Izvinjavam se, ali rekoh da ne znam sta je tacno uradjeno. Znam koje su price bile. Znaci da je uradjeno bas ono minimalno. Tesko cete takvo resenje naci negde u Evropi, a da se radi o novijem putu, odnosno skorije uradjenoj rekonstrukciji. Ok, verovatno ce biti bolje, samo da li dovoljno bolje.PIGLET":pds4p25e je napisao(la):Shecky zar nije new jersey betonska ograda?
Na savskoj magistrali su čelične ograde u razdelno traci, i da sve je na jednom kolovozu tako da se voda sliva peko cele povrsine, ali je drenažni sistem efikasan jer su slivnici na svakih 20m, za sklanjanje vozila postoje povremeno parkinzi ali je pitanje koliko su oni dovoljni.
Ja sam mišljenja da je sadašnje rešenje ipak napredak u odnosu nakatastrofu koja je nekad bila.
Obzirom da je planirano da autoput ka Požegi ide baš savskom, sigurno ćw ona biti proširena i uradjena denivelacija skretanja za Železnik i Sremčicu. samo je pitanje KAD???
U tome i jeste stos, sto se elasticna ograda deformise i prilikom udarca vozila ima defleksiju tako da moze da dodje do udarca u vozilo koje ide brzom trakom u suprotnom smeru. Zato se elasticna ograda u sredini koristi samo kada postoji razdelni pojas od min 3.0m, dok se u slucajevima kada nema razdelnog pojasa koristi new jersey.PIGLET":dd7heirs je napisao(la):Slabo nešto kod nas koriste new jersey ograde, verovatno su mnogi skupe..??? (na zapadu ih ima dosta)
Ova čelična ima svojih prednosti (deformiše se i primi deo enegije udara) ali mora da se menja posle svakog udarca i pitanje je koliko može da zadrži neko teže vozilo...
Izvor: Tanjug
BEOGRAD, 30. oktobra 07 - Ministar zaduzen za Nacionalni investicioni plan Dragan Djilas najavio je danas da ce deo obilaznice oko Beograda od Ibarske magistrale do Ostruznice biti zavrsen do novembra sledece godine, kao i da ce do kraja godine za to biti obezbedjeno 1,5 milijardi dinara
Izvor: Grad BeogradМинистар у Влади Србије Драган Ђилас, в.д. градоначелника Београда Зоран Алимпић и директор ЈП „Путеви Србије” Бранко Јоцић посетили су данас градилиште обилазнице око Београда. За завршетак ове значајне саобраћајнице из Националног инвестиционог плана почетком године издвојен је 721 милион динара, а до краја године биће обезбеђено још 758 милиона динара, од којих 300 милиона из градског буџета.
– Градња обилазнице од Добановаца до Бубањ потока за Београд је од изузетне важности, јер ће њен завршетак омогућити да се измести саобраћај са аутопута који пролази кроз центар града. То ће смањити саобраћајне гужве као један од највећих проблема Београда у последње време. Из тог разлога ће из текуће буџетске резерве за изградњу ове саобраћајнице бити издвојено 300 милиона динара, што ће допринети убрзању радова. Планирамо да и у буџету за следећу годину издвојимо знатна средства за подршку пројектима Националног инвестиционог плана који се тичу главног града. Наравно, ова издвајања неће негативно утицати на већ започете послове изградње комуналне инфраструктуре у граду – рекао је Зоран Алимпић.
Захваливши Граду Београду на финансијској помоћи, министар Драган Ђилас је рекао да се у последња два месеца интензивно ради на завршетку обилазнице око Београда.
– Пре два месеца имали смо обезбеђених 720 милиона динара, а потом смо успели да из НИП-а издвојимо још 300 милиона, из републичког буџета додатних 158 милиона и ево сада је и Град Београд одлучио да нам помогне са 300 милиона, иако то није у његовој надлежности. Мислим да ће та нова средства бити довољна да се намире готово сва дуговања извођачима радова и да ће послови потом бити настављени пуним интензитетом. У буџету на наредну годину биће планирана знатно већа средства за реализацију овог посла. То морамо учинити и због Београђана и због свих оних који пролазе кроз наш главни град – рекао је министар Ђилас.
Стратешки план Владе Србије је да за три године заврши коридор 10 и деонице аутопута од Лесковца до македонске и бугарске границе, као и обилазницу око Београда, нагласио је Драган Ђилас.
