Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Па немамо ни ми од Обреновца до Шапца... а не тако давно није било од Газеле до Шапца.

Да ниси машио тему?
 
Poslednja izmena:
Obim saobraćaja koji bi povukla obilaznica od Vinče do Pančeva je pod velikim znakom pitanja, da li je tu opravdano napraviti autoput običan, a kamoli most. To bi povuklo 3000-5000 vozila ako i toliko. Dok se obećava projekat sumnjive opravdanosti, za taj obim saobraćaja bi mogla da radi skela sa prilaznim 1+1 putem.
 
Па немамо ни ми од Обреновца до Шапца... а не тако давно није било од Газеле до Шапца.

Да ниси машио тему?
Мислим да је то лепим делом последица постојања полигона у Никинцима и резервата природе у Обедској бари.
 
Obilaznica (drumska i železnička) jesu potrebni. Pitanje je samo da li je potrebno u profilu auto-puta ili u u profilu brze saobracajnice.

Moje licno mišljenje je da ne treba auto-put (i to mislim sve do Rumunije)... ali brzi put, a posebno pruga, jesu potrebni. Da ne pričam koliko će veza VInča-Bubanj potok rasteretiti jezivo opterećen Smederevac...
 
...a zatrpati praznjikavi autoput, je l'.

Potrebno je, ali sigurno bih pre pravio SMT i most na Adi Huji i železničku vezu Smederevo-Pančevo.

Takođe, mnogo jeftinija i kraća pruga Batajnica - Padinska skela bi mogla u potpunosti da ukine potrebu za ovom prugom.
 
...a zatrpati praznjikavi autoput, je l'.
Tom vezom otvara sasvim lepa mogućnost da iz pravca Vinče i okolnih naselja do Novog Beograda/Zemuna (i dalje) dođe okolo ali brzo i to iz dva pravca (preko Orlovače ili preko Pančeva) i potpuno izbegne Gazela...

Istina može neko reći da nam obilazna pruga i ne treba jer sve što je opasno može ići Novi Sad - Titel - Pančevo... Ili da je bolje raditi železnički prelaz kod Smedereva pa na Kovin (gde isto iima napuštena trasa pruge)... Moje mišljenje je da nam treba most kod Vinče... a svakako nam treba i na Adi Huji... ali što bismo sve to gradili kad nam najviše od svega treba nacionalni sstadion hahahahahahaha :)
 
Zna li se jel planiraju nekako (ne znam kako) da obezbede ovaj kružni tok za isključenje za Beograd?

U smislu, kad ga urade ovako kako jeste to je idealna pozicija da se neko uključi nazad na obilaznicu u suprotan smer. Na tom mestu bi bilo vrlo razumljivo da neko zaista pogreši u tom smislu.
 
Pa jeste bilo bolje ali je moglo još bolje da se napravi. Dole na kružnom da su stavili kružni tok umesto T raskrsnice a i gore na avalskom putu al denivelisano tako da glavni pravac ka avali seče kružni tok ispod. Moglo je iznad tunela umesto ovog nasipa. Naprave nov nadvožnjak iznad tunela a ispod kružni tok sa svim pristupnim rampama a stari nadvožnjak bi srušili. Ličilo bi na kružni kao kod Mosta na Adi ali manjih gabarita. Taman bi se oslobodilo mesto za priključne rampe. Ne bi ih koštalo mnogo više jer samo ostaviš armaturu na gore za stubove navožnjaka. na temeljima tunela. Šipovi za tunel su ionako išli duboko u zemlju a i sam nadvožnjak i kružni tok sa sve saobraćajem je lakši od silne zemlje koju su nasipali.
 
Svako rešenje koje ne podrazumeva 2 T raskrsnice ovako blizu bi bilo odlično.

Samo da su gore na spojusa avalakim uradili kružni tok bilo bi sasvim dovoljno.

A mogli su i da ostave staro privremeno rešenje i dodaju ovo trenutno i faktički bi dobili denivelisanu raskrsnicu koja ima sve desna uključenja sa kružnog na avalski i obrnuto
 
@v0tk@men i ja sam razmišljao na tu stranu. Ukinuti leva skretanja na ove dve T raskrsnice na avalskom putu bi možda smanjilo zagušenja. Jeste da bi iz i ka Resniku bilo par stotina metara duže al mislim da bi to bilo ništa u odnosu na sadašnja zagušenja.
 
Zna li se da li će biti ispoštovan rok za sanaciju tobogana na kružnom? Beše do 20.06. najavljena promena linije 503-ke.
 
Tek sad vidim, covek je napisao tobogan na kruznom, a meni je u glavi tobogan na kruznom toku, posto je ovo jedan od jedinstvenih kruznih tokova koji imaju pad
 
Vrh