sergio_spector
Higher intermediate
Nem pojma iskrenoKako su uspeli ovako nakaradno da naprave izlaz sa obilaznice prema Beogradu pre samog kružnog toka ?
Nem pojma iskrenoKako su uspeli ovako nakaradno da naprave izlaz sa obilaznice prema Beogradu pre samog kružnog toka ?
Verovarno zato sto ga nisu ni planirali isprva pa je uleteo posle kao budzevina.Kako su uspeli ovako nakaradno da naprave izlaz sa obilaznice prema Beogradu pre samog kružnog toka ?
Шта се дешава са изградњом пута до Икее? Опет неки правни проблеми или чекају на Икеу да финансира?
Pa zato što kada budu izgrađeni tuneli neće biti moguće tuda ići za Beograd.Koja je poena ovog kružnog toka? Ako je isključenje ka Beogradu već ima skretanje gde se završava obilaznica.
Imaćemo severnu Obilaznicu pored Zrenjanina. Ali bi trebalo praviti i jednu pravcem Mali Požarevac-Barajevo-Umka-Obrenovac-Šimanovci-Pazova, pod naplatom.Dosta dobar blog susJeda o poluobilaznici oko Zagreba. Sa dosta projektnih detalja od koristi za javnost, koji su za sistem Zlatnog doba tajna.
Oni imaju oko 60.000 vozila van letnje sezone. 80.000 vozila u letnjoj turističkoj sezoni, a što može da se desi i kod nas. Čak i u ravnici je opisano sa koliko poteškoća mora da se gradi treća traka, šta tada reći za brdoviti Beograd? Do 60.000 vozila dnevno po dve trake po smeru izdržavaju.
Moje mišljenje je da bi Beograd morao da ima dve obliaznice, jedan put 2+2 uz koji se vezuju komercijalni sadržaji i naselja, ali takva da bude za brzinu 70-80km/h i ova postojeća kao ekspresna obilaznica.
A zašto je to tako? I meni stoji u glavi da je železnica jeftinija za prevoz robe, a opet, praksa nas demantuje.
Shvatam da železnica ne može da dođe do svake tačke za razliku od kamiona, ali opet mi nije jasno kako je jeftinije da kamion vozi iz Litvanije do juga Evropa umesto da postoji teretni voz.