно са Тадићем пре неки дан оптужили да су наложили Дедијеру и Одбору за сукоб интереса да вас нападне и тврдите да поседујете видео-снимке тог њиховог договора да вас униште? Где су вам те касете?

Слушајте, касету смо гледали и њу имају многи и сви ћуте.

Који многи?

Ево, један, да не набрајам друге, Биџа из Свилајнца.

И што је не покажете?

Ево, зовните Биџу нека вам он покаже.

Па нећу да зовем Биџу, питам вас, то се тиче вас, а не Биџе.

Па, нека се тиче мене. Али, новинари су погрешно пренели. Направљен је један састанак где је дат задатак да се крене, па каже немамо ништа за Илића, па каже онда дајте Дедијеру нека га јури. Мени су то рекли људи који су гледали. И све се одвија по програму који је тамо испланиран.

Што ви њима толико сметате?

Зато што преко мене иду на Коштуницу, јер су сад фини и увиђајни па неће директно на њега. И сад прозивају Коштуницу зашто Илић ово, зашто оно и ја сам у једној неугодној ситуацији. Мени долазе новинари даноноћно, у мом дворишту се налазе камере сваки дан и ја хоћу сад овде да вам саопштим да ћу своју имовину бранити свим расположивим средствима. И упозоравам ваше колеге да не могу да дођу на моје имање без претходне најаве и моје сагласности. То пренесите. Нећу на мојој фарми, у мом тору да се налазе манијаци који се декларишу као новинари. Јер тај манијак, који се представља као дописник Б92, није само правио интервју. Сељаци су дали изјаве да је сексуално злостављао животиње. Нећу манијаци да ми улазе у двориште. Можда их они називају дописници, ја не знам. Поједини новинари су корумпирани криминалци, банда против које ова држава мора да се бори, наглашавам појединци.
Драгана Матовић
[објављено: 19.10.2007.]
Izvor: Politika Online
Link: http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=44741
 
Sto je najgore to sto je rekao o Miskovicu da je trenutno svuda prisutan (citaj monopolista) je tacno, medjutim najmanje bi trebalo Velimir Ilic da prica o tome i o nekom postenju i demokratiji. Ups odosmo mi off...
 
Postovi u vezi Velje su samo relativno OFF posto sudbina cele infrastrukture Srbije zavisi od njega samog!

Meni je ovo prosto genijalno!

Али ви сте били и у прошлој и у овој сте. Ова влада је узела Мишковићеву десну руку Милку Форцан за члана државног савета за брендирање Србије, иако Врховни суд треба да испита да ли је Мишковић прешао границе монопола. Како њему све то прође а нико од вас ништа не уради?

Па и мене то интересује.

Па јесте покренули то питање негде, на влади?

Па, што ја морам да покрећем, мене то не интересује.
 
EIB: 60 miliona evra za obilaznicu
Beograd -- Evropska investiciona banka je odobrila Putemina Srbije kredit od 60 miliona evra za izgradnju dela obilaznice oko Beograda.

Ugovor o kreditu za radova na deonici obilaznice od Batajnice do Dobanovaca, dužine 9,7 kilometara, potpisali su generalni direktor Puteva Srbije Branko Jocić i potpredsednik Odbora direktora EIB Dario Skanapjeko.

Direktor Puteva Srbije Branko Jocić je najavio da će to javno preduzeće 15. novembra potpisati još jedan međunarodni kredit za finasiranje izgradnje obilaznice oko Beograda na autoputu E-75. „Radi se o kreditu od 55 miliona evra koji će Srbiji dati Evropska banka za obnovu i razvoj“, precizirao je on.

U ime Vlade Srbije, koja daje garancije za taj kredit, ugovor je potpisao bez portfelja, zadužen za sprovođenje Nacionalnog investicionog plana Dragan Đilas, koji je rekao da u vezi ovog projekta, kao i Koridora 10 postoji "najveća saglasnost među svim članovima vlade".

