Zato sto postoji simbol avioncica, 99% ljudi zna sta znaci. Kao i ona tacka koja oznacava Center (Centar).Kad smo već kod znakova, zašto na tablama pored ćirilice na primer za Аеродром, latinicom piše takođe Aerodrom, logično bi bilo da piše na engleskom Airport, Isto je i za Sajam - Fair, Centar - Centre (može i Center i to je pravilno).
Hajde ovo za centar može i da se nasluti, ali šta na primer nekome znači što piše aerodom kad ne razume šta to znači (ukoliko nije grk).
Razumem da su oba pisma u službenoj upotrebi pa za gradove ima smisla da piše i na latinici jer je ujedno transkripcija za strance, ali za objekte poput Aerodrom i Sajam nema nikakvog smisla jer ko je građanin Srbije zna pročitati na ćirilici pa mu latinični natpis nije potreban, a ko je stranac natpis Sajam mu ništa ne znači.
U nedelju sam vozio oko 130-140 km/h. Iskreno, ne preporučujem te brzine, mnogo je krivina.Za vikend sam vozio Milosem Veliki, oko 130 km/h po tempomatu i bio sam medju sporijima, ljudi voze nenormalno brzo, 150, 160 pa i vise. Najjace mi je kad ljudi voze porodice i zajasu preticajnu traku, blicaju jer ih toboze usporavaju. Niko ne spori da nam trebaju bolji putevi i da signalizacija moze da bude bolja i jasnija, ali nama svima fali pre svega saobracajna kultura. Ende.
Ako je 120 puna kapa, koju onda brzinu preporučuješ za Grdeličku klisuru? Priznajem da ove godine nisam išao tim AP, ali se stvarno ne sećam nečeg katastrofalno teškog.
Opet, zamolio bih za pojašnjenje, kakvo manevrisanje je potrebno za Begaljičko brdo?
Po komentarima deluje da ne voziš često, pa možda neko može da ti da neki koristan savet. Meni je kad sam počinjao vožnju bila teško ona krivina na usponu kod Mokrog Luga, dok mi neko nije rekao da gledam pravo i ogradu, a ne auto pored mene.
Da, u pravu si, ne vozim puno, jedno 25+ godina. Postoji nesto sto se zove radijus krivine, centifugalna sila i u zavisnosti od brzine, postoji brzina koja je bezbedna i sigurna. Valjda osetis u krivini koja je ostra, kada uletis vise nego treba, centripetalna sila deluje tako da tezi da te izbaci s puta. Na onom delu od Ljiga do Preljine (mislim na krivine izmedju tunela naravno) to se bas oseti.Ako je 120 puna kapa, koju onda brzinu preporučuješ za Grdeličku klisuru? Priznajem da ove godine nisam išao tim AP, ali se stvarno ne sećam nečeg katastrofalno teškog.
Opet, zamolio bih za pojašnjenje, kakvo manevrisanje je potrebno za Begaljičko brdo?
Po komentarima deluje da ne voziš često, pa možda neko može da ti da neki koristan savet. Meni je kad sam počinjao vožnju bila teško ona krivina na usponu kod Mokrog Luga, dok mi neko nije rekao da gledam pravo i ogradu, a ne auto pored mene.
zbog toga sam i pitao ako je 120 jedva, kako bi onda prolazio kroz Grdelicu gde stvarno ima zahtevnijih delova.
Opet, nisam dobio odgovor šta je to problematično kod Begaljičkog brda, da zahteva specijalne manevre, ali nije bitno, neću da potenciram više.
niko bitan, nisu potrebne odlične gume, dovoljne su pristojne gume (pristojna šara, da se nije uplastičila ili ispucala) i ispravni amortizeri. Ako su amortizeri neispravni, auto zanosi u stranu pri većim krivinama.
Jeste, ali pošto tamo nije gužva osim sad u sezoni, realno može i brže što uglavnom svi i rade. Tamo je problem širina traka, jer su uže, pa kad ima kamiona zna da bude nezgodno.Kroz grdeličku je ograničenje 100kmh ako se dobro sećam.
Da probam da objasnim manevar.zbog toga sam i pitao ako je 120 jedva, kako bi onda prolazio kroz Grdelicu gde stvarno ima zahtevnijih delova.
Opet, nisam dobio odgovor šta je to problematično kod Begaljičkog brda, da zahteva specijalne manevre, ali nije bitno, neću da potenciram više.
niko bitan, nisu potrebne odlične gume, dovoljne su pristojne gume (pristojna šara, da se nije uplastičila ili ispucala) i ispravni amortizeri. Ako su amortizeri neispravni, auto zanosi u stranu pri većim krivinama.
Citirao bih Miloša Kovića, ali neću javno.Брзина од 120-130 km/h је максимална безбедна брзина на ауто-путу... За аутомобиле из 50-их година прошлог века. Ограничења брине су смешно ниска на већини путева у целој Европи.
Zbog ovakvog razmišljanja godišnje u saobraćajkama izgubimo 500 ljudi. OD 2020. godine ponovo je počeo da se povećava broj poginulih koji je deceniju bio u padu.Брзина од 120-130 km/h је максимална безбедна брзина на ауто-путу... За аутомобиле из 50-их година прошлог века. Ограничења брине су смешно ниска на већини путева у целој Европи.
Da u teoriji, u praksi moras uzeti i druge ucesnike u saobracaju, sve ih je vise i sve je veca sansa da dodje do nezgode. Sve je vise vozila i ne mozes da vozis na putu kao da si sam.Брзина од 120-130 km/h је максимална безбедна брзина на ауто-путу... За аутомобиле из 50-их година прошлог века. Ограничења брине су смешно ниска на већини путева у целој Европи.