Директор ЈП „Путеви Србије” Бранко Јоцић рекао је да ће уколико прилив финансијских средстава буде текао по плану, деоница од Остружнице до Ибарске магистрале бити завршена јула следеће године. На овом сектору већ је завршено око 60 одсто посла који обављају „Мостоградња” и „Планум”.
– На овој деоници налази се тунел Липак дугачак 665 метара, где су већ урађене обе саобраћајне траке, као и тунел Железник дужине 699 метара, на чијем пробијању се још ради. Тренутно се ради и на траси и мостовима код Орловаче. „Енергопројект-нискоградња” је на сектору Б5 пробио леву тунелску цев на тунелу „Стражевица”, који је дугачак 745 метара. На овом потезу треба изградити још шест мостова укупне дужине 2.169 метара – рекао је Јоцић.
Европска инвестициона банка одобрила је Србији кредит од 60 милиона евра за завршетак обилазнице око Београда. Ова средства биће утрошена на изградњу деонице од Батајнице до Добановаца.
Обилазница око Београда почела је да се гради 1990. године и до сада је у тај посао уложен 181 милион евра.
Upravo tako!dragan":2p2op9cc je napisao(la):Ta petlja može da se završi i sutra, ali gde će ona da vodi, ako nema
vezu sa Batajničkim čvorom, koji će da se radi malo duže od nje.
Milance":bva8yg1v je napisao(la):
министар Драган Ђилас је рекао да се у последња два месеца интензивно ради на завршетку обилазнице око Београда.
/
Potpuno se slazem sa tobom. To isto sam i ja bio rekao. Medjutim ne znam sta im znace te izjave tipa "radi se intezivno poslednjih 2 meseca bla bla bla...". A to da ta seljacina sedi i dalje na direktorskom mestu i pored svih afera i malverzacija je odraz nase trenutne politicke situacije u zemlji.barrcode":4gk0nk1v je napisao(la):Đilas i Alimpić su najmanje krivi za sadašnje stanje. Nije njihova greška što ona Seljačina zadužila preko svake mere prethodne godine na predizborno asfaltiranje svake j... selendre u Zapadnoj Srbiji. Koliko ono beše, enormnih 100miliona e?
Šta se onda dešava? Pare predviđene za puteve za ovu godinu služe za vraćanje dugova od prošle godine.
I tu se slazem sa tobom. Treba sada zaboraviti na ta njihova baljezganja (sto ne mislim za malverzacije pocinjene od strane Jocica i Co. - to treba isterati do kraja!) i sto pre nastaviti izgradnju obilaznice.barrcode":2pxpgok2 je napisao(la):+ ne treba zaboraviti da su pre svega političari. Otud i ti svi radnici na gradilištima. Možemo to valjda da im oprostimo?
U svakom slučaju, stvari se verovatno pokreću iz blata. Mada, evo kiše i novog (pravog) blata.
Izvor: Politika OnlineУколико нехигијенско насеље испод „Газеле” буде исељено, припремни радови на мосту почеће у новембру, најавио Драган Ђилас и истакао да је стратешки план Владе Србије да за три године заврши Коридор 10 и деонице аутопута од Лесковца до македонске и бугарске границе, као и обилазницу око Београда
На градилишту обилазнице
(Фото Бета)
Изградња обилазнице око Београда ове године „прогутаће” једну и по милијарду динара, од чега је триста милиона динара обезбеђено из градске касе. Приликом јучерашње посете овом градилишту, Драган Ђилас, министар задужен за Национални инвестициони план, најавио је да ће део обилазнице од Ибарске магистрале до Остружнице бити завршен следеће године, будући да су средства предвиђена из НИП-а за обилазницу дуплирана.
– Пре два месеца имали смо обезбеђених 721.000.000 динара, а потом смо успели да из НИП-а издвојимо још триста милиона, из републичког буџета додатних 158 милиона и ево сада је и град Београд одлучио да нам помогне са триста милиона, иако то није у његовој надлежности. Мислим да ће та нова средства бити довољна да се намире готово сва дуговања извођачима радова и да ће послови потом бити настављени пуним интензитетом. У буџету за наредну годину биће планирана знатно већа средства за реализацију овог посла. То морамо учинити и због Београђана и због свих оних који пролазе кроз наш главни град – рекао је министар Ђилас, додајући да се у последња два месеца интензивно ради на завршетку обилазнице.
