Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

^^Kako dobro deluje Obilaznica iz vazduha. Jos kad se profil upotpuni.. :)
 
Ma, radovacemo se ako do 2017. dobijemo i jednu traku oko Beograda. A prognosa je vise blago optimisticna, nego pesimisticna :)
 
Ako tuneli na obilaznici imaju sirinu od 13 metara znaci postoji sirina i da se ubaci treca saobracajna linija u buducnosti ukoliko to bude potrebno ?
 
Uvek postoji mogućnost da se neki putproširi, šta je tu sporno?
 
Tihi_SRB,

idi molim te na prvu stranu da vidiš profil puta Obilatnice.

Kakva sad treća traka?! ...i to u tunelu.
 
Znam kakav je profil i znam kakv ce da bude po zavrsetku ali valjda imam pravo da postavim pitanje u vezi tunela ukoliko za 10000000000000000000000 godina budu morali da prosire u 3 trake u slucaju Velikih Evropskih Medjunarodnih Guzvi. Uf valjda sad pojasni.
SRB-RS-CG za uvek !!!!
 
Za toliko godina neće biti potrebna ni jedna traka ! ... biće drugi sistem prevoza.

Kad se izgradi Obilaznica u punom profilu, trajaće taman toliko dok se
ne pređe na sasvim drugi vid prevoza - 'leteće tanjire'. :)

Zato nemoj da brineš toliko za te VEMG, biće sasvim dovoljan pun profil Obilaznice.
 
U svim gradovima u kojima sam bio do sada me je jako interesovala organizacija saobracaja i primetio sam da su gradski prstenovi uglavnom ili vec "trotracni" ili se prosiruju.

Sto se tice nase Obilaznice, mislim da je nepotrebna treca traka (naravno, mogucnost da se prosiri je odlicna), ali ce nam na UMP-u jednog dana definitivno faliti ista...
 
Nema potrebe za prepirkom.

Obilaznica Beograda je projektovana sa sirinom kolovoza 11.5m (0.5+3.75+3.75+0.5+3.0) s tim da je moguce u jednom trenutku, kada preraste u gradski autoput organizovati saobracaj na 0.5+3.5+3.5+3.5+0.5 (i dalje 11.50m). Upravo iz tog razloga je i projektovan kolovoz pune debljine i na zaustavnim trakama.
 
sheky, ajd kad si već ovde da postavim i ovo pitanje :

Sa koje će se strane graditi drugi pravac kod Železnika u odnosu na postojeći

prema Savi ili prema Železniku od 'Obrenovačkog puta' ?
 
Ja prvi put čujem za drugi pravac? :D
 
Od petlje 'Ostružnica' do Beograda je sada Obrenovački put ( savska magistrala).

Jel ona treba da se proširi sa još jednim pravcem,tj. dogradi još traka?
Na to se odnosi moje pitanje : sa koje strane će se graditi, prema Savi ili ne.
 
dragan":1psyn776 je napisao(la):
Od petlje 'Ostružnica' do Beograda je sada Obrenovački put ( savska magistrala).

Jel ona treba da se proširi sa još jednim pravcem,tj. dogradi još traka?
Znam da su nju skoro proširivali, i ubacili razdelnu ogradu (kakogod se to zvalo).. Mislim da je tragično urađeno, jer je prošireno vrlo malo, urađen je izuzetno visok ivičnjak (i urađeni su odvodi vode), desna traka je užasno uska, a leva malo šira..
Ima ona jedna raskrsnica sa semaforom od petlje do ulaska u Beorgad, stvarno su mogli da naprave malu petlju tu (kao onu kod Arene).
Nije mi jasno zašto nisu proširili na dve normalne (šire) trake, i ograničili na 100 km/h ili čak 120km/h (sad je 80km/h)..

A ako se dobro sećam nekih priča, taj put je ranije bio širi nego što je bilo uobičajeno, i skroz ravan (bez toga u sredini), da u slučuja vanrednih situacija može poslužiti kao pomoćni aerodrom za poletanje/sletanje aviona...
 
Po ovom GUP-u to je 'Magistrala', znači 2x2 + zaustavne trake.
Da li je to već izgrađeno ili tek treba da se gradi?
Ako tek treba, sa koje strane : prema Savi ili ne?

 
^^Sada je to u profilu 2+2, ali bez pomicnih traka. S obzirom da su celu tu deonicu potpuno rekonstruisali prosle godine (kao sto je Ambassador opisao) nesto ne verujem da ce je jos prosirivati, bar ne u skorije vreme.
 
Nije problem da se novi Obrenovački proširikad bude bilo potrebe i love, daleko od toga da je uradjeno tragično, najbitnije je da postoji ograda izmedju smerova čime se sprčavaju fatalni sudari po kojima je taj put bio simttomatičan.

Geometrija puta vam omogućava velike brzine pa kada se desi direktan sudar-svi ginu. Proširenje je bilo taman toliko da se ubaci zaštitna ograda i spreče ti direktni sudari.