On je rekao da je sa predstavnicima gradskih vlasti u Beogradu, za sada, usmeno dogovoreno da se iz gradskog budžeta interveniše sa oko 300 miliona dinara. Prema rečima ministra Đilasa, davanje kredita svetskih finansijskih institucija Srbiji znak je da oni imaju poverenja u Srbiju da će ona taj novac dobro iskoristiti, ali i u predviđenim rokovima i vratiti.

Ministar je rekao da su za Koridor 10 u naredne tri godine predviđene investicije od tri milijarde evra i dodao da ima mogućnosti da u naredne tri godine budu završeni radovi na tom projektu. Govoreći o planovima za 2008. godinu, on je kazao da se očekuje rekonstrukcija Pančevačkog mosta, kao i mostova na Tisi i Savi kod Rače i Obrenovca.

Predstavnik EIB-a Dario Sanapjeko je rekao da ovaj ugovor predstavlja prvu tranšu ukupnog kredita u iznosu od 180 miliona evra, a rok otplate kredita je 25 godina uz mogući grejs period od pet godina.

Vrednost celog projekta izgradnje obilaznice se procenjuje na oko 452 miliona evra.
Izvor: B92
Link: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2007&mm=10&dd=19&nav_id=268562
 
O hvala Bogu! Valjda mogu ta sredstva odmah da rasporedjuju po potrebi! Za koliko radova je ovih 115m dovoljno, tj. sta tacno sa tim parama moze da se zavrsi?

A tri godine za zavrsetak koridora 10!? A kako to?
 
U teoriji ne bi trebalo da bude velikih problema napraviti krak od 100km za 3 godine
 
Mozda malo vise - NS-Subotica, Nis-Dimitrovgrad, Leskovac-Presevo :) To je sve Koridor 10.
 
OK, NS-Subotica - to ce graditi koncesionari

Nego na koliko traka ce da ide Horgos Pozega, nesto razmisljam mu sad, pretpostavljam da ce da bude kao i ostali autoputevi u Srbiji? Kada grade Su-NS napravice jos jednu traku pored stare koliko sam razumeo, zar nije poluautoput siri od trake autoputa (srpskog), da li bi druga traka bili identicna?
 
Kada je poluautoput napravljen on je napravljen u punom profilu za jedan pravac pa je kasnije "prebojen" da se naprave dve trake + dve polutrake, tipa zaustavne. Ako se ponovo sve to prefarba, dobija se najnormalniji pravac, kao BG-Nis ili BG-Sid.

Tako da ce se dodati put iste sirine pored postojeceg poluautoputa i time ce se dobiti pun profil sa 3+3 trake.
 
Ljudi nemojte da se frljate, nigde u Srbiji ne postoji put sa 3+3 trake....Vidjo sam u Italiji, Nemačkoj ali u Srbiji nema potreba za time......Svi autoputevi kod nas na na kolovozu širine 11.5m (po smeru).

Prva faza je poluatoput odnosno jedan kolovoz širine 11.5m u koji se ubace po jedna vozna traka za svaki smer + po jedna zaustavna. Posle , u fazi 2 kad se poveća obim saobraćaja i obezbede sredstva napravi se pored postojećg isti takav i oba se ofrbaju rako da imaju po dve vozne trake i jednu zasitavnu po smeru (znaći 2+2 e ne 3+3). Zaustavna traka nije predviđena za protočni saobraćaj i široka je samo 2.5 m i ima duplo tanju konstrukciju. Takonje bilo sa BG-NS, tako ke sa SU-NS i tako će biti sa obilaznicom.

Kad se kaže pun profil-misli se na po dve vozne i jedna zautavna po smeru , znači ukupno četiri vozne i dve zautavne.....uf al sam udavio.
 
aha ok, ja sam mislio da je poluautoput siri od 11.5m, posto ima dve protocne trake i dve zaustavne...
 
Zaustavna ili ne, to je ipak traka tako da autoput u jednom smeru ima 2 vozne trake i jednu zaustavnu traku, znaci, 3 trake!

