Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Izvinjavam se svima ali meni stvarno nije jasno zašto se Ikea spaja sa onim kružnim tokom odvajanja za Beograd. Ko to placa taj deo puta koji koliko vidim na snimku nije mali. Toliko su stvari zaboravili da urade bolje na petlji a sada će raditi ozbiljan put do Ikea koji neće koštati malo. Do Ikee se i sada može lepo stići sa te stane od Belog Potoka. Možda ja nisam dobro pratio na forumu i možda je to neko i objasnio pa se izvinjavam .
 
U nekom od planova za uredjenje te zone pominjala se komercijalna ili industrijska zone(nisam siguran tačno) pa verovatno otuda i saobraćajnica.

Svakako bilo koji deo SMT da su izgradili bilo bi korisnije.
 
Izvinjavam se svima ali meni stvarno nije jasno zašto se Ikea spaja sa onim kružnim tokom odvajanja za Beograd. Ko to placa taj deo puta koji koliko vidim na snimku nije mali. Toliko su stvari zaboravili da urade bolje na petlji a sada će raditi ozbiljan put do Ikea koji neće koštati malo. Do Ikee se i sada može lepo stići sa te stane od Belog Potoka. Možda ja nisam dobro pratio na forumu i možda je to neko i objasnio pa se izvinjavam .
pz.jpg

Otprilike na ovom plavom je planirana ta privredna zona, više-manje svaka opština infrastrukturno opremi plac nije ni Beograd tu drugačiji.

I dodao bih, time se smanjuje neka lokalna korupcija, kad dolazi neko zvučno ime onda svaka šuša od referenta se trudi da mu izmuze koji evro.
 
Za pristup aerodromu s juga bilo bi idealno da postoji veza sa nove brze saobraćajnice za Novi Beograd (produžetak M. Velikog) na Put za aerodrom, negde otprilke gde je ulica Ane Karenjine u Surčinu. Za pristup do P11 gde dosta ljudi ostavlja auto to bi bilo još i bitnije nego za sam terminal.
pristup s juga preko petlje Surčin verovatno niko ni ne koristi jer je nepraktičan, put se vraća unazad i ide kroz celo mesto, a pristup preko dobanovačke petlje je najduži gledano za sve koji dolaze s juga.
У праву си. На први мах сам помислио да причаш о делу где је предвиђена друга писта, али сада сам видео да ти је идеја на месту.
Подржавам.

Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
 
Мислим да би опет брже било из правца Ниша ићи право на петљу Београд па затим петља Аеродром.
 
Мислим да би опет брже било из правца Ниша ићи право на петљу Београд па затим петља Аеродром.
Iz Niša da, ali ka Nišu je malo komplikovano, a i kroz grad je bliže čak 8km.
Ipak, sve ovo ne umanjuje potrebu rešavanja južnog prilaza aerodromu.
 
Izgleda da su dodali još jednu tablu BG Centar tačno pored internacionalne table, pre nije bilo tako:

Video snimak od Vlogija od pre neki dan:
Pogledajte prilog 167431

Video snimak od @sergio_spector
Pogledajte prilog 167430
Po mom mišljenju, trebali su na ovim tablama koje stoje pre skretanja na obilaznicu iz pravca Niša da stave strelicu u smeru ka levo (za Budimpeštu, Zagreb, NS i SM) a ne da budu i one u smeru pravo kao za Beograd centar. Lakše bi tako bilo za vozače.
 
Стрелице које циљају на доле су стрелице које означавају које траке воде ка дестинацији написаној изнад.
 
Danas 16.07.2023 Kružni i Avalski put, Petlja Bubanj potok i nadvožnjak koji spaja kružni put i naselje Beli Potok...

Ово дефинитивно није као што је пре било и заиста се надам да ће искористити ово што су додатно правили да направе бољу раскрсницу него што је била. Оно укључивање, било ка Бубањ Потоку или Ресник је било опасно по живот, без икаквог претеривања.
 
извештај од јуче/синоћ:

60% стране таблице
30% домаће таблице (без Београда)
10% београдске таблице

иначе, милина за вожњу по целој деоници. има пар деоница лошијег асфалта, али генерално лаганица. нема Газеле и остале гужве која мучи кроз град
 
Pre 2 godine:

Pogledajte prilog 167659

I danas (@Sergio):
Pogledajte prilog 167660


Na donjoj slici - ovo parče gde se spušta vozilo biće obrisano ?
Ја не капирам како ће да функционише ова раскрсница, чини ми се што више гледам исцртане линије, где је испрекидана а где пуна све мање имам памети. Има ли ко пројекат?
 
Vrh