Осим Ђиласа, градилиште су посетили Бранко Јоцић, директор ЈП „Путеви Србије”, и Зоран Алимпић, вршилац дужности градоначелника, који је рекао да је градња обилазнице од Добановаца до Бубањ потока за Београд од изузетне важности, јер ће њен завршетак омогућити да се измести саобраћај са аутопута који пролази кроз центар града.
– То ће смањити саобраћајне гужве као један од највећих проблема Београда у последње време. Из тог разлога ће из текуће буџетске резерве за изградњу ове саобраћајнице бити издвојено 300.000.000 динара, што ће допринети убрзању радова. Планирамо да и у буџету за следећу годину издвојимо знатна средства за подршку пројектима НИП-а који се тичу главног града. Наравно, ова издвајања неће негативно утицати на већ започете послове изградње комуналне инфраструктуре у граду – рекао је Алимпић.
Бранко Јоцић је изнео веровање да ће деоница од Остружнице до Ибарске магистрале бити готова до јула следеће године уколико прилив финансијских средстава буде текао по плану. Према његовим речима, на овом сектору већ је завршено око 60 одсто посла који обављају „Мостоградња” и „Планум”.
– На овој деоници налази се тунел Липак дугачак 665 метара, где су већ урађене обе саобраћајне траке, као и тунел Железник дужине 699 метара, на чијем пробијању се још ради. Тренутно се ради и на траси и мостовима код Орловаче. „Енергопројект-нискоградња” је на сектору Б5 пробио леву тунелску цев на тунелу „Стражевица”, који је дугачак 745 метара, а на овом потесу треба изградити још шест мостова укупне дужине 2.169 метара – рекао је директор „Путева Србије”.
Министар Ђилас истакао је да је стратешки план Владе Србије да за три године заврши Коридор 10 и деонице аутопута од Лесковца до македонске и бугарске границе, као и обилазницу око Београда. Према његовим речима, уколико нехигијенско насеље испод „Газеле” буде исељено, припремни радови на том мосту почеће у новембру...
Европска инвестициона банка одобрила је Србији кредит од шездесет милиона евра за завршетак обилазнице око Београда, при чему ће овај новац бити утрошен за изградњу деонице од Батајнице до Добановаца. Обилазница око Београда почела је да се гради 1990. године и до сада је у тај посао уложен 181 милион евра.
Н. Радичевић
[објављено: 31.10.2007.]
http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=18165Ministar zadužen za Nacionalni investicioni plan (NIP) Dragan Đilas izjavio je jutros da očekuje
da će obilaznica oko Beograda u delu od Ibarske magistrale do Ostružnice, biti završena
pre roka, već u maju ili junu naredne godine.
Podsetivši da je rok bio septembar 2008. godine, Đilas je Radioteleviziji Srbije rekao da su za to
obezbeđena sredstva i da nema razloga da se ne završi taj deo Koridora 10.
Đilas je najavio da bi Vlada Srbije danas trebalo da usvoji budžet za sledeću godinu, odnosno
Predlog zakona o budžetu. On je istakao da će za NIP u sledećoj godini biti odvojeno više sredstava
nego u ovoj godini, jer je NIP osnova razvoja Srbije.
Đilas očekuje da će za NIP biti odvojen veći iznos od 44 milijarde dinara, koliko je bilo u ovoj godini i
da će veliki deo biti dat za infrastrukturne projekte, a najviše za autoputeve, gasifikaciju i izgradnju kliničkih centara.
ceo text : http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=11&dd=01&nav_category=9&nav_id=270347Mlađan Dinkić kaže da Srbija sama može da finansira završetak Koridora 10 i obilaznice oko Beograda.
Ministar ekonomije i regionalnog razvoja izjavio je da Srbija sama može da obezbedi kompletnu
modernizaciju infrastrukture do kraja mandata Vlade.
Dinkić je uveren da Srbija može iz privatizacionih prihoda da obezbedi 1,5 milijardi evra, potrebnih za
završetak Koridora 10, uključujući autoputeve od Leskovca do makedonske granice i
od Niša do Dimitrovgrada, i kompletnu obilaznicu oko Beograda s novim mostovima.