U Nemackoj postoji i nekoliko autoputeva sa 2+2 trake i to bez zaustavnih, a postoje i autoputevi sa 3+3 trake, gde se treca koristi nekada kao zaustavna, a nekada kao normalna traka za voznju.


Zaustavne trake na poluatoputu (inace, termin poluautoput ne postoji, to je izmisljeno za ono u Vojvodini) nisu "punog profila" vec su uze od normalnih zaustavnih traka na punom profilu autoputa, koje ponekada sluze i za voznju (recimo kada se obnavlja put).
 
PIGLET":3bqt0fp5 je napisao(la):
Ljudi nemojte da se frljate, nigde u Srbiji ne postoji put sa 3+3 trake....Vidjo sam u Italiji, Nemačkoj ali u Srbiji nema potreba za time......Svi autoputevi kod nas na na kolovozu širine 11.5m (po smeru).

Prva faza je poluatoput odnosno jedan kolovoz širine 11.5m u koji se ubace po jedna vozna traka za svaki smer + po jedna zaustavna. Posle , u fazi 2 kad se poveća obim saobraćaja i obezbede sredstva napravi se pored postojećg isti takav i oba se ofrbaju rako da imaju po dve vozne trake i jednu zasitavnu po smeru (znaći 2+2 e ne 3+3). Zaustavna traka nije predviđena za protočni saobraćaj i široka je samo 2.5 m i ima duplo tanju konstrukciju. Takonje bilo sa BG-NS, tako ke sa SU-NS i tako će biti sa obilaznicom.

Kad se kaže pun profil-misli se na po dve vozne i jedna zautavna po smeru , znači ukupno četiri vozne i dve zautavne.....uf al sam udavio.
Sirina jednog kolovoza na autoputevima u Srbiji je 11.0m odnosno 10.70m. Sirina jednog kolovoza obilaznice je 11.5m. Kod obilaznice je zaustavna traka projektovana sa istom debljinom kolovozne konstrukcije kao i vozne trake.
Inace pun profila autoputa podrazumeva izgradjena oba kolovoza, dok poluautoput podrazumeva izgradnju samo jednog kolovoza.
 
Beogradu preti saobraćajni kolaps
20. oktobar 2007. | 16:31 | Izvor: B92
Beograd -- Stručnjaci upozoravaju da da će nastati kolaps ako se radovi na oblilaznici oko Beograda podudare sa rekonstrukcijom "Gazele".
1877512474471a1a4784f8e982188903_extreme.jpg

Most "Gazela" u Beogradu

Odobravanjem kredita Evropske investicone banke u iznosu od 60 miliona evra, nastavlja se izgradnja dela obilaznice oko Beograda. Ministar zadužen za NIP, Dragan Đilas, međutim, najavljuje da će deo obilaznice, od Ostružnice do Ibarske magistrale biti završen pre početka radova na mostu "Gazela", što bi bar polovinu teretnog saobraćaja koji prolazi kroz centar preusmerilo.

U bilo koje doba dana, nemoguće je izbeći gužvu na "Gazeli". Dnevno ovim mostom prođe oko 160.000 atomobila i kamiona što dovodi do pravog kolapsa.

Izgradnjom obilaznice oko Beogarada, tranzitni i teretni saobraćaj bi rasteretio centar grada, jer bi preko ostružničkog mosta prolazilo oko 29.000 vozila dnevno, a isto toliko i od Dobanovaca do Ostružnice.

Taj pravac sada koristi sedam do devet hiljada vozila dnevno, a gotovo sva teretna vozila idu kroz centar grada, što im znatno otežava tranzit.

Ukupna dužina obilaznice je 37,3 kilometara i sada je jedino u funkciji "poluautoput" od Dobanovaca do Ostružnice u dužini oko 17 kilometara uključujući i drumski most na Savi kod Ostružnice koji se ne koristi dovoljno.