Nažalost nisu ga više proširili i digli na rang autoputa zašta je bilo potrebno da se uradi i zaustavna traka i postojeće trake prošire na 3.75m.

Pošto je sad ograničenje na 80 km na čas mislim da su trake širine 3.25m.

Znači da rezimiram, tamo je moguće voziti i 160 (radiusi su veliki i nema uspona-padova) ali zbog nedovoljne širine traka i nepostojanja zaustavne uvedeno je ograničenje od 80. I panduri redovno love one koji prekoračuju....
J avam savetujem da poštujete to ograničenje jer malo po malo pojavi se nekiciganski motokultivator pa da ne bi bilo....kolizije....
 
Da, ograničenje je logično, naročito zbog širine puta i desnog ivičnjaka koji je jezivo visok, ali je grozno kad mora da se obiđe autobus, ili kad neko propiči pored tebe...

Na googlearthu je stara slika, pa ne mogu da izmerim, ali da me ubiješ, desna traka u pravcu ka Beogradu je uža od leve, znatno, i kad kažeš 3.25, meni to izgleda mnogo, imam osećaj kao da je desna široka kao Kneza Miloša.
 
'sheky' mi se brzo izgubi danas,a on bi trebalo da zna šta je predviđeno.

Ja mislim da će se tu graditi još jedan pravac 2+1,a postojeći urediti kao 2+1.
Svi nadvoznjaci su već urađeni širi prema Savi na petlji Ostružnica :



Treba odvući saobraćaj iz Centra na petlju Ostružnica kad se završi Obilaznica.
 
Koliko se ja secam (ali provericu) Savska magistrala je planirana da bude cak 3+1 po smeru odnosno po 3 vozne plus zaustavna traka po smeru. Izgradjena je samo prva fazana koju su spakovali 2x2 vozne trake i gde je bilo jako puno saobracajnih nezgoda. Zbog toga se doslo na ideju da se razdvoje kolovozi. Bilo je raznih predloga, a mi smo predlagali da se eksperimentalno proba sa profilom 2+1 sa kablovskom barijerom izmedju kolovoza po ugledu na ono sto se radi u Svedskoj i za sta se meni licno cini da bi bilo najbolje resenje. Od toga se odustalo i primenjeno je resenje sa new jersey ogradom u sredini. Ovo resenje ima dosta mana. Doduse ja ne znam tacno sta je i kako uradjeno, pa ne bih da pricam o tome dok se ne uverim. Jedan od velikih nedostataka je izrada vertikalnog ivicnjaka koji onemogucava uklanjanje neispravnog vozila sa kolovoza sto uvek predstavlja potencijalno veliku opasnost, narocito na deonicama na kojima je moguce voziti velikim brzinama. Takodje postoji potencijalni problem odvodnjavanja posto ne verujem da je radjena kisna kanalizacija u sredini, vec su, verovatno, radjeni new jersey elementi na stopama koji omogucavaju da voda prolazi ispod njih. Iskreno se nadam da nece biti posledica od koncentrisanih "potocica" ili ne daj boze njihovog zaledjivanja.

Sto se tice raskrsnice za Zeleznik ona je odavno registrovana kao crna tacka. Bilo je i predloga da se tu uradi kruzna raskrsnica sto ne bi bilo dobro resenje upravo zbog velikih brzina koje se postizu. Prihvaceno je da se na tom mestu uradi petlja ali ne zna se kada.
 
@ sheky

Po onim nadvožnjacima ostavljeno je mesto za još jedan pravac, a
bilo bi najbolja varijanta (3+1) x 2 .. nije to nešto ni mnogo km., a
biće saobraćaja koliko hoćeš kad se završi Obilaznica.

Ajd, javi ako nešto saznaš ... pa da se bar nadamo. :)
 
Shecky zar nije new jersey betonska ograda?
Na savskoj magistrali su čelične ograde u razdelno traci, i da sve je na jednom kolovozu tako da se voda sliva peko cele povrsine, ali je drenažni sistem efikasan jer su slivnici na svakih 20m, za sklanjanje vozila postoje povremeno parkinzi ali je pitanje koliko su oni dovoljni.

Ja sam mišljenja da je sadašnje rešenje ipak napredak u odnosu nakatastrofu koja je nekad bila.
Obzirom da je planirano da autoput ka Požegi ide baš savskom, sigurno ćw ona biti proširena i uradjena denivelacija skretanja za Železnik i Sremčicu. samo je pitanje KAD???
 
Aj kad smo se vec uvatili ove teme - jel ce se autoput Beograd - Pozega nastavljati tacnu na Savsku magistralu?
 
Pitaj Shecky-ja, institut to projektuje , ja sam o tome čitao u SAT-u.
Mislim da posle ostružnice trasa kreće ka jugu.
 
Vrh