Ја не капирам како ће да функционише ова раскрсница, чини ми се што више гледам исцртане линије, где је испрекидана а где пуна све мање имам памети. Има ли ко пројекат?
Sudeci po tome kako je iscrtano planiraju parcijalno da pustaju u saobracaj. Pustice saobracaj preko tunela a ostace kruzni tok dok se ne urade raskrsnice i pristupi sa kruznog na avalski put.
U njegovu odbranu, vidi se da ne koristi Google Maps kao navigaciju koja jedina od većih servisa ima apdejtovanu navigaciju, OSM ne računam u to pošto se nažalost slabo koristi sa strane proizvodača automobila.Džabe mi napravismo Obilaznicu kad Turčin voli preko Gazele, navikao
Kao i što se 90% naših u Grčkoj oslanja na navigaciju a putokaze i ne gleda.Постоје саобраћајни знакови и путокази, али... Ко то још да познаје и гледа?...
Generacije turaka su se vozile tako da su skretale za BG, još i navigacija nije promenjena na većini uređaja unutar automobila. Zašto bi rizikovali novi pravac kada znaju da je ovaj siguran? Oni znaju da na tabli piše gore "Niš" ali verovatno ne znaju da je to sada skroz do kraja autoput a ne kao ranije, piše Niš kao autoput a zaglaviš posle na kružni.Постоје саобраћајни знакови и путокази, али... Ко то још да познаје и гледа?...
Kao i što se 90% naših u Grčkoj oslanja na navigaciju a putokaze i ne gleda.
Kao što je već odgovoreno, ljudi se daleko više oslanjaju na navigaciju nego na putokaze, iz kojeg god razloga. Zato je i dan danas obilaznica oko Budimpešte bauk za naše vozače, jer ljudi ne gledaju znakove, nego navigaciju - a tu je nekad teško razaznati kada treba izaći sa autoputa na paralelni izlaz ili koju traku držati za izlaz ili skretanje. A na autoputu se lepo piše, odlično označeno i na putu i na tablama. I ja kao ne-vozač bih se snašao (valjda ).Постоје саобраћајни знакови и путокази, али... Ко то још да познаје и гледа?...
У летњем периоду много странаца пролази кроз Србију, тако да је можда требало поставити обавештења на енглеском да је отворена нова обилазница и где се искључије, а не само да пише Ниш, док се не навикну бар или можда на табли поред Ниша написати Софија или чак Истанбул.
Pa baš za tren oka i nije, jedino ako voziš 200 na sat.Ovde razdvajanje počinje na nekih 400m. Ko ne uspori malo, bukvalno mu prođe taj rascep za tren oka.
I, zna li se kada tačno Gazela postaje bulevar umesto autoputa?
Na zalost takvi i usporavaju saobracaj na toj deonici, bukvalno moras da vozis MINIMUM 120 inace ces voziti 80 iza njih. A iza tebe standardno neki debil u skodi koji ti blica dok ih pretices.Ovde neki slabo voze ovom deonicom a ipak komentarišu. Btw već iza Smedereva počinje rally "ko će pre u Bg" sa opasnim etapama preko Begaljičkog brda i jurnjavom ka naplatnoj rampi. Vozač sam 30+ godina pa mi je sva pažnja usmerena na izbegavanje incidenata sa ovim trkačima. Usporavanje i laganini vožnja je praktično nemoguća. Ovaj deo je decenijama tradicionalno zaletište za brdo koje sledi jer "još malo pa smo kuči". Nisu svi iskusni vozači i pratioci ovog foruma pa su spremni na spretno manevrisanje. Početnici, umorni, lokalni vozači koji 2x godišnje idu autoputem itd. Regulacija saobraćaja treba da predvidi najgoru varijantu a ne najbolju, da bude jasna i blagovremena. Ovde očigledno nedostaje tih elemenata čim se greške dešavaju u ovolikom procentu. Ako negde treba kontrolisati brzinu (milicijska patrola) to je ovde.