Sa kreditom Evropske investicione banke, deonica od Batajnice do Dobanovaca, dužine 9,7 kilometara trebalo bi da bude gotova pre početka rekonstrukcije "Gazele", što će preusmeriti deo saobraćaja, a samim tim smanjiti gužvu u centru grada.

Dragan Đilas, ministar bez portfelja zadužen za NIP kaže da mora uskoro da se započne i rekonstrukcija Pančevačkog mosta.

"Moramo da započenmo radove i na izgradnji mosta preko Ade Ciganlije i projekte gledajući 30 godina unapred. Cela obilaznica oko Beograda je bitna, a ne samo Batajnica i Bubanj potok, i ti projekti imaju saglasnost grada i treba da se realizuju", kaže Đilas.

Međutim, stručnjaci ocenjuju da je nemoguće da se taj deo obilaznice završi do početka radova na Gazeli.

Milan Vujanić, profesor sa saobraćajnog fakulteta, predviđa da će u Beogradu tek nastati gužva jer obilaznica neće biti gotova bar još za dve godine.

"Obilaznica bi rasteretila i smanjila zagušenje i gužve na mostovima. Mislim da radovi na obilaznici neće biti gotovi pre nego što počne rekonstrukcija Gazele. Građani će tek videti šta je gužva”, objašnjava Vujanić.

Za izgradnju obilaznice oko Beograda za ovu godinu izdvojen je 721 milion dinara.

Međutim, zbog dugova države izvođačima radova na obilaznici od dela Ostružničkog mosta do Rakovice, koji iznose 800 miliona dinara, Vlada je iz NIP-a izdvojila još 300 miliona dinara kako bi vratila barem deo duga. Deo sredstava bi trebalo da izdvoji Grad Beograd.
Izvor: B92
Link: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=10&dd=20&nav_id=268698


Deonica od Batajnice do Dobanovaca treba da bude gotova pre rekonstrukcije Gazele, znaci do Aprila?? Pa lepo. Izgleda da imamo neku novu super sonicnu tehnologinu.

Drugo, cak i ubrzavanje radova na deonici Ostruznica-Orlovaca nece pomoci pri rasterecivanju Gazele jer alternativni pravac (Dobanovci, Ostruznica, nova petlja pre Ade, Cerak, Zarkovo, Ibarska) vec postoji.

U tom slucaju bolje da svim snagama krenu na deonicu Orlovaca-Bubanj potok i dalje do Panceva.
 
E, stvarno ovi novinari preteruju, svakih mesec dana neki ' kolaps'.

Kolko vidim niko nije 'kolapsirao', onemoćao ili riknuo.

Samo se gađaju sa bombastim naslovima, pa kad bi ih čovek
uzamao za ozbiljno ni iz kreveta ne bi izlazio. :)
 
Nenad":184rsxpz je napisao(la):
Beogradu preti saobraćajni kolaps

Deonica od Batajnice do Dobanovaca treba da bude gotova pre rekonstrukcije Gazele, znaci do Aprila?? Pa lepo. Izgleda da imamo neku novu super sonicnu tehnologinu.
Ko ti kaže da će se sa Gazelom početi u Aprilu ? :) Da je bilo po planu na Gazeli bi se već uvekoliko radilo.
 
@Dragan - he, he to je moj naslov :D pa, tako kaze profesor Vujanic, a ne novinar koji je radio tv prilog, niti ja koji sam ga okacio na sajt ;) Doduse mogao sam da ga naslovim - "Obilaznica gotova u aprilu"... mozda bi tako bili manje senzacionalisticki :rolleyes:
 
E dobri ljudi,dobro vece,htedoh da pitam koje je vase misljenje,da li ce cena placeva( njiva ) u blizini npr. ovog kraka koji povezuje Batajnicu i Dobanovce da se poveca kad se izgradi ista,Sta mislite da li je pametno da se sada pazare?
 
m09c01":y9m4ek3g je napisao(la):
.. cena placeva (njiva) u blizini npr. ovog kraka koji povezuje Batajnicu i Dobanovce ..
Jeftiniji sigurno neće biti, a koliko će poskupeti zavisi od položaja placa i

mogućnosti izlaska na Obilaznicu, jer neće svaki plac imati svoj izlaz na 'drum'.
 
@Goran
Pa to je neka poslednja informacija... Verovatno se misli na neki daleki april neke sledece dekade, ali videcemo vec :)

@Henkman
Imas nekoliko postova pod temom Gazela o iseljavanju karton citija pa pogledaj.

@m09c01
Ko sto Dragan rece, cena padati nece, ali s obzirom da na tom potesu ne postoji nikakva infrastruktura, tj. kroz te njive ce prolaziti autoput, ali nece biti petlji da se sa njega sidje ili na njega popne. Drugo, po GUP-u su oko Oblizanice izmedju Bataje i Dobanovaca planirane samo zelene povrsine i poljoprivredna zemljista... Ako nekada bude postojao interes, mozda se sve pretvori u industrijsku zonu, ali to je, u smislu tvog pitanja, jedna dugorocna investicija.
 
sheky":3tfq4hnf je napisao(la):
PIGLET":3tfq4hnf je napisao(la):
Ljudi nemojte da se frljate, nigde u Srbiji ne postoji put sa 3+3 trake....Vidjo sam u Italiji, Nemačkoj ali u Srbiji nema potreba za time......Svi autoputevi kod nas na na kolovozu širine 11.5m (po smeru).

Prva faza je poluatoput odnosno jedan kolovoz širine 11.5m u koji se ubace po jedna vozna traka za svaki smer + po jedna zaustavna. Posle , u fazi 2 kad se poveća obim saobraćaja i obezbede sredstva napravi se pored postojećg isti takav i oba se ofrbaju rako da imaju po dve vozne trake i jednu zasitavnu po smeru (znaći 2+2 e ne 3+3). Zaustavna traka nije predviđena za protočni saobraćaj i široka je samo 2.5 m i ima duplo tanju konstrukciju. Takonje bilo sa BG-NS, tako ke sa SU-NS i tako će biti sa obilaznicom.

Kad se kaže pun profil-misli se na po dve vozne i jedna zautavna po smeru , znači ukupno četiri vozne i dve zautavne.....uf al sam udavio.
Sirina jednog kolovoza na autoputevima u Srbiji je 11.0m odnosno 10.70m. Sirina jednog kolovoza obilaznice je 11.5m. Kod obilaznice je zaustavna traka projektovana sa istom debljinom kolovozne konstrukcije kao i vozne trake.
Inace pun profila autoputa podrazumeva izgradjena oba kolovoza, dok poluautoput podrazumeva izgradnju samo jednog kolovoza.
Pozdrav kolegi SHECKY-ju.

Ok nisam bio dovoljno precizan, hvala na ispravci....kolovozna konstrukcija na obilaznici će biti na kolovozu širine 11.5 sa istom debljinom (konkretno 82cm) na svih 11.5m. To je zato što će takav (poluautoput) ostati u saobraćaju ohooooo....dok se ne izradi kolovoz za drugi smer. Farbaće se profil M1 (3.5m +3.5m +zaustavne 2x2.25m), kao što je uradjeno na delu Dobanovci-Ostružnica.
 
Sad nešto preturam stare slike, i našao sam ono što sam slika kad sam u septembru sletao u Beograd, i vidi se urađeni deo obilaznice... Pošto je bilo neko suludno vreme, malo magla, i jak vetar (ja sam u avionu uživao, kao roler-koster, dok su svi ostali prebledeli..) pilot je pravio zanimljivo okretanje, i od Obrenovca pratio Savu, do Ade, gde je iznad dalekovoda preko Save napravio skretanje od skoro 90*.. It was fun!! :D
Tako da kontate da je ovo deo od Ostružničkog mosta ka auto-putu Beograd-Zagreb.
dscf2468vj8.jpg

dscf2467vf1.jpg

dscf2469nq3.jpg

dscf2470zk3.jpg

dscf2471ke0.jpg

dscf2472gr1.jpg
 
